|
Obecny czas: 04 Maj 2024, 12:40
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
Pietro |
#534426 Wysłany:
04 Sty 2012, 12:22; Temat postu: PI GT a PII HGT |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Nadwarciański Park Krajobrazowy Rejestracja: 09 Paź 2010, Posty: 813 Pomógł: 2
|
Siemka choć narazie na zmianę autka nie mnie stać to tak zacząłem się zastanawiać nad mocniejszymi punciakami Jak wiecie żeby dostać PI GT w dobrym stanie to za 1500E się nie kupi... Można za tyle kupić i coś włożyć i też będzie ok Ceny PII nie są już takie duże i za te 2000E PII HGT też już się kupi a nawet jeśli HGT będzie troszkę droższe to nie warto dołożyć?? jakie są wady i zalety jednego względem drugiego modelu Czekam na wasze przemyślenia, opinie i wszelkie ciekawostki Osiągi podobne w zasadzie, ale jak inne rzeczy?? zawias, prowadzenie, wytrzymałość, awaryjność Zapraszam do szerokiej dyskusji
_________________ Punto Selecta, swap manual
|
|
Góra |
|
|
|
|
STax |
#534427 Wysłany:
04 Sty 2012, 12:39; Temat postu: Re: PI GT a PII GH |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
Pietro napisał(a): Osiągi podobne w zasadzie Chyba nie bardzo Tzn raczej na papierze i raczej przyspieszenie tylko, bo elastyczność... Moc podobna (tu i tu ok 130KM) ale GT ma sporo wyższy moment (chyba 205Nm vs chyba 164Nm w hgt) i jest lżejszy. Do tego GT bardziej rozwojowe, z HGT raczej mało kto się więcej koni dogrzebał. Pietro napisał(a): zawias Główna róznica jest taka sama jak w zwykłych wersjach - HGT ma z tyłu belkę skrętną, GT belkę z wahaczami wleczonymi. Wytrzymałość i awaryjność chyba i tu i tu zależy od właściciela W GT masz turbo, które może trochę kosztować w naprawach, a w HGT wariator... Ja osobiście bym GT wolał. Może i starsze, ale potencjał chyba większy
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
Gorol |
#534463 Wysłany:
04 Sty 2012, 15:55; Temat postu: Re: PI GT a PII GH |
|
|
Przyjaciel |
|
Imię: Paweł
Samochód: Inny Fiat
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: [SRB] / [SK] Rejestracja: 03 Paź 2009, Posty: 801 Pomógł: 2
|
STax napisał(a): Główna róznica jest taka sama jak w zwykłych wersjach - HGT ma z tyłu belkę skrętną, GT belkę z wahaczami wleczonymi. To nie jest przypadkiem to samo? Bo wydaje mi się mylisz trochę pojęcia Bo belka skrętna ma wahacze wleczone więc gdzie różnica? Wikipedia napisał(a): Belka skrętna – rodzaj zawieszenia kół nienapędzanej osi tylnej. Stosowana w małych, tanich samochodach z uwagi na prostotę konstrukcji i niską cenę. Umożliwia też zabudowę głębokiego bagażnika z uwagi na zajmowanie małej ilości miejsca.
Zbudowana jest z dwóch wahaczy wleczonych połączonych belką, najczęściej o otwartym, omegowym przekroju. Belka jest podatna na skręcanie (stąd nazwa). Umożliwia to w pewnym zakresie swobodny obrót wahaczy względem siebie, ale usztywnia całość w kierunku poprzecznym do osi samochodu.
_________________ Czy masz już darmowe Assistance?
Obecne -Fiat Coupe 1.8 16v & 2.0 20V Byłe -Punto MK II 1.2 8v 3D Kolejne -Punto MK IIFL 1.2 8V 3D Rodzinne -Grande Punto 1.4 8v 5D
|
|
Góra |
|
|
STax |
#534466 Wysłany:
04 Sty 2012, 16:04; Temat postu: Re: PI GT a PII GH |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
|
Gorol |
#534467 Wysłany:
04 Sty 2012, 16:15; Temat postu: Re: PI GT a PII GH |
|
|
Przyjaciel |
|
Imię: Paweł
Samochód: Inny Fiat
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: [SRB] / [SK] Rejestracja: 03 Paź 2009, Posty: 801 Pomógł: 2
|
|
Góra |
|
|
STax |
#534469 Wysłany:
04 Sty 2012, 16:17; Temat postu: Re: PI GT a PII HGT |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
|
BladeRunner |
#534473 Wysłany:
04 Sty 2012, 16:54; Temat postu: Re: PI GT a PII HGT |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 20 Mar 2011, Posty: 416 Pomógł: 1
|
W kwestii rozwoju: Silnik w GT jest starą a przez to pancerną konstrukcją - przykład kolegi Macieja ze śląska, który to na seryjnej skrzyni, sprzęgle, tłokach, korbach itp ma 294 HP HGT - jak to nowszy silnik (i do tego z wariatorem) - w serii OK, przy "rozwoju" nieopłacalny
_________________ Pozdrawiam
Marcin - "BladeRunner" Było Punto GT Jest Subaru GT 1999 z silnikiem STi
|
|
Góra |
|
|
Pietro |
#534483 Wysłany:
04 Sty 2012, 17:42; Temat postu: Re: PI GT a PII HGT |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Nadwarciański Park Krajobrazowy Rejestracja: 09 Paź 2010, Posty: 813 Pomógł: 2
|
Właśnie takiej dyskusji oczekiwałem na hgt się wcale nie znam stąd ciekawość tematu
_________________ Punto Selecta, swap manual
|
|
Góra |
|
|
Znamienny |
#534601 Wysłany:
05 Sty 2012, 01:15; Temat postu: Re: PI GT a PII HGT |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Z Europy środkowej Rejestracja: 27 Gru 2009, Posty: 278
|
STax napisał(a): HGT ma z tyłu belkę skrętną, GT belkę z wahaczami wleczonymi. A tak z ciekawości, które z tych rozwiązań (teoretycznie ) Jest nowoczesniejsze, lepsze etc?
_________________ ... 1998.1.1.55.SX ...
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#534617 Wysłany:
05 Sty 2012, 09:04; Temat postu: Re: PI GT a PII HGT |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13055 Pomógł: 54
|
Znamienny napisał(a): A tak z ciekawości, które z tych rozwiązań (teoretycznie ) Jest nowoczesniejsze, lepsze etc? Z punktu widzenia prowadzenia lepszy zawias z tyłu ma PI, z punktu widzenia awaryjności lepsza jest belka skrętna.
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
STax |
#534621 Wysłany:
05 Sty 2012, 09:20; Temat postu: Re: PI GT a PII HGT |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
ipIV napisał(a): Z punktu widzenia prowadzenia lepszy zawias z tyłu ma PI, z punktu widzenia awaryjności lepsza jest belka skrętna. Dokładnie tak. W samej belce brak jest elementów ruchomych które się zużywają - wahaczy i ich sworzni. Natomiast co do prowadzenia to w teorii lepsze są wahacze, ponieważ wtedy ruch lewego koła nie wpływa na prawe i odwrotnie, ale pamiętam, że ktoś kiedyś pisał, że mk II i tak się lepiej prowadzi (chociaż to może być też kwestia sprężyn i amortyzatorów).
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
buladag |
#534639 Wysłany:
05 Sty 2012, 10:55; Temat postu: Re: PI GT a PII HGT |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
|
Ja bralbym hgt, jest nowsze, moc mnie wystarczala by w zupelnosci, szczegolnie przy takiej masie, po zagazowaniu mozna sie takim samochodem poruszac sprswnie i ekonomicznie, bo spali pewnie z 11l lpg w ruchu miejskim.
[ Dodano: 05 Sty 2012 10:55 ]
Ja bralbym hgt, jest nowsze, moc mnie wystarczala by w zupelnosci, szczegolnie przy takiej masie, po zagazowaniu mozna sie takim samochodem poruszac sprswnie i ekonomicznie, bo spali pewnie z 11l lpg w ruchu miejskim.
_________________ Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html
|
|
Góra |
|
|
BladeRunner |
#534667 Wysłany:
05 Sty 2012, 12:44; Temat postu: Re: PI GT a PII HGT |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 20 Mar 2011, Posty: 416 Pomógł: 1
|
Nie jestem przekonany czy 1,8 z LPH w mieście spali 11 l - ale to pytanie do posiadaczy. Moje GT w trasie pali 7,5 - 8 PB98 a w mieście między 11 a 15 PB98 Tylko nie jestem przekonany, że jak ktoś kupuje małego "wścieklaka" będzie patrzył restrykcyjnie na spalanie... Jak ma być ekonomicznie to albo JTD albo 1,2 8V/16v + LPG...
_________________ Pozdrawiam
Marcin - "BladeRunner" Było Punto GT Jest Subaru GT 1999 z silnikiem STi
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#534681 Wysłany:
05 Sty 2012, 13:56; Temat postu: Re: PI GT a PII HGT |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13055 Pomógł: 54
|
STax napisał(a): że ktoś kiedyś pisał, że mk II i tak się lepiej prowadzi (chociaż to może być też kwestia sprężyn i amortyzatorów). To widocznie jechał PI z zawiasem w "ciekawym" stanie [ Dodano: 05 Sty 2012 12:56 ]Ja bym brał i tak hgt bo jest bardziej "cywilizowane" [ Dodano: 05 Sty 2012 12:56 ]i ładniejsze
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
STax |
#534688 Wysłany:
05 Sty 2012, 14:02; Temat postu: Re: PI GT a PII HGT |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
ipIV napisał(a): Ja bym brał i tak hgt bo jest bardziej "cywilizowane" No właśnie, wszystko zależy do czego ma służyć auto. Do zwykłego użytku pewnie HGT będzie przyjemniejsze, ale z GT będzie lepszy kiler
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
BladeRunner |
#534690 Wysłany:
05 Sty 2012, 14:06; Temat postu: Re: PI GT a PII HGT |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 20 Mar 2011, Posty: 416 Pomógł: 1
|
Zależy co kto lubi. PGT jest niecywilizowane? Może tak ja jeżdżę na trackdayach, pojeżdżawkach, i po mieście i w trasie (ostatnio w 2 dni 1200 km) i jest naprawdę super. Ale to zależy czego się oczekuje... HGT tylko widziałem a nie jeździłem więc nie mam jakiegoś tam porównania "organoleptycznego". Na pewno jest nowsze Ale dla mnie osobiście to wada a nie zaleta
_________________ Pozdrawiam
Marcin - "BladeRunner" Było Punto GT Jest Subaru GT 1999 z silnikiem STi
|
|
Góra |
|
|
buladag |
#534695 Wysłany:
05 Sty 2012, 14:32; Temat postu: Re: PI GT a PII HGT |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
|
BladeRunner napisał(a): Nie jestem przekonany czy 1,8 z LPH w mieście spali 11 l Tak pi*drzwi, też mam auto z 1.8 pod maską tylko dużo cięższe i 10,5l/100l LPG zjada. BladeRunner napisał(a): Tylko nie jestem przekonany, że jak ktoś kupuje małego "wścieklaka" będzie patrzył restrykcyjnie na spalanie Po odnośniku do motostatu w podpisie kolegi Pietro, wnioskuję, że będzie to miało znaczenie. BladeRunner napisał(a): Jak ma być ekonomicznie to albo JTD albo 1,2 8V/16v + LPG...
Ale tak może być fajnie i relatywnie ekonomicznie, a nie tylko ekonomicznie. No i jak trzeba będzie wyprzedzić to nie trzeba będzie się napocić czy się zdąży.
_________________ Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html
|
|
Góra |
|
|
BladeRunner |
#534708 Wysłany:
05 Sty 2012, 15:12; Temat postu: Re: PI GT a PII HGT |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 20 Mar 2011, Posty: 416 Pomógł: 1
|
buladag napisał(a): Tak pi*drzwi, też mam auto z 1.8 pod maską tylko dużo cięższe i 10,5l/100l LPG zjada.
Też miałem - Alfę 156 1,8 TS w LPG (też z wariatorem...) w miescie 12-15l LPG/100
_________________ Pozdrawiam
Marcin - "BladeRunner" Było Punto GT Jest Subaru GT 1999 z silnikiem STi
|
|
Góra |
|
|
STax |
#534711 Wysłany:
05 Sty 2012, 15:18; Temat postu: Re: PI GT a PII HGT |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
No bo przy porównaniu spalania sama pojemność to nie wszystko. Warto spojrzeć na moc, a czasem też po prostu różnice w konstrukcji się na spalanie przekładają. Taki duży fiat miał silnk 1300 a spokojnie 10-11l łykał (o maluszku nie wspominając).
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
Pietro |
#534723 Wysłany:
05 Sty 2012, 15:50; Temat postu: Re: PI GT a PII HGT |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Nadwarciański Park Krajobrazowy Rejestracja: 09 Paź 2010, Posty: 813 Pomógł: 2
|
buladag napisał(a): BladeRunner napisał(a): Tylko nie jestem przekonany, że jak ktoś kupuje małego "wścieklaka" będzie patrzył restrykcyjnie na spalanie Po odnośniku do motostatu w podpisie kolegi Pietro, wnioskuję, że będzie to miało znaczenie. motostaty prowadzę bardziej z ciekawości jakby gt przy mojej jeździe (zabudowany 30% reszta trasa) palił 8 to byłoby fajnie ogólnie jak się nie ciśnie to GT nie jest smokiem i da się w miarę ekonomicznie jeździć a raz kiedyś poszaleć można jeśli miałbym kupować auto bardzij usportowione to ogólnie żeby się w 10 mieściło w mieszanej a jeśli bym cisnął to bym spalania nie liczył ale ogólnie poruszyłem ten tamat a nie przez to że chciałbym kupić bo narazie mnie nie stać to jeszcze zależy ile km do pracy ma człowiek codziennie robić bo jak 80km w dwie strony to szedłbym w diesla a jak z 50 w dwie to już benzyniak co do wcześniejszego porównania że HGT jest ładniejsze to kwestia gustu ja wolę GT wizualnie jeśli obniżone i bez znaczka na masce punto ma jedną z najładniejszych brył jak na auta swojej klasy projektowanych na początku lat 90
_________________ Punto Selecta, swap manual
|
|
Góra |
|
|
STax |
#534726 Wysłany:
05 Sty 2012, 15:55; Temat postu: Re: PI GT a PII HGT |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
Pietro napisał(a): jakby gt przy mojej jeździe (zabudowany 30% reszta trasa) palił 8 to byłoby fajnie Oj trudno by było, chociaż coś kojarzę, że niektórzy pisali, że do 7l/100km w trasie schodzi
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
BladeRunner |
#534729 Wysłany:
05 Sty 2012, 16:07; Temat postu: Re: PI GT a PII HGT |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 20 Mar 2011, Posty: 416 Pomógł: 1
|
Mi ostatnio spalił 7,5 / 100 w trasie (i troszeczkę po mieście (może z 50 km)
_________________ Pozdrawiam
Marcin - "BladeRunner" Było Punto GT Jest Subaru GT 1999 z silnikiem STi
|
|
Góra |
|
|
buladag |
#534731 Wysłany:
05 Sty 2012, 16:16; Temat postu: Re: PI GT a PII HGT |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
|
BladeRunner napisał(a): Też miałem - Alfę 156 1,8 TS w LPG (też z wariatorem...) w miescie 12-15l LPG/100 Opierałem się trochę na swoich doświadczeniach i na motostacie kolegi LiseK9.
_________________ Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html
|
|
Góra |
|
|
Pietro |
#534742 Wysłany:
05 Sty 2012, 17:06; Temat postu: Re: PI GT a PII HGT |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Nadwarciański Park Krajobrazowy Rejestracja: 09 Paź 2010, Posty: 813 Pomógł: 2
|
miasto miastem tą samą trasę codziennie o tej samej się robi w różnych czasach... ja kiedyś zrobiłem w Poznaniu (najbardziej rozkopane miasto polski) 4km w 1h10min czy jakoś tak to na 250km spalanie zamiast 6.5/7 wyszło ponad 8 tymi 4km tak nadrobiłem bo później jechałem na katowicką i autostradę prosto żeby się dalej w poznań nie pchać...
_________________ Punto Selecta, swap manual
|
|
Góra |
|
|
EGONZGIERZ |
#535009 Wysłany:
06 Sty 2012, 14:39; Temat postu: Re: PI GT a PII HGT |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Piotr
Samochód: Linea
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Emotion
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 14 Lis 2011, Posty: 149 Pomógł: 1
|
moim zdaniem zdecydowanym faworytem jest Punto 1 GT - dzięki turbinie na pewno fan z jazdy będzie większy a przyspieszanie będzie wywoływać banana na twarzy największym jednak problemem przy kupie takiego auta to stan silnika myślę że musisz być przygotowany na duże wydatki bo z dobrym silnikiem takie auto będzie kosztował majątek. Ktokolwiek reanimował kiedyś silnik turbo zapewne wie jakie to koszty. HGT dla mnie już nie ma tego charakteru i jednostka 1.8 to udanych nie należy również dobrze że w nowszych modelach wrócili do T-JETów
_________________ Miłośnik samochodów włoskich.
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|