|
Obecny czas: 21 Maj 2024, 17:23
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
Kuban |
#499969 Wysłany:
23 Sie 2011, 10:39; Temat postu: Diagnostyka 1.2 8V 99-03' 1 Sonda Wykresy, Błędy, Parametry |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 04 Sie 2011, Posty: 110
|
Witam Forumowiczów,
Poroponuję wrzucać zrzuty z naszych programów diagnostycznych dla określonego modelu silnika, porównywać parametry i szukać rozwiązań ew. błedów
Punto II 1.2 8V 1 sonda. r. 2000
|
|
Góra |
|
|
|
|
_marcin00_ |
#499979 Wysłany:
23 Sie 2011, 11:20; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 29 Sty 2010, Posty: 3624 Pomógł: 31
|
|
Góra |
|
|
Kuban |
#500005 Wysłany:
23 Sie 2011, 14:14; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 04 Sie 2011, Posty: 110
|
_marcin00_ napisał(a): Popołudniu mogę wrzucić wykresy pracy sond lambda dla silników 1,1 8V 54KM 2 sondy (Panda 2k4), Punto II 1,2 8V 2 sondy, Punto II 1,2 16V (jedna sonda). Może komuś się przyda.
Super inicjatywa.
Poniżej moje parametry 1.2 8V jedna sonda - silnik rozgrzany praca na jałowym.
[ Dodano: 23 Sie 2011 14:14 ]czy napięcie czujnika detonacji dla 3 cyl powinno się różnić od innych ? Ryc 3
|
|
Góra |
|
|
Ramziii |
#500274 Wysłany:
24 Sie 2011, 16:27; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.9 85KM JTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łask Rejestracja: 01 Maj 2010, Posty: 100 Pomógł: 5
|
_________________
|
|
Góra |
|
|
gismo00 |
#500760 Wysłany:
26 Sie 2011, 15:20; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: woj. łódzkie Rejestracja: 24 Lut 2011, Posty: 102
|
_________________ ...::: Punto IIFL 1.2 8V Active 2004r. :::...
|
|
Góra |
|
|
Kuban |
#500817 Wysłany:
26 Sie 2011, 19:35; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 04 Sie 2011, Posty: 110
|
Powyżej dzisiaj zrobione.
Zastanawia mnie tylko taki fakt: wymieniłem cewkę 1 (miesiąc temu - nieoryginalna) i teraz cewkę 2 oryginalna różnica czasu ładowania się zmniejszyła.
Jak mi starczy siły to pozamieniam je miejscami. Jesli czasy się odwrócą to chyba wywale tą nieoryginalną bo http://autokacik.pl/showflat.php?Number ... 617&page=0
|
|
Góra |
|
|
_marcin00_ |
#500921 Wysłany:
27 Sie 2011, 12:34; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 29 Sty 2010, Posty: 3624 Pomógł: 31
|
Mnie zastanawia czy mój wykres działania sondy lambda jest poprawny, bo wydaje mi się trochę postrzępiony. Jakby ktoś miał taki wykres do porównania od 1,2 16V z jedną sondą to byłoby fajnie
Oprócz tego daję wykres dla silnika 1,1 8V, a więc i 1,2,8V bo to w sumie te same silniki"
_________________ Było: Fiat Punto II 1,2 16V HLX Było: Fiat Stilo 1,6 Trofeo Było: Fiat Grande Punto Sport 1,4 t-jet Jest: Fiat Tipo Easy 1,4 t-jet
|
|
Góra |
|
|
Kuban |
#501829 Wysłany:
31 Sie 2011, 11:25; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 04 Sie 2011, Posty: 110
|
_marcin00_ napisał(a): Mnie zastanawia czy mój wykres działania sondy lambda jest poprawny, bo wydaje mi się trochę postrzępiony
Wygląda ok
|
|
Góra |
|
|
_marcin00_ |
#501830 Wysłany:
31 Sie 2011, 11:43; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 29 Sty 2010, Posty: 3624 Pomógł: 31
|
|
Góra |
|
|
Kuban |
#501831 Wysłany:
31 Sie 2011, 11:49; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 04 Sie 2011, Posty: 110
|
ja mam problem z przyswojeniem koła fonicznego, nie mogę zrobić autoadaptacji ustawień, nie wiem czy centralka jest walnięta czy może brak sygnału na przewodzie, ale powinien mi błąd jakiś wyskoczyć...
|
|
Góra |
|
|
_marcin00_ |
#501832 Wysłany:
31 Sie 2011, 11:58; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 29 Sty 2010, Posty: 3624 Pomógł: 31
|
|
Góra |
|
|
gismo00 |
#501875 Wysłany:
31 Sie 2011, 17:08; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: woj. łódzkie Rejestracja: 24 Lut 2011, Posty: 102
|
|
Góra |
|
|
Kuban |
#501884 Wysłany:
31 Sie 2011, 17:19; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 04 Sie 2011, Posty: 110
|
Witam gismo00
Widzę że u Ciebie poszukiwań ciąg dalszy tak jak u mnie
Wina nie tkwi w krokowym, mam objawy tak jak u Ciebie, a wymieniłem cały komplet przepustnicy na nówkę miesiąc temu
Sprawdzałeś ciśnienie na pompie paliwa ?
|
|
Góra |
|
|
639 |
#501900 Wysłany:
31 Sie 2011, 17:51; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
Pany i ja do Was dołącze jak tylko kabel do mnie dojedzie. wiesc gminna niesie ze kolega juz odebrał przezyłke od Viakena wiec teraz pozostaje mi czekac na kabel do weekendu kiedy to kolega wróci z urlopu:>
_________________ Było Punto II 1.9 DS 2001 topic9241.html Bylo Punto Classic 2010 topic24657.html Jest Punto EVO 2010 topic47874.html
|
|
Góra |
|
|
gismo00 |
#501913 Wysłany:
31 Sie 2011, 19:48; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: woj. łódzkie Rejestracja: 24 Lut 2011, Posty: 102
|
|
Góra |
|
|
Kuban |
#501937 Wysłany:
31 Sie 2011, 19:50; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 04 Sie 2011, Posty: 110
|
639 czekamy z niecierpliwością na twoje wyniki
gismo00 napisał(a): Generalnie te drgania nie są uciążliwe, ale lepiej żeby silnik chodził równo jak w innych autach
nie są ale.... no właśnie są i chyba to nas tak drażni
Dziś wyeliminowałem 2 kwestie - 1.centralkę (zamontowałem od mozziego69 - tego elektronika od centralek z allegro) i jeżeli chodzi o kod ISO to centralki MF2 tak mają, Podłączałem MF3 z Systemem EOBD i u mnie czyta wszystko więc wyeliminowałem nr 2. przewody idące od centralki...
Jeśli chodzi o STP do wtrysków to lałem raz 1000 km temu - nie zauważyłem nic co mogło by polepszyć pracę na jałowym.
Ale przydąłoby się wlać coś co gruntownie wypaliłoby nagar...
Nie w tym rzecz mi się wydaje że tu chodzi albo o zasyfiony filtr paliwa w pompie i przerywa nam lekko pracę na jałowym, albo układ zapłonowy
|
|
Góra |
|
|
639 |
#501939 Wysłany:
31 Sie 2011, 19:52; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
gismo00 napisał(a): Pytanie ile w tym prawdy...
za ok 2500 km bede w serwisie fiata na 2 przeglądzie gwarancyjnym na którym w/g ksiazki serwisowej maja mi zawotki poustawiac tzn luzy wiec dam znac
_________________ Było Punto II 1.9 DS 2001 topic9241.html Bylo Punto Classic 2010 topic24657.html Jest Punto EVO 2010 topic47874.html
|
|
Góra |
|
|
Kuban |
#501941 Wysłany:
31 Sie 2011, 19:55; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 04 Sie 2011, Posty: 110
|
gismo00 napisał(a): Opcja może być jeszcze jedna - regulacja zaworów, ponoć nie wyregulowane zawory mogą dać takie efekty, szczególnie na nieobciążonym silniku... Rolling Eyes
A czy przy nie wyregulowanych zaworach silnik nie zmienia się w lekkiego traktorka jeśli chodzi o dzwięk ?
|
|
Góra |
|
|
639 |
#501943 Wysłany:
31 Sie 2011, 19:56; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
Kuban ile masz nalotu? ja mam ok 32500km wiec ledwo co sie dotarł. Nie jestem przekonany czy to kwestia nagaru itd. ja stawiam raczej na wtryskiwacz benzynowy.
_________________ Było Punto II 1.9 DS 2001 topic9241.html Bylo Punto Classic 2010 topic24657.html Jest Punto EVO 2010 topic47874.html
|
|
Góra |
|
|
gismo00 |
#501948 Wysłany:
31 Sie 2011, 20:05; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: woj. łódzkie Rejestracja: 24 Lut 2011, Posty: 102
|
Kuban napisał(a): Nie w tym rzecz mi się wydaje że tu chodzi albo o zasyfiony filtr paliwa w pompie i przerywa nam lekko pracę na jałowym, albo układ zapłonowy Zaleję STP i zobaczę, powinno wyczyścić, jeżeli układ paliwowy będzie zasyfiony. Chyba, że problem leży gdzie indziej... Z drugiej strony często zalewam BP Ultimate więc sama ta benzyna powinna przeczyścić cały układ... [ Dodano: 31 Sie 2011 19:03 ]Cytuj: A czy przy nie wyregulowanych zaworach silnik nie zmienia się w lekkiego traktorka jeśli chodzi o dzwięk ?
Jeżeli są mocno rozregulowane to tak, szczególnie to słychać przy gwałtownym dodaniu gazu. Nie wiem jak sprawa się ma przy lekkich luzach zaworowych [ Dodano: 31 Sie 2011 19:05 ]Mój przebieg ~115 tys.
Mój przy przebiegu 639 się chowa:-o
_________________ ...::: Punto IIFL 1.2 8V Active 2004r. :::...
|
|
Góra |
|
|
Kuban |
#501952 Wysłany:
31 Sie 2011, 20:17; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 04 Sie 2011, Posty: 110
|
639 napisał(a): Nie jestem przekonany czy to kwestia nagaru itd Nagaru mam z 1 mm, tak tylko wspomniałem o num a propos uwagi gismo, zacinający się wtryskiwacz ? A u Ciebie na gazie jest ok ? [ Dodano: 31 Sie 2011 20:12 ]gismo00 napisał(a): Jeżeli są mocno rozregulowane to tak, szczególnie to słychać przy gwałtownym dodaniu gazu może być, jak jadę np osiedlową ul. i przejeżdżam przez próg zwalniający np na dwójce, a zjeżdżając z garba depnę ostrzej na gaz to słyszę taki delikatny dzwięk jakby piłeczka ping-pongowa latała w zamkniętym garnku. [ Dodano: 31 Sie 2011 20:16 ]gismo00 napisał(a): Zaleję STP i zobaczę, powinno wyczyścić, jeżeli układ paliwowy będzie zasyfiony
W ogóle przydałoby się wyjąć pompę i przeczyścić filtr, a potem syfy z baku ale zniechęca mnie odkręcenie tego zatrzasku - koledzy z forum mówią coś o 2 godzinnych przeżyciach przy samym odkręcaniu i nawalaniu młotkiem... [ Dodano: 31 Sie 2011 20:17 ]gismoOO a ty kiedy masz wymianę oleju itp ? Będziesz regulował zawory w najbliższym czasie ?
|
|
Góra |
|
|
639 |
#501963 Wysłany:
31 Sie 2011, 20:27; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
Kuban napisał(a): zacinający się wtryskiwacz ? A u Ciebie na gazie jest ok ?
jest lepiej ale nie w 100% lepiej. draganią sa duzo mniej wyczuwalne a z rury nie dobiegają pierdy jak na filmiku który dałem w podobnym temacie tylko normalnie spoliny wychodzą.
korci mnie podciagnięcie linki gazu tak by klapka przepustnicy była minimalnie stale uchylona aby w ten sposób podniesc obroty jałowego np do 1000 i ciekawe czy wtedy pierdy z drgania tez beda wystepowały bo jak dodam gazu to wszystko pieknie chodzi a jak odpuszcze to znowu pierdy i drgania.
_________________ Było Punto II 1.9 DS 2001 topic9241.html Bylo Punto Classic 2010 topic24657.html Jest Punto EVO 2010 topic47874.html
|
|
Góra |
|
|
gismo00 |
#501977 Wysłany:
31 Sie 2011, 20:54; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: woj. łódzkie Rejestracja: 24 Lut 2011, Posty: 102
|
639 napisał(a): a jak odpuszcze to znowu pierdy i drgania U mnie już nie pierdzi, ale drga W sumie drga odkąd pamiętam, czyli od momentu zakupu KubanOlej w styczniu, zawory... hmm przydałoby się, ale to za jakiś czas może - na razie za dużo wydałem na niego w krótkim czasie [ Dodano: 31 Sie 2011 19:54 ]Cytuj: W ogóle przydałoby się wyjąć pompę i przeczyścić filtr, a potem syfy z baku ale zniechęca mnie odkręcenie tego zatrzasku - koledzy z forum mówią coś o 2 godzinnych przeżyciach przy samym odkręcaniu i nawalaniu młotkiem...
UUU to nie dla mnie
_________________ ...::: Punto IIFL 1.2 8V Active 2004r. :::...
|
|
Góra |
|
|
639 |
#501986 Wysłany:
31 Sie 2011, 21:07; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
|
Góra |
|
|
gismo00 |
#501997 Wysłany:
31 Sie 2011, 21:36; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: woj. łódzkie Rejestracja: 24 Lut 2011, Posty: 102
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|