You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 20 Kwi 2024, 05:41

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #526812 Wysłany: 06 Gru 2011, 05:47; 
 Temat postu: Przegnita podłoga. Pytnie
Witam. Ponownie się zwracam do was z pytaniem, ponieważ znalazłem prace i w przyszłym miesiącu spodziewam się napływ jakiejś sumy na konto. Pewnie nie będzie to duża suma ale jakaś będzie. Do rzeczy, jak większość wie na tym forum moje punto pod względem blachy podwozia jest w fatalnym stanie, no i progi do wymiany. Dziura na dziurze w podłodze. Pytanie jest następujące. Czy lepiej by było kupić budę czy to jeszcze spawać?. Jeśli bude, to czy lepiej bude kupić czy punto z rozwalonym silnikiem. Ile by to wszystko kosztowało ?? ;). Z góry dzięki. :mrgreen:


Góra
  
 

 
 Post #526867 Wysłany: 06 Gru 2011, 11:46; 
 Temat postu: Re: Przegnita podłoga. Pytnie
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Waldek
Samochód: Croma
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Emotion
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 13 Paź 2007,
Posty: 692
Pomógł: 2
Sasuke, tu masz cały wątek dotyczący podłogi, poczytaj a na pewno znajdziesz rozwiązanie topic14220.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #527084 Wysłany: 06 Gru 2011, 23:15; 
 Temat postu: Re: Przegnita podłoga. Pytnie
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Andy
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Rzeszów
Rejestracja: 15 Gru 2009,
Posty: 1463
Pomógł: 120
Trzeba sobie powiedzieć szczerze, że większość Kropków zmienia właściciela w chwili, gdy trzeba naprawiać podłogę, progi i nadkola. Auta zadbane najczęściej „zostają w rodzinie”. Solidna naprawa tych elementów jest czasochłonna i niestety droga. Najnowsze nadwozie, jakie uda się kupić będzie z 1999 roku, więc będzie miało 12 lat. Trudno sobie wyobrazić, żeby i to nadwozie nie wymagało napraw blacharskich ( moje jest z 1998 roku i było naprawiane w w/wym. punktach). Do tego można też trafić na nadwozie niedbale naprawione, gdzie korozja już się pojawiła i jest zamaskowana pod warstwą „konserwacji”. Należy brać również pod uwagę przełożenie zespołu napędowego, plus innych elementów do zakupionej „budy”. Może opłaci się naprawić Twoje nadwozie? Możesz je rozebrać i przygotować do prac związanych z naprawami. Aby ograniczyć nieco koszty można je samodzielnie zakonserwować i złożyć. Warto to przemyśleć. :wink:

_________________
Punto 1,1 SX z 1998 roku.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #527138 Wysłany: 07 Gru 2011, 06:04; 
 Temat postu: Re: Przegnita podłoga. Pytnie
Ciekawe ile to wszystko kosztuje bo w tamtym temacie różnie piszą. Plus oczywiście robocizna.


Góra
  
 
 
 Post #529686 Wysłany: 17 Gru 2011, 01:43; 
 Temat postu: Re: Przegnita podłoga. Pytnie
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Wodzisław Śl.
Rejestracja: 02 Lut 2010,
Posty: 973
Pomógł: 3
może poszukaj budy za granicą;] ja czasem jestem na szrocie w holandii czy niemczech i muszę przyznać że większość z wyeksploatowanych tam kropków nie ma ani grama korozji

_________________
topic23668.html <- zapraszam do mojej kropki



topic30138.html - WYKONAM CAR AUDIO-zabudowy,panele,itp

Nie robić interesów z raxor19 pajac i krętacz


Góra
 Profil  
 
 
 Post #531999 Wysłany: 24 Gru 2011, 16:19; 
 Temat postu: Re: Przegnita podłoga. Pytnie
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR.
Rejestracja: 31 Sty 2010,
Posty: 2513
Pomógł: 12
ja bym to naprawil. 1200 porzadnie naprawisz nawet taniej. przynajmniej w mojej okolicy;)

_________________
Było:
09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906
Jest:
02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #539219 Wysłany: 20 Sty 2012, 23:16; 
 Temat postu: Re: Przegnita podłoga. Pytnie
pies86 napisał(a):
może poszukaj budy za granicą;] ja czasem jestem na szrocie w holandii czy niemczech i muszę przyznać że większość z wyeksploatowanych tam kropków nie ma ani grama korozji

Pytanie sie nasuwa kto mi to ściągnie za granicy i ile by to kosztowało ;p


Góra
  
 
 
 Post #539267 Wysłany: 21 Sty 2012, 00:48; 
 Temat postu: Re: Przegnita podłoga. Pytnie
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Kuba
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2011,
Posty: 336
Pomógł: 3
prawda jest taka że jak już raz ruda wyszła to nie da się tego "porządnie naprawić", to jest tylko odłożenie wyroku o średnio 2-5lat (jeżeli zajmie się tym dobry blacharz)

_________________
Alfa Romeo 156 1,9jtd 2000r


Góra
 Profil  
 
 
 Post #539420 Wysłany: 21 Sty 2012, 17:17; 
 Temat postu: Re: Przegnita podłoga. Pytnie
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Paweł
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: lubelskie [L]
Miejscowość: lublin
Rejestracja: 04 Sie 2007,
Posty: 256
Cytuj:
prawda jest taka że jak już raz ruda wyszła to nie da się tego "porządnie naprawić", to jest tylko odłożenie wyroku o średnio 2-5lat (jeżeli zajmie się tym dobry blacharz)


z tym akurat sie nie zgodze porządnie naprawione auto może nie uświadczyć rudej przez około 10lat kwestia jest tylko kto sie zajmuje naprawą i jak to wykonuje. niejednokrotnie widziałem naprawiane podwozia nawet przez "dobrych blacharzy". nagminne jest pobierzne wycinanie zerdzewiałej podłogi i spawanie balchy go rantów i krawędzi gdzie pozostaje niedoczyszczona ruda I PO 2 LATACH WIELKIE ZDZIWIENIE ZE ZNOWU DZIURY!!. potem szczeliny wypełniają szczeliwem na to dają farbe olejną albo hamerait i baranek tak to napewno długo sie nie utrzyma. porządna naprawa czyli dobre wycięcie, oczyszczenie rudej (ja używam małej amatorskiej piaskarki- wystarcza) póżniej podkład reaktywny na to podkład epoksydowy i dalej albo lakier akrylowy albo lepiej farba pouliretanowa i to na bank wystarczy na bardzo długo na akryl oczywiście jeszcze nietwardniejąca izolacja, pouliretan tego nie potrzebuje ale jak ktoś chce... nie raz mam okazje oglądać samochody zabytkowe i youngtimery używane na codzień w których po 7-9latach nie ma rdzy .znajomy użytkuje na dojazdy do pracy tak zabezpieczonego fiata 125 jeden z pierwszych lat produkcji i nie ma grama rdzy a sól mu nie obca.

a i oczywiście z podwoziem łączy sie solidna konserwacja profili ale chyba wszyscy to wiedzą
i na koniec rada: małych ubytków w podłodze nie spawa sie. żywica epoksy z mata szklaną do NIEWIELIKICH ubytków jest najlepsza. oczywiście blacharz powie Wam co innego ale to oczywiste :D
w lipcu zrobie fotorelację z konserwacji swojej kropy

_________________
punto 1.2 75 ELX 214000km
subaru legacy outback AWD 2,5B

**ZAPRASZAM ** topic2522.html **ZAPRASZAM**


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO