You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 20 Kwi 2024, 01:32

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 59 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #502004 Wysłany: 31 Sie 2011, 21:50; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Wrocław
Rejestracja: 04 Sie 2011,
Posty: 110
639 napisał(a):
nie gadaj tylko działaj


:mrgreen: ja nie chcę patrzeć co mam w baku:)


Góra
 Profil  
 

 
 Post #502038 Wysłany: 31 Sie 2011, 23:09; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: woj. łódzkie
Rejestracja: 24 Lut 2011,
Posty: 102
Póki co przydałoby się, żeby ktoś sprawdził, czy u niego też silnik krokowy na jałowym biegu zmienia sam pozycję, czy nie. Jeżeli nie to wszystko jasne, natomiast jeżeli jest to normalne działanie to ja już sam nie wiem, gdzie leży problem :roll: W moim poprzednim dieslu nie było takich ekscesów..., za to były inne :mrgreen:

_________________
...::: Punto IIFL 1.2 8V Active 2004r. :::...

Image
Image
Image
Image
Image
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #502081 Wysłany: 01 Wrz 2011, 09:31; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Wrocław
Rejestracja: 04 Sie 2011,
Posty: 110
gismo00 napisał(a):
Póki co przydałoby się, żeby ktoś sprawdził, czy u niego też silnik krokowy na jałowym biegu zmienia sam pozycję, czy nie


Ja ci mogę wrzucić wieczorem wykres pracy mojego kroka, ale tak jak pisałem wcześniej wymieniałem całą przepustnice na nową (w niej jest krokowy) to normalne, że on zmienia ilość kroków

przy okazji zauważ, że na swoich wykresach nie mamy info o układzie paliwowym

Jak mi powiecie jakie ciśnienie powinna dawać pompa to będzie mi się chciało przejechać do warsztatu i sprawdzić czy nie jest czasami za małe albo przerywa praca pompy na jałowym


Góra
 Profil  
 
 
 Post #502174 Wysłany: 01 Wrz 2011, 16:48; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: woj. łódzkie
Rejestracja: 24 Lut 2011,
Posty: 102
Kuban To zarzuć wykres, zobaczymy czy działa tak samo jak u mnie.

_________________
...::: Punto IIFL 1.2 8V Active 2004r. :::...

Image
Image
Image
Image
Image
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #502221 Wysłany: 01 Wrz 2011, 19:51; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Wrocław
Rejestracja: 04 Sie 2011,
Posty: 110
gismo00 napisał(a):
Kuban To zarzuć wykres


Jutro zarzuce, dziś nie mogłem dostać laptopa - sorry

Dziś podzwoniłem po mechanikach żeby zapytać się o zmierzenie ciśnienia na listwie i o ew cenę - jutro będę miał pomiar jak znajdę kogoś kto zrobi to za mniej niż 40 zł

Dziś o dziwo auto chodziło ok.... zalałem 98


Góra
 Profil  
 
 
 Post #502294 Wysłany: 02 Wrz 2011, 09:42; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott
Rejestracja: 07 Lip 2008,
Posty: 1416
http://fiatpunto.com.pl/topic29510.html

w/g tego topiku cisnienie powinno byc 3.5 bar

_________________
Było Punto II 1.9 DS 2001
topic9241.html
Bylo Punto Classic 2010
topic24657.html
Jest Punto EVO 2010
topic47874.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #502337 Wysłany: 02 Wrz 2011, 17:39; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Wrocław
Rejestracja: 04 Sie 2011,
Posty: 110
No właśnie jestem po pomiarze

Ps. Jeden warsztat chciał 90 zł :shock:

Zrobiłem w innym za 20 zł w 5 minut.

Pomiar wykazał 2.6 bara na zapłonie ledwo dobijając do 2.7/2.8, przy przegazówce wariacja wskazówki od 2.5 do 2.8 tak że jej prawie nie widać...

Więc wynik słaby.

639
Pytałem się o te objawy przy gazie, facet mówi że mogły ci wtryski zagotować

A mnie czeka prawdopodobnie wymiana pompy..... pewnie filtr też jest zaszlamiony,

gismo00

wykres wrzuce do wieczora..

[ Dodano: 02 Wrz 2011 17:39 ]
Cytuj:
w/g tego topiku cisnienie powinno byc 3.5 bar


dzięki ! :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #502500 Wysłany: 02 Wrz 2011, 23:34; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott
Rejestracja: 07 Lip 2008,
Posty: 1416
Kuban napisał(a):
facet mówi że mogły ci wtryski zagotować


google milczy na ten temat wiec przypuszczam ze koles mówił gwarą czy tez slangiem bo to nie jest techniczne okreslenie zjawiska.

nie chce sie powtarzac ale czekam(y) na efekty wymiany wkładu pompki :E

_________________
Było Punto II 1.9 DS 2001
topic9241.html
Bylo Punto Classic 2010
topic24657.html
Jest Punto EVO 2010
topic47874.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #502660 Wysłany: 03 Wrz 2011, 16:37; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Wrocław
Rejestracja: 04 Sie 2011,
Posty: 110
w sensie "zagotować" - przy dłuższej jeździe na gazie resztki benzyny przy wtryskach ulegają "ugotowaniu" jak to nazwał zmieniają się właściwości chemiczne i coś tam ulega jak to nazwał "stopieniu"....

Pompkę już mam, teraz czekam aż wyjeżdżę trochę paliwko i myśle najdalej w środę wymienić.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #502735 Wysłany: 04 Wrz 2011, 00:07; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: woj. łódzkie
Rejestracja: 24 Lut 2011,
Posty: 102
Zalałem dziś specyfik Xeramic'a czyszczącego cały układ paliwowy. Zobaczymy efekty po wyjeżdżeniu całego baku :D :wink:

[ Dodano: 03 Wrz 2011 23:07 ]
Mam jeszcze do Was pytanko z innej beczki, czy działanie sond w moim kropku jest poprawne ?

Image

Już klikakrotnie widziałem bardziej sinusoidalny przebieg, a te moje są trochę inne, dlatego pytam Was o zdanie.

_________________
...::: Punto IIFL 1.2 8V Active 2004r. :::...

Image
Image
Image
Image
Image
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #502749 Wysłany: 04 Wrz 2011, 09:11; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott
Rejestracja: 07 Lip 2008,
Posty: 1416
czy silnik był zagrzany?

druga sonda czyli ta zielona na wykresie to chyba umarła. powinna smigac na wiekszym zakresie a ma lata miedzy 0.79 a 0.89 volt.
w/g info z netu powinna latac "szerzej" np od 0.15V-0.95V

_________________
Było Punto II 1.9 DS 2001
topic9241.html
Bylo Punto Classic 2010
topic24657.html
Jest Punto EVO 2010
topic47874.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #502781 Wysłany: 04 Wrz 2011, 12:00; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: woj. łódzkie
Rejestracja: 24 Lut 2011,
Posty: 102
Silnik był zagrzany, ale stał na biegu jałowym. Tutaj mam jeszcze charakterystykę pracy sond podczas jazdy po mieście.

Image

_________________
...::: Punto IIFL 1.2 8V Active 2004r. :::...

Image
Image
Image
Image
Image
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #502782 Wysłany: 04 Wrz 2011, 12:14; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott
Rejestracja: 07 Lip 2008,
Posty: 1416
poczekaj do jutra a zapodam Ci mój wykres to sobie porównamy.

_________________
Było Punto II 1.9 DS 2001
topic9241.html
Bylo Punto Classic 2010
topic24657.html
Jest Punto EVO 2010
topic47874.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #502783 Wysłany: 04 Wrz 2011, 12:18; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: woj. łódzkie
Rejestracja: 24 Lut 2011,
Posty: 102
Ok. Fajnie :wink:

_________________
...::: Punto IIFL 1.2 8V Active 2004r. :::...

Image
Image
Image
Image
Image
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #503011 Wysłany: 05 Wrz 2011, 14:26; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Sebastian
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sporting
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa
Rejestracja: 07 Paź 2010,
Posty: 919
hmm. ciekawe czemu u mnie nie wychodza wykresy :) mam jakis lewy program czy auto..

_________________
Pozdrawiam

http://www.polskajazda.pl/Samochody/Fiat/Punto/112157

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #503024 Wysłany: 05 Wrz 2011, 15:18; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: woj. łódzkie
Rejestracja: 24 Lut 2011,
Posty: 102
A start wciskasz ? :D

_________________
...::: Punto IIFL 1.2 8V Active 2004r. :::...

Image
Image
Image
Image
Image
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #503027 Wysłany: 05 Wrz 2011, 15:35; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Sebastian
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sporting
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa
Rejestracja: 07 Paź 2010,
Posty: 919
ha ha ha jasne ze wciskam :) u mnie wykresy wychodza tak..

Image

czyli do d... czemu??

_________________
Pozdrawiam

http://www.polskajazda.pl/Samochody/Fiat/Punto/112157

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #503447 Wysłany: 07 Wrz 2011, 12:11; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott
Rejestracja: 07 Lip 2008,
Posty: 1416
w koncu udało mi sie połączyc z ECU. ponizej skriny
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

po wszystkim skasowałem autoadaptacje ale kontrolka silnika nie znikneła po 3krotnym przegazowaniu do 4500 na 3sek wiec postanowiłem skorzystac z mojej miedzynarodowej gwarancji i udałem się do ASO Fiata :>
tam skasowawali mi migotającą kontrolkę i na moją uwage ze moze to sonda L wykonali jej testy na Examinerze. testy wypadłu pozytywnie. Finał jest taki ze auto nadal telepie i pierdzi na jałowym nie wykazuje błedów w pamieci ECU wiec problem nie rozwiązany....


BTW Odometer nie pokrywa sie z licznikiem na którym było 33100km

_________________
Było Punto II 1.9 DS 2001
topic9241.html
Bylo Punto Classic 2010
topic24657.html
Jest Punto EVO 2010
topic47874.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #503457 Wysłany: 07 Wrz 2011, 13:06; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Wrocław
Rejestracja: 04 Sie 2011,
Posty: 110
639 napisał(a):
Finał jest taki ze auto nadal telepie i pierdzi na jałowym


to po wymianie beru jednak nic się nie zmieniło ?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #503459 Wysłany: 07 Wrz 2011, 21:18; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott
Rejestracja: 07 Lip 2008,
Posty: 1416
jestem jeszcze na starych oryginalnych kablach bo wciaz pada, nawet auta nie mylem od 3 tygodni bo wciaz leje.
BTW nie znam sie ale nie podoba mi sie moja 2 lambda bo jedzie na bardzo malym zakresie co widac na obu wykresach

[ Dodano: 07 Wrz 2011 21:18 ]
zamontowałem przewody WN BERU
Co dziwne kazdy z nich był róznej długosci, a wczesniejszy komplet zawierał 2 rózne i 2 takie same, pewnie był to jakis wybrak który mi wcisneli za 1 razem :>
Oczywiscie dalej jest tak samo czyli wniosek ze przewody oryginalne są sprawne:)

Nadal obstawiam "L" za katem (wniosek po wykresie), ale wstrzymam sie jeszcze z jej zakupem do momentu az Kuban zda reracje jak u niego sprawa wygląda po wymienie pompy paliwa.

_________________
Było Punto II 1.9 DS 2001
topic9241.html
Bylo Punto Classic 2010
topic24657.html
Jest Punto EVO 2010
topic47874.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #503693 Wysłany: 08 Wrz 2011, 14:19; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Wrocław
Rejestracja: 04 Sie 2011,
Posty: 110
639 napisał(a):
a wczesniejszy komplet zawierał 2 rózne i 2 takie same


?? ładne "Turasy" sprzedają na tym świecie...

Pompę wymieniłem. Na razie jest ok. Ale z ostatecznym komentem jeszcze się wstrzymam i pojeżdżę.

Zapodałbym wykres drugiej sondy gdybym ją miał.

639 a spalanie masz wysokie ?

Zdrowie już lepiej wiec mogę wrzucić później wykres krokowego jeśli gismo00 potrzebuje do porównania


Góra
 Profil  
 
 
 Post #503710 Wysłany: 08 Wrz 2011, 15:25; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott
Rejestracja: 07 Lip 2008,
Posty: 1416
spalanie mam cały czas takie samo ok 7.5 LPG, bany nie wiem bo robie odcinki po kilkadziesiat km wiec nie okresle.

_________________
Było Punto II 1.9 DS 2001
topic9241.html
Bylo Punto Classic 2010
topic24657.html
Jest Punto EVO 2010
topic47874.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #509413 Wysłany: 04 Paź 2011, 17:40; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Piotrek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: S
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Wrocław
Rejestracja: 16 Mar 2010,
Posty: 183
Pomógł: 1
Image

Czy ktoś mógłby ocenić czy sondy działają dobrze? Ostatnio wzrosło mi spalanie i szukam przyczyny. Górna sonda była niedawno wymieniana.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #621024 Wysłany: 21 Paź 2012, 15:54; 
 Temat postu: Re: Diagnostyka 1.2 8V 99-03' 1 Sonda Wykresy, Błędy, Parame
Offline
Sympatyk kropek

Imię: Krystian
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: łódzkie [E]
Rejestracja: 21 Paź 2012,
Posty: 8
Hej Panowie...

Mam problem z Punto 1.2 8V wersja jedna sonda

Mianowicie na 4 i 5 biegu przy dodawaniu gazu dławi się jakby działał na 3 cylindry.
Objawy występowały na benzynie i na gazie natomiast ostatnio stwierdziłem że przepalę go na benzynie i co prawda objawy minęły na benzynie na gazie jest tak samo.
O ile sięgam pamięcią stało się to po wymianie świec natomiast był uszkodzony kabel WN i tak jeździłem jakiś czas (trochę go naprawiając) po jakichś 2 tygodniach kupiłem i wymieniłem kable (bosch standardowe) Jest to samo.

I teraz pytanie czy sprawdzić świecę na cylindrze w którym był uszkodzony kabel? Czy mogła się uszkodzić świeca?

W programie diagnostycznym mam - napięcie czujnika detonacji na poziomie 0,100 - 0,200 a czasem spada poniżej tych wartości? Czy to jest dobrze czy źle?

Dziękuje pozdrawiam


Góra
 Profil  
 
 
 Post #628156 Wysłany: 27 Lis 2012, 17:58; 
 Temat postu: Re: Diagnostyka 1.2 8V 99-03' 1 Sonda Wykresy, Błędy, Parame
Offline
Puntomaniak

Imię: Tomek
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Tychy
Rejestracja: 07 Lis 2012,
Posty: 55
Witam!
Ja z kolei mam problem taki: gdy chce ruszyć, dodaje gazu to sie dławi, jest to uciążliwe szczególnie jak sie ze swiateł rusza czy na rondzie, myslalem ze to pompa paliwa i ja wymienilem, lecz dalej jest tak samo(myslalem ze daje za słabe ciśnienie). Może to wina sond?
Na gazie chodzi normalnie.

Wrzucam pare screenów z FEC'a:

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Wykres sond na biegu jałowym
Image

Wykres sond - przejazd po miescie
Image


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 59 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO