|
Obecny czas: 26 Kwi 2024, 03:13
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 6 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
nasa |
#481781 Wysłany:
14 Cze 2011, 18:00; Temat postu: Odcięcie i kontrolka silnika 1.9 jtd |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Kuba
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice/Opole Rejestracja: 14 Cze 2011, Posty: 336 Pomógł: 3
|
Witam,
od niedawna (ok. tygodnia) jestem szczęśliwym posiadaczem (no właśnie, czy takim do końca szczęśliwym to się okaże..) fiata punto II z silnikiem 1.9 jtd 80km wersja sx.
Problem zauważyłem dzisiaj gdy musiałem go trochę "kopnąć". Na 3 biegu przy około 3200 obrotach dostałem odcięcia, zapaliła się kontrolka silnika, brak reakcji auta na pedał gazu... jedyne co zostało to dotoczyć się do miejsca gdzie mogłem się zatrzymać. Po zgaszeniu silnika i odpaleniu po kilku sekundach kontrolka gaśnie, leczy gdy znowu zwiększę obroty dzieje się to samo. Czy ktoś z was spotkał się z takim problemem? Może ktoś ma jakiś pomysł co to może być?
Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
|
|
|
greg505 |
#481787 Wysłany:
14 Cze 2011, 18:25; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 07 Sie 2008, Posty: 4525 Pomógł: 42
|
zacznij od podpiecia pod kompa
_________________ bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#481854 Wysłany:
14 Cze 2011, 22:20; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13053 Pomógł: 54
|
Spr. czy wszystkie wężyki idące do turbosprężarki są całe
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
nasa |
#482743 Wysłany:
18 Cze 2011, 17:36; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Kuba
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice/Opole Rejestracja: 14 Cze 2011, Posty: 336 Pomógł: 3
|
|
Góra |
|
|
kubus00152 |
#709279 Wysłany:
06 Sty 2014, 13:32; Temat postu: Re: |
|
|
Sympatyk kropek |
Imię: Jakub
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.9 85KM JTD
Paliwo: ON
Wersja: Sporting
Województwo: lubelskie [L]
Rejestracja: 24 Wrz 2013, Posty: 49 Pomógł: 1
|
nasa napisał(a): okazało się że wężyk doprowadzający olej napędowy puszczał na obejmie. Dzieki za pomoc! jaki wężyk ? gdzie ? Mam taki sam objaw jak Ty miałeś
|
|
Góra |
|
|
nasa |
#709285 Wysłany:
06 Sty 2014, 13:48; Temat postu: Re: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Kuba
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice/Opole Rejestracja: 14 Cze 2011, Posty: 336 Pomógł: 3
|
nasa napisał(a): okazało się że wężyk doprowadzający olej napędowy puszczał na obejmie. Dzieki za pomoc! yyy... coś źle napisałem wyżej, główny dolot do turbiny w pewnym miejscu, na łączeniu miał opaskę, która (jak podejrzewam) musiała zardzewieć i zlecieć. Jak dawałem ostro gazu rurki się rozchodziły a turbo łykało lewe powietrze. Oczywiście takiej obejmy nigdzie nie mogłem dostać nawet w salonie więc musiałem sam przerobić opaskę do tłumika z jakiegoś francuza.
_________________ Alfa Romeo 156 1,9jtd 2000r
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 6 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|