You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 28 Mar 2024, 14:00

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 81 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #483333 Wysłany: 20 Cze 2011, 15:39; 
 Temat postu: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice]
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Tychy
Rejestracja: 19 Lip 2010,
Posty: 224
Pomógł: 1
Witam użytkowników GP.
Mam pytanko odnośnie silnika zastosowanego w GP:

1,4 T-Jet (120KM) GP to jest ten sam silnik 1,4 T-Jet co w Linea'i ( sorrki za łamaną polszczynę ale te nazwy ciężko odmienić) i w Bravo ???
Dodatkowo w Bravo moc podniesiona była do 150KM.
Jak ze 120KM zrobić te 150KM w tym silniku.

Dziekuję za POMOC

_________________
KAMILOS


Góra
 Profil  
 

 
 Post #483334 Wysłany: 20 Cze 2011, 15:43; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Croma
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SZ //\\ STA
Rejestracja: 15 Sie 2007,
Posty: 4874
Pomógł: 39
Kamil-Tychy napisał(a):
Jak ze 120KM zrobić te 150KM w tym silniku.

możesz zrobić chipa i osiągniesz spokojnie te 150KM, ale czy silnik jest ten sam? być może ale klamory typu Turbo mogą byc inne dlatego jest inna moc

_________________
Jest sadza - jest zabawa :>


Góra
 Profil  
 
 
 Post #483393 Wysłany: 20 Cze 2011, 19:31; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Przemek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Inne
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań
Rejestracja: 27 Gru 2010,
Posty: 206
Pomógł: 1
Wątpię żeby się bawili w inne klamoty. Myślę że jest po prostu inny program w kompie.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #483395 Wysłany: 20 Cze 2011, 19:35; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Grzegorz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 15 Lip 2009,
Posty: 1217
Pomógł: 2
Kamil-Tychy napisał(a):
Jak ze 120KM zrobić te 150KM w tym silniku.

Nijak - czasem zwiększona moc występowała jako fabryczny bonus ;)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #489322 Wysłany: 10 Lip 2011, 21:07; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 09 Lis 2008,
Posty: 29
kox napisał(a):
Kamil-Tychy napisał(a):
Jak ze 120KM zrobić te 150KM w tym silniku.

możesz zrobić chipa i osiągniesz spokojnie te 150KM, ale czy silnik jest ten sam? być może ale klamory typu Turbo mogą byc inne dlatego jest inna moc

Są klamory inne.
Większe turbo, inne(ostrzejsze)wałki.
Oczywiście również soft.
Efekt: turbo dmucha 1.3 zamiast 1.0 bara.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #489331 Wysłany: 10 Lip 2011, 21:52; 
 Temat postu:
Offline
Cesarz Bendzina
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SBE - Śląskie Betlejem :E
Rejestracja: 05 Kwi 2007,
Posty: 2418
Pomógł: 3
to sa inne silniki(góra inna) róznia sie charakterystykami i oile sie nie myle w 120 konnej wersji jest turbina bez zmiennej geometrii.
120 jeździ bardziej jak diesel dołem 150 to typowa charakterystyka do palenia pod odcinke ;)

_________________
Image

MOJE Quasi Sport , Bianco & Nero Edizione Grande Punto ;)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #490748 Wysłany: 15 Lip 2011, 12:34; 
 Temat postu: Re: 1,4 T-Jet
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw
Rejestracja: 06 Kwi 2008,
Posty: 2200
Pomógł: 10
Kamil-Tychy napisał(a):
Witam użytkowników GP.
Mam pytanko odnośnie silnika zastosowanego w GP:

1,4 T-Jet (120KM) GP to jest ten sam silnik 1,4 T-Jet co w Linea'i ( sorrki za łamaną polszczynę ale te nazwy ciężko odmienić) i w Bravo ???
Dodatkowo w Bravo moc podniesiona była do 150KM.
Jak ze 120KM zrobić te 150KM w tym silniku.

Dziekuję za POMOC


Zrobić soft , ostatnio Cinek modował 1.4 i niestety niska pojemność robi swoje - szału nie ma , ale 140-150 wirus powinien załatwić

_________________
Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek
Były user grande punto szprot 160ps :(
www.punto.glodzik.com


Góra
 Profil  
 
 
 Post #493773 Wysłany: 28 Lip 2011, 00:47; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Dawid
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Emotion
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Rejestracja: 03 Mar 2007,
Posty: 161
Mam t-jet więc mogę się podzielić swoją wiedzą. W silnikach 120KM stosowana była turbina IHI a w 150KM chyba Garret. Bober88 - to aż tak dmucha? :wink: Wydawało mi się, że to tzw. "soft turbo" czyli 0.6 -0.8 bara (w wersji 120KM).

Wracając do pytania Kamila - tak, Linea, Bravo i GP w wersji 120KM mają identyczne silniki.

_________________
GP 1.4 T-Jet Emotion 16v 120KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #493774 Wysłany: 28 Lip 2011, 01:08; 
 Temat postu:
Offline
Paparazzi

Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork
Rejestracja: 12 Sty 2009,
Posty: 3082
Pomógł: 17
Kamil-Tychy napisał(a):
Jak ze 120KM zrobić te 150KM w tym silniku.

można np kupić tajle od Abartha :)

[ Dodano: 28 Lip 2011 00:08 ]
Bober88 napisał(a):
kox napisał(a):
Kamil-Tychy napisał(a):
Jak ze 120KM zrobić te 150KM w tym silniku.

możesz zrobić chipa i osiągniesz spokojnie te 150KM, ale czy silnik jest ten sam? być może ale klamory typu Turbo mogą byc inne dlatego jest inna moc

Są klamory inne.
Większe turbo, inne(ostrzejsze)wałki.
Oczywiście również soft.
Efekt: turbo dmucha 1.3 zamiast 1.0 bara.

czyli jeśli do GP z silnikiem 120 KM wsadzić wałki i turbo od wersji 150 KM + odpowiedni soft to uzyska się te 150 KM :?:

_________________
Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi
Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi
Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni
Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.

----

Odpowiedni ludzie
mówią o tym cudzie
kiedy Punta się zjeżdżają
VW się kłaniają


Góra
 Profil  
 
 
 Post #493797 Wysłany: 28 Lip 2011, 09:32; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Katowice/Siedlce/Birmingham UK
Rejestracja: 09 Lut 2009,
Posty: 568
chyba musisz wymienić też intercooler.

_________________
FIAT GRANDE PUNTO RACING 1,4 8v 75KM, YELLOW&BLUE&ME
Renault Megane Grandtour Dynamique 1,5 dci 106KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #493813 Wysłany: 28 Lip 2011, 11:02; 
 Temat postu: Re: 1,4 T-Jet
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 09 Wrz 2007,
Posty: 1681
kazaa napisał(a):
Kamil-Tychy napisał(a):
Witam użytkowników GP.
Mam pytanko odnośnie silnika zastosowanego w GP:

1,4 T-Jet (120KM) GP to jest ten sam silnik 1,4 T-Jet co w Linea'i ( sorrki za łamaną polszczynę ale te nazwy ciężko odmienić) i w Bravo ???
Dodatkowo w Bravo moc podniesiona była do 150KM.
Jak ze 120KM zrobić te 150KM w tym silniku.

Dziekuję za POMOC


Zrobić soft , ostatnio Cinek modował 1.4 i niestety niska pojemność robi swoje - szału nie ma , ale 140-150 wirus powinien załatwić


Raczej nie pojemność tylko symboliczna turbinka wielkości piąstki. Z tego silnika i 250HP+ nie stanowi problemu.

_________________
Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic


Góra
 Profil  
 
 
 Post #493823 Wysłany: 28 Lip 2011, 11:36; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Dawid
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Emotion
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Rejestracja: 03 Mar 2007,
Posty: 161
250HP+ może i tak ale wtedy to już chyba kute tłoki, bo inaczej taki silnik wytrzyma może rok :E

_________________
GP 1.4 T-Jet Emotion 16v 120KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #493828 Wysłany: 28 Lip 2011, 12:17; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa
Rejestracja: 04 Mar 2007,
Posty: 4202
Pomógł: 11
Dave napisał(a):
250HP+ może i tak ale wtedy to już chyba kute tłoki, bo inaczej taki silnik wytrzyma może rok :E

Nie trzeba kucizny. Z drugiej strony każdy silnik można w rok zarżnąć...

_________________
Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...

Sprzedam części do Punto GT --> link


Góra
 Profil  
 
 
 Post #494284 Wysłany: 30 Lip 2011, 22:33; 
 Temat postu: Re: 1,4 T-Jet
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw
Rejestracja: 06 Kwi 2008,
Posty: 2200
Pomógł: 10
2rotor napisał(a):

Raczej nie pojemność tylko symboliczna turbinka wielkości piąstki. Z tego silnika i 250HP+ nie stanowi problemu.


a z dołu zanim nadmucha to ogromnyyyyyyyyyyy lag

_________________
Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek
Były user grande punto szprot 160ps :(
www.punto.glodzik.com


Góra
 Profil  
 
 
 Post #494345 Wysłany: 31 Lip 2011, 12:18; 
 Temat postu: Re: 1,4 T-Jet
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 09 Wrz 2007,
Posty: 1681
kazaa napisał(a):
2rotor napisał(a):

Raczej nie pojemność tylko symboliczna turbinka wielkości piąstki. Z tego silnika i 250HP+ nie stanowi problemu.


a z dołu zanim nadmucha to ogromnyyyyyyyyyyy lag


A co byś chciał z 1,4? Dołu z V8? Takim motorem jeździ się w górnym zakresie obrotów.

_________________
Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic


Góra
 Profil  
 
 
 Post #494349 Wysłany: 31 Lip 2011, 12:40; 
 Temat postu: Re: 1,4 T-Jet
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw
Rejestracja: 06 Kwi 2008,
Posty: 2200
Pomógł: 10
2rotor napisał(a):
a z dołu zanim nadmucha to ogromnyyyyyyyyyyy lag


A co byś chciał z 1,4? Dołu z V8? Takim motorem jeździ się w górnym zakresie obrotów.[/quote]

dlatego pisałem wyżej - mała pojemność ....

_________________
Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek
Były user grande punto szprot 160ps :(
www.punto.glodzik.com


Góra
 Profil  
 
 
 Post #494353 Wysłany: 31 Lip 2011, 12:48; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Dawid
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Emotion
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Rejestracja: 03 Mar 2007,
Posty: 161
Akurat w prównaniu z dużymi turbinami sprzed lat to lagów tutaj praktycznie nie ma. Pamiętam jak u znajomego była "turbo dziura" ponad sekundowa na dużym Garrecie a u siebie nie czuję jej w ogóle. No ale oczywiście osiągów itp. nie można bezpośrednio porównywać - tam był silnik 2.0 Turbo.

_________________
GP 1.4 T-Jet Emotion 16v 120KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #494502 Wysłany: 31 Lip 2011, 23:03; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw
Rejestracja: 06 Kwi 2008,
Posty: 2200
Pomógł: 10
Dave napisał(a):
tam był silnik 2.0 Turbo.


mowa jest o 1,4 , zapakuj lochę do 1.4 to poniżej 3,5k obr zaśniesz

_________________
Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek
Były user grande punto szprot 160ps :(
www.punto.glodzik.com


Góra
 Profil  
 
 
 Post #494505 Wysłany: 31 Lip 2011, 23:10; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa
Rejestracja: 04 Mar 2007,
Posty: 4202
Pomógł: 11
Czy jest ktoś kto pakując lochę chce by silnik ciągnął z dołu? Albo wóz albo przewóz. Chcesz mieć i mocny dół i kopa z góry to zainwestuj 20k na sekwencyjny układ.
Powiedz człowieku o co ci chodzi?

_________________
Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...

Sprzedam części do Punto GT --> link


Góra
 Profil  
 
 
 Post #494513 Wysłany: 31 Lip 2011, 23:21; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Dawid
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Emotion
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Rejestracja: 03 Mar 2007,
Posty: 161
Można jeszcze inaczej... jak Lacia Delta S4 :D Czyli kompresor + ogromna turbina - kompresor ciągnie z dołu a turbo "z góry" wyrywa z korzeniami :wink:

_________________
GP 1.4 T-Jet Emotion 16v 120KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #494529 Wysłany: 01 Sie 2011, 01:31; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw
Rejestracja: 06 Kwi 2008,
Posty: 2200
Pomógł: 10
Dave napisał(a):
Można jeszcze inaczej... jak Lacia Delta S4 :D Czyli kompresor + ogromna turbina - kompresor ciągnie z dołu a turbo "z góry" wyrywa z korzeniami :wink:


tak samo jak z mocniejsze 1.4 tfsi , to rozsądne wyjście dla małej pojemności, pół biedy jakby fiat pakował do t-jeta turbo vtg

[ Dodano: 01 Sie 2011 01:31 ]
dzikidaniel napisał(a):
Powiedz człowieku o co ci chodzi?


A Tobie ?
Ja biorę udział w dyskusji, od tego jest forum, wiem , że ciężko czasami się myśli w niedzielę , ale żeby aż tak?

_________________
Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek
Były user grande punto szprot 160ps :(
www.punto.glodzik.com


Góra
 Profil  
 
 
 Post #506277 Wysłany: 20 Wrz 2011, 16:41; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 135KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KrakóW
Rejestracja: 12 Gru 2009,
Posty: 430
Limet napisał(a):
to sa inne silniki(góra inna) róznia sie charakterystykami i oile sie nie myle w 120 konnej wersji jest turbina bez zmiennej geometrii.
120 jeździ bardziej jak diesel dołem 150 to typowa charakterystyka do palenia pod odcinke ;)
ze zmienna geometrią ze zmienna Limet pokaż mi teraz auto bez zmiennej geo, choć diesla. Moja "120-tka" wypluła 140,6 km z 238Nm więc po co tu program? turbo od 150 też jak najbardziej siada do tych bebechów, ale trza dłubać w ecu bo sie gryzą, poza tym w 150-tce ciągnie od 2000 tysi a w "120" od 1700 więc się szybciej zbiera

[ Dodano: 20 Wrz 2011 15:38 ]
dzikidaniel napisał(a):
Czy jest ktoś kto pakując lochę chce by silnik ciągnął z dołu? Albo wóz albo przewóz.
rozwiązaniem Bi-turbo :D

[ Dodano: 20 Wrz 2011 15:41 ]
kazaa napisał(a):
tak samo jak z mocniejsze 1.4 tfsi

tyle że Vieśwagenowskie silniki pala jak smoki jak i diesle, tak i benzyniaki, VAG nie ma teraz wogóle konkurencyjnych silników, chłam jakiś

_________________
Image
ImageImage


Fiat Bravo TourDe Pologne 2010 T-Jet seria 139.8 Km 237,4 Nm Maranello Rosso Szport
post319724.html#319724
Grande Punto 2009 1.4 16v StarJet 95 KM Dynamic Szary Revival od 9.12.2009 ----SPRZEDANE!
Prostuj Wydech REGULARNIE!

FIAT Brava 1.6 16V HSX Limited od 2000r do 2009


Góra
 Profil  
 
 
 Post #558493 Wysłany: 13 Mar 2012, 00:22; 
 Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Igor
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Sport
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KCH
Rejestracja: 22 Lip 2011,
Posty: 301
Pomógł: 1
nie chce robic nowego tematu ani smiecic wiec pisze tu apropos t-jeta.

wczoraj mialem mala jazde, w negatywnym tego slowa znaczeniu. moze ktos cos wie bo ja zwatpilem i nie mam pojecia. mianowicie. podczas jazdy (od odpalenia minelo jakies 10-15km spokojnej jazdy zeby zagrzac auto) po wjezdzie na autobahne po wcisnieciu gazu w podloge, doladowanie (t-jetowcy i abarthy wiedza o co chodzi) najnormalniej w swiecie polecialo do konca skali i nagle spadlo do 3-4kresek i tak juz zostalo, nawet przy wcisnietym gazie max.. oczywiscie zero mocy, elastycznosci - jazda jakby bez turbiny albo na minimalnym doladowaniu. do tego vmax 130km/h. z gory mowie ze nie bylo zadnego brzdek bum ani nic z tych rzeczy. zjechalem na boczek zeby sprawdzic czy cos sie nei wypielo albo czy nie ma gdzies nieszczelnosci na rurkach ale nic, wszystko szczelnie nie swiszczy, wszystko wyglada wporzadku. wiec pojechalem spokojnie dalej planujac juz w glowie wymiane turbiny. przejechalem 50km w takich warunkach, 5h postoju auta, po odpaleniu znowu bez szalu, podobna sytuacja. z tym ze znowu przejechalem pare kilometrow i cudowne ozdrowienie - auto lata jak z przed awarii.. dzisiaj dalej w pelni normalnie, dmucha do konca i idzie jak dawniej. moze cos pomoze ze autem bylo latane jakies 250km przez mojego ojca (trasa) jakies 30min przed tym zanim ja wyjechalem - on zadnych objawow nie widzial. powie ktos co to moglo byc? cos zaczalem kminic ze to moze potencjometr? egr? bo chyba awarie turbiny mozna wykluczyc skoro dalej lata i dmucha?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #558504 Wysłany: 13 Mar 2012, 00:49; 
 Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice
Offline
Sympatyk kropek

Imię: Sebastian
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 12 Mar 2012,
Posty: 22
jest tam zmienna geo łopatek turbiny ? może są mocno zasyfionę i się przyblokowały ?
zawór VGT może padać ? jeśli siedzi tam VGT to sprawdź jeszcze jego przewody podciśnieniowe


Góra
 Profil  
 
 
 Post #558545 Wysłany: 13 Mar 2012, 11:22; 
 Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw
Rejestracja: 06 Kwi 2008,
Posty: 2200
Pomógł: 10
omen napisał(a):
jest tam zmienna geo łopatek turbiny ? może są mocno zasyfionę i się przyblokowały ?
zawór VGT może padać ? jeśli siedzi tam VGT to sprawdź jeszcze jego przewody podciśnieniowe



nie ma zmiennej geo w turbinie

[ Dodano: 13 Mar 2012 11:22 ]

igor1906 napisał(a):
nie chce robic nowego tematu ani smiecic wiec pisze tu apropos t-jeta.

wczoraj mialem mala jazde, w negatywnym tego slowa znaczeniu. moze ktos cos wie bo ja zwatpilem i nie mam pojecia. mianowicie. podczas jazdy (od odpalenia minelo jakies 10-15km spokojnej jazdy zeby zagrzac auto) po wjezdzie na autobahne po wcisnieciu gazu w podloge, doladowanie (t-jetowcy i abarthy wiedza o co chodzi) najnormalniej w swiecie polecialo do konca skali i nagle spadlo do 3-4kresek i tak juz zostalo, nawet przy wcisnietym gazie max.. oczywiscie zero mocy, elastycznosci - jazda jakby bez turbiny albo na minimalnym doladowaniu. do tego vmax 130km/h. z gory mowie ze nie bylo zadnego brzdek bum ani nic z tych rzeczy. zjechalem na boczek zeby sprawdzic czy cos sie nei wypielo albo czy nie ma gdzies nieszczelnosci na rurkach ale nic, wszystko szczelnie nie swiszczy, wszystko wyglada wporzadku. wiec pojechalem spokojnie dalej planujac juz w glowie wymiane turbiny. przejechalem 50km w takich warunkach, 5h postoju auta, po odpaleniu znowu bez szalu, podobna sytuacja. z tym ze znowu przejechalem pare kilometrow i cudowne ozdrowienie - auto lata jak z przed awarii.. dzisiaj dalej w pelni normalnie, dmucha do konca i idzie jak dawniej. moze cos pomoze ze autem bylo latane jakies 250km przez mojego ojca (trasa) jakies 30min przed tym zanim ja wyjechalem - on zadnych objawow nie widzial. powie ktos co to moglo byc? cos zaczalem kminic ze to moze potencjometr? egr? bo chyba awarie turbiny mozna wykluczyc skoro dalej lata i dmucha?



podłącz fesa i zloguj , będzie błąd w historii ... tak to jak wróżenie z fusów ... może czujnik doładowania , może coś innego , muła miałeś bo w trybie awaryjnym musiał chodzić

_________________
Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek
Były user grande punto szprot 160ps :(
www.punto.glodzik.com


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 81 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO