You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 25 Kwi 2024, 14:54

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 198 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #703620 Wysłany: 03 Gru 2013, 23:54; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Krzysiek
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 08 Paź 2006,
Posty: 2789
Pomógł: 3
U mnie coś podobnie brzmi, z tym że u Ciebie odpala... w moim przypadku, w którym nie ma żadnych określonych sytuacji dzieje się tak jak tu: http://www.youtube.com/watch?v=UfkfsgZE-4M. Czasem można 10 razy odpalić i za każdym razem łapie jak należy, natomiast raz na x razy, niezależnie czy zimny, czy rozgrzany, czy po krótkiej czy dłuższej trasie zacznie świrować i nic mu nie pomoże. Raz załapie za 2 a raz za 4, 5,... razem :/ co poradzić?

_________________
byłe mk2 FL : topic38980.html
obecne: w trakcie przygotowania :)


Góra
 Profil  
 

 
 Post #703815 Wysłany: 04 Gru 2013, 23:50; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Sympatyk kropek

Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 04 Sie 2012,
Posty: 13
U mnie już sprawa rozwiązana musiałem przełożyć bendiks ze starego rozrusznika, coś się chyba źle wpasowywał w zęby.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #703845 Wysłany: 05 Gru 2013, 10:28; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13053
Pomógł: 54
mario1978 napisał(a):
Wersje bez systemu S&S mają rozruszniki BOSCH o mocy 0,9kW, takie powinny bez problemu współgrać z akumulatorem PII
Każdy rozrusznik z benz zadziała nawet z akumulatorem z malucha. :> Jak jest sprawny. Większy aku daje tylko tyle, że powinien lepiej znosić mrozy.
Aku o prądzie rozruchowym 300A EN daje lekko z 2kW przy -18*C ;)

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #703846 Wysłany: 05 Gru 2013, 10:48; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Krzysztof
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: [CIN] Inowrocław
Rejestracja: 26 Lip 2011,
Posty: 5925
Pomógł: 35
Ja do malucha wpakowałem 64Ah/640A tak BTW :E

_________________
Rany boskie, jeżdżę kioskiem


Góra
 Profil  
 
 
 Post #703879 Wysłany: 05 Gru 2013, 14:09; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Tomek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań
Rejestracja: 16 Lis 2011,
Posty: 1095
Pomógł: 31
Przewertowałem temat ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie: potrzebuję rozrusznik do Punto II przed FL 1.2 16V bo mój pomimo regeneracji znów się zacina. Czy rozrusznik z Grande Punto 1.2/1.4 8V będzie tu odpowiedni? Czy warto kupować używany rozrusznik czy lepiej od razu nowy?

_________________
szamot666

Była: kropka -> http://fiatpunto.com.pl/topic32828.html
Jest: Ford Focus MK2 FL 2010 1.6 100HP.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #703883 Wysłany: 05 Gru 2013, 14:19; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 29 Sty 2010,
Posty: 3624
Pomógł: 31
szamot666, coś kiepsko szukałeś:
post563673.html#p563673
a tutaj w moim poprzednim aucie:
topic20916-200.html

_________________
Było: Fiat Punto II 1,2 16V HLX
Było: Fiat Stilo 1,6 Trofeo
Było: Fiat Grande Punto Sport 1,4 t-jet
Jest: Fiat Tipo Easy 1,4 t-jet


Góra
 Profil  
 
 
 Post #704308 Wysłany: 08 Gru 2013, 18:22; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Imię: raiden_13
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Rejestracja: 27 Lip 2011,
Posty: 97
szamot666 napisał(a):
potrzebuję rozrusznik do Punto II przed FL 1.2 16V bo mój pomimo regeneracji znów się zacina. Czy rozrusznik z Grande Punto 1.2/1.4 8V będzie tu odpowiedni? Czy warto kupować używany rozrusznik czy lepiej od razu nowy?


Wymieniłem rozrusznik od GP trzy tygodnie temu, efekt - jest o niebo lepiej. Co prawda wymiana nie należała do najłatwiejszych przez kiepski dostęp - szczególnie odkręcenie górnej śruby, ale odrobina uporu, dobre klucze i dasz radę sam. Wszystko co trzeba zrobić z rozrusznikiem od GP jest na początku tematu (przylutować przewód jeśli kupisz bez, rozwiercić lekko otwór z tą tulejką jeśli chcesz na 3 śruby - i tyle :)).
Pierwsze mrozy były testem i zdał je śpiewająco. Auto stało dwa tygodnie pod chmurką nieodpalane i ku mojemu zaskoczeniu zaskoczyło od pierwszego strzału bez żadnego problemu. Stary rozrusznik w takiej sytuacji nie dawał rady, przy słabszym aku przerywał, zatrzymywał się, albo bardzo ciężko kręcił.
Kupiłem Hitachi 1.0kW, ale poczytaj ten temat dokładniej, z doświadczenia innych wynika, że raczej wszystkie dostępne z Grande Punto 1.2/1.4 8V będą pasowały, nawet Bosch z Evo. Tylka pamiętaj żeby nie pomylić i kupić od benzyny, diesel nie podejdzie. Cena używki w dobrym stanie zamknie się w 100zł, a sprawdź ile kosztuje nowy... sam sobie odpowiesz na to pytanie - używka czy nowy?? :)

_________________
Fiat Punto II 1.2 16V ELX CVT '00


Góra
 Profil  
 
 
 Post #704394 Wysłany: 08 Gru 2013, 23:21; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Tomek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań
Rejestracja: 16 Lis 2011,
Posty: 1095
Pomógł: 31
raiden_13, co do cen właśnie zaraz po tym poście sprawdziłem i już wiem:) Właśnie zastanawiam się nad rodzajem rozrusznika bo ja też mam CVT i zaimponowało mnie że miałeś warunki by zostawić auto na 2 tygodnie w bez ruchu i potem spróbować odpalać bo ja jeżdę codziennie do pracy i przestałem już ustawiać zegarek bo codziennie rano i czasem też po 8h po pracy mam "hard reset" bo rozrusznik po 8 h na lekkim mrozie potrafi się już zaciąć:E Co dziwne w kwietniu był regenerowany a jak jest ciepło to problem nie występuje i pomimo regeneracji jest po pół roku tak samo także nie mogę sobie pozwilić że pojade gdzieś kiedyś i nie wrócę. Twój Hitachi z jakiego pochodzi auta? Masz jakieś jego oznaczenia?

_________________
szamot666

Była: kropka -> http://fiatpunto.com.pl/topic32828.html
Jest: Ford Focus MK2 FL 2010 1.6 100HP.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #704437 Wysłany: 09 Gru 2013, 09:27; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13053
Pomógł: 54
A aku jak tam? :>

[ Dodano: 09 Gru 2013 08:27 ]

To może też być wina zdechłego aku :>

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #704450 Wysłany: 09 Gru 2013, 11:37; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Tomek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań
Rejestracja: 16 Lis 2011,
Posty: 1095
Pomógł: 31
Akumulator podmieniałem już i nic to nie dawało, kiedyś zacinał się tak że nie szło odpalić nie pomagał drugi nowy aku na kablach także to na 100% rozrusznik zresztą jak widzę znany problem:) dodatkowo występuje tylko zimą bo całe lato po tygodniowym postoju auto odpalało.

_________________
szamot666

Była: kropka -> http://fiatpunto.com.pl/topic32828.html
Jest: Ford Focus MK2 FL 2010 1.6 100HP.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #704456 Wysłany: 09 Gru 2013, 12:07; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Krzysztof
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: [CIN] Inowrocław
Rejestracja: 26 Lip 2011,
Posty: 5925
Pomógł: 35
Na Twoim miejscu jeszcze bym sprawdził przewody.

_________________
Rany boskie, jeżdżę kioskiem


Góra
 Profil  
 
 
 Post #704460 Wysłany: 09 Gru 2013, 12:34; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Imię: raiden_13
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Rejestracja: 27 Lip 2011,
Posty: 97
szamot666 napisał(a):
Właśnie zastanawiam się nad rodzajem rozrusznika bo ja też mam CVT i zaimponowało mnie że miałeś warunki by zostawić auto na 2 tygodnie w bez ruchu i potem spróbować odpalać bo ja jeżdę codziennie do pracy i przestałem już ustawiać zegarek bo codziennie rano i czasem też po 8h po pracy mam "hard reset" bo rozrusznik po 8 h na lekkim mrozie potrafi się już zaciąć:E

Ja aż takich fajerwerków nie miałem żeby po 8h nie chciał odpalić czy robił reset kompa, ale po kilku dniach bezruchu już był problem - głównie ciężko kręcił i zatrzymywał się, przycinał, czasem przygasały zegary. No ale decydujący był u mnie bendix, co jakiś czas zamiast kręcić to wystąpił głośny i tępy zgrzyt, czasem ze 2-3 razy i w po kolejnej próbie odpalił. Początkowo za ciężki rozruch obwiniałem aku i rzeczywiście po części się to potwierdzało. Po doładowaniu baterii kręcił lepiej. Poszperałem, znalazłem wątek i postanowiłem wymienić na ten od GP/EVO, zwłaszcza, że jedna osoba przede mną już przetarła szlaki w automacie i wszystko okazało się ok.

szamot666 napisał(a):
Co dziwne w kwietniu był regenerowany a jak jest ciepło to problem nie występuje i pomimo regeneracji jest po pół roku tak samo także nie mogę sobie pozwilić że pojade gdzieś kiedyś i nie wrócę. Twój Hitachi z jakiego pochodzi auta? Masz jakieś jego oznaczenia?

Z tą regeneracją już tak jest, zależy od jakości zastosowanych części i wykonania, nie ma jak nietykany oryginał. Przy niskiej temperaturze zawsze będzie ciężej palił, zmienia się gęstość płynów itp. - czysta fizyka.
Mój Hitachi pochodzi od GP 1.4 i ma moc 1kW, ale tak jak kilka razy w temacie było napisane - pasują wszystkie 1.2/1.4, po drobnych modyfikacjach.

_________________
Fiat Punto II 1.2 16V ELX CVT '00


Góra
 Profil  
 
 
 Post #704469 Wysłany: 09 Gru 2013, 13:18; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Tomek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań
Rejestracja: 16 Lis 2011,
Posty: 1095
Pomógł: 31
raiden_13, no właśnie chodzi mi o to że zakręci może z raz, zatrzyma się i gasną zegary i wszystko w aucie, potem zazwyczaj odpala ale problem ten występuje tylko zimą, jak jest ciepło lub auto stoi w garażu jest spokój. Ale przy lekkim mrozie starczy mu 8h stania na dworze żeby się zaciąć nawet na nowym akumulatorze. Mój obecny aku trzyma dobrze napięcie, instalacja jest sprawna - upływ prądu na postoju 0,02A.

Mój rozrusznik był w 2009 roku wymieniony czyli 2 lata przed tym jak kupiłem auto (dostałem jakąś kartę gwarancyjną z autem) ale na jakieś chińskie g***o i nie pomogła mu regeneracja i nadal się zacina także zostaje tylko wymiana na lepszy.

_________________
szamot666

Była: kropka -> http://fiatpunto.com.pl/topic32828.html
Jest: Ford Focus MK2 FL 2010 1.6 100HP.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #704492 Wysłany: 09 Gru 2013, 15:34; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Imię: raiden_13
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Rejestracja: 27 Lip 2011,
Posty: 97
Tania chińszczyzna to i słabej jakości materiał, z którego jest wykonany. Jeżeli chodzi o tego typu części to osobiście wole oryginalne używki w dobrym stanie, niż nowe zamienniki. Jak się obawiasz że kupisz bubel, to pytaj czy dają gwarancję rozruchową, przez miesiąc wada wyjdzie raczej jeżeli jest.

_________________
Fiat Punto II 1.2 16V ELX CVT '00


Góra
 Profil  
 
 
 Post #704507 Wysłany: 09 Gru 2013, 16:46; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Tomek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań
Rejestracja: 16 Lis 2011,
Posty: 1095
Pomógł: 31
Nie no teraz kupie napewno jakiś używany oryginał i nie powtórze błędu poprzedniego właściciela.

_________________
szamot666

Była: kropka -> http://fiatpunto.com.pl/topic32828.html
Jest: Ford Focus MK2 FL 2010 1.6 100HP.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #704568 Wysłany: 09 Gru 2013, 21:42; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Krzysiek
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 08 Paź 2006,
Posty: 2789
Pomógł: 3
Do regenerowanego rozrusznika - tulejki szczotki teraz wymieniac bendiks czy lepeij nowy w sensie używany?

_________________
byłe mk2 FL : topic38980.html
obecne: w trakcie przygotowania :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #704632 Wysłany: 10 Gru 2013, 10:08; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Tomek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań
Rejestracja: 16 Lis 2011,
Posty: 1095
Pomógł: 31
Nagrałem dziś rano film żeby pokazać jak to się dzieje:

https://www.youtube.com/watch?v=J8ksrkmRd9w

Auto stało 16h nie używane, temperatura nie spadła poniżej zera, a odpalanie tragedia :E Jak przyjdą ciężkie mrozy to chyba w ogóle nie ruszę:)

_________________
szamot666

Była: kropka -> http://fiatpunto.com.pl/topic32828.html
Jest: Ford Focus MK2 FL 2010 1.6 100HP.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #704677 Wysłany: 10 Gru 2013, 16:35; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Imię: raiden_13
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Rejestracja: 27 Lip 2011,
Posty: 97
u mnie bywało podobnie, z tym, że nie musiałem odpuszczać i jeszcze raz próbować, tylko za jednym pociągnięciem zaczął kręcić, przestawał (czasami z przygasaniem budzików), załapywał i odpalał
kolejny rozruch już był łatwiejszy, jednak zastany silnik i płyny stawiają spory opór

_________________
Fiat Punto II 1.2 16V ELX CVT '00


Góra
 Profil  
 
 
 Post #704696 Wysłany: 10 Gru 2013, 18:47; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Tomek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań
Rejestracja: 16 Lis 2011,
Posty: 1095
Pomógł: 31
Zauważyłem że czasem jeśli za pierwszym razem odpuszczę nim rozrusznik zdąrzy się zaciąć to potem za drugim razem udaje się zazwyczaj odpalić autio bez zerowania zegarka no ale generalnie padaka:/ musze to zrobic bo przyjda mrozy i nie dojade do pracy:/

_________________
szamot666

Była: kropka -> http://fiatpunto.com.pl/topic32828.html
Jest: Ford Focus MK2 FL 2010 1.6 100HP.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #704789 Wysłany: 11 Gru 2013, 00:08; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Krzysiek
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 08 Paź 2006,
Posty: 2789
Pomógł: 3
filmik dokładnie obrazuje zachowanie mojej Kropy z ubiegłej zimy.. tylko żę u mnie za 2-3 razem to już nie dał rady zakręcić i padał aku..

_________________
byłe mk2 FL : topic38980.html
obecne: w trakcie przygotowania :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #704793 Wysłany: 11 Gru 2013, 00:23; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Tomek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań
Rejestracja: 16 Lis 2011,
Posty: 1095
Pomógł: 31
Krzycho90, u mnie było tak jak u Ciebie przed "regeneracją" rozrusznika która i tak nie pomogła:/

_________________
szamot666

Była: kropka -> http://fiatpunto.com.pl/topic32828.html
Jest: Ford Focus MK2 FL 2010 1.6 100HP.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #704794 Wysłany: 11 Gru 2013, 00:34; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Krzysiek
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 08 Paź 2006,
Posty: 2789
Pomógł: 3
dziś po raz pierwszy tej zimy ponad -5, zobaczymy co jutro.. nie wiem właśnie czy mam wymienić tylko bendiks czy lepiej nowy rozrusznik? doradzicie Panowie? ;] nowy mam na myśli używkę/GP

_________________
byłe mk2 FL : topic38980.html
obecne: w trakcie przygotowania :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #704806 Wysłany: 11 Gru 2013, 01:15; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Tomek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań
Rejestracja: 16 Lis 2011,
Posty: 1095
Pomógł: 31
Ja wymieniam cały bo zabawa z tym całym dziadostwem będzie kosztowała pewnie tyle co używka z GP.

_________________
szamot666

Była: kropka -> http://fiatpunto.com.pl/topic32828.html
Jest: Ford Focus MK2 FL 2010 1.6 100HP.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #704933 Wysłany: 11 Gru 2013, 21:55; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Piotr
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Sosnowiec
Rejestracja: 23 Gru 2011,
Posty: 470
Pomógł: 4
Generalnie dodatkowego kabla nie trzeba lutować :) jeżeli posiada się tą plastikową osłonkę, wystarczy dupny konektor oczkowy dać w tamto miejsce i jest prawie jak ori :) osłonka dociska go do miejsca gdzie podawany jest sygnał.

_________________
Było topic37123.html
Jest topic50280.html

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #705044 Wysłany: 12 Gru 2013, 14:49; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Tomek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań
Rejestracja: 16 Lis 2011,
Posty: 1095
Pomógł: 31
Rozrusznik kupiony: http://allegro.pl/show_item.php?item=3723752474

Mam nadzieje że będzie pasował:)

_________________
szamot666

Była: kropka -> http://fiatpunto.com.pl/topic32828.html
Jest: Ford Focus MK2 FL 2010 1.6 100HP.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 198 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO