wczoraj podłaczylem fesa i na biegu jałowym i rozgrzanym motorze mam takie oto parametry ( silnik 1.3 multijet 90km)
ODCZYT PARAMETRÓW:
Licznik przebiegu: 135504,7 km
Liczba przekroczeń obrotów max silnika: 0
Licznik czasu obrotów max: 0,00 s
Max prędkość obr. silnika: 0 obr/min
Ilość ponownych zapisów: 0
Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0,0 km
Predkość pojazdu: 0,00 km/h
Obroty silnika: 802 obr/min
Napięcie akumulatora: 13,188 V
Obwód zasilania czujników (1): 5,009 V
Obwód zasilania czujników (2): 5,009 V
Obwód zasilania czujników (3): 5,009 V
Zmierzone ciśnienie paliwa: 284,00 bar
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 282,00 bar
Zmierzona masa powietrza: 297,0 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 157,0 mg/w
Pozycja pedału przyspieszenia: 0,00 %
Pozycja pedału przyspieszenia (przetwornik): 0,9978 V
Pozycja pedału przyspieszenia 2 (przetwornik): 0,9929 V
Temperatura paliwa: 25,0 °C
Temperatura paliwa (przetwornik): 2,5415 V
Temperatura powietrza (przepływomierz): 28,0 °C
Temperatura powietrza (turbo): 113,0 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 986 mBar
Zmierzone ciśnienie doładowania: 1123 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1008 mBar
Ciśnienie doładowania (przetwornik): 1,8181 V
Otwarcie regulatora ciśnienia (DRV): 5,429 %
Otwarcie regulatora ciśnienia (MPROP): 17,510 %
Dawka ogólna paliwa: 5,487 mm³/w
Oczekiwana ilość paliwa: 5,511 mm³/w
Dawka paliwa wtrysku pilotującego: 0,000 mm³/w
Dawka paliwa: 4,125 mm³/w
Zużycie paliwa: 0,5608 l/h
Korekta paliwa (cylinder 1): 0,00 mm³/w
Korekta paliwa (cylinder 2): 0,00 mm³/w
Korekta paliwa (cylinder 3): 0,00 mm³/w
Korekta paliwa (cylinder 4): 0,00 mm³/w
Napięcie wtryskiwaczy: 46,920 V
Poczatek wtrysku pilotującego: 9,23 °
Początek wtrysku głównego: 0,08 °
Czas wtrysku pilotującego: 0,367 ms
Czas wtrysku głównego: 0,595 ms
Temperatura wody: 85,5 °C
Temperatura wody (przetwornik): 0,5816 V
Napięcie sondy lambda: 2,0000 V
Zawartość tlenu lambda: 0,000 %
Ciśnienie klimatyzacji: 7,11 bar
Żądanie uruchomienia klimatyzacji: WYŁ.
Sterowanie przekaźnika klimatyzacji: WYŁ.
Klimatyzator: Przyswojony
jak widać przepływka też coś nie teges
ale nie czuje żeby samochód chodził żle bo podobno przy walnietej przepływce samochód jest coraz słabszy i coraz mniej pali ale te słabsze osiagi są słabo odczuwalne bo człowiek przyzwyczaja sie do samochodu i nie czuje że jest coraz słabszy a tutaj daje wczesniejszy odczyt pare sekund wczesniej
ODCZYT PARAMETRÓW:
Licznik przebiegu: 135504,7 km
Liczba przekroczeń obrotów max silnika: 0
Licznik czasu obrotów max: 0,00 s
Max prędkość obr. silnika: 0 obr/min
Ilość ponownych zapisów: 0
Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0,0 km
Predkość pojazdu: 0,00 km/h
Obroty silnika: 795 obr/min
Napięcie akumulatora: 13,161 V
Obwód zasilania czujników (1): 5,009 V
Obwód zasilania czujników (2): 5,009 V
Obwód zasilania czujników (3): 5,009 V
Zmierzone ciśnienie paliwa: 284,00 bar
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 282,00 bar
Zmierzona masa powietrza: 158,5 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 157,0 mg/w
Pozycja pedału przyspieszenia: 0,00 %
Pozycja pedału przyspieszenia (przetwornik): 0,9978 V
Pozycja pedału przyspieszenia 2 (przetwornik): 0,9929 V
Temperatura paliwa: 25,0 °C
Temperatura paliwa (przetwornik): 2,5464 V
Temperatura powietrza (przepływomierz): 25,0 °C
Temperatura powietrza (turbo): 113,0 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 986 mBar
Zmierzone ciśnienie doładowania: 1099 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1008 mBar
Ciśnienie doładowania (przetwornik): 1,7497 V
Otwarcie regulatora ciśnienia (DRV): 5,655 %
Otwarcie regulatora ciśnienia (MPROP): 17,310 %
Dawka ogólna paliwa: 5,472 mm³/w
Oczekiwana ilość paliwa: 5,478 mm³/w
Dawka paliwa wtrysku pilotującego: 0,000 mm³/w
Dawka paliwa: 4,095 mm³/w
Zużycie paliwa: 0,5608 l/h
Korekta paliwa (cylinder 1): 0,00 mm³/w
Korekta paliwa (cylinder 2): 0,00 mm³/w
Korekta paliwa (cylinder 3): 0,00 mm³/w
Korekta paliwa (cylinder 4): 0,00 mm³/w
Napięcie wtryskiwaczy: 46,999 V
Poczatek wtrysku pilotującego: 9,23 °
Początek wtrysku głównego: 0,10 °
Czas wtrysku pilotującego: 0,399 ms
Czas wtrysku głównego: 0,558 ms
Temperatura wody: 85,5 °C
Temperatura wody (przetwornik): 0,5865 V
Napięcie sondy lambda: 2,0000 V
Zawartość tlenu lambda: 0,000 %
Ciśnienie klimatyzacji: 7,08 bar
Żądanie uruchomienia klimatyzacji: WYŁ.