|
Obecny czas: 26 Kwi 2024, 05:11
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 2 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
hanys |
#524677 Wysłany:
28 Lis 2011, 18:35; Temat postu: Problem z tylnymi światłami. |
|
|
Sympatyk kropek |
Imię: Andrzej
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Stile
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 28 Lis 2011, Posty: 15
|
Witam Otóż mam ciekawy problem z tylnymi światłami, najpierw robiła się choinka(na lewej tylnej lampie) podczas załączania lewego migacz przy włączonych już światłach mijania, problemem był brak masy(czarny przewód), dzisiaj kombinowałem z godzinę nad tym kablem, czyszczenie styków nic nie dawało, migacz działa jedynie jak się palcami docisnęło czarny kabelek. Jednak nagle stało się coś dziwnego, przestał świecić tylny lewy pozycyjny, zgasła kontrolka ze świateł na konsoli, ale za to lewy migacz zaczął działać, sprawdziłem żarówkę z pozycyjnego i nie jest spalona. Jakieś rady jak poradzić sobie z tym problemem ? Bo teraz to już w ogóle nie wiem co jest problemem.
|
|
Góra |
|
|
|
|
AndyPol |
#524683 Wysłany:
28 Lis 2011, 18:57; Temat postu: Re: Problem z tylnymi światłami. |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Andy
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Rzeszów Rejestracja: 15 Gru 2009, Posty: 1463 Pomógł: 120
|
Jeśli dysponujesz multimetrem uniwersalnym, to korzystając z jego zakresu 20V DC możesz sprawdzić, czy na gniazdach żarówek ( na blaszkach stykowych) jest pełne napięcie akumulatora. Jeśli tak nie jest, zwróć uwagę czy Masz napięcie we wtyczce zasilającej lampę. Trzeba też zwrócić uwagę na „ masę” lampy. Jeśli coś nie łączy, lub skorodowało na masie, to czasem zdarzają się problemy, o których piszesz. Jeśli nie masz napięcia na wtyczce ( tej od lampy) sprawdź bezpieczniki od oświetlenia, być może doszło do zwarcia, o co nie trudno np. przy przyginaniu blaszek przy włączonym oświetleniu.
[ Dodano: 28 Lis 2011 17:57 ]
Co do samego migacza, to żarówka musi być dobrze założona, nie może chwiać się w swoim gnieździe, pierwsza dziura i znowu kontrolka kierunkowskazów będzie pulsowała szybciej a Ty zostaniesz bez kierunku na tyle.
_________________ Punto 1,1 SX z 1998 roku.
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 2 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|