You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 19 Mar 2024, 13:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #500525 Wysłany: 25 Sie 2011, 15:23; 
 Temat postu: ustawienie stag-l plus (jak to zrobić?)
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Tomek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Bolesławiec//łódzkie
Rejestracja: 05 Cze 2010,
Posty: 1389
Pomógł: 12
Hi.
Pytanie za sto punktów, napewno ktoś wie.
Chodzi mi o ustawienie switch'y w sterowniku. W jakich powinny być pozycjach (tak, sprawdzam gazownika) Ten który zakładał gaz nie zmienił nic, wszystkie były w standardowym położeniu. Vmax 160, średnie spalanie 10l (głównie w koło komina)
Teraz kolejny ustawił niby tak jak powinno być, Vmax mniejsza (do 150), średnie spalanie jeszcze nie sprawdzone. (235km w tym 190 trasa 60-80 V bieg, wyszło 9,3l) ale spadek mocy czuć.
Pytanie też o TPS (czujnik położenia przepustnicy) - nie mam podpiętego. Musi być?
tutaj instrukcja z opisem do sterownika http://www.ac.com.pl/public/pubonline/c ... rukcja.pdf

_________________
Mam i ja. Punciak 1.2 MPI

Jakieś głośniki, kabelki, duperelki. Radyjka, wzmacniacze, zwrotnice i maty... wziąłbym to wszystko od razu na raty.
Car Audio? A co to jest? Nie wiem o co kaman.

jawasaki ty złodzieju. Życzę Ci tego samego na każdym kroku.


Góra
 Profil  
 

 
 Post #636254 Wysłany: 08 Sty 2013, 16:13; 
 Temat postu: Re: ustawienie stag-l plus (jak to zrobić?)
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Imię: Bartek
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.2 8V 65KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 16 Lut 2011,
Posty: 28
Witam,

Mam problem z instalacją gazową - sekwencja STAG ECO.

Na zimnym silniku najczęściej kiedy na dworze jest poniżej zera silnik gaśnie - ALE TYLKO PO WYSPRZĘGLENIU np. dojeżdżając do świateł i hamując, obrotomierz opada poniżej 1 tys obrotów i pojawia się akumulator no i gaśnie. Po mocnym rozgrzaniu silnika np. po przejechaniu 10 km problem ustaje. Dość często też auto na gazie przerywa... Instalacje mam od niedawna tzn maks 4 miesiące, przejechane ok 5 tys km i co ciekawe gaziarze rozkładają ręce...

Czy ktoś miał podobny problem ?

- spalanie w normie
- moc o.k
- nic poza tym się nie dzieje
- tankuje na różnych stacjach (schell, statoil, lotos, lukoil)- zawsze ten sam problem

Pozdrawiam !


Góra
 Profil  
 
 
 Post #636315 Wysłany: 08 Sty 2013, 21:45; 
 Temat postu: Re: ustawienie stag-l plus (jak to zrobić?)
Offline
Puntomaniak

Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 03 Kwi 2011,
Posty: 73
bart2888 napisał(a):
Witam,

Mam problem z instalacją gazową - sekwencja STAG ECO.

Na zimnym silniku najczęściej kiedy na dworze jest poniżej zera silnik gaśnie - ALE TYLKO PO WYSPRZĘGLENIU np. dojeżdżając do świateł i hamując, obrotomierz opada poniżej 1 tys obrotów i pojawia się akumulator no i gaśnie. Po mocnym rozgrzaniu silnika np. po przejechaniu 10 km problem ustaje. Dość często też auto na gazie przerywa... Instalacje mam od niedawna tzn maks 4 miesiące, przejechane ok 5 tys km i co ciekawe gaziarze rozkładają ręce...

Czy ktoś miał podobny problem ?

- spalanie w normie
- moc o.k
- nic poza tym się nie dzieje
- tankuje na różnych stacjach (schell, statoil, lotos, lukoil)- zawsze ten sam problem

Pozdrawiam !


Z opisu by wynikało że mieszanka lpg jest zbyt uboga na wolnych obrotach i jak spada z obrotów jest większe obciążenie i gaśnie :cry: a poza tym sprawdziłbym przy jakiej temp. nastawione jest przełaczanie na lpg moze być też zbyt wczesnie i reduktor może być jeszcze niedogrzany :>


Góra
 Profil  
 
 
 Post #636348 Wysłany: 08 Sty 2013, 23:24; 
 Temat postu: Re: ustawienie stag-l plus (jak to zrobić?)
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Imię: Bartek
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.2 8V 65KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 16 Lut 2011,
Posty: 28
mieszanka była już regulowana (kilka dni temu), co do reduktora tez mam takie podejrzenie, natomiast mechanik to wykluczył... trochę się dziwie czemu.. Temperatura przełączania jest chyba 34 stopnie.

Jutro rano (żeby silnik był zimny) oddaje autko w ręce magika i zobaczymy co wymyśli choć nie ukrywam ze nie miał pomysłów na wytypowanie przyczyny.... trochę go ta sytuacja zaskoczyła

Ja w wolnej chwili wezmę się za czyszczenie przepustnicy oraz sprawdzanie całego układu ssącego... może tam leży przyczyna. Kable świece itp itd były niedawno wymieniane.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO