You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 20 Kwi 2024, 00:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 11 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #42695 Wysłany: 01 Wrz 2007, 19:02; 
 Temat postu: Problem z alarmem lub akumulatorem?
Offline
Forumowicz

Rejestracja: 01 Wrz 2007,
Posty: 3
Witam

Proszę o pomoc w następującej problemie:

Nie potrafię odpalić auta , przekręcając kluczyk włącza sie sygnał alarmu, którego w żaden sposób nie da sie wyłączyć (jedynie za pomocą kluczyka do alarmu). Chciałbym wspomnieć że że taką sytuacje mam już drugi raz poprzednio myślałem ze akumulator jest na wyczerpaniu i po naładowaniu wszytko było ok , aż do dnia dzisiejszego w którym ponownie nie umiem go zapalić. Sprawdziłem akumulator i ma 11.5 V czy to za mało by normalnie wszystko funkcjonowało ? Proszę o poradę


Góra
 Profil  
 

 
 Post #42751 Wysłany: 02 Wrz 2007, 02:02; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Killarney, Irlandia
Rejestracja: 09 Lip 2007,
Posty: 105
Z tego co mi sie przypomina akumulator powinien miec lekko ponad 12V (nie wiem czy nie ok 12,5V - nie jestem pewien). W Audi 80 nialem podobna sytuacje, z tym, ze moglem odpalac bo nie zaklozylem odciecia zaplonu. Podjedz do jakiegos dobrego sklepu motoryzacyjnego i poprosic o zbadanie akumulatora. Wiekszosc sklepow ma teraz male urzadzonka do tego. Zabieg nie powinien nic kosztowac (w zaleznosci od sklepu) a bedziesz wiedzial na czym stoisz dokladnie.

Daj znac o efektach
Pozdrawiam

_________________
mk1 SX 1.2 60KM '99 z kierownica po prawej stronie :D


Góra
 Profil  
 
 
 Post #42757 Wysłany: 02 Wrz 2007, 08:12; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Kędzierzyn
Rejestracja: 18 Maj 2007,
Posty: 424
raczej na pewno aku do wymiany,jak masz aku wiecej niz 5 lat to na pewno do wymiany :?

_________________
Prawdziwa moc tkwi tylko w TDI :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #42765 Wysłany: 02 Wrz 2007, 09:36; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Gorlice/ okolice
Rejestracja: 20 Mar 2007,
Posty: 96
Grzegorz1151 napisał(a):
raczej na pewno aku do wymiany,jak masz aku wiecej niz 5 lat to na pewno do wymiany :?


nie koniecznie do wymiany (chyba że jest firmy TESCO wtedy tak), wystarczy prostownik, naładować i jeszcze po chodzi chwile

_________________
Co to są myszykiszki ?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #42773 Wysłany: 02 Wrz 2007, 10:35; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Za granica...
Rejestracja: 14 Lut 2007,
Posty: 372
ziki85 napisał(a):
jeszcze po chodzi chwile


Święte słowa :lol: :lol:


Góra
 Profil  
 
 
 Post #42835 Wysłany: 02 Wrz 2007, 16:13; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Kędzierzyn
Rejestracja: 18 Maj 2007,
Posty: 424
klega pisal ze jak go naladowal bylo ok a po kilku dniach znowu lipa,wydaje mi sie ze elektrolit jest juz do bani i nie trzyna przez to aku ,bo po kilku dniach znowu pada,a co bedzie w zime :?:

_________________
Prawdziwa moc tkwi tylko w TDI :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #43180 Wysłany: 06 Wrz 2007, 13:27; 
 Temat postu:
Offline
Forumowicz

Rejestracja: 01 Wrz 2007,
Posty: 3
Na 100% siadł akumulator. Możecie mi poradzić jaki najlepiej kupić czy mocniejszy ? do tej pory miałem 12V 35Ah 300A . Czy mocniejszy akumulator np 50ah 500A będzie odpowiadał, dla modelu Punto 75 sx, czy alternator będzie w stanie ładować ?

[ Dodano: 06 Wrz 2007 13:27 ]
Naładowałem akumulator jeszcze raz ten stary i go sprawdziłem i miał 12,79V , auto odpaliło za pierwszym razem. Jednak następnego dnia od tego momentu, nie wiem co sie stało ale mimo że akumulator jest naładowany ma już 12.7V nie umiem zapalić auta, teraz na 100 % nie jest to wina akumulatora bo silnik stara się "zaskoczyć" ale nie daje rady.Chciałbym wspomnieć ze auto stało , tydzień czasu, po tygodniu zapalił po wymianie akumulatora, następnego dnia już nie daje rady .Czy jest to wina akumulatora który miął 12.79 zanim zapaliłem auto? Jaka może być przyczyna problemu ?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #43456 Wysłany: 06 Wrz 2007, 14:00; 
 Temat postu:
Offline
Monkey Mod
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk
Rejestracja: 11 Mar 2007,
Posty: 9760
Pomógł: 34
u mnie jest podobnie... jak aku jest już słaby to przy odpalaniu włącza sie larmo ;) przy okazji też nie da się odpalić auta gdyż nie ma wystarczającego napięcia wystarczy,że jest naładowany i wszystko jest ok :)

_________________
Fiat Punto 1.1 '97 Green Butterfly :) <-- Klik :D
"A passion for perfection"
Punto II FL 1.2 16V Butterfly II :) <-- KLIK :E
Image<-- Punto II FL 1.2 16V
:E Essence Of Shine :E
https://www.facebook.com/EssenceOfShine/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #43459 Wysłany: 06 Wrz 2007, 14:14; 
 Temat postu:
Offline
Forumowicz

Rejestracja: 01 Wrz 2007,
Posty: 3
Tak zgadza się , tylko że teraz u mnie akumulatora jest naładowany i nie da sie odpalić i nie wiem czemu, pierwszy raz taką sytuacje mam ? Szybciej to auto odpalało za pierwszym razem, teraz ani rusz, może się coś przepaliło?bo akumulator był za mocno naładowany ?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #43461 Wysłany: 06 Wrz 2007, 14:17; 
 Temat postu:
Offline
Monkey Mod
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk
Rejestracja: 11 Mar 2007,
Posty: 9760
Pomógł: 34
raczej sie przepalić przez aku nie mogło... prędzej przez jakąś usterke w ukł elektrycznym ale naładowanie aku tego nie powinno spowodowac

_________________
Fiat Punto 1.1 '97 Green Butterfly :) <-- Klik :D
"A passion for perfection"
Punto II FL 1.2 16V Butterfly II :) <-- KLIK :E
Image<-- Punto II FL 1.2 16V
:E Essence Of Shine :E
https://www.facebook.com/EssenceOfShine/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #43467 Wysłany: 06 Wrz 2007, 14:43; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Rejestracja: 21 Lip 2007,
Posty: 917
Miałem podobną sytuacje :) ale kupiłem nowe aku i było miodzio 8) a auto nie pali czyli rozrusznik kręci a nie odpala czy w ogóle nie kręci i kontrolki przygasają, bo prądu brak, czy może Twój alarm odcina jakoś zapłon, gdy "ktoś majstruje przy prądzie" i może też odciąć jeśli akumulator pada i alarm "myśli", że ktoś je wyjął... u mnie jakoś tak było i po tej przygodzie pozbyłem sie owego alarmu.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 11 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO