|
Obecny czas: 19 Kwi 2024, 15:27
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
rychuslu89 |
#511095 Wysłany:
14 Paź 2011, 09:58; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Rychu
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sporting
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań>Swarzędz> Kostrzyn>Gułtowy Rejestracja: 13 Lip 2011, Posty: 138
|
Zobaczymy jak się będzie sprawdzać w Kąkolewie , przejadę się na tym zestawie a później jak będzie potrzeba to krótszy założę
Czasy będą liczone także można dojść do porozumienia
Co do krótszego dolotu takiego jak miałem to gdy silnik był rozgrzany stożek robił się bardzo ciepły przez co auto pewnie się zamulało , mam opcje na wiosne wywalić akumulator do bagażnika , żeby było miejsce na dolot lecz wszystko zależy czy uda mi się coś wykombinować odpowiedniego , mało jest jakiś projektów z 1.2 16v dlatego uczę się na błędach .
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=3kNjuyPeG2U
1/4 Kąkolewo best ET 17.09 Punto 1.2 16v
|
|
Góra |
|
|
|
|
alles |
#511104 Wysłany:
14 Paź 2011, 10:53; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 07 Paź 2011, Posty: 54
|
Cytuj: nawet się nie zraziłem tą głupią wypowiedzią jakiegoś mało inteligentnego człowieka . Dla Ciebie z dedykacją http://demotywatory.pl/1031825/POTRZEBA
co jest głupiego w mojej wypowiedzi? i dlaczego mnie obrażasz? ja Ciebie nie obraziłem
twoja PCV-ka tak samo nadaje sie na demoty.
Sroro rura jest przewidziana do odprowadzania ścieków to raczej do tego powinna służyć. do tuningowania są przewidziane troche inne zestawy dlatego mnie to śmieszy. I nie oszukujmy się-wstawiamy rurę od kibla i mamy rajdówkę?
_________________ życie zaczyna sie po 200... km/h
|
|
Góra |
|
|
STax |
#511107 Wysłany:
14 Paź 2011, 11:00; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
alles napisał(a): I nie oszukujmy się-wstawiamy rurę od kibla i mamy rajdówkę?
No i? Powtórzę - jak działa, to jakie znaczenie ma materiał? Czy zestaw, który kolega sobie zainstalował działa to jest inna sprawa, ale akurat to nie użyte amteriały o tym decydują.
To tak jakby stwierdzić, że buty to muszą być tylko nike/adidas, bo inne to wiocha, a że chodzi sie tak samo to nie ma znaczenia.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
rychuslu89 |
#511137 Wysłany:
14 Paź 2011, 13:01; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Rychu
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sporting
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań>Swarzędz> Kostrzyn>Gułtowy Rejestracja: 13 Lip 2011, Posty: 138
|
Kolega chce sobie posty nabić bo Świeżak na forum jest
pamiętajmy nie z czego robimy ale czy to działa a ja się o tym przekonam dopiero jutro i zdam relacje
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=3kNjuyPeG2U
1/4 Kąkolewo best ET 17.09 Punto 1.2 16v
|
|
Góra |
|
|
STax |
#511140 Wysłany:
14 Paź 2011, 13:10; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
|
kornat |
#511146 Wysłany:
14 Paź 2011, 13:39; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: mateusz
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Wawa/Płońsk Rejestracja: 12 Gru 2007, Posty: 621
|
STax napisał(a): No i? Powtórzę - jak działa, to jakie znaczenie ma materiał?
Według tego co tu napisałeś to dupę można podcierać papierem ściernym...
Jak ci pęknie kolanko pod zlewem to idziesz do sklepu hydraulicznego czy wbijasz do rallyshopu i zamawiasz samco?
_________________ Volvo V70 2.3 20vT Mk1 1.9 16vT Q2 N2O
https://www.facebook.com/punto16vT
|
|
Góra |
|
|
Pietro |
#511158 Wysłany:
14 Paź 2011, 14:07; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Nadwarciański Park Krajobrazowy Rejestracja: 09 Paź 2010, Posty: 813 Pomógł: 2
|
kornat papierem możesz zaszkodzić sobie a rurką pvc zamias gumowej lub materiałowej jedynie ma to znaczenie wizualne...
W tym przypadku narazie kolega eksperymentuje
jak już ogarnie temat i stwierdzi że to jest to to wówczas może przerobi na lepszy materiał
Porównanie z samco też z d.... wzięte, w takim przypadku by się przedrożyło a kolega oszczędzić chce...
Fakt że wygląda to dość zabawnie ale gdybym chciał metodą prób i błędów jakoś to ogarnąć to pewnie też bym tak zrobił
chociaż wolałbym wentylacyjne elastyczne zbrojone rurki
cenowo wyjdzie podobnie a dognie się jak się chce.
_________________ Punto Selecta, swap manual
|
|
Góra |
|
|
kornat |
#511160 Wysłany:
14 Paź 2011, 14:22; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: mateusz
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Wawa/Płońsk Rejestracja: 12 Gru 2007, Posty: 621
|
Pietro napisał(a): jedynie ma to znaczenie wizualne... więc według Ciebie różnica w średnicach kibel rur, zwężki i załamania nie mają znaczenia? Na nieszczelności wystarczy taśma? Pietro napisał(a): jak już ogarnie temat i stwierdzi że to jest to to wówczas może przerobi na lepszy materiał Właśnie, może.. Mi się wydaje, że nie bo jak już sam wspomniałeś chodzi o $ Pietro napisał(a): Porównanie z samco też z d.... wzięte, w takim przypadku by się przedrożyło a kolega oszczędzić chce...
Wiedziałem, ze ktoś zaraz coś takiego napisze Przepraszam, powinno być "ala samco"
Pamiętajcie, że oszczędny traci da razy
_________________ Volvo V70 2.3 20vT Mk1 1.9 16vT Q2 N2O
https://www.facebook.com/punto16vT
|
|
Góra |
|
|
julian |
#511164 Wysłany:
14 Paź 2011, 14:46; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: RZ / RP Rejestracja: 29 Sty 2008, Posty: 886 Pomógł: 3
|
Cytuj: Miałem od początku zmodyfikowany przetuningowany układ dolotowy , zdjęcia nie zamieszczę bo lepiej nie , lecz stożek był już tak brudny że kupiłem sobie nowy....
Tu się zastanawiam......po co kupować nowy stożek ? Są specjalne detergenty do mycia stożka.Następnie po wyschnięciu spryskujemy go też specjalnym olejkiem (m.in na allegro są takie zestawy).Jeden stożek bez problemu wystarcza na kilkadziesiąt tysięcy kilometrów.
U mnie to wygląda tak :
|
|
Góra |
|
|
STax |
#511166 Wysłany:
14 Paź 2011, 14:51; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
kornat, to nie jest tak, ze ja popieram pcv w aucie, ja po prostu rozmiem czemu tak sie robi.
p.s. papier scierny nie dziaoa jak toaletowy, wiec porownanie chybione
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
kornat |
#511170 Wysłany:
14 Paź 2011, 14:56; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: mateusz
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Wawa/Płońsk Rejestracja: 12 Gru 2007, Posty: 621
|
STax napisał(a): kornat, to nie jest tak, ze ja popieram pcv w aucie, ja po prostu rozmiem czemu tak sie robi. p.s. papier scierny nie dziaoa jak toaletowy, wiec porownanie chybione
tak samo jak i kibel rura nie działa w układzie dolotowym.
Koniec z mojej strony. Nie mój cyrk, nie moje małpy
_________________ Volvo V70 2.3 20vT Mk1 1.9 16vT Q2 N2O
https://www.facebook.com/punto16vT
|
|
Góra |
|
|
STax |
#511172 Wysłany:
14 Paź 2011, 15:02; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
kornat napisał(a): STax napisał(a): kornat, to nie jest tak, ze ja popieram pcv w aucie, ja po prostu rozmiem czemu tak sie robi. p.s. papier scierny nie dziaoa jak toaletowy, wiec porownanie chybione tak samo jak i kibel rura nie działa w układzie dolotowym. Koniec z mojej strony. Nie mój cyrk, nie moje małpy
Bo laczysz dwa rozne tematy teraz. Jedno to ksztalt, dlugosc i szczelnosc dolotu. O to sie nikt tu nie spiera bo to jest sprawa "scisla".
A dopiero druga sprawa to materialy. Jak masz 2 doloty o tej samej dlugosci, ksztalcie itd. tylko z roznych materialow to beda dzialac tak samo.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
alles |
#511173 Wysłany:
14 Paź 2011, 15:05; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 07 Paź 2011, Posty: 54
|
a PCV ka nie działa tak jak prawdziwa rura dolotowa
jakbyście mieli pojecie o sporcie motorowym to byscie nie pisali głupot
dolot od stożka do wtrysku czy gażnika powinien być jak najkrótszy jak najbardziej prosty i przede wszystkim gładki w środku!po co sie poleruje kolektory?
a te łączenia tych PCV-ek od środka powodują zaburzenia przepływu powietrza ! to co widzimy na tych zdjęciach jest tylko po to żeby narobić hałasu i zaistnieć pod wiejska dyskoteką dlatego leję z takiego AGROTUNINGU!!!
taką rurkę to się zakłada jak z 13 letniego autka z silnikiem 1.2 chce sie zrobić Impreze WRC
_________________ życie zaczyna sie po 200... km/h
|
|
Góra |
|
|
kornat |
#511174 Wysłany:
14 Paź 2011, 15:14; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: mateusz
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Wawa/Płońsk Rejestracja: 12 Gru 2007, Posty: 621
|
alles napisał(a): a PCV ka nie działa tak jak prawdziwa rura dolotowa jakbyście mieli pojecie o sporcie motorowym to byscie nie pisali głupot dolot od stożka do wtrysku czy gażnika powinien być jak najkrótszy jak najbardziej prosty i przede wszystkim gładki w środku!po co sie poleruje kolektory? a te łączenia tych PCV-ek od środka powodują zaburzenia przepływu powietrza ! to co widzimy na tych zdjęciach jest tylko po to żeby narobić hałasu i zaistnieć pod wiejska dyskoteką dlatego leję z takiego AGROTUNINGU!!!
AMEN
_________________ Volvo V70 2.3 20vT Mk1 1.9 16vT Q2 N2O
https://www.facebook.com/punto16vT
|
|
Góra |
|
|
julian |
#511175 Wysłany:
14 Paź 2011, 15:14; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: RZ / RP Rejestracja: 29 Sty 2008, Posty: 886 Pomógł: 3
|
Cytuj: taką rurkę to się zakłada jak z 13 letniego autka z silnikiem 1.2 chce sie zrobić Impreze WRC
Tutaj się nie zgodzę.Odpowiednio skonstruowany dolot wraz ze strumienicą znacząco poprawia elastyczność silnika.
|
|
Góra |
|
|
alles |
#511179 Wysłany:
14 Paź 2011, 15:21; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 07 Paź 2011, Posty: 54
|
julian77 napisał(a): Tutaj się nie zgodzę.Odpowiednio skonstruowany dolot wraz ze strumienicą znacząco poprawia elastyczność silnika.
świetnie powiedziane-ODPOWIEDNIO - PCVka jakoś nie pasuje do słowa odpowiednio, tyle że przy silniku 1.2 to jakieś 2-5 koni się zyska biorąc pod uwagę że nie jest to auto nowe i pare koni juz padło to...
ale hałasu dużo będzie i można zaistnieć przed kolegami
ciekawy link tak na szybko znaleziony http://www.civic4g.pl/phpBB3/viewtopic.php?f=12&t=517
poczytajcie trochę (dotyczy tych co głupoty gadają)
a potem sie wymądrzajcie-ja ze sportem motorowym mam kontakt od 15 lat i wiem co mówię
_________________ życie zaczyna sie po 200... km/h
|
|
Góra |
|
|
STax |
#511183 Wysłany:
14 Paź 2011, 15:41; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
alles, zerknij w moj podpis, na dane z hamowni, zobacz moj temat jakie mam mody i co daja, wysmiej mnie, a potem pogadajmy o praktyce a nie teorii.
I powtorze - ksztalt, laczenia itd to wszystko ma ogromne znaczenie, ale material sam w sobie nie.
Pomijam tu, ze wg mnie wogole stozki maja sredni sens, bo nie o tym temat.
[ Dodano: 14 Paź 2011 14:41 ] Zreszta po co ja sie produkuje, probujac przekonac kogos, kto obecnosc na forum zaczal od stwierdzenia, ze punto nie mozna nazwac samochodem. Ty wiesz swoje, inni swoje i widac, ze to sie nie zmieni, wiec szkoda czasu na dyskusje.
Z mojej strony EOT.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
Pietro |
#511187 Wysłany:
14 Paź 2011, 15:52; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Nadwarciański Park Krajobrazowy Rejestracja: 09 Paź 2010, Posty: 813 Pomógł: 2
|
a ja popieram staxa, mówiliśmy o materaiale, nie o wykonaniu
wykonanie liche i raczej nie liczone to fakt, no ale jeśli się dobrze policzy i zrobi szczelnie z PCV to jak najbardziej da radę
[ Dodano: 14 Paź 2011 15:52 ]
i uważam że PVC jest bardzo dobre do strojenia metodą prób i błędów bo w miarę tanie, można zrobić rurkę dłuższą i stopniowo skracać sprawdzając wyniki
na stałe faktycznie dziwne takie wykonanie ale na początek ok i może nakłonić posiadacza do lepszych modów
_________________ Punto Selecta, swap manual
|
|
Góra |
|
|
rychuslu89 |
#511202 Wysłany:
14 Paź 2011, 17:17; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Rychu
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sporting
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań>Swarzędz> Kostrzyn>Gułtowy Rejestracja: 13 Lip 2011, Posty: 138
|
STax napisał(a): A co to za zawody co się na nie wybierasz? 1/4 mili i mini KJS na lotnisku w Kąkolewie Pietro napisał(a): kornat papierem możesz zaszkodzić sobie a rurką pvc zamias gumowej lub materiałowej jedynie ma to znaczenie wizualne... W tym przypadku narazie kolega eksperymentuje jak już ogarnie temat i stwierdzi że to jest to to wówczas może przerobi na lepszy materiał Porównanie z samco też z d.... wzięte, w takim przypadku by się przedrożyło a kolega oszczędzić chce... Fakt że wygląda to dość zabawnie ale gdybym chciał metodą prób i błędów jakoś to ogarnąć to pewnie też bym tak zrobił chociaż wolałbym wentylacyjne elastyczne zbrojone rurki cenowo wyjdzie podobnie a dognie się jak się chce. Właśnie co po mam tracić ileś tam kasy żeby tylko spróbować Co do taśmy to jest tylko po to żeby nie było widać spawów ponieważ wszystko odmierzałem miarką i ciąłem a potem szlifowałem powierzchnie po to żeby było gładko także tam w środku nie ma żadnych zadziorów itp a taśma tylko zakrywa Widzę temat się rozwinął ale w złą stronę JA TESTUJE RÓŻNE MOŻLIWOŚCI a co do AGRO a se mówicie co chcecie bawi mnie to [ Dodano: 14 Paź 2011 17:15 ]alles napisał(a): ja ze sportem motorowym mam kontakt od 15 lat i wiem co mówię Jeździłeś w NFS i wszystko wiesz ? Albo oglądałeś Automaniak na czarno białym ekranie tak mi przykro [ Dodano: 14 Paź 2011 17:17 ]kornat napisał(a): STax napisał(a): kornat, to nie jest tak, ze ja popieram pcv w aucie, ja po prostu rozmiem czemu tak sie robi. p.s. papier scierny nie dziaoa jak toaletowy, wiec porownanie chybione tak samo jak i kibel rura nie działa w układzie dolotowym. Koniec z mojej strony. Nie mój cyrk, nie moje małpy
a byś wiedział czy to jest kibel rura jakbym hmm dobrze idealnie okleił ją folią Karbonową ?
Nie byś powiedział "ej gdzie kupiłeś taką Rure GSR "
|
|
Góra |
|
|
przemas107 |
#511203 Wysłany:
14 Paź 2011, 17:21; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Przemek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Inne
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 27 Gru 2010, Posty: 206 Pomógł: 1
|
Uważaj w deszczu, bo jak wjedziesz w sporą kałużę i Ci silnik zaciągnie wodę ze stożka to będzie po zawodach
|
|
Góra |
|
|
rychuslu89 |
#511219 Wysłany:
14 Paź 2011, 18:22; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Rychu
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sporting
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań>Swarzędz> Kostrzyn>Gułtowy Rejestracja: 13 Lip 2011, Posty: 138
|
przemas107 napisał(a): Uważaj w deszczu, bo jak wjedziesz w sporą kałużę i Ci silnik zaciągnie wodę ze stożka to będzie po zawodach
w bagażniku mam seryjną rurę krótką w razie gdyby coś
|
|
Góra |
|
|
mahi16 |
#537247 Wysłany:
13 Sty 2012, 23:34; Temat postu: Re: Układ dolotowy , jakieś rozwiązania ? pomysły ? |
|
|
Sympatyk kropek |
|
Imię: Krzysiek
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Gilowice Rejestracja: 08 Gru 2011, Posty: 28
|
Nie AGROTUNING tylko POLAK POTRAFI. jak ktoś nie ma pieniędzy żeby wszystko kupić to trzaba sobie jakoś radzić ! jak dla mnie +10 do pomysłowości
_________________ 1.2 8v a daje rady...
|
|
Góra |
|
|
Leble99 |
#542961 Wysłany:
01 Lut 2012, 01:29; Temat postu: Re: Układ dolotowy , jakieś rozwiązania ? pomysły ? |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: L3BL3
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: MyLive
Województwo: świętokrzyskie [T]
Rejestracja: 11 Lip 2009, Posty: 453
|
|
Góra |
|
|
pies86 |
#544114 Wysłany:
03 Lut 2012, 20:48; Temat postu: Re: Układ dolotowy , jakieś rozwiązania ? pomysły ? |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Wodzisław Śl. Rejestracja: 02 Lut 2010, Posty: 973 Pomógł: 3
|
rychuslu89, aby twój dolot miał sens to zmień przepustnicę na tą z 1.6 16v i wtedy rób dolot (w którejś z książek w pdf miałem jak to się liczy jak znajdę to ci podeślę, choć z drugiej strony to tylko papierkowe danie...) alles, mówisz że ze sportem motorowym robisz 15 lat .... ja ci powiem -człowiek się uczy całe życie a mianowicie: piszesz że "dolot od stożka do wtrysku czy gaźnika powinien być jak najkrótszy jak najbardziej prosty i przede wszystkim gładki w środku!" i tu pierdoły piszesz bo dolot w zależności od długości podnosi sprawność silnika w odpowiednim przedziale obrotów.Dlatego to taka wielka filozofia aby go wyliczyć tak aby sprawność była najlepsza w najbardziej odpowiednim zakresie obrotów dla silnika(dla każdego motoru wychodzi to inaczej) "po co się poleruje kolektory" jeśli mówisz o ssącym to na pewno się ich nie poleruje tylko wyrównuje wszelkie nierówności, bo gdybyś idealnie wypolerował kolektor to paliwo będzie Ci się skraplać na kolektorze i zobaczymy jak ci silnik będzie pracował. Tym samym załamania w dolocie są niezbędne ale dopiero w portach ssących w głowicy i na łączeniu kol ssącego z głowicą aby stworzyć zawirowania które lepiej zmieszają paliwo z powietrzem co skutkuje lepszymi osiągami
co do materiału z jakiego wykonany jest dolot to może on być nawet zrobiony jak na jednym zdjęciu puszki pringelsów natomiast jeśli jest odpowiednio wyliczony i ma odpowiednią pojemność to jak najbardziej spełni swoją funkcję ale widzę że w twoim mniemaniu jak dolot czy inne akcesoria mogące podnieść moc silnika nie maja bajeranckich kolorów bądź nie są pochromowane czy nie maja loga znanej tuningowej marki (które nie raz robią pewne rzeczy "uniwersalne") to dla Ciebie to zwykły jak to nazwałeś agrotuning Wychodząc z twojego przekonania to twoje 15lat wiedzy ma się jak przedszkole do całej edukacji człowieka Sory że tak to napisałem ale nie toleruję ludzi którzy drą łacha z kogoś kto próbuje coś robić by coś osiągnąć a sami mają braki w pewnych zakresach tematyki.Więc na przyszłość podziel się z kimś konkretna wiedzą jaką posiadasz a nie krytykuj
_________________ topic23668.html <- zapraszam do mojej kropki
topic30138.html - WYKONAM CAR AUDIO-zabudowy,panele,itp
Nie robić interesów z raxor19 pajac i krętacz
|
|
Góra |
|
|
Insomnia |
#545221 Wysłany:
06 Lut 2012, 14:39; Temat postu: Re: Układ dolotowy , jakieś rozwiązania ? pomysły ? |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Mariusz
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Cult
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Bochnia Rejestracja: 12 Lis 2011, Posty: 716 Pomógł: 3
|
Nie lepiej kupić łączniki silikonowe? Gdyby ktoś chciał tanio sprzedam ok 60cm rurki alu fi 60 U mnie wygląda to tak: Jeszcze do końca nie skończony bo będą osłony termiczne + może łącznik antywibracyjny (ale w co wątpię że miejsce znajdę i będzie to estetycznie wyglldać )
_________________ Pojemność silnika nie zrobi z Ciebie zawodnika tylko dobra technika фотографы беларуси
moje gg 5585210
mała lektura o moim kropku : http://insomnia-punti.blogspot.com/ http://fiatpunto.com.pl/topic32454.html Punti 1.2 8v
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|