You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 28 Mar 2024, 23:22

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 81 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #818656 Wysłany: 01 Lut 2017, 21:33; 
 Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Imię: Szymon
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: K-CE
Rejestracja: 03 Wrz 2011,
Posty: 80
nie tylko go ganiam bardziej żeby się nie zastał :D zresztą i tak nie mam od kogo bo większość to klekot albo vw :E ale jak dostanę nowe turbo :wink: to wtedy chyba już będzie trzeba, a 180 ile pompuje wiesz może?

_________________
Jak Żona się dowie co chce zrobić z jej GP to nie będzie zadowolona......................... jeśli ktoś Jej powie :)


Góra
 Profil  
 

 
 Post #818662 Wysłany: 01 Lut 2017, 23:31; 
 Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Abarth Punto Evo
Silnik: 1.4 16V 165KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bielsko-Biała
Rejestracja: 31 Gru 2013,
Posty: 238
Pomógł: 1
gt1446
1bar i full 1.3 bar


Góra
 Profil  
 
 
 Post #818671 Wysłany: 02 Lut 2017, 10:34; 
 Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice
Offline
Włodarz pałki
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Mysłowice
Rejestracja: 23 Sie 2012,
Posty: 1882
Pomógł: 1
Ja zrobiłem na modach i programie na 207PS/296NM ok 8tys KM i zero skutków ubocznych tylko same plusy:) u mnie obecnie gt1446 dmucha 1,4bara i potem spada do 1bara:) do 1,5bara sie da dmuchnąć na seryjnym sterowaniu turbo.

[ Dodano: 02 Lut 2017 09:34 ]

Ja zrobiłem na modach i programie na 207PS/296NM ok 8tys KM i zero skutków ubocznych tylko same plusy:) u mnie obecnie gt1446 dmucha 1,4bara i potem spada do 1bara:) do 1,5bara sie da dmuchnąć na seryjnym sterowaniu turbo.

_________________
Image
Instagram
facebook. - 245KM/302NM
Moje byłe Punto II


Góra
 Profil  
 
 
 Post #818687 Wysłany: 02 Lut 2017, 15:24; 
 Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Imię: Szymon
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: K-CE
Rejestracja: 03 Wrz 2011,
Posty: 80
Guttek To kiedy będzie wykres na forum ze strojenia?

_________________
Jak Żona się dowie co chce zrobić z jej GP to nie będzie zadowolona......................... jeśli ktoś Jej powie :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #818688 Wysłany: 02 Lut 2017, 15:42; 
 Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice
Offline
Włodarz pałki
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Mysłowice
Rejestracja: 23 Sie 2012,
Posty: 1882
Pomógł: 1
Guttek, jakieś większe mody czy tylko wirus?:)

_________________
Image
Instagram
facebook. - 245KM/302NM
Moje byłe Punto II


Góra
 Profil  
 
 
 Post #818749 Wysłany: 03 Lut 2017, 15:40; 
 Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Abarth Punto Evo
Silnik: 1.4 16V 165KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bielsko-Biała
Rejestracja: 31 Gru 2013,
Posty: 238
Pomógł: 1
erty0203 napisał(a):
Guttek To kiedy będzie wykres na forum ze strojenia?


Wieczorem wrzuce ale seryjny intercooler wszystko zepsul, po kilku hamowaniach dolot sie zagotowal. Musze wrzucic icka poprawic troche wydech i jade poprawiac.

[ Dodano: 03 Lut 2017, 14:40 ]

lpql napisał(a):
Guttek, jakieś większe mody czy tylko wirus?:)


Wybebeszony kat ale docelowo robie dp. Wrzucilem wtryski 305 bo byly za grosze


Góra
 Profil  
 
 
 Post #818750 Wysłany: 03 Lut 2017, 15:40; 
 Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Imię: Szymon
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: K-CE
Rejestracja: 03 Wrz 2011,
Posty: 80
To ile wyszło?

_________________
Jak Żona się dowie co chce zrobić z jej GP to nie będzie zadowolona......................... jeśli ktoś Jej powie :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #818751 Wysłany: 03 Lut 2017, 15:41; 
 Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice
Offline
Włodarz pałki
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Mysłowice
Rejestracja: 23 Sie 2012,
Posty: 1882
Pomógł: 1
Guttek, seria puchnie juz przy normalnym programie:) ja mam dolot na rurach 60mm stalowych i na FMICu plus stozek K&N

_________________
Image
Instagram
facebook. - 245KM/302NM
Moje byłe Punto II


Góra
 Profil  
 
 
 Post #818757 Wysłany: 03 Lut 2017, 19:31; 
 Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Abarth Punto Evo
Silnik: 1.4 16V 165KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bielsko-Biała
Rejestracja: 31 Gru 2013,
Posty: 238
Pomógł: 1
lpql napisał(a):
Guttek, seria puchnie juz przy normalnym programie:) ja mam dolot na rurach 60mm stalowych i na FMICu plus stozek K&N


obowiązkowo musze to zrobic, najlepiej rury 57 dorwac :mrgreen:
btw masz caly dolot na 60? od turbo az po przepustnice?

[ Dodano: 03 Lut 2017, 18:29 ]

erty0203 napisał(a):
To ile wyszło?


Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #818758 Wysłany: 03 Lut 2017, 20:43; 
 Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice
Offline
Włodarz pałki
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Mysłowice
Rejestracja: 23 Sie 2012,
Posty: 1882
Pomógł: 1
łooo kurde, mega słabo jak na takie mody, ja mam wałki ze 120 i serie wtryski;D

odtatnią rurę do przepustnicy mam seryjną zostawioną, wszystko inne 60mm plus sylikony

_________________
Image
Instagram
facebook. - 245KM/302NM
Moje byłe Punto II


Góra
 Profil  
 
 
 Post #818760 Wysłany: 03 Lut 2017, 20:54; 
 Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice
Offline
Puntoświr

Imię: Paweł
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Lounge
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kalwaria Z.
Rejestracja: 19 Cze 2014,
Posty: 1298
Pomógł: 44
Widzę że ostro jedziecie w temacie. Jak 100kkm przelatacie bez poważniejszych awarii to gra warta każdej świeczki :! 3 mam kciuki :wink:


Góra
 Profil  
 
 
 Post #818761 Wysłany: 03 Lut 2017, 20:55; 
 Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Abarth Punto Evo
Silnik: 1.4 16V 165KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bielsko-Biała
Rejestracja: 31 Gru 2013,
Posty: 238
Pomógł: 1
lpql napisał(a):
łooo kurde, mega słabo jak na takie mody, ja mam wałki ze 120 i serie wtryski;D

odtatnią rurę do przepustnicy mam seryjną zostawioną, wszystko inne 60mm plus sylikony


po paru hamowaniach zrobilo sie 60 stopni w dolocie i wtryski byly juz bez znaczenia


Góra
 Profil  
 
 
 Post #818762 Wysłany: 03 Lut 2017, 21:02; 
 Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Imię: Szymon
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: K-CE
Rejestracja: 03 Wrz 2011,
Posty: 80
icka Panie montuj :P stroiłeś tam gdzie rozmawialiśmy? wytłumacz mi łopatologicznie korzyści z montowania większych wtrysków do max 200KM chodzi mi czy taki zabieg wpływa korzystnie na silnik?

_________________
Jak Żona się dowie co chce zrobić z jej GP to nie będzie zadowolona......................... jeśli ktoś Jej powie :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #818764 Wysłany: 03 Lut 2017, 21:26; 
 Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice
Offline
Włodarz pałki
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Mysłowice
Rejestracja: 23 Sie 2012,
Posty: 1882
Pomógł: 1
na moje, wtryski seryjne do 200+ wystarczają;) Dolot, to jest konieczność. Wałki też jakoś dużej różnicy w mocy nie zrobią, bardziej w przebiegu kreski. Sam mam do wzięcia wałki z 1,2 16V z PI i się ostro waham, a są ostrzejsze od tych ze 150 tjeta;)

_________________
Image
Instagram
facebook. - 245KM/302NM
Moje byłe Punto II


Góra
 Profil  
 
 
 Post #821272 Wysłany: 26 Mar 2017, 19:10; 
 Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Imię: Szymon
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: K-CE
Rejestracja: 03 Wrz 2011,
Posty: 80
Mam możliwość kupna turbo od Giuletty 1.4 170kuni o numerze 55248413 podejdzie P&P do GP?

_________________
Jak Żona się dowie co chce zrobić z jej GP to nie będzie zadowolona......................... jeśli ktoś Jej powie :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #821273 Wysłany: 26 Mar 2017, 19:25; 
 Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice
Offline
Włodarz pałki
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Mysłowice
Rejestracja: 23 Sie 2012,
Posty: 1882
Pomógł: 1
Szczerze nie wiem czym sie różnią ale ja bym szukał 55238189. To jest z abartha essesse i pasuje na 100%.

_________________
Image
Instagram
facebook. - 245KM/302NM
Moje byłe Punto II


Góra
 Profil  
 
 
 Post #821764 Wysłany: 09 Kwi 2017, 01:29; 
 Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice
Offline
Forumowicz

Imię: Jan
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 09 Kwi 2017,
Posty: 1
Witam posiadam fiata bravo 1.4 t-jet 120 km i zależy mi na tym żeby maksymalnie podnieś do jakiś 180 km , możecie mi podpowiedziec co oprócz chipa zrobić??? Mam jeszcze jedno pytanko czy możecie polecić jakiś warsztat w Warszawie który mi to zrobi dobrze


Góra
 Profil  
 
 
 Post #821819 Wysłany: 10 Kwi 2017, 11:40; 
 Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 13 Sie 2008,
Posty: 1336
Pomógł: 7
Jansen89 napisał(a):
Witam posiadam fiata bravo 1.4 t-jet 120 km i zależy mi na tym żeby maksymalnie podnieś do jakiś 180 km , możecie mi podpowiedziec co oprócz chipa zrobić??? Mam jeszcze jedno pytanko czy możecie polecić jakiś warsztat w Warszawie który mi to zrobi dobrze


Turbo musisz zmienić , itd. Pewnie unitronic w Wawie ogarnia te tematy. Przygotuj sobie 8-10tysi w zapasie ;)

_________________
K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5"
310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic

209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl


Góra
 Profil  
 
 
 Post #821998 Wysłany: 14 Kwi 2017, 22:28; 
 Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Abarth Punto Evo
Silnik: 1.4 16V 165KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bielsko-Biała
Rejestracja: 31 Gru 2013,
Posty: 238
Pomógł: 1
DeviLL napisał(a):
Jansen89 napisał(a):
Witam posiadam fiata bravo 1.4 t-jet 120 km i zależy mi na tym żeby maksymalnie podnieś do jakiś 180 km , możecie mi podpowiedziec co oprócz chipa zrobić??? Mam jeszcze jedno pytanko czy możecie polecić jakiś warsztat w Warszawie który mi to zrobi dobrze


Turbo musisz zmienić , itd. Pewnie unitronic w Wawie ogarnia te tematy. Przygotuj sobie 8-10tysi w zapasie ;)


da sie taniejj :mrgreen:


Góra
 Profil  
 
 
 Post #822130 Wysłany: 18 Kwi 2017, 09:23; 
 Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 13 Sie 2008,
Posty: 1336
Pomógł: 7
Guttek napisał(a):
DeviLL napisał(a):
Jansen89 napisał(a):
Witam posiadam fiata bravo 1.4 t-jet 120 km i zależy mi na tym żeby maksymalnie podnieś do jakiś 180 km , możecie mi podpowiedziec co oprócz chipa zrobić??? Mam jeszcze jedno pytanko czy możecie polecić jakiś warsztat w Warszawie który mi to zrobi dobrze


Turbo musisz zmienić , itd. Pewnie unitronic w Wawie ogarnia te tematy. Przygotuj sobie 8-10tysi w zapasie ;)


da sie taniejj :mrgreen:


Unitronic raczej nie jest tani :P

_________________
K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5"
310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic

209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl


Góra
 Profil  
 
 
 Post #822144 Wysłany: 18 Kwi 2017, 12:54; 
 Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice
Offline
Włodarz pałki
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Mysłowice
Rejestracja: 23 Sie 2012,
Posty: 1882
Pomógł: 1
Ja sie zmieściłem w 6k z turbo dolotem i strojeniem u Cinka, ale ja większość robiłem sam z kumplem:)

_________________
Image
Instagram
facebook. - 245KM/302NM
Moje byłe Punto II


Góra
 Profil  
 
 
 Post #822147 Wysłany: 18 Kwi 2017, 13:26; 
 Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 13 Sie 2008,
Posty: 1336
Pomógł: 7
W sumie to na 180km wystarczy dać większe IHI (wejdzie p&p bez tych przeróbek co przy gt) , zrobić downpipe bez kata , dostroić i będzie. Używane sprawne IHI pewnie 600-800zł (w razie czego są dostępne rdzenie) , downpipe ~600zł , strojenie 1200-1500zł ? Ewentualnie zrobić FMICa ~800zł ?? Tak więc w okolicach 4000zł tylko tam jest jeszcze różnica w wałkach (120 vs 150km) , jeśli dać gt1446 to w mniej renomowanym (ceniącym się) warsztacie pewnie do ogarnięcia w kwocie 6-8tysi. Jak za tą kwotę przyrost 80-90km jest opłacalny.

_________________
K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5"
310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic

209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl


Góra
 Profil  
 
 
 Post #822150 Wysłany: 18 Kwi 2017, 14:48; 
 Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet
Offline
Włodarz pałki
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Mysłowice
Rejestracja: 23 Sie 2012,
Posty: 1882
Pomógł: 1
DeviLL napisał(a):
W sumie to na 180km wystarczy dać większe IHI (wejdzie p&p bez tych przeróbek co przy gt) , zrobić downpipe bez kata , dostroić i będzie. Używane sprawne IHI pewnie 600-800zł (w razie czego są dostępne rdzenie) , downpipe ~600zł , strojenie 1200-1500zł ? Ewentualnie zrobić FMICa ~800zł ?? Tak więc w okolicach 4000zł tylko tam jest jeszcze różnica w wałkach (120 vs 150km) , jeśli dać gt1446 to w mniej renomowanym (ceniącym się) warsztacie pewnie do ogarnięcia w kwocie 6-8tysi. Jak za tą kwotę przyrost 80-90km jest opłacalny.



Gt1446 tez podchodzi p&p nie wiem o jakich przeróbkach mówisz:) jedynie inny DP i obejmę miedzy DP a turbo trzeba kupic:) walki ze 120 tez dają rade nawet na 200+ co widać po moim silniku:p ale bez FMiCa bym nie podchodził do zabawy. Nie mowie robić dolotu na 60mm jak u mnie ale samo IC by sie przydało. IMHO Ok 800zl turbo, Ok 500 DP albo zostawić serie, Ok 500zl IC. Ok 1500 zł program. Poskładać to można samemu jeśli ma sie warunki i ciutkę umiejętności manualnych. jedyny problem to wyspawaćć DP..

_________________
Image
Instagram
facebook. - 245KM/302NM
Moje byłe Punto II


Góra
 Profil  
 
 
 Post #822593 Wysłany: 26 Kwi 2017, 19:57; 
 Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Abarth Punto Evo
Silnik: 1.4 16V 165KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bielsko-Biała
Rejestracja: 31 Gru 2013,
Posty: 238
Pomógł: 1
ceny ktore podajecie mnie przerażają :mrgreen:
fakt seryjny ic puchnie przy gt


Góra
 Profil  
 
 
 Post #829974 Wysłany: 28 Paź 2017, 00:54; 
 Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice
Offline
Puntoświr

Imię: Maciek
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Sport
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Żyrardów
Rejestracja: 08 Lis 2014,
Posty: 224
Pomógł: 6
Witam.
Jeśli chodzi o podnoszenie mocy to nie koniecznie ale skoro muszę zmienić turbo to przy okazji coś tam dołożymy więcej.
Ogólnie to dziś zdemontowałem turbo oryginalne ihi z powodu wymiany kolektora wydechowego bo jest pęknięty(temat poruszałem na forum) no i się okazało że i turbina po stronie wydechu jest popękana. Z tego co zdążyłem się zorientować to taka już ich wada. Cóż można oczywiście zamontować drugą w to miejsce ale też pewnie kiedyś pęknie. Nie wiem jakie skutki może nieść za sobą jej pęknięcie i dalsza jazda. Jako że jej demontaż to nie odkręcenie kilkunastu śrubek tylko zwalenie całego przodu więc trochę z tym zabawy jest. Więc czytając wasze wypowiedzi chyba zainteresuje się właśnie garretem.
Ogólnie miałem w planach podnieść odrobinę moc a wyszło jak wyszło więc pójdę trochę dalej.
Kolektor mam już poprawiony pozmianowy to ok. Czas na turbo. Załóżmy że kupię garetta i z tego co napisaliście przewody chłodzenia, smarowania przykręcam i wszystko ma pasować. Tylko widzę że garret ma przy wydechu okrągłe wyjście bez śrub itp a ihi skręca się przez uszczelkę na 4 śruby.
Więc teraz co z wydechem. Mam go zdemontowanego Czy idzie dokupić ten kawałek wydechu jakąś flansze czy adapter. Akurat ze spawaniem nie ma problemu. Kolejna rzecz to właśnie ta obejma która łączy te dwa elementy. To się jakoś fachowo nazywa bo któryś z Kolegów napisał że dostępna tylko w aso. Nie pamiętam szukam tego tematu i nie mogę znaleźć.
Co mi będzie potrzebne jeszcze jeśli chodzi o turbo i wydech.
Teraz przy okazji podnoszenia mocy:
Intercooler z rurami już mam Dzięki Koledze crawen za zamówienie. Stelaż i reszta żeby to umocować mam wyspawane pomalowane itd.
Filtr powietrza. Zostawiać standardowy czy może wkładka K&N. ? Stożki odpadają.
Katalizator zostawiać, wywalić czy może DP - raczej zrobić bo ceny są spore.
Czy auto będzie dużo głośniejsze? z wyciętym katem a zostawioną puszką. Czy auto będzie znacząco kopciło itp? Nie chciałbym też jakiś problemów na przeglądach bo ogólnie auto jest do jazdy na co dzień więc wyciskanie na styk ostatnich soków nie koniecznie i dodam że paliwo 95 na rozpałkę a ogólnie lata na lpg. Myślę że jakby na takiej konfiguracji zrobić około 170 maks 180 to już było by wystarczająco.
Dzięki z góry za odpowiedzi i pozdrawiam.

_________________
la nostra passione cars


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 81 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO