You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 07 Cze 2025, 11:36

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 339 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #87826 Wysłany: 02 Lut 2008, 13:15; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Tychy
Rejestracja: 27 Lut 2007,
Posty: 1364
agawinek to widać koles ciebie w jajo zrobił :-) Spławił Ciebie jak rzadko. Po ilu kilometrach samochód teraz przełącza ci sie na gaz ..po 5 km ? po 10 km ?? A wczesniej bez kłopotu sie przełącazał po 1 km?? Czyzby w miare upływu czasu regulacja polegała na podnoszenie temperatury zmiany zasilania?? :D :D Obecnie jeżdze GP z instalacją LPG która przełącza z Pb na LPG po 1 km bez rzadnych kłopotów - temp przejścia na gaz jest około 35 st C - 40 st C i zero problemów :-) :D i to na obrotach opadających :-)

_________________
Citroen C4 1.6 HDI 112 KM ......całe 55.000 km
Czuje się jak Chuck Norris ......nic się mi nie psuje :)


Góra
 Profil  
 

 
 Post #87850 Wysłany: 02 Lut 2008, 15:29; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: Zabrze
Rejestracja: 01 Lut 2008,
Posty: 6
Yokanapewno przyczyna nie leży w mechanice (reduktor,wtryskiwacze ) lecz po stronie regulacji.Rozmawiałem przez telefon teraz z tym mechanikiem w ASO i potwierdził że jeśli autko pracuje dobrze na Pb a na gazie falują mu obroty to napewno oprogramowanie jest ok i wymiana jest zbędna.
Yoka a na ile masz ustawione podgrzewanie wtryskiwaczy i na ile cykli??
Widze że jesteś znawcą tematy wieć chyba nie jeden weekend speędziłeś w warsztatach żeby dopracować tak idealnie twoja instalke i GP :lol:

[ Dodano: 02 Lut 2008 14:29 ]
YokaInstalacja przełącza sie po 2-3 km i ustawił zwiększona temp tylko po to że gdyby miały wystapić jakies problemy z przełączeniem to łatwiej jest przy wyższej temp. I zmieni mi na 40 stopni w poniedziałek.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #87854 Wysłany: 02 Lut 2008, 15:49; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Tychy
Rejestracja: 27 Lut 2007,
Posty: 1364
agawinek ale mi nie falują obroty ani na benzynie ani na gazie :-) Wszystko pracuje cacy :-) Problem jest z pierwszym przełączeniem się z Pb na LPG i tyle :-) Innych problemów nie ma:-) przy 50 st C w temp otoczenia 0 st instalacja zaczyna pracować poi przejechaniu około 7 km...sprawdzałem bo tyle miałem ustawione już. Teraz mam ustawiony próg na 45 st C. Jeśli Twój ASO serwisant ciebie zapewnia, że to nie jest wina czesci mechanicznych i mu wierzysz to ok....Twoja sprawa. Ja mam inne zdanie na ten temat :-)
A znawca instalacji nie jestem ..poprostu obserwuje to co sie dzieje z moim samochodem, porównuje z innymi i ciemnoty nie daje sobie wciskać :P :) ;)

_________________
Citroen C4 1.6 HDI 112 KM ......całe 55.000 km
Czuje się jak Chuck Norris ......nic się mi nie psuje :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #87863 Wysłany: 02 Lut 2008, 16:16; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: Zabrze
Rejestracja: 01 Lut 2008,
Posty: 6
Yoka Gdybyś przeczytał to co ja napisałem o moim problemie to nie musiałbyś sie az tak bardzo rozpisywać. Ja też napisałem że mam a właściwie miałem problem z pierwszym przełączeniem na LPG. I nic po za tym, to po pierwsze. A po drugie zdecyduj się jaką masz temperature przełączania
Yoka temp przejścia na gaz jest około 35 st C - 40 st C i zero problemów , czy też Yoka mam ustawiony próg na 45 st C.

_________________
Punto1 1.1 8V 55 Sx 5d
Punto MkII 1.2 8V + LPG Actual 5d
Grande Punto 1.4 8V + LPG Dynamic 5d + Pakiet Comfort


Góra
 Profil  
 
 
 Post #88218 Wysłany: 03 Lut 2008, 19:47; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Tychy
Rejestracja: 27 Lut 2007,
Posty: 1364
agawinek czytaj dokłądnie posty to sie dowiesz wszystkiego kolego ;) Miedzy innymi tego, że w opisywałem dwa różne GP na LPG którymi jeżdżę . :P

_________________
Citroen C4 1.6 HDI 112 KM ......całe 55.000 km
Czuje się jak Chuck Norris ......nic się mi nie psuje :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #93057 Wysłany: 17 Lut 2008, 20:46; 
 Temat postu: Problemy z instalacją LPG
Offline
Forumowicz

Rejestracja: 17 Lut 2008,
Posty: 1
Witam wszystkich fanów Fiata GP. W listopadzie kupiłem Grande Punto 1.4 8V 77KM. Ze względu na spore przebiegi roczne swoje autko od razu zagazowałem i tu zaczynają się problemy. Przy 3500 obrotów silnik zaczyna szarpać i nierówno pracować, tak przez 3 do 5 sekund potem przełamuje się i przyspiesza normalnie. Czasami pojawia się inny problem, mianowicie zdarza się że silnik zgaśnie. Dzieje się tak niedługo po uruchomieniu silnika a tuż przed przełączeniem na LPG. Dodam że byłem już z tym problemem w ASO Oskar w O-ce i Carserwisie w W-wie pościemiali że wgrali nowe mapy, coś poprzestawiali i powinno być dobrze a nie jest. Może ktoś z was miał podobny problem?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #97518 Wysłany: 28 Lut 2008, 09:37; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Warszawa
Rejestracja: 11 Mar 2007,
Posty: 69
Panowie mam kilka pytan odnosnei LPG w silnikach 1.4 8v 77Km (mam Albee z takim serduchem):

1. Wiadomo ze musi byc sekwencja, czy ktos z was isnatlował lubryfiaktory czy olał sprawe?

2. Jaką instalkę możecie polecić? Jeśli sie zdecyduje to chciałbym coś bezawaryjnego i nie martwić się ze mi wypala gniazda zaworowe itp....

3. Pochwalcie sie ile max kmów już zrobiliście na LPG i jakie są problemy z LPG, z czym walczyliście (czytałem o problemach w zimie Yoki itp..., coś więcej?).

4. Pytani do tych co już dłużej mają LPG, od ilu w praktyce kmów rocznie opłaca się bawić w sekwencję? Ja teraz robie 16500kmów rocznie i na razie to chyba średnio mi się opłaci ten manewr ale co roku liczba przebytych kilometrów magicznie wzrasta :)

5. Jeśli założe LPG to będę co rok już musiał robić przeglądy auta u diagnosty? (moje auto ma teraz 1.5 roku).

6. Ile rocznie dodatkowo kosztuje konserwacja/przeglądy auta z instalacja LPG ?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #97636 Wysłany: 28 Lut 2008, 23:45; 
 Temat postu:
Offline
Forumowicz

Rejestracja: 27 Sty 2007,
Posty: 4
a ja mam grande z lpg silnik 1.4 i smiga na gazie jak tralalal bierze mi tak od 7 do 8 l gazu pozdro


Góra
 Profil  
 
 
 Post #97703 Wysłany: 29 Lut 2008, 10:04; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Warszawa
Rejestracja: 11 Mar 2007,
Posty: 69
drpsych napisał(a):
a ja mam grande z lpg silnik 1.4 i smiga na gazie jak tralalal bierze mi tak od 7 do 8 l gazu pozdro

Jaką masz instalację dokładnie i ile już przejechałęś na LPG kilometrów?

_________________
Albea 2006 1.4 8V 77km


Góra
 Profil  
 
 
 Post #97711 Wysłany: 29 Lut 2008, 10:21; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Będzin
Rejestracja: 27 Sty 2008,
Posty: 186
poziomek mam GP 1,4 8V z sekwencją Tartarini. Zrobiłem przez 2,5 miesiąca ok 6,5 tys km i mogę na razie w samych superlatywach się wypowiedzieć. Auto bardzo żwawe, nie widać różnicy na jakim paliwie jadę. Nic nie śmierdzi z wydechu. Spalanie ok 8 l gazu w mieście.

Jedynie zapalił mi się 2x check - raz pojechałem do ASO, drugi raz olałem sprawę i sam zgasł po kilku dniach.

Ja wolałem założyć w salonie, bo mam taką samą gwarancję na wszystko - i auto i gaz. Poza tym jak coś się zepsuje to nie ma odbijania piłeczki - wstawię auto i mają zrobić. A na którym stanowisku to ich problem.

Co do opłacalności - przy tym przebiegu rocznym możesz spokojnie myśleć o instalce tym bardziej że większość ludzi jak założy gaz zaczyna więcej jeździć. Więc zwróci ci się w rok - półtora. Tym bardziej że sekwencję można założyć dobrą już za 2,5 - 3 tys. poza salonami.
W ASO tylko Tartarini zakładają w cenie powyżej 4 tys.

_________________
Pozdrawiam - "Jedi"

BYŁ Wielki Kropek 1,4 8V 5D Dynamic
JEST Alfa MiTo 1,4 16V Progression


Góra
 Profil  
 
 
 Post #98315 Wysłany: 02 Mar 2008, 14:19; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 02 Maj 2007,
Posty: 6
Miałem podobny problem z przełączaniem się na gaz
lekarstwem okazało sie uzupełnienie płynu w chłodnicy do wyższego stanu
na zimnym niepracującym silniku


Góra
 Profil  
 
 
 Post #98324 Wysłany: 02 Mar 2008, 15:13; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Miejscowość: Bytów
Rejestracja: 18 Gru 2006,
Posty: 930
Starszy ma zrobione w GP ponad 100 000 km na gazie i w ciągu dwóch lat było kilka problemów chociaż głownie wymiany filtrów itp ale za to ile w portfelu zostało w ciągu tych dwóch lat... także wydaje mi się, że zależy jak kto trafi

_________________
Punto 1.2 8v 60KM Active Premius - verde cristallo
Grande Punto 1.4 8v 77KM Energy - błękitny psychodelic
GP 1.4 8v 77KM - grigio prezioso
Grande Punto 1.4 8v Estiva Blue&Me - błękitny hillybilly
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #98408 Wysłany: 02 Mar 2008, 19:38; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Gdańsk
Rejestracja: 19 Lis 2007,
Posty: 142
Ja tam kropki nie zagazuje, podoba mi się mruczenie benzynowego silnika. Staruszek założył sobie do Pandy to teraz mu chodzi jak traktor i wszystko klekocze. Paliwo jak paliwo, tanie nie jest a trafić na dobrą stację LPG to chyba cud. Stary już nieraz miał problemy przez lipny gaz. Grzegorz1976 popieram Twoje zdanie, chociaż sam przekonałem się na ojca przykładzie :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #99535 Wysłany: 06 Mar 2008, 08:35; 
 Temat postu: Gaz LPG w Grande Punto 1,4 8V
Offline
Sympatyk kropek

Imię: Piotr
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze
Rejestracja: 15 Lut 2008,
Posty: 25
Witam i pozdrawiam wszystkich użytkowników Grande Punto z silnikami benzynowymi.
Zamierzam założyć instalacje LPG do GP 1,4 8V. Wiem, że musi to być sekwencja. Jakie macie doświadczenia z LPG w GP?
- Jakiej firmy instalacje macie założoną?
- Zakładana była w ASO FIATA czy może w innym niezależnym warsztacie?
- Podobno zakładając nawet w ASO FIATA traci się gwarancie na elektronike zapłonu i wtrysków benzyny. Więc jaki jest sens zakładać w ASO FIATA jeżeli można to taniej zrobić w innym warsztacie?
- Ile w litrach spala więcej LPG niż benzyny?
- Czy odczuwa się wyraznie spadek mocy silnika zasilanego LPG?
- Na jakie problemy napotkaliście uzywając instalacji LPG?
Proszę o opinie na powyższe pytania.[/list]


Góra
 Profil  
 
 
 Post #99537 Wysłany: 06 Mar 2008, 08:46; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 27 Lut 2007,
Posty: 158
Toz to czysta dyskryminacja kolegow jezdzacych na ON,dlaczego tylko pozdrowiles benzyniarzy ??? Pierwszy post i juz sobie grabisz u kolegow !!!
:evil:

_________________
Punto Grande 1.3 Multijet 16v Energy 90 KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #99538 Wysłany: 06 Mar 2008, 08:48; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 07 Lut 2008,
Posty: 268
Cze jeden temat to jedno pytanie tak na przyszłość... Co do gazu to jest on do zapalniczek i kuchenek turystycznych, ale skoro musisz...
Nie zakładał ym gazu do auta na gwarancji, każda ewentualna usterka wg ASO bedzie spowodowana gazem.
Gazu będzie palił podobnie co benzyny, ale inst sekwencyjna aby zaskoczyć potrzebuje ciepłego silnika około 50C więc najgorszy etap i tak jedziesz na benzynie dlatego gazu bedzie palił mało...
Utrata mocy jest odczuwalna jak nalejesz jakiegoś syfu do butli...
musisz sporo jeździć aby Ci się on zwrócił...

_________________
Punto FL 03/04r 1.2 8V
Zapraszam do galerii


Góra
 Profil  
 
 
 Post #99547 Wysłany: 06 Mar 2008, 10:12; 
 Temat postu: Re: Gaz LPG w Grande Punto 1,4 8V
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Warszawa
Rejestracja: 11 Mar 2007,
Posty: 69
Siema, drążę temat od tygodnia mam ten sam silnik co ty w ALbei ale nei zdecydowałem sie na LPG ze wzgledu na małe przebiegi jakie prawdopodobnie mnie czekaj w tym roku. Oto co sie dowiedzialem moze ci sie przyda:
- interesowalem sie wylacznie instalacja poza ASO, na www.egp.pl (nie najtansi ale podobno solidni i cena do przyjecia) zaproponowali mi instalacje
a)BRC za 2800-2900 lub
b)STAG 300+wtryski planiJet + reduktor ZAVOLI za 2600
obie opcje butla w kole.

c) ASO montuje jakas sekwencje firmy Tartarini. NIc o niej nie wiem.

- koszty ktore musisz uwzglednic:
A)co 10tys kmow obowiazkowy przeglad (wymianan filtrow, podpiecie pod kompa) kwoat : 120 pln .

b) musisz co roku od momentu zainstalowania LPG robic przeglad u diagnosty : 162PLn na rok. Jak masz nowe auto to standardowo 1szy przeglad masz po 3 latach od zakupu a nastepny chyba po kolejnych 2ch.



- W ASO nie chcialem montowac bo panowie z ASO NIE siedza w gazie i potem sa problemy a temat nie jets taki prosty i dobry gazownik to podstawa.


-zawsze sie pytaj jaki reduktor i jakie wtryskiwacze ci proponuja i googlaj po forach. Ja czytalem o STAG300 i wyszlo ze Valteki&Matrixy maja swoje wady. Najmniej czytalem o planiJetach i pan z epg mi je polecil wiec na dzien dzisiejszy sklonny bylbym na nie sie decydowac . CO do reduktora to ktos strasznie marudzil na Tomasetto Alaska , bierz ZAVOLI podobno lepszy.
Ewentiualnei markowa instalacje BRC gdzie kazdy komponent jest przez nich produkowany. Nie wiem ktora lepsza dalem sobie spokoj juz z siedzeniam na forach.


Ja zrezygnowalem bo:

- uważam ze opłaca sie to od ok 20tys kmow rocznie (jak sie uprzesz to od 17tys kmow)

- jak pojedziesz do ASO z pierdołą to 2gim pytaneim jakie usłysz to "ma pan gaz?". I wszystko jasne :)

- pojezdzij minimum ROK nowym autem zrob kilkanascie tys kmow. Ludkowie mieli na forum problemy z wyciekami spod pokrywy, zaloze sie ze jakby mieli LPG to by im ASO powiedzialo na dzien dobry: "good bye " :)

- ryzykowne jest kupowanie sekwencji z czasem zwrotu inwestycji dluzszym niz 2-3 lata. W tym czasie jakis minister moze akcyze zmienic (ale ta grozba na razie jest chyba odsunieta po ostatnich zmianach w prawie) lub tak jak za Marcinkiewicza zmniejszyc akcyze na benzyne w okresie jej rekordow. A w to lato zapowiadaja sie wysokie ceny benzyny i wez tu bądź mądry...


zrobisz jak uwazasz, przedstawilem moje subiektywną ocenę :)

POWODZENIA :)

[ Dodano: 06 Mar 2008 09:12 ]
BzzQ napisał(a):
Gazu będzie palił podobnie co benzyny, ale inst sekwencyjna aby zaskoczyć potrzebuje ciepłego silnika około 50C więc najgorszy etap i tak jedziesz na benzynie dlatego gazu bedzie palił mało...
Utrata mocy jest odczuwalna jak nalejesz jakiegoś syfu do butli...
musisz sporo jeździć aby Ci się on zwrócił...


BZZQ starasznie uprosciles kilka kwestii:
- spalanie LPG pewnie bedzie troche wyzszy od noPB bo gaz jest mniej kaloryczny
-50C podales raczej gorna skrajnosc, mysle ze 30-40 stopni jest akceptowalne.

-[quote]i tak jedziesz na benzynie dlatego gazu bedzie palił mało...[/qote]
No ni wuja nie łapie, zalożyles ze autor robi trasy po 5km i gasi silnik aby ostygł, czy jak?
:shock:

- przebieg: 20tys rocznie i po 2 latach jest conajmniej zero lub na lekkim plusie.

Zgadzam sie co do problemow w ASO i zalewania syfiastego gazu. Sekwencja syfu nie wybaczy to prawda.

_________________
Albea 2006 1.4 8V 77km


Góra
 Profil  
 
 
 Post #99557 Wysłany: 06 Mar 2008, 11:04; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: wzgórze37 [Olsztyn/Toruń]
Rejestracja: 29 Sie 2007,
Posty: 404
a podsumowując wszystkie za i przeciw LPG najtaniej i tak wychodzi klekot :wink: :wink: :wink:

_________________
1.9 JTD
GP 1.4 8V


Góra
 Profil  
 
 
 Post #99572 Wysłany: 06 Mar 2008, 11:48; 
 Temat postu:
Offline
Nigdzie nie jadę
Awatar użytkownika

Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 08 Lip 2007,
Posty: 11772
Pomógł: 13
ale przecież wątek o gazie w GP istnieje, a szukaja forumowa sprawna :]

_________________
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #99577 Wysłany: 06 Mar 2008, 12:05; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Warszawa
Rejestracja: 11 Mar 2007,
Posty: 69
czlowieksukcesu napisał(a):
a podsumowując wszystkie za i przeciw LPG najtaniej i tak wychodzi klekot :wink: :wink: :wink:


Jak zawsze odpowiedź jest jedna "to zależy" :D
Temat rzeka każdy kalkuluje po swojemu. Napewno z klekotem jest prościej przyjemniej i taniej.... jak sie nie sypie. Na LPG zawsze sa jakies zabawy, sekwencji nie miałem, łudzę sie ze trochę mniej zabawy będzie niż z instalką II gen :D

_________________
Albea 2006 1.4 8V 77km


Góra
 Profil  
 
 
 Post #99785 Wysłany: 06 Mar 2008, 23:56; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Będzin
Rejestracja: 27 Sty 2008,
Posty: 186
piopepe napisał(a):
Podobno zakładając nawet w ASO FIATA traci się gwarancie na elektronike zapłonu i wtrysków benzyny. Więc jaki jest sens zakładać w ASO FIATA jeżeli można to taniej zrobić w innym warsztacie?


Nigdzie nie ma takiego zapisu więc raczej tak nie jest

piopepe napisał(a):
Ile w litrach spala więcej LPG niż benzyny?


U mnie ok 1,5 litra więcej gazu


piopepe napisał(a):
Czy odczuwa się wyraznie spadek mocy silnika zasilanego LPG?


W zasadzie prawie wogóle nie odczuwam różnicy w mocy.

Ja osobiście uważam że jak auto ma gwarancję to ASO - bo nie ma zrzucania winy między gazownikami i mechanikami w razie problemów. Może ASO to nie typowi specjaliści od gazu ale oni nie muszą się znać na wszystkich autach. A dzięki współpracy z jedną firmą (tartarini) mają gotowe i sprawdzone rozwiązania do konkretnych modeli samochodu.
Z gazownikami niezależnymi to w wielu przypadkach jest tak że wgrywają uniwersalne usstawienia do każdego auta.

_________________
Pozdrawiam - "Jedi"

BYŁ Wielki Kropek 1,4 8V 5D Dynamic
JEST Alfa MiTo 1,4 16V Progression


Góra
 Profil  
 
 
 Post #99844 Wysłany: 07 Mar 2008, 09:10; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Imię: Piotr
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze
Rejestracja: 15 Lut 2008,
Posty: 25
Dziekuje za informacje
Pozdrawiam

[ Dodano: 07 Mar 2008 08:10 ]
Jedi napisał(a):
piopepe napisał:
Podobno zakładając nawet w ASO FIATA traci się gwarancie na elektronike zapłonu i wtrysków benzyny. Więc jaki jest sens zakładać w ASO FIATA jeżeli można to taniej zrobić w innym warsztacie?


Nigdzie nie ma takiego zapisu więc raczej tak nie jest


W ASO powiedzieli, że trzeba zapoznać sie ze stosownym dokumentem gdzie jest to napisane i go własnoręcznie podpisać


Góra
 Profil  
 
 
 Post #99874 Wysłany: 07 Mar 2008, 10:18; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Będzin
Rejestracja: 27 Sty 2008,
Posty: 186
piopepe ja nie miałem takiego obostrzenia i nic takiego nie podpisywałem. Sugeruję zapytać w innym ASO (nie wiem skąd jesteś) ale przynajmniej Ganinex takich wymysłów nie robi.

_________________
Pozdrawiam - "Jedi"

BYŁ Wielki Kropek 1,4 8V 5D Dynamic
JEST Alfa MiTo 1,4 16V Progression


Góra
 Profil  
 
 
 Post #99932 Wysłany: 07 Mar 2008, 11:59; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 27 Lut 2007,
Posty: 158
W zasadzie prawie wogóle nie odczuwam różnicy w mocy.

Jak sie jezdzi po miescie,autko puste,sam prowadzisz,to mocy nie tracisz,ale wyjedz za miasto,np. na wakacje,box,pelne auto,trzy osoby,to tracisz na mocy,co widac i czuc.Nie opowiadaj kolego,bo tak jest na 100000%.Mialem PII v16 z sekwencja,to wiem,jak traci sie na mocy,na trasie...

_________________
Punto Grande 1.3 Multijet 16v Energy 90 KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #99949 Wysłany: 07 Mar 2008, 12:34; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Imię: Piotr
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze
Rejestracja: 15 Lut 2008,
Posty: 25
Hawel napisał(a):
W zasadzie prawie wogóle nie odczuwam różnicy w mocy.

Jak sie jezdzi po miescie,autko puste,sam prowadzisz,to mocy nie tracisz,ale wyjedz za miasto,np. na wakacje,box,pelne auto,trzy osoby,to tracisz na mocy,co widac i czuc.Nie opowiadaj kolego,bo tak jest na 100000%.Mialem PII v16 z sekwencja,to wiem,jak traci sie na mocy,na trasie...

Mozna wiedzieć jakiej generacji instalacje LPG miałeś w PII v16? Drugiej generacji (z mieszalnikiem) czy może trzeciej generacji (sekwencja)?
Jest to dość istone podobno.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 339 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO