najlepiej
Staff pobaw się troszkę tak jak
Piechuxt pisze, sam zobaczysz jakie będą efekty... Ale wydaje mi się że będzie tak jak piszesz, czyli przełącznik na 2 - masz 2 kanały w mostku, na trzy - jeden mono w mostku i 2 stereo no i przełącznik na 4 - cztery kanały stereo... Ale co i gdzie to już trzeba popróbować...
Sam jak podłączałem u siebie 4 kanałówkę brałem sygnał z radia przewodem 4xRCA i bawiłem się z tym chyba z godzinę... Albo zamieniałem chinche przy wzmaku, albo przy radiu bo np. przody przy radiu podłączyłem pod tyły wzmaka, a to jeszcze lewa z prawą zamienione itp itd...
BolekPunto LPF (Low-pass Filter) to tzw filtr dolno-przepustowy. Odcinasz nim częstotliwości powyżej ustawionej. Stosuje się je głównie dla subwooferów żeby nie grały wyższymi częstotliwościami za które odpowiadają inne głośniki. Jeśli ustawisz 250 hz, to do takich częstotliwości gra głośnik, jeśli ustawisz na 40hz, to wszystkie częstotliwości powyżej 40hz są obcinane, tyle że w tym przypadku są to już bardzo niskie częstotliwości które stają się coraz mniej słyszalne - ale za to stają się widzialne jeśli ma się odpowiednio mocnego suba równie nisko zestrojonego
LPF ustawia się zresztą jak wszystko według własnych upodobań, ja lubię niższe basy dlatego mam na 80 albo 100 hz, mój kolega np. ma na 60 skręcone, a ktoś kto lubi dicho może mieć na 150hz
Ustaw tak, jak ci odpowiada
HPF (High-pass filter) analogicznie odwrotnie do LPF. Ustawiasz powyżej jakiej częstotliwości ma grać głośnik, np. ja mam w aucie subwoofer więc żeby głośniki w drzwiach nie grały niskimi basami - bo za to odpowiedzialny jest sub, są odcięte na HPF na 100 albo 120hz więc głośniki grają powyżej tej częstotliwości. Tylne są odcięte na 160hz bodajże bo to przecież tylko 10cm więc niżej i tak nie ma co ich męczyć a dają z tyłu pasażerom troszkę "reszty" poza dudniącym obok głowy subem