|
Obecny czas: 25 Kwi 2025, 05:04
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
lukas_wroc |
#575775 Wysłany:
27 Kwi 2012, 22:25; Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice |
|
 |
Forumowicz |
Imię: Łukasz
Samochód: Linea
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 27 Kwi 2012, Posty: 4
|
moim zdaniem nie ma sensu jak chcesz autem pojeździć. 120 KM z 1.4 litra to jest mało? Fiat Punto to nie auto wyścigowe!
|
|
Góra |
|
 |
|
|
kamilito |
#750374 Wysłany:
13 Lis 2014, 00:54; Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice |
|
 |
Sympatyk kropek |
Imię: Kamil
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Esseesse
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 18 Cze 2013, Posty: 9
|
Jeżeli jest ktoś zainteresowany, załozyłem nowy temat o częściach z mojego Abartha GP do modyfikacji silnika, wszystko co potrzeba. W zależności od stylu jazdy ok 180km docelowo.
|
|
Góra |
|
 |
maciekt8 |
#751197 Wysłany:
19 Lis 2014, 00:10; Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Maciek
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Sport
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Żyrardów Rejestracja: 08 Lis 2014, Posty: 224 Pomógł: 6
|
Witam. Odnośnie pytania autora to w materiałach odnośnie sterowania silnika z Fiata różnice między t-jet 120 a 150 są tylko programowe.
_________________ la nostra passione cars
|
|
Góra |
|
 |
DeviLL |
#751228 Wysłany:
19 Lis 2014, 11:42; Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 13 Sie 2008, Posty: 1336 Pomógł: 7
|
Inne turbo , wałek , być może wtryski są inne 120-150km wersjach.
_________________ K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5" 310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic
209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl
|
|
Góra |
|
 |
Dave |
#751663 Wysłany:
21 Lis 2014, 23:38; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Dawid
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Emotion
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Rejestracja: 03 Mar 2007, Posty: 161
|
Oprogramowanie również ale tak jak napisał DeviLL, na 100% jest inna turbina. W wersjach 120KM mamy IHI a w 150 chyba Garret.
_________________ GP 1.4 T-Jet Emotion 16v 120KM
|
|
Góra |
|
 |
DeviLL |
#751994 Wysłany:
24 Lis 2014, 12:29; Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 13 Sie 2008, Posty: 1336 Pomógł: 7
|
W 150 też IHI ale większe , garrett był w wersjach abartha 180km lub punto evo 163km+
_________________ K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5" 310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic
209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl
|
|
Góra |
|
 |
kla |
#807191 Wysłany:
13 Cze 2016, 13:52; Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice |
|
 |
Sympatyk kropek |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: lubelskie [L]
Rejestracja: 06 Cze 2015, Posty: 12
|
Czy wymiana turbo na to większe IHI + program pozwoli zbliżyć się pod 160koni? Większe turbo od wersji 150 pasuje na kolektor wydechowy od wersji 120koni?
|
|
Góra |
|
 |
lpql |
#807196 Wysłany:
13 Cze 2016, 15:08; Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice |
|
 |
Włodarz pałki |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Mysłowice Rejestracja: 23 Sie 2012, Posty: 1885 Pomógł: 1
|
kla napisał(a): Czy wymiana turbo na to większe IHI + program pozwoli zbliżyć się pod 160koni? Większe turbo od wersji 150 pasuje na kolektor wydechowy od wersji 120koni? Powiem więcej, turbo od ESSESSE też pasuje na kolektor ze 120:) IHI vl36 i rozsądny program, powinien dać spokojnie 160. U mnie jest w tym momencie w trakcie strojenia na Garettcie z ESSEESSE i pierwsze wiadomości jakie do mnie spływają są takie, że pojawiło się 200ps. Z tym że u mnie jest też dolot i większy IC. a tak ku potomności, żeby było w temacie: 120km IHI VL37 i "mniej ostre" wałki 150km IHI VL36 i "ostrzejsze" wałki 180km Garrett gt1446 i te same wałki co w 150. Wtryski i reszta takie same:)
_________________
 Instagram facebook. - 245KM/302NM Moje byłe Punto II
|
|
Góra |
|
 |
kla |
#807199 Wysłany:
13 Cze 2016, 15:45; Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice |
|
 |
Sympatyk kropek |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: lubelskie [L]
Rejestracja: 06 Cze 2015, Posty: 12
|
Kurcze, to za nieduże pieniądze można zrobić 5drzwiowego prawieabartha  Bardzo mi się to podoba lpql, robiłeś coś przy wydechu?
|
|
Góra |
|
 |
lpql |
#807204 Wysłany:
13 Cze 2016, 16:13; Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice |
|
 |
Włodarz pałki |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Mysłowice Rejestracja: 23 Sie 2012, Posty: 1885 Pomógł: 1
|
kla, z niedużymi pieniędzmi bym spekulował:D zależy jak grubo chcesz iść:) Ale tak, te 160-180 da się w miarę rozsądnie i "tanio" zrobić. Uderz do mnie na wiadomość PW jak chcesz znać szczegóły:)
_________________
 Instagram facebook. - 245KM/302NM Moje byłe Punto II
|
|
Góra |
|
 |
Metal54 |
#810856 Wysłany:
29 Sie 2016, 13:11; Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Bartłomiej
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 22 Sie 2016, Posty: 587
|
Panowie. Jaka wartość jest do uzyskania na fabrycznych gratach 120 konnego t-jeta? Jeśli jesteście w posiadaniu informacji o kosztach i opłacalności takiego zabiegu, również byłbym widzięczny.
|
|
Góra |
|
 |
wiktorvr6 |
#812487 Wysłany:
27 Wrz 2016, 02:54; Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice |
|
 |
Forumowicz |
 |
Imię: Wiktor
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sporting
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 27 Wrz 2016, Posty: 2
|
189 koni bezpieczne dla silnika: -stożek(pelny dolot forge) -wtryski corsa vxr -turbo vl36 -intercooler forge -wydech d-cut,calosc powerflow -blow off forge -oil tank -map sensor,boost sensor z abartha -zestrojone na hamowni
spalanie przy delikatnej jezdzie to samo
Załączniki: |
x (Kopiowanie).jpg [ 123.35 KiB | Obejrzany 26413 razy ]
|
IMG_0096 (Kopiowanie) (3).PNG [ 228.4 KiB | Obejrzany 26414 razy ]
|
|
|
Góra |
|
 |
lpql |
#812490 Wysłany:
27 Wrz 2016, 10:53; Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice |
|
 |
Włodarz pałki |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Mysłowice Rejestracja: 23 Sie 2012, Posty: 1885 Pomógł: 1
|
wiktorvr6 napisał(a): 189 koni bezpieczne dla silnika: -stożek(pelny dolot forge) -wtryski corsa vxr -turbo vl36 -intercooler forge -wydech d-cut,calosc powerflow -blow off forge -oil tank -map sensor,boost sensor z abartha -zestrojone na hamowni
spalanie przy delikatnej jezdzie to samo IMHO bez sensu wydane pieniądze. Przy tym turbo pewnie doładowanie spore a one lubią pękać przy seryjnym. Pewnie za mniejszy hajs u mnie wyszło 202PS 288NM na rozwojowym turbo;) [ Dodano: 27 Wrz 2016 09:53 ]Metal54, na serii Ok 145-150Moze da rade w zależności od kondycji i tego kto to stroi;) koszty pewnie Ok 1000+
_________________
 Instagram facebook. - 245KM/302NM Moje byłe Punto II
|
|
Góra |
|
 |
erty0203 |
#812511 Wysłany:
27 Wrz 2016, 17:12; Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Imię: Szymon
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: K-CE Rejestracja: 03 Wrz 2011, Posty: 80
|
A które turbo łatwiej przeszczepić VL36 czy gt1446?
_________________ Jak Żona się dowie co chce zrobić z jej GP to nie będzie zadowolona......................... jeśli ktoś Jej powie
|
|
Góra |
|
 |
lpql |
#812512 Wysłany:
27 Wrz 2016, 17:17; Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice |
|
 |
Włodarz pałki |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Mysłowice Rejestracja: 23 Sie 2012, Posty: 1885 Pomógł: 1
|
erty0203 napisał(a): A które turbo łatwiej przeszczepić VL36 czy gt1446? obie siadają na ten sam kolektor i da się podłączyć seryjne przewody. Do GT1446 trzeba dokupić/dorobić downpipe i kupić obejmę z aso za 180zł;) ja dokupiłem tą obejmę (ściąganą z Włoch) i kupiłem pustą puchę po katalizatorze za 150zł 
_________________
 Instagram facebook. - 245KM/302NM Moje byłe Punto II
|
|
Góra |
|
 |
serwal04 |
#812515 Wysłany:
27 Wrz 2016, 18:58; Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: STA Rejestracja: 26 Cze 2013, Posty: 84 Pomógł: 2
|
Potwierdzę słowa Użytkownika: lpql:
Hamując naszego Kropka -> Seria 132KM/220NM -> usłyszeliśmy że na seryjnym osprzęcie program bezpieczny to ~145-150KM max; Tylko że wtedy obowiązkowe strojenie / jeżdżenie potem na PB98; Na PB95 Osoba ta nie podejmie się strojenia;
_________________ 132KM ||| 220NM http://fiatpunto.com.pl/topic53539.html
|
|
Góra |
|
 |
DeviLL |
#812537 Wysłany:
28 Wrz 2016, 12:05; Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 13 Sie 2008, Posty: 1336 Pomógł: 7
|
Ogólnie te silniki seryjnie mają dupne mapy (wysokie egt , większe spalanie itd.) tak więc nawet taki 120km warto zmodzić na te bezpieczne 145km U mnie w Abarcie chip obniżył spalanie o 1,5-2L w mieście ,a przy okazji dał możliwość pierdzenia z wydechu przy zmianach @ 3k obrotów 
_________________ K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5" 310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic
209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl
|
|
Góra |
|
 |
lpql |
#812538 Wysłany:
28 Wrz 2016, 12:14; Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet |
|
 |
Włodarz pałki |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Mysłowice Rejestracja: 23 Sie 2012, Posty: 1885 Pomógł: 1
|
DeviLL napisał(a): Ogólnie te silniki seryjnie mają dupne mapy (wysokie egt , większe spalanie itd.) tak więc nawet taki 120km warto zmodzić na te bezpieczne 145km U mnie w Abarcie chip obniżył spalanie o 1,5-2L w mieście ,a przy okazji dał możliwość pierdzenia z wydechu przy zmianach @ 3k obrotów  Haha efekty uboczne;p skądś to znam:) tylko ze ja poszedłem krok dalej niż sam chip i spalanie zostało podobne albo wyższe ale za to osiągi w górę;)
_________________
 Instagram facebook. - 245KM/302NM Moje byłe Punto II
|
|
Góra |
|
 |
erty0203 |
#814462 Wysłany:
06 Lis 2016, 22:56; Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Imię: Szymon
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: K-CE Rejestracja: 03 Wrz 2011, Posty: 80
|
a całościowo rzecz biorąc do planu na ok 200km, zaczynając od filtra powietrza kończąc na wydechy, co potrzebujemy: - filtr powietrza, seria da rade czy swap z AGP lub spawanie pod stożek, jaka powinna być rozsądna średnica rury do turbo, - turbo do 200km gt1446 chyba nic innego nie potrzeba, jeszcze jakiś bezpiecznik zostaje? - DP z jaką średnicą? co z wydechem warto go ruszać? - FIMIC z rurami, IC 550x180x65 rurki śr. 57/2.25" są ok? chyba że ktoś ma parcie na cyferki i da więcej - Cinsoft powoli trzeba to rozplanować i na wiosnę czas zacząć.
|
|
Góra |
|
 |
lpql |
#814468 Wysłany:
07 Lis 2016, 00:12; Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice |
|
 |
Włodarz pałki |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Mysłowice Rejestracja: 23 Sie 2012, Posty: 1885 Pomógł: 1
|
erty0203 napisał(a): a całościowo rzecz biorąc do planu na ok 200km, zaczynając od filtra powietrza kończąc na wydechy, co potrzebujemy: - filtr powietrza, seria da rade czy swap z AGP lub spawanie pod stożek, jaka powinna być rozsądna średnica rury do turbo, - turbo do 200km gt1446 chyba nic innego nie potrzeba, jeszcze jakiś bezpiecznik zostaje? - DP z jaką średnicą? co z wydechem warto go ruszać? - FIMIC z rurami, IC 550x180x65 rurki śr. 57/2.25" są ok? chyba że ktoś ma parcie na cyferki i da więcej - Cinsoft powoli trzeba to rozplanować i na wiosnę czas zacząć. -A więc ja mam stożek K&N na seryjną rurę od filtra do turbo. -Turbo, najrozsądniejsze i najprzyjemniejsze kreski wyjdą właśnie z Gt1446 o nr 55238189. Do tego komplet uszczelek, węże z serii:) - DP Ja mam seryjną puszkę z kata z wyciętym katem. będę spawać custom Do tego obejma z ASO a 100+zł między turbo a DP, te z Fmica są ciut za wielkie i nie spinają tak jak powinny. Wydech mam seryjny, ale będzie 2.25" na 1 tłumiku. -FMIC właśnie taki, ja mam akurat rurki 60mm bo tylko takie mieli w hurtowni stali a ceny o wiele niższe:) do tego silikony, to wiadomo. -Cinsoft, jak najbardziej.  Wynik ze 120KM  P.S. Do tego trzeba się przygotować na zmianę kolektora wydechowego, który na 99% będzie pęknięty.
_________________
 Instagram facebook. - 245KM/302NM Moje byłe Punto II
|
|
Góra |
|
 |
erty0203 |
#814530 Wysłany:
07 Lis 2016, 21:26; Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Imię: Szymon
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: K-CE Rejestracja: 03 Wrz 2011, Posty: 80
|
warto spawać rurę z osłoną od gorąca od turbo do filtra coś na wzór tego forge? ori rurka pasuje na 1446?VL i 1446 mają te same średnice wlotu zimnej strony? co do tych rurek do fmic do podaj namiar na PW podjadę i sam pomacam. Orientujesz się czy DP będzie pasował od 3D do 5D bo jeśli tak to zamawiamy razem  zostawimy mojego lub twojego i niech spawną 2xDP pod 1446
|
|
Góra |
|
 |
lpql |
#814537 Wysłany:
07 Lis 2016, 23:36; Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice |
|
 |
Włodarz pałki |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Mysłowice Rejestracja: 23 Sie 2012, Posty: 1885 Pomógł: 1
|
erty0203 napisał(a): warto spawać rurę z osłoną od gorąca od turbo do filtra coś na wzór tego forge? ori rurka pasuje na 1446?VL i 1446 mają te same średnice wlotu zimnej strony? co do tych rurek do fmic do podaj namiar na PW podjadę i sam pomacam. Orientujesz się czy DP będzie pasował od 3D do 5D bo jeśli tak to zamawiamy razem  zostawimy mojego lub twojego i niech spawną 2xDP pod 1446 A więc. W turbo benzynie oddzielanie filtra od ciepła nie ma aż takiego znaczenia jak w wolnossaku, bo i tak powietrze potem idzie przez IC. Ori rurka pasuje co widać na moim przykładzie (patrz mój temat/link do fejsa w podpisie  ) IHI i Garrett mają taką samą średnice wlotu i wylotu zimnej strony. Ciepła różni się tylko wylotem (IHI ma na 4 śruby a Garrett na opaskę dostępną tylko w ASO po nr części z Abartha za 180zł z Włoch) Mieszkam w Mysłowicach, chcesz, to się kiedyś zgadamy to sobie pomacasz i pooglądasz jak to wygląda i jeździ wszystko;) DP nie ma znaczenia czy 3D czy 5D. Ja mam seryjny DP, tylko z wyciętym wnętrzem katalizatora. Jedyne co w nim będę robić, to wytnę puchę i zamienię rurą (flansza do turbo i do wydechu zostanie z tego co mam) Ja nie muszę nic zamawiac;) jadę do kumpla i dłubiemy;) Ale jest też opcja, że będę spawać profi wydech od początku do końca na 1tłumiku wtedy zrobią też DP. Waham się cały czas:) Jakby co to pisz PW [ Dodano: 07 Lis 2016 22:36 ]aaaaaaaaaaa no i bym zapomniał! Garret ma DVke wbudowaną w muszlę. Trzeba ją wywalić i wstawić tam zaślepkę. Properfekt takie robi za 100 na zamówienie;) a jak ktoś ze skrzynią 5b chętny na szorsziftera, to zapraszam na PW, skoro i ten szlak przetarłem ;p
_________________
 Instagram facebook. - 245KM/302NM Moje byłe Punto II
|
|
Góra |
|
 |
Piechuxt |
#814721 Wysłany:
10 Lis 2016, 10:49; Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 185KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn Rejestracja: 01 Mar 2011, Posty: 3413 Pomógł: 17
|
lpql napisał(a): profi wydech od początku do końca na 1tłumiku wtedy zrobią też DP. Waham się cały czas:) Nad czym ty sie zastanawiasz? DP warto zmienić dla samego dźwięku...  A roboty nie ma tam dużo. Wycinasz flansze seryjną zaraz przy pierścieniu, wychodzisz kolanem 3" a dalej zwężasz gdzie sobie chcesz. Koszt materiałowy-250zł w moim przypadku, oczywiście kwasiak. Co do seryjnej DVki w garrecie-spokojnie można ją zostawić, wielkiego bęc nie zrobi. Wstawienie zaślepki po prostu poprawi troche narastanie boosta i będzie ta głupia pewność, że nie ma co przepuszczać ciśnienia 
_________________ "Kiedyś wyrwe się z tego 1.2 padołu, i was wszystkich objade..." Paul Coelho No i na chwile sie wyrwałem : 1.2 8vT 2000r 5d S+ [*] a brat jego: Punto Evo Mylife 2011 1.2 69km A teraz ewolucja pod tyłkiem: Bravo 1.4 T-jet Sport TDP 230+KM 295+Nm
|
|
Góra |
|
 |
erty0203 |
#818318 Wysłany:
24 Sty 2017, 22:09; Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Imię: Szymon
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: K-CE Rejestracja: 03 Wrz 2011, Posty: 80
|
Ludziska ile już kilometrów zrobiliście na programie? i z jaką mocą? seria turbo to do ilu pompuje w tych mocniejszych wersjach?
_________________ Jak Żona się dowie co chce zrobić z jej GP to nie będzie zadowolona......................... jeśli ktoś Jej powie
|
|
Góra |
|
 |
Guttek |
#818654 Wysłany:
01 Lut 2017, 21:21; Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Abarth Punto Evo
Silnik: 1.4 16V 165KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bielsko-Biała Rejestracja: 31 Gru 2013, Posty: 238 Pomógł: 1
|
erty0203 napisał(a): Ludziska ile już kilometrów zrobiliście na programie? i z jaką mocą? seria turbo to do ilu pompuje w tych mocniejszych wersjach? abarth 155 ma 0.9 bara i full 1.3 bara. podlozyles mapa? ja wkoncu jutro stroje
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|