You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 28 Mar 2024, 12:17

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 81 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #575775 Wysłany: 27 Kwi 2012, 22:25; 
 Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice
Offline
Forumowicz

Imię: Łukasz
Samochód: Linea
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 27 Kwi 2012,
Posty: 4
moim zdaniem nie ma sensu jak chcesz autem pojeździć. 120 KM z 1.4 litra to jest mało? Fiat Punto to nie auto wyścigowe!


Góra
 Profil  
 

 
 Post #750374 Wysłany: 13 Lis 2014, 00:54; 
 Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice
Offline
Sympatyk kropek

Imię: Kamil
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Esseesse
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 18 Cze 2013,
Posty: 9
Jeżeli jest ktoś zainteresowany, załozyłem nowy temat o częściach z mojego Abartha GP do modyfikacji silnika, wszystko co potrzeba. W zależności od stylu jazdy ok 180km docelowo.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #751197 Wysłany: 19 Lis 2014, 00:10; 
 Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice
Offline
Puntoświr

Imię: Maciek
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Sport
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Żyrardów
Rejestracja: 08 Lis 2014,
Posty: 224
Pomógł: 6
Witam. Odnośnie pytania autora to w materiałach odnośnie sterowania silnika z Fiata różnice między t-jet 120 a 150 są tylko programowe.

_________________
la nostra passione cars


Góra
 Profil  
 
 
 Post #751228 Wysłany: 19 Lis 2014, 11:42; 
 Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 13 Sie 2008,
Posty: 1336
Pomógł: 7
Inne turbo , wałek , być może wtryski są inne 120-150km wersjach.

_________________
K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5"
310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic

209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl


Góra
 Profil  
 
 
 Post #751663 Wysłany: 21 Lis 2014, 23:38; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Dawid
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Emotion
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Rejestracja: 03 Mar 2007,
Posty: 161
Oprogramowanie również ale tak jak napisał DeviLL, na 100% jest inna turbina. W wersjach 120KM mamy IHI a w 150 chyba Garret.

_________________
GP 1.4 T-Jet Emotion 16v 120KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #751994 Wysłany: 24 Lis 2014, 12:29; 
 Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 13 Sie 2008,
Posty: 1336
Pomógł: 7
W 150 też IHI ale większe , garrett był w wersjach abartha 180km lub punto evo 163km+

_________________
K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5"
310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic

209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl


Góra
 Profil  
 
 
 Post #807191 Wysłany: 13 Cze 2016, 13:52; 
 Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice
Offline
Sympatyk kropek

Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: lubelskie [L]
Rejestracja: 06 Cze 2015,
Posty: 12
Czy wymiana turbo na to większe IHI + program pozwoli zbliżyć się pod 160koni? Większe turbo od wersji 150 pasuje na kolektor wydechowy od wersji 120koni?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #807196 Wysłany: 13 Cze 2016, 15:08; 
 Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice
Offline
Włodarz pałki
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Mysłowice
Rejestracja: 23 Sie 2012,
Posty: 1882
Pomógł: 1
kla napisał(a):
Czy wymiana turbo na to większe IHI + program pozwoli zbliżyć się pod 160koni? Większe turbo od wersji 150 pasuje na kolektor wydechowy od wersji 120koni?



Powiem więcej, turbo od ESSESSE też pasuje na kolektor ze 120:)

IHI vl36 i rozsądny program, powinien dać spokojnie 160.

U mnie jest w tym momencie w trakcie strojenia na Garettcie z ESSEESSE i pierwsze wiadomości jakie do mnie spływają są takie, że pojawiło się 200ps. Z tym że u mnie jest też dolot i większy IC.


a tak ku potomności, żeby było w temacie:

120km IHI VL37 i "mniej ostre" wałki
150km IHI VL36 i "ostrzejsze" wałki
180km Garrett gt1446 i te same wałki co w 150.

Wtryski i reszta takie same:)

_________________
Image
Instagram
facebook. - 245KM/302NM
Moje byłe Punto II


Góra
 Profil  
 
 
 Post #807199 Wysłany: 13 Cze 2016, 15:45; 
 Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice
Offline
Sympatyk kropek

Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: lubelskie [L]
Rejestracja: 06 Cze 2015,
Posty: 12
Kurcze, to za nieduże pieniądze można zrobić 5drzwiowego prawieabartha :) Bardzo mi się to podoba
lpql, robiłeś coś przy wydechu?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #807204 Wysłany: 13 Cze 2016, 16:13; 
 Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice
Offline
Włodarz pałki
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Mysłowice
Rejestracja: 23 Sie 2012,
Posty: 1882
Pomógł: 1
kla, z niedużymi pieniędzmi bym spekulował:D zależy jak grubo chcesz iść:) Ale tak, te 160-180 da się w miarę rozsądnie i "tanio" zrobić. Uderz do mnie na wiadomość PW jak chcesz znać szczegóły:)

_________________
Image
Instagram
facebook. - 245KM/302NM
Moje byłe Punto II


Góra
 Profil  
 
 
 Post #810856 Wysłany: 29 Sie 2016, 13:11; 
 Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Bartłomiej
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 22 Sie 2016,
Posty: 587
Panowie.
Jaka wartość jest do uzyskania na fabrycznych gratach 120 konnego t-jeta?
Jeśli jesteście w posiadaniu informacji o kosztach i opłacalności takiego zabiegu, również byłbym widzięczny.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #812487 Wysłany: 27 Wrz 2016, 02:54; 
 Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice
Offline
Forumowicz
Awatar użytkownika

Imię: Wiktor
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sporting
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 27 Wrz 2016,
Posty: 2
189 koni bezpieczne dla silnika:
-stożek(pelny dolot forge)
-wtryski corsa vxr
-turbo vl36
-intercooler forge
-wydech d-cut,calosc powerflow
-blow off forge
-oil tank
-map sensor,boost sensor z abartha
-zestrojone na hamowni

spalanie przy delikatnej jezdzie to samo


Załączniki:


Góra
 Profil  
 
 
 Post #812490 Wysłany: 27 Wrz 2016, 10:53; 
 Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice
Offline
Włodarz pałki
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Mysłowice
Rejestracja: 23 Sie 2012,
Posty: 1882
Pomógł: 1
wiktorvr6 napisał(a):
189 koni bezpieczne dla silnika:
-stożek(pelny dolot forge)
-wtryski corsa vxr
-turbo vl36
-intercooler forge
-wydech d-cut,calosc powerflow
-blow off forge
-oil tank
-map sensor,boost sensor z abartha
-zestrojone na hamowni

spalanie przy delikatnej jezdzie to samo



IMHO bez sensu wydane pieniądze. Przy tym turbo pewnie doładowanie spore a one lubią pękać przy seryjnym. Pewnie za mniejszy hajs u mnie wyszło 202PS 288NM na rozwojowym turbo;)

[ Dodano: 27 Wrz 2016 09:53 ]

Metal54, na serii Ok 145-150Moze da rade w zależności od kondycji i tego kto to stroi;) koszty pewnie Ok 1000+

_________________
Image
Instagram
facebook. - 245KM/302NM
Moje byłe Punto II


Góra
 Profil  
 
 
 Post #812511 Wysłany: 27 Wrz 2016, 17:12; 
 Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Imię: Szymon
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: K-CE
Rejestracja: 03 Wrz 2011,
Posty: 80
A które turbo łatwiej przeszczepić VL36 czy gt1446?

_________________
Jak Żona się dowie co chce zrobić z jej GP to nie będzie zadowolona......................... jeśli ktoś Jej powie :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #812512 Wysłany: 27 Wrz 2016, 17:17; 
 Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice
Offline
Włodarz pałki
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Mysłowice
Rejestracja: 23 Sie 2012,
Posty: 1882
Pomógł: 1
erty0203 napisał(a):
A które turbo łatwiej przeszczepić VL36 czy gt1446?



obie siadają na ten sam kolektor i da się podłączyć seryjne przewody. Do GT1446 trzeba dokupić/dorobić downpipe i kupić obejmę z aso za 180zł;) ja dokupiłem tą obejmę (ściąganą z Włoch) i kupiłem pustą puchę po katalizatorze za 150zł ;)

_________________
Image
Instagram
facebook. - 245KM/302NM
Moje byłe Punto II


Góra
 Profil  
 
 
 Post #812515 Wysłany: 27 Wrz 2016, 18:58; 
 Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: STA
Rejestracja: 26 Cze 2013,
Posty: 84
Pomógł: 2
Potwierdzę słowa Użytkownika: lpql:

Hamując naszego Kropka -> Seria 132KM/220NM -> usłyszeliśmy że na seryjnym osprzęcie program bezpieczny to ~145-150KM max;
Tylko że wtedy obowiązkowe strojenie / jeżdżenie potem na PB98; Na PB95 Osoba ta nie podejmie się strojenia;

_________________
132KM ||| 220NM

http://fiatpunto.com.pl/topic53539.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #812537 Wysłany: 28 Wrz 2016, 12:05; 
 Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 13 Sie 2008,
Posty: 1336
Pomógł: 7
Ogólnie te silniki seryjnie mają dupne mapy (wysokie egt , większe spalanie itd.) tak więc nawet taki 120km warto zmodzić na te bezpieczne 145km ;)
U mnie w Abarcie chip obniżył spalanie o 1,5-2L w mieście ,a przy okazji dał możliwość pierdzenia z wydechu przy zmianach @ 3k obrotów :mrgreen:

_________________
K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5"
310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic

209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl


Góra
 Profil  
 
 
 Post #812538 Wysłany: 28 Wrz 2016, 12:14; 
 Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet
Offline
Włodarz pałki
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Mysłowice
Rejestracja: 23 Sie 2012,
Posty: 1882
Pomógł: 1
DeviLL napisał(a):
Ogólnie te silniki seryjnie mają dupne mapy (wysokie egt , większe spalanie itd.) tak więc nawet taki 120km warto zmodzić na te bezpieczne 145km ;)
U mnie w Abarcie chip obniżył spalanie o 1,5-2L w mieście ,a przy okazji dał możliwość pierdzenia z wydechu przy zmianach @ 3k obrotów :mrgreen:



Haha efekty uboczne;p skądś to znam:) tylko ze ja poszedłem krok dalej niż sam chip i spalanie zostało podobne albo wyższe ale za to osiągi w górę;)

_________________
Image
Instagram
facebook. - 245KM/302NM
Moje byłe Punto II


Góra
 Profil  
 
 
 Post #814462 Wysłany: 06 Lis 2016, 22:56; 
 Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Imię: Szymon
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: K-CE
Rejestracja: 03 Wrz 2011,
Posty: 80
a całościowo rzecz biorąc do planu na ok 200km, zaczynając od filtra powietrza kończąc na wydechy, co potrzebujemy:
- filtr powietrza, seria da rade czy swap z AGP lub spawanie pod stożek, jaka powinna być rozsądna średnica rury do turbo,
- turbo do 200km gt1446 chyba nic innego nie potrzeba, jeszcze jakiś bezpiecznik zostaje?
- DP z jaką średnicą? co z wydechem warto go ruszać?
- FIMIC z rurami, IC 550x180x65 rurki śr. 57/2.25" są ok? chyba że ktoś ma parcie na cyferki i da więcej :D
- Cinsoft
powoli trzeba to rozplanować i na wiosnę czas zacząć.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #814468 Wysłany: 07 Lis 2016, 00:12; 
 Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice
Offline
Włodarz pałki
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Mysłowice
Rejestracja: 23 Sie 2012,
Posty: 1882
Pomógł: 1
erty0203 napisał(a):
a całościowo rzecz biorąc do planu na ok 200km, zaczynając od filtra powietrza kończąc na wydechy, co potrzebujemy:
- filtr powietrza, seria da rade czy swap z AGP lub spawanie pod stożek, jaka powinna być rozsądna średnica rury do turbo,
- turbo do 200km gt1446 chyba nic innego nie potrzeba, jeszcze jakiś bezpiecznik zostaje?
- DP z jaką średnicą? co z wydechem warto go ruszać?
- FIMIC z rurami, IC 550x180x65 rurki śr. 57/2.25" są ok? chyba że ktoś ma parcie na cyferki i da więcej :D
- Cinsoft
powoli trzeba to rozplanować i na wiosnę czas zacząć.


-A więc ja mam stożek K&N na seryjną rurę od filtra do turbo.
-Turbo, najrozsądniejsze i najprzyjemniejsze kreski wyjdą właśnie z Gt1446 o nr 55238189. Do tego komplet uszczelek, węże z serii:)
- DP Ja mam seryjną puszkę z kata z wyciętym katem. będę spawać custom Do tego obejma z ASO a 100+zł między turbo a DP, te z Fmica są ciut za wielkie i nie spinają tak jak powinny. Wydech mam seryjny, ale będzie 2.25" na 1 tłumiku.
-FMIC właśnie taki, ja mam akurat rurki 60mm bo tylko takie mieli w hurtowni stali a ceny o wiele niższe:) do tego silikony, to wiadomo.
-Cinsoft, jak najbardziej.
Image
Wynik ze 120KM ;)


P.S. Do tego trzeba się przygotować na zmianę kolektora wydechowego, który na 99% będzie pęknięty.

_________________
Image
Instagram
facebook. - 245KM/302NM
Moje byłe Punto II


Góra
 Profil  
 
 
 Post #814530 Wysłany: 07 Lis 2016, 21:26; 
 Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Imię: Szymon
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: K-CE
Rejestracja: 03 Wrz 2011,
Posty: 80
warto spawać rurę z osłoną od gorąca od turbo do filtra coś na wzór tego forge? ori rurka pasuje na 1446?VL i 1446 mają te same średnice wlotu zimnej strony? co do tych rurek do fmic do podaj namiar na PW podjadę i sam pomacam. Orientujesz się czy DP będzie pasował od 3D do 5D bo jeśli tak to zamawiamy razem :) zostawimy mojego lub twojego i niech spawną 2xDP pod 1446


Góra
 Profil  
 
 
 Post #814537 Wysłany: 07 Lis 2016, 23:36; 
 Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice
Offline
Włodarz pałki
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Mysłowice
Rejestracja: 23 Sie 2012,
Posty: 1882
Pomógł: 1
erty0203 napisał(a):
warto spawać rurę z osłoną od gorąca od turbo do filtra coś na wzór tego forge? ori rurka pasuje na 1446?VL i 1446 mają te same średnice wlotu zimnej strony? co do tych rurek do fmic do podaj namiar na PW podjadę i sam pomacam. Orientujesz się czy DP będzie pasował od 3D do 5D bo jeśli tak to zamawiamy razem :) zostawimy mojego lub twojego i niech spawną 2xDP pod 1446


A więc. W turbo benzynie oddzielanie filtra od ciepła nie ma aż takiego znaczenia jak w wolnossaku, bo i tak powietrze potem idzie przez IC. Ori rurka pasuje co widać na moim przykładzie (patrz mój temat/link do fejsa w podpisie ;) ) IHI i Garrett mają taką samą średnice wlotu i wylotu zimnej strony. Ciepła różni się tylko wylotem (IHI ma na 4 śruby a Garrett na opaskę dostępną tylko w ASO po nr części z Abartha za 180zł z Włoch)
Mieszkam w Mysłowicach, chcesz, to się kiedyś zgadamy to sobie pomacasz i pooglądasz jak to wygląda i jeździ wszystko;)

DP nie ma znaczenia czy 3D czy 5D. Ja mam seryjny DP, tylko z wyciętym wnętrzem katalizatora. Jedyne co w nim będę robić, to wytnę puchę i zamienię rurą (flansza do turbo i do wydechu zostanie z tego co mam) Ja nie muszę nic zamawiac;) jadę do kumpla i dłubiemy;)
Ale jest też opcja, że będę spawać profi wydech od początku do końca na 1tłumiku wtedy zrobią też DP. Waham się cały czas:)

Jakby co to pisz PW ;)

[ Dodano: 07 Lis 2016 22:36 ]

aaaaaaaaaaa no i bym zapomniał! Garret ma DVke wbudowaną w muszlę. Trzeba ją wywalić i wstawić tam zaślepkę. Properfekt takie robi za 100 na zamówienie;)


a jak ktoś ze skrzynią 5b chętny na szorsziftera, to zapraszam na PW, skoro i ten szlak przetarłem ;p

_________________
Image
Instagram
facebook. - 245KM/302NM
Moje byłe Punto II


Góra
 Profil  
 
 
 Post #814721 Wysłany: 10 Lis 2016, 10:49; 
 Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 185KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn
Rejestracja: 01 Mar 2011,
Posty: 3413
Pomógł: 17
lpql napisał(a):
profi wydech od początku do końca na 1tłumiku wtedy zrobią też DP. Waham się cały czas:)


Nad czym ty sie zastanawiasz? DP warto zmienić dla samego dźwięku... :D A roboty nie ma tam dużo. Wycinasz flansze seryjną zaraz przy pierścieniu, wychodzisz kolanem 3" a dalej zwężasz gdzie sobie chcesz. Koszt materiałowy-250zł w moim przypadku, oczywiście kwasiak.

Co do seryjnej DVki w garrecie-spokojnie można ją zostawić, wielkiego bęc nie zrobi. Wstawienie zaślepki po prostu poprawi troche narastanie boosta i będzie ta głupia pewność, że nie ma co przepuszczać ciśnienia ;)

_________________
"Kiedyś wyrwe się z tego 1.2 padołu, i was wszystkich objade..." Paul Coelho
No i na chwile sie wyrwałem :
1.2 8vT 2000r 5d S+ [*]
a brat jego: Punto Evo Mylife 2011 1.2 69km
A teraz ewolucja pod tyłkiem:
Bravo 1.4 T-jet Sport TDP 230+KM 295+Nm


Góra
 Profil  
 
 
 Post #818318 Wysłany: 24 Sty 2017, 22:09; 
 Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Imię: Szymon
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: K-CE
Rejestracja: 03 Wrz 2011,
Posty: 80
Ludziska ile już kilometrów zrobiliście na programie? i z jaką mocą?
seria turbo to do ilu pompuje w tych mocniejszych wersjach?

_________________
Jak Żona się dowie co chce zrobić z jej GP to nie będzie zadowolona......................... jeśli ktoś Jej powie :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #818654 Wysłany: 01 Lut 2017, 21:21; 
 Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Abarth Punto Evo
Silnik: 1.4 16V 165KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bielsko-Biała
Rejestracja: 31 Gru 2013,
Posty: 238
Pomógł: 1
erty0203 napisał(a):
Ludziska ile już kilometrów zrobiliście na programie? i z jaką mocą?
seria turbo to do ilu pompuje w tych mocniejszych wersjach?


abarth 155 ma 0.9 bara i full 1.3 bara.
podlozyles mapa? ja wkoncu jutro stroje


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 81 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO