You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 01 Maj 2024, 12:14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 281 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #593195 Wysłany: 25 Cze 2012, 13:14; 
 Temat postu: Re: Kompleksowa modyfikacja 1.1 SPI - pytania
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
A jak cenowo wygląda 1.4 vs 1.1?
Bo na allegro nie widzę aktualnie.

[ Dodano: 25 Cze 2012 13:14 ]

Uszczelka Victor Reinz 89zł - dobra firma i cena? (W intercarsie elring ~110zł).

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 

 
 Post #593254 Wysłany: 25 Cze 2012, 14:08; 
 Temat postu: Re: Kompleksowa modyfikacja 1.1 SPI - pytania
Offline
Puntomaniak

Rejestracja: 23 Cze 2011,
Posty: 73
Pomógł: 3
ja kupilem org w ASO. przy skladaniu silnika nie oszczedzam..


Góra
 Profil  
 
 
 Post #593256 Wysłany: 25 Cze 2012, 14:14; 
 Temat postu: Re: Kompleksowa modyfikacja 1.1 SPI - pytania
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
nestea napisał(a):
ja kupilem org w ASO

Za ile? Bo w sumie mam ASO pod nosem :E

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #593365 Wysłany: 25 Cze 2012, 21:09; 
 Temat postu: Re: Kompleksowa modyfikacja 1.1 SPI - pytania
Offline
Puntoświr

Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze
Rejestracja: 21 Maj 2011,
Posty: 631
Pomógł: 9
nestea napisał(a):
ja mam na uszczelce od 1.4 plus glowica o 0.8 zjechana. mierzylem kompresje ostatnio i jest po 17 atm.
rusz te kanaly a napewno odczujesz duza roznice.


Kanały są ruszone :mrgreen: . Pisałem wcześniej w opisie, że kanały są dopasowane do uszczelek i obrobione do gołego aluminium. Ssanie jest wykończone wiatraczkiem gradacji 150, a wydech potraktowany papierami od 150 do 2500, także chyba wystarczająco :mrgreen: . Niestety, w zakładzie wymyli to chyba w jakiejś bardzo mocnej chemii, która musiała powierzchniowo podtrawić aluminium - faktura materiału w żaden sposób się nie zmieniła, jednak całość wygląda, jakby miała za sobą co najmniej 300 000 km :mrgreen: .

STax, szkoda że nie napisałeś 2 dni wcześniej - dorzuciłbym drugą uszczelkę do swojego zamówienia - ja mam Elringa za 60 zł :mrgreen: . Co do firmy, to o Reinzie nic Ci nie powiem niestety, ale na Elringu składam całą górę - uszczelniacze, uszczelka głowicy, jeszcze jakieś duperele itp. Dowiadywałem się, i słyszałem dość pochlebne opinie :).


P.S. Wydmuchałeś UPG czy next stage? :>


Góra
 Profil  
 
 
 Post #593370 Wysłany: 25 Cze 2012, 21:13; 
 Temat postu: Re: Kompleksowa modyfikacja 1.1 SPI - pytania
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Pawelec90 napisał(a):
P.S. Wydmuchałeś UPG czy next stage?

Na 90% wydmuchana, prawdopodobnie poprzednio była źle złożona, mam nadzieję, że to nie pęknięcie. Ale przy okazji cieńsza uszczelka się przyda :E
Wezmę z uszczelkę z GP 1.4 8v ori fiatowską. 3 dni bez auta :? (1 dzień będą mi głowicę sprawdzać).
Nie mam teraz czasu i kasy, bo bym od razu porobił przynajmniej kanały wydechowe no ale trudno, mam nadzieję że nie będę musiał głowicy zmieniać :?

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #593599 Wysłany: 26 Cze 2012, 12:10; 
 Temat postu: Re: Kompleksowa modyfikacja 1.1 SPI - pytania
Offline
Puntoświr

Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze
Rejestracja: 21 Maj 2011,
Posty: 631
Pomógł: 9
No to nie fajnie... :-?

Życzę Ci, żeby to było tylko uszczelka.

A powiedz, jakie masz objawy - śmietana w oleju, czy kopci i twarde węże wodne? Czy wszystko w kupie?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #593600 Wysłany: 26 Cze 2012, 12:14; 
 Temat postu: Re: Kompleksowa modyfikacja 1.1 SPI - pytania
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Znika płyn chłodnicy, chwilami są minimalne dziurki w mocy i kopci od czasu do czasu na biało z wydechu. Nic poza tym, ale wszystko inne zostało wyeliminowane.

BTW, zobaczyłem dziś ciekawe rozwiązanie kwestii 2 map w kompie:
Image

Chociaż osobiście teraz szukam ecumastera 2 ;) Jakby ktoś w twojej okolicy sprzedawał używkę w miarę tanio to daj znać ;)

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #593605 Wysłany: 26 Cze 2012, 12:38; 
 Temat postu: Re: Kompleksowa modyfikacja 1.1 SPI - pytania
Offline
Puntoświr

Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze
Rejestracja: 21 Maj 2011,
Posty: 631
Pomógł: 9
Też to widziałem - patent ciekawy, w sumie nawet prostszy od Ecumastera i innych świnek, bo można w mega idiotoodporny sposób podmieniać mapy - zero wiedzy nt sterowników samochodowych - mi by takie rozwiązanie bardzo pasowało :mrgreen: . Jedynym minusem (przynajmniej dla mnie), w tej konkretnej konfiguracji jest fakt, że trzeba wysiąść z auta, żeby zmienić mapę, ale w sumie to żaden problem pociągnąć ten kabelek do kabiny.

Z drugiej strony, dla kogoś, kto ma już jakąkolwiek wiedze z tego zakresu, a chce się bawić jedynie w podmienianie gotowych wsadów, każdorazowe rozklejanie kompa będzie bardziej upierdliwe, niż podmianka mapy w śwince. Ciekawym rozwiązaniem, byłoby pociągnięcie całej "taśmy" do kabiny i zrobienie dodatkowego, otwieranego boxa z podstawkami na kości - ale to już chyba rzeźba nie warta zachodu ;).

Jedna rzecz która nie daje mi spokoju - nadal nie znalazłem w 100% jednoznacznej odpowiedzi, jak wygląda/powinna wyglądać procedura zmiany mapy - czy trzeba gasić silnik, czy można na zapalonym - jeżeli tak, to lepiej bieg jałowy czy można nawet w trakcie jazdy - ilu ludzi, tyle opinii ;).


A czytałem, czytałem, że szukasz Ecumastera... ;). Na Twojej "rodzinnej" stronie samochodowej :mrgreen: . Właśnie miałem pytać, co knujesz :mrgreen: . Jakbym widział coś na sprzedaż, będę o Tobie pamiętał - ja też bardzo powoli zaczynam rozglądać się za świnką, ale ja poluje na detIII albo SMT6, także nie ma konfliktu interesów :mrgreen: . Też mam biznes do Ciebie, apropo jednego ogłoszenia z Waszej Opolskiej strony, ale to później puszczę PW :).


Góra
 Profil  
 
 
 Post #593606 Wysłany: 26 Cze 2012, 12:43; 
 Temat postu: Re: Kompleksowa modyfikacja 1.1 SPI - pytania
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Pawelec90 napisał(a):
tej konkretnej konfiguracji jest fakt, że trzeba wysiąść z auta, żeby zmienić mapę, ale w sumie to żaden problem pociągnąć ten kabelek do kabiny

Otóż to, ciągniesz kabelek i tyle ;)

Pawelec90 napisał(a):
Jedna rzecz która nie daje mi spokoju - nadal nie znalazłem w 100% jednoznacznej odpowiedzi, jak wygląda/powinna wyglądać procedura zmiany mapy - czy trzeba gasić silnik, czy można na zapalonym - jeżeli tak, to lepiej bieg jałowy czy można nawet w trakcie jazdy - ilu ludzi, tyle opinii ;)

IMHO można w końcu to nie faza rozrządu, tłoki z zaworami się nie zderzą itd, najwyżej go zdusi na sekundę i powinno banglać dalej.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #593647 Wysłany: 26 Cze 2012, 15:02; 
 Temat postu: Re: Kompleksowa modyfikacja 1.1 SPI - pytania
Offline
Puntomaniak

Rejestracja: 23 Cze 2011,
Posty: 73
Pomógł: 3
w detcie na zywca sie mape ustawia..
w n/a lepiej zrobic kompa 8f/18f niz kombinowac z det II,
ja juz przeszedlem z det'a na ori sterownik - det mi sluzy jako hamownia :)
A podwojny program to raczej bym kombinowal w silniku doladowanym niz n/a w n/a ustawisz sobie mape glowna paliwa w okreslonych obr/obciazeniu na economie a jak trzeba bedzie depnac to wtedy masz mape WOT ewentualnie wysokie obciazenie/obr.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #593649 Wysłany: 26 Cze 2012, 15:04; 
 Temat postu: Re: Kompleksowa modyfikacja 1.1 SPI - pytania
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
nestea, akurat ten komp co pokazałem jest w seju 1.4 16v N/A ;)
Ja chcę się pobawić z DET2, żeby poeksperymentować trochę. No i trudno o mapę do punciaka na gotowej kości.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #593688 Wysłany: 26 Cze 2012, 17:15; 
 Temat postu: Re: Kompleksowa modyfikacja 1.1 SPI - pytania
Offline
Puntomaniak

Rejestracja: 23 Cze 2011,
Posty: 73
Pomógł: 3
DET2 odpusc i dozbieraj na DET3, widze ze podchodzisz do tematu jak ja jakis czas temu, tez chcialem poeksperymentowac az w koncu zebralem sie w sobie i zaczalem siedziec nad sterownikiem od 1.2 i w tej chwili mam dostep do map 16x16 a nie jak w det2 8x16 wiec jak cos kumasz to sam sobie odpowiedz na pytanie co lepsze :) i nie wydawaj hajsu na det2..


Góra
 Profil  
 
 
 Post #593691 Wysłany: 26 Cze 2012, 17:23; 
 Temat postu: Re: Kompleksowa modyfikacja 1.1 SPI - pytania
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
DET3 sporo droższy. DET2 nówka kosztuje 490zł, 3 nawet używaną trudno za tyle dostać.
A czy przy 1.1 potrzebne mi będą aż tak dokładne mapy?
Aż tama przepaść jest miedzy 2 a 3?

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #593694 Wysłany: 26 Cze 2012, 17:37; 
 Temat postu: Re: Kompleksowa modyfikacja 1.1 SPI - pytania
Offline
Puntomaniak

Rejestracja: 23 Cze 2011,
Posty: 73
Pomógł: 3
Ja bym na Twoim miejscu zaczal rozkminiac jak zmodyfikowac sterownik ori jak to rozkminisz to wtedy bedziesz chociaz wiedzial czy jest sens pchania sie w DET'a i zrozumiesz caly sens pracy takiego sterownika..
PS: sterownik od 1.1 ma mapy 12x16 (DET2 8x16)
PS2: cale know how do 1.1 jest w sieci :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #593754 Wysłany: 26 Cze 2012, 20:03; 
 Temat postu: Re: Kompleksowa modyfikacja 1.1 SPI - pytania
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
nestea napisał(a):
jak zmodyfikowac sterownik ori

Ale co rozumiesz przez modyfikację sterownika?
Epromu chyba nie bardzo da się przeprogramować?

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #593788 Wysłany: 27 Cze 2012, 08:45; 
 Temat postu: Re: Kompleksowa modyfikacja 1.1 SPI - pytania
Offline
Puntomaniak

Rejestracja: 23 Cze 2011,
Posty: 73
Pomógł: 3
Zmodyfikowanie epromu :)
No trzeba nagrac nowy eprom z modyfikowana mapą :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #593789 Wysłany: 27 Cze 2012, 08:51; 
 Temat postu: Re: Kompleksowa modyfikacja 1.1 SPI - pytania
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
nestea napisał(a):
No trzeba nagrac nowy eprom z modyfikowana mapą

No właśnie, a z tego co czytałem, to programowanie epromu nie jest łatwe, tzn fizycznie trzeba mieć specjalny programator podobno żeby wgrać cokolwiek na tą kość.

[ Dodano: 27 Cze 2012 08:51 ]

nestea napisał(a):
PS: sterownik od 1.1 ma mapy 12x16 (DET2 8x16)

Tzn co, nie będzie chciał współpracować, czy po prostu efekty będą gorsze/trudniej wysterować?

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #593791 Wysłany: 27 Cze 2012, 09:13; 
 Temat postu: Re: Kompleksowa modyfikacja 1.1 SPI - pytania
Offline
Puntomaniak

Rejestracja: 23 Cze 2011,
Posty: 73
Pomógł: 3
STax napisał(a):
nestea napisał(a):
PS: sterownik od 1.1 ma mapy 12x16 (DET2 8x16)

Tzn co, nie będzie chciał współpracować, czy po prostu efekty będą gorsze/trudniej wysterować?


Współpraca będzie, efekty będą, trudniej nie będzie ale po co wydawać hajs nie potrzebnie jak można zrobić to na ori sterowniku :) a efekt ten sam :)
Programator 120pln na alledrogo, kość - 15pln do wielokrotnego zapisu :) rozkminienie map - bezcenna wiedza :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #593792 Wysłany: 27 Cze 2012, 09:14; 
 Temat postu: Re: Kompleksowa modyfikacja 1.1 SPI - pytania
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Krzysztof
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: [CIN] Inowrocław
Rejestracja: 26 Lip 2011,
Posty: 5925
Pomógł: 35
A czy jest możliwe "grzebanie" w mapach MPI? Skoro w sprzedaży nie ma żadnych gotowych kości? Czy jest to trudniejsze i dlatego się ludzie nie podejmują?

_________________
Rany boskie, jeżdżę kioskiem


Góra
 Profil  
 
 
 Post #593793 Wysłany: 27 Cze 2012, 09:15; 
 Temat postu: Re: Kompleksowa modyfikacja 1.1 SPI - pytania
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
nestea napisał(a):
Programator 120pln na alledrogo

Szukałem, ale nie znalazłem :? Widziałem jedynie kasowniki a nie programatory w tej cenie.

nestea napisał(a):
po co wydawać hajs nie potrzebnie jak można zrobić to na ori sterowniku

No jakby nie było ecumaster ma trochę dodatkowych funkcji ;)

Ale przyznam, że zacząłem się teraz zastanawiać ;)

nestea napisał(a):
PS2: cale know how do 1.1 jest w sieci :)

A zarzucisz jakiś link? Bo szukałem ostatnio, to nie znalazłem nic konkretnego...

[ Dodano: 27 Cze 2012 09:15 ]

Angry_Us3r napisał(a):
A czy jest możliwe "grzebanie" w mapach MPI?

Na bank jest możliwe, grzebać można w każdej mapie.
W punto jest jeszcze o tyle łatwiej, że wszystkie wtryski leją jednakowo w tym samym czasie ;)

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #593795 Wysłany: 27 Cze 2012, 09:20; 
 Temat postu: Re: Kompleksowa modyfikacja 1.1 SPI - pytania
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Krzysztof
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: [CIN] Inowrocław
Rejestracja: 26 Lip 2011,
Posty: 5925
Pomógł: 35
Bo bardzo, BARDZO mnie zaciekawił temat przełączania map. :E Będę z namiętnością śledził temat ;)

_________________
Rany boskie, jeżdżę kioskiem


Góra
 Profil  
 
 
 Post #593798 Wysłany: 27 Cze 2012, 09:29; 
 Temat postu: Re: Kompleksowa modyfikacja 1.1 SPI - pytania
Offline
Puntomaniak

Rejestracja: 23 Cze 2011,
Posty: 73
Pomógł: 3
STax napisał(a):
nestea napisał(a):
Programator 120pln na alledrogo

Szukałem, ale nie znalazłem :?

Fakt po 120 pln nie ma sa po 169 :)

STax napisał(a):
nestea napisał(a):
po co wydawać hajs nie potrzebnie jak można zrobić to na ori sterowniku

No jakby nie było ecumaster ma trochę dodatkowych funkcji ;)
Ale przyznam, że zacząłem się teraz zastanawiać ;)

Zastanawiam sie jakie..

STax napisał(a):
nestea napisał(a):
PS2: cale know how do 1.1 jest w sieci :)

A zarzucisz jakiś link? Bo szukałem ostatnio, to nie znalazłem nic konkretnego...

http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=0& ... art=8&vc=1

STax napisał(a):
[ Dodano: 27 Cze 2012 09:15 ]

Angry_Us3r napisał(a):
A czy jest możliwe "grzebanie" w mapach MPI?

Na bank jest możliwe, grzebać można w każdej mapie.
W punto jest jeszcze o tyle łatwiej, że wszystkie wtryski leją jednakowo w tym samym czasie ;)


Latwiej nie, tak samo :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #593799 Wysłany: 27 Cze 2012, 09:32; 
 Temat postu: Re: Kompleksowa modyfikacja 1.1 SPI - pytania
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Krzysztof
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: [CIN] Inowrocław
Rejestracja: 26 Lip 2011,
Posty: 5925
Pomógł: 35
No i wszystko jasne ;) A programator można po taniości złożyć samemu.

_________________
Rany boskie, jeżdżę kioskiem


Góra
 Profil  
 
 
 Post #593803 Wysłany: 27 Cze 2012, 09:42; 
 Temat postu: Re: Kompleksowa modyfikacja 1.1 SPI - pytania
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
nestea napisał(a):
Zastanawiam sie jakie..

- hamowania drogowa (wiadomo, że wyniki nie są 100% dokładne, ale przy zmianach mozna zobaczyć czy coś się poprawia czy pogarsza)
- odczyt sygnałów i przetwarzanie ich na wartości analogowe - podciśnienie, temp silnika itd
itp ;)

nestea napisał(a):
Fakt po 120 pln nie ma sa po 169 :)

Rozumiem, że masz to na myśli => http://allegro.pl/willem-ezo-98d12-pcb5 ... 76280.html
Jak to do kompa podłączyć? Da się na USB jakoś?


nestea napisał(a):
Latwiej nie, tak samo :)

Chodziło mi że łatwiej w stosunku do innych aut, gdzie wielopunktowy wtrysk ustawiany jest oddzielnie na każdy wtryskiwacz (nie leją wszystkie razem).

[ Dodano: 27 Cze 2012 09:38 ]

BTW, a coś takiego? http://protech-micro.pl/Programator-ISP ... -2-62.html

[ Dodano: 27 Cze 2012 09:42 ]

nestea napisał(a):
http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=0& ... art=8&vc=1

Dzięki :D

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #593806 Wysłany: 27 Cze 2012, 09:46; 
 Temat postu: Re: Kompleksowa modyfikacja 1.1 SPI - pytania
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Krzysztof
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: [CIN] Inowrocław
Rejestracja: 26 Lip 2011,
Posty: 5925
Pomógł: 35
Dobry początek - z tą wiedzą, jest jak z każdą "tajemną" :E

_________________
Rany boskie, jeżdżę kioskiem


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 281 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO