|
Obecny czas: 17 Kwi 2024, 22:16
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
Kuban |
#502004 Wysłany:
31 Sie 2011, 21:50; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 04 Sie 2011, Posty: 110
|
639 napisał(a): nie gadaj tylko działaj
ja nie chcę patrzeć co mam w baku:)
|
|
Góra |
|
|
|
|
gismo00 |
#502038 Wysłany:
31 Sie 2011, 23:09; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: woj. łódzkie Rejestracja: 24 Lut 2011, Posty: 102
|
|
Góra |
|
|
Kuban |
#502081 Wysłany:
01 Wrz 2011, 09:31; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 04 Sie 2011, Posty: 110
|
gismo00 napisał(a): Póki co przydałoby się, żeby ktoś sprawdził, czy u niego też silnik krokowy na jałowym biegu zmienia sam pozycję, czy nie
Ja ci mogę wrzucić wieczorem wykres pracy mojego kroka, ale tak jak pisałem wcześniej wymieniałem całą przepustnice na nową (w niej jest krokowy) to normalne, że on zmienia ilość kroków
przy okazji zauważ, że na swoich wykresach nie mamy info o układzie paliwowym
Jak mi powiecie jakie ciśnienie powinna dawać pompa to będzie mi się chciało przejechać do warsztatu i sprawdzić czy nie jest czasami za małe albo przerywa praca pompy na jałowym
|
|
Góra |
|
|
gismo00 |
#502174 Wysłany:
01 Wrz 2011, 16:48; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: woj. łódzkie Rejestracja: 24 Lut 2011, Posty: 102
|
|
Góra |
|
|
Kuban |
#502221 Wysłany:
01 Wrz 2011, 19:51; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 04 Sie 2011, Posty: 110
|
gismo00 napisał(a): Kuban To zarzuć wykres
Jutro zarzuce, dziś nie mogłem dostać laptopa - sorry
Dziś podzwoniłem po mechanikach żeby zapytać się o zmierzenie ciśnienia na listwie i o ew cenę - jutro będę miał pomiar jak znajdę kogoś kto zrobi to za mniej niż 40 zł
Dziś o dziwo auto chodziło ok.... zalałem 98
|
|
Góra |
|
|
639 |
#502294 Wysłany:
02 Wrz 2011, 09:42; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
|
Góra |
|
|
Kuban |
#502337 Wysłany:
02 Wrz 2011, 17:39; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 04 Sie 2011, Posty: 110
|
No właśnie jestem po pomiarze
Ps. Jeden warsztat chciał 90 zł
Zrobiłem w innym za 20 zł w 5 minut.
Pomiar wykazał 2.6 bara na zapłonie ledwo dobijając do 2.7/2.8, przy przegazówce wariacja wskazówki od 2.5 do 2.8 tak że jej prawie nie widać...
Więc wynik słaby.
639
Pytałem się o te objawy przy gazie, facet mówi że mogły ci wtryski zagotować
A mnie czeka prawdopodobnie wymiana pompy..... pewnie filtr też jest zaszlamiony,
gismo00
wykres wrzuce do wieczora.. [ Dodano: 02 Wrz 2011 17:39 ]Cytuj: w/g tego topiku cisnienie powinno byc 3.5 bar
dzięki !
|
|
Góra |
|
|
639 |
#502500 Wysłany:
02 Wrz 2011, 23:34; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
Kuban napisał(a): facet mówi że mogły ci wtryski zagotować
google milczy na ten temat wiec przypuszczam ze koles mówił gwarą czy tez slangiem bo to nie jest techniczne okreslenie zjawiska.
nie chce sie powtarzac ale czekam(y) na efekty wymiany wkładu pompki
_________________ Było Punto II 1.9 DS 2001 topic9241.html Bylo Punto Classic 2010 topic24657.html Jest Punto EVO 2010 topic47874.html
|
|
Góra |
|
|
Kuban |
#502660 Wysłany:
03 Wrz 2011, 16:37; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 04 Sie 2011, Posty: 110
|
w sensie "zagotować" - przy dłuższej jeździe na gazie resztki benzyny przy wtryskach ulegają "ugotowaniu" jak to nazwał zmieniają się właściwości chemiczne i coś tam ulega jak to nazwał "stopieniu"....
Pompkę już mam, teraz czekam aż wyjeżdżę trochę paliwko i myśle najdalej w środę wymienić.
|
|
Góra |
|
|
gismo00 |
#502735 Wysłany:
04 Wrz 2011, 00:07; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: woj. łódzkie Rejestracja: 24 Lut 2011, Posty: 102
|
|
Góra |
|
|
639 |
#502749 Wysłany:
04 Wrz 2011, 09:11; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
czy silnik był zagrzany?
druga sonda czyli ta zielona na wykresie to chyba umarła. powinna smigac na wiekszym zakresie a ma lata miedzy 0.79 a 0.89 volt.
w/g info z netu powinna latac "szerzej" np od 0.15V-0.95V
_________________ Było Punto II 1.9 DS 2001 topic9241.html Bylo Punto Classic 2010 topic24657.html Jest Punto EVO 2010 topic47874.html
|
|
Góra |
|
|
gismo00 |
#502781 Wysłany:
04 Wrz 2011, 12:00; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: woj. łódzkie Rejestracja: 24 Lut 2011, Posty: 102
|
|
Góra |
|
|
639 |
#502782 Wysłany:
04 Wrz 2011, 12:14; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
|
Góra |
|
|
gismo00 |
#502783 Wysłany:
04 Wrz 2011, 12:18; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: woj. łódzkie Rejestracja: 24 Lut 2011, Posty: 102
|
|
Góra |
|
|
sebus1981 |
#503011 Wysłany:
05 Wrz 2011, 14:26; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Sebastian
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sporting
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 07 Paź 2010, Posty: 919
|
|
Góra |
|
|
gismo00 |
#503024 Wysłany:
05 Wrz 2011, 15:18; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: woj. łódzkie Rejestracja: 24 Lut 2011, Posty: 102
|
|
Góra |
|
|
sebus1981 |
#503027 Wysłany:
05 Wrz 2011, 15:35; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Sebastian
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sporting
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 07 Paź 2010, Posty: 919
|
|
Góra |
|
|
639 |
#503447 Wysłany:
07 Wrz 2011, 12:11; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
|
Góra |
|
|
Kuban |
#503457 Wysłany:
07 Wrz 2011, 13:06; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 04 Sie 2011, Posty: 110
|
639 napisał(a): Finał jest taki ze auto nadal telepie i pierdzi na jałowym
to po wymianie beru jednak nic się nie zmieniło ?
|
|
Góra |
|
|
639 |
#503459 Wysłany:
07 Wrz 2011, 21:18; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
jestem jeszcze na starych oryginalnych kablach bo wciaz pada, nawet auta nie mylem od 3 tygodni bo wciaz leje.
BTW nie znam sie ale nie podoba mi sie moja 2 lambda bo jedzie na bardzo malym zakresie co widac na obu wykresach [ Dodano: 07 Wrz 2011 21:18 ]zamontowałem przewody WN BERU
Co dziwne kazdy z nich był róznej długosci, a wczesniejszy komplet zawierał 2 rózne i 2 takie same, pewnie był to jakis wybrak który mi wcisneli za 1 razem
Oczywiscie dalej jest tak samo czyli wniosek ze przewody oryginalne są sprawne:)
Nadal obstawiam "L" za katem (wniosek po wykresie), ale wstrzymam sie jeszcze z jej zakupem do momentu az Kuban zda reracje jak u niego sprawa wygląda po wymienie pompy paliwa.
_________________ Było Punto II 1.9 DS 2001 topic9241.html Bylo Punto Classic 2010 topic24657.html Jest Punto EVO 2010 topic47874.html
|
|
Góra |
|
|
Kuban |
#503693 Wysłany:
08 Wrz 2011, 14:19; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 04 Sie 2011, Posty: 110
|
639 napisał(a): a wczesniejszy komplet zawierał 2 rózne i 2 takie same
?? ładne "Turasy" sprzedają na tym świecie...
Pompę wymieniłem. Na razie jest ok. Ale z ostatecznym komentem jeszcze się wstrzymam i pojeżdżę.
Zapodałbym wykres drugiej sondy gdybym ją miał.
639 a spalanie masz wysokie ?
Zdrowie już lepiej wiec mogę wrzucić później wykres krokowego jeśli gismo00 potrzebuje do porównania
|
|
Góra |
|
|
639 |
#503710 Wysłany:
08 Wrz 2011, 15:25; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
spalanie mam cały czas takie samo ok 7.5 LPG, bany nie wiem bo robie odcinki po kilkadziesiat km wiec nie okresle.
_________________ Było Punto II 1.9 DS 2001 topic9241.html Bylo Punto Classic 2010 topic24657.html Jest Punto EVO 2010 topic47874.html
|
|
Góra |
|
|
piotrekb |
#509413 Wysłany:
04 Paź 2011, 17:40; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Imię: Piotrek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: S
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 16 Mar 2010, Posty: 183 Pomógł: 1
|
Czy ktoś mógłby ocenić czy sondy działają dobrze? Ostatnio wzrosło mi spalanie i szukam przyczyny. Górna sonda była niedawno wymieniana.
|
|
Góra |
|
|
Szakarl |
#621024 Wysłany:
21 Paź 2012, 15:54; Temat postu: Re: Diagnostyka 1.2 8V 99-03' 1 Sonda Wykresy, Błędy, Parame |
|
|
Sympatyk kropek |
Imię: Krystian
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: łódzkie [E]
Rejestracja: 21 Paź 2012, Posty: 8
|
Hej Panowie...
Mam problem z Punto 1.2 8V wersja jedna sonda
Mianowicie na 4 i 5 biegu przy dodawaniu gazu dławi się jakby działał na 3 cylindry. Objawy występowały na benzynie i na gazie natomiast ostatnio stwierdziłem że przepalę go na benzynie i co prawda objawy minęły na benzynie na gazie jest tak samo. O ile sięgam pamięcią stało się to po wymianie świec natomiast był uszkodzony kabel WN i tak jeździłem jakiś czas (trochę go naprawiając) po jakichś 2 tygodniach kupiłem i wymieniłem kable (bosch standardowe) Jest to samo.
I teraz pytanie czy sprawdzić świecę na cylindrze w którym był uszkodzony kabel? Czy mogła się uszkodzić świeca?
W programie diagnostycznym mam - napięcie czujnika detonacji na poziomie 0,100 - 0,200 a czasem spada poniżej tych wartości? Czy to jest dobrze czy źle?
Dziękuje pozdrawiam
|
|
Góra |
|
|
Cycu |
#628156 Wysłany:
27 Lis 2012, 17:58; Temat postu: Re: Diagnostyka 1.2 8V 99-03' 1 Sonda Wykresy, Błędy, Parame |
|
|
Puntomaniak |
Imię: Tomek
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Tychy Rejestracja: 07 Lis 2012, Posty: 55
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|