You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 04 Maj 2024, 13:58

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 198 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #574327 Wysłany: 23 Kwi 2012, 14:12; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Damian
Samochód: Doblo
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Gliwice
Rejestracja: 16 Wrz 2008,
Posty: 5496
Pomógł: 26
lioton napisał(a):
A z drugiej strony w sumie jakoś ciągnie jeszcze.
Mój też ciągnął, bo myślałem, ze to wina aku. Wymieniłem aku i dalej było to samo. :wink:


Góra
 Profil  
 

 
 Post #574328 Wysłany: 23 Kwi 2012, 15:05; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Sławomir
Samochód: Lancia Delta
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: RSTR / KRK
Rejestracja: 26 Cze 2008,
Posty: 1133
Pomógł: 9
A właśnie przypomniałem sobie :D
U mnie jest zawsze tak, że na ciepłym silniku jak czasem mi zgaśnie przy ruszaniu to potem trudniej go odpalić, trzeba przytrzymać dłużej, ma to jakiś związek :?:

[ Dodano: 23 Kwi 2012 14:05 ]

A jak by co to mam 2 typy :D Który brać :?:

1) http://allegro.pl/rozrusznik-fiat-500-g ... 94844.html
Produkcja 27.03.2010, 1kW mocy, 99zł ( 119zł )

2) http://allegro.pl/rozrusznik-fiat-grand ... 57843.html
Produkcja 01.03.2007, 0,9kW, 70zł ( 84zł )

Opłaca się dopłacać do nowszego i do tych 0,1kW czy raczej niet :?:

_________________
♥ MSC ♥ http://www.michael-schumacher.de/en/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #574419 Wysłany: 23 Kwi 2012, 19:36; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Damian
Samochód: Doblo
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Gliwice
Rejestracja: 16 Wrz 2008,
Posty: 5496
Pomógł: 26
Bierz ten za 70. Jest z przewodami. Ten 0,1kW raczej nie ma dużego znaczenia.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #574765 Wysłany: 24 Kwi 2012, 18:50; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Sławomir
Samochód: Lancia Delta
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: RSTR / KRK
Rejestracja: 26 Cze 2008,
Posty: 1133
Pomógł: 9
A co to daje, że z przewodami :? I tak trzeba lutować 8)
Dzwięk będzie ten sam :E :?: co w 1kW

_________________
♥ MSC ♥ http://www.michael-schumacher.de/en/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #574769 Wysłany: 24 Kwi 2012, 18:57; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Damian
Samochód: Doblo
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Gliwice
Rejestracja: 16 Wrz 2008,
Posty: 5496
Pomógł: 26
lioton napisał(a):
A co to daje, że z przewodami :? I tak trzeba lutować 8)
Ale przy rozruszniku już nie musisz lutować, poza tym ma wszystkie osłonki.
lioton napisał(a):
Dzwięk będzie ten sam :E :?: co w 1kW
Taki sam.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #575015 Wysłany: 30 Kwi 2012, 14:58; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Sławomir
Samochód: Lancia Delta
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: RSTR / KRK
Rejestracja: 26 Cze 2008,
Posty: 1133
Pomógł: 9
No to czekam aż dowiozą i montujem :mrgreen:

[ Dodano: 30 Kwi 2012 13:58 ]

Jeest :mrgreen:

_________________
♥ MSC ♥ http://www.michael-schumacher.de/en/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #576454 Wysłany: 30 Kwi 2012, 15:39; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Magik liczników
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Rejestracja: 17 Gru 2011,
Posty: 324
Pomógł: 3
A łititititit? :E


Góra
 Profil  
 
 
 Post #576557 Wysłany: 04 Maj 2012, 21:24; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Sławomir
Samochód: Lancia Delta
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: RSTR / KRK
Rejestracja: 26 Cze 2008,
Posty: 1133
Pomógł: 9
Sonar napisał(a):
A łititititit


Jesio niet :D rozpakowałem tylko na razie.

[ Dodano: 30 Kwi 2012 20:35 ]

Sonar a jak tam sprawa licznika 8)

[ Dodano: 04 Maj 2012 20:24 ]

Stary wybebeszony :E
Powiem, że dostęp do niego jest raczej marny :?

Posklecałem kableki i jutro z rana montaż, tylko muszę gdzieś się po tasmę izolacyjną udać :D

PS: Stary mam Boscha, a nie Denso 8)

_________________
♥ MSC ♥ http://www.michael-schumacher.de/en/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #577630 Wysłany: 04 Maj 2012, 23:21; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna
Rejestracja: 11 Mar 2009,
Posty: 1772
Pomógł: 13
lioton napisał(a):
Powiem, że dostęp do niego jest raczej marny

Tyś nie widział osprzętu z marnym dostępem :mrgreen:

_________________
210000km Mój czarno-biały kropas - ostatnia zmiana 15.06.2013
A ja mam filtr paliwa w 1.2 8V
http://biuro-ekspert.com/ ||Sirio Snake 27 + TTI TCB-771


Góra
 Profil  
 
 
 Post #577807 Wysłany: 05 Maj 2012, 21:58; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Sławomir
Samochód: Lancia Delta
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: RSTR / KRK
Rejestracja: 26 Cze 2008,
Posty: 1133
Pomógł: 9
No wiem :D w sumie nie było tak źle ale robiłem bez kanału bo garaż z kanałem jest w remoncie :D i mało miejsca troszkę było, ale fakt bywa gorzej 8)

Tak więc nowy już siedzi :mrgreen:
Z pierwszych obserwacji - dźwięk lepszy :mrgreen: jakby łatwiej ciągnie zimny i średnio ciepły silnik, aczkolwiek trzeba go nieco dłużej przytrzymać, na ciepłym silniku bez większych różnic.
Lżejszy jest i mniejszy, mniejsza masa = lepsze osiągi :E
Stary siedział na 3 śruby, Hitachi był na 2 ale wystarczyło rozwiercić troszkę otwór i podszedł na 3.
Ja kupiłem już z kablami, ten od stacyjki zeskubałem, zawinąłem w oczko, troszkę przylutowałem i skręciłem z seryjnym kabelkiem, owinąłem izolacją i jest Ok :D
Reszta jest Pro P&P :D :D

_________________
♥ MSC ♥ http://www.michael-schumacher.de/en/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #577905 Wysłany: 06 Maj 2012, 11:00; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 29 Sty 2010,
Posty: 3624
Pomógł: 31
lioton napisał(a):
Z pierwszych obserwacji - dźwięk lepszy :mrgreen: jakby łatwiej ciągnie zimny i średnio ciepły silnik, aczkolwiek trzeba go nieco dłużej przytrzymać, na ciepłym silniku bez większych różnic.
Lżejszy jest i mniejszy, mniejsza masa = lepsze osiągi :E
Stary siedział na 3 śruby, Hitachi był na 2 ale wystarczyło rozwiercić troszkę otwór i podszedł na 3.

Czyli wszystko tak jak u mnie i tak jak wcześniej pisałem. W lato tylko dźwięk można docenić, ja miałem ten plus że w lutym jeszcze zdążyłem docenić jak działa ten rozrusznik przy dużym mrozie :wink:

_________________
Było: Fiat Punto II 1,2 16V HLX
Było: Fiat Stilo 1,6 Trofeo
Było: Fiat Grande Punto Sport 1,4 t-jet
Jest: Fiat Tipo Easy 1,4 t-jet


Góra
 Profil  
 
 
 Post #578064 Wysłany: 06 Maj 2012, 18:57; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Sławomir
Samochód: Lancia Delta
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: RSTR / KRK
Rejestracja: 26 Cze 2008,
Posty: 1133
Pomógł: 9
A po ile one mają zębów :?: tzn. ile seryjny a ile Hitachi :?:
Wcześniej coś ktoś pisał, że seryjny 8 a Hitachi 10.
Nie przypatrzyłem się Hitachiemu, ale mój Bosch ma 9 :)

Poza tym jeszcze jeden plus, Hiyachi miał mniej zjechane zęby, co prawda Bosch kręcił tylko jakieś 70tys ale Hitachi jednak 29 :D

Bosch vs Hitachi :mrgreen:

Załącznik:
Komentarz do pliku: BvsH


_________________
♥ MSC ♥ http://www.michael-schumacher.de/en/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #578891 Wysłany: 09 Maj 2012, 11:39; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Imię: raiden_13
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Rejestracja: 27 Lip 2011,
Posty: 97
lioton napisał(a):
A po ile one mają zębów :?: tzn. ile seryjny a ile Hitachi :?:
Wcześniej coś ktoś pisał, że seryjny 8 a Hitachi 10.
Nie przypatrzyłem się Hitachiemu, ale mój Bosch ma 9 :)
[/attachment]


a ilosc zebow nie ma znaczenia?? nie bedzie sytuacji kiedy kolo zebate rozrusznika nie zazebi sie prawidlowo z kolem zamachowym silnika??

_________________
Fiat Punto II 1.2 16V ELX CVT '00


Góra
 Profil  
 
 
 Post #578892 Wysłany: 09 Maj 2012, 11:48; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Damian
Samochód: Doblo
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Gliwice
Rejestracja: 16 Wrz 2008,
Posty: 5496
Pomógł: 26
raiden_13 napisał(a):
a ilosc zebow nie ma znaczenia?? nie bedzie sytuacji kiedy kolo zebate rozrusznika nie zazebi sie prawidlowo z kolem zamachowym silnika??

_________________
Jak do tej pory nic takiego nie miało miejsca.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #578912 Wysłany: 09 Maj 2012, 13:20; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13055
Pomógł: 54
Denso 8
Bosch 9
Hitachi 10

Jak robiłem ostatnio miskę olejową i zdjąłem osłonę koła zamachowego - nie było na wieńcu śladów uszkodzeń czy coś w ten deseń :>

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #578919 Wysłany: 09 Maj 2012, 13:49; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 29 Sty 2010,
Posty: 3624
Pomógł: 31
Ja miałem Magneti Marelli muszę policzyć ile u mnie zębów było. Jakby po wymianie miały być jakieś problemy to byłoby to słychać przy pierwszym przekręceniu kluczyka. Inna liczba zębów to inna przekładnia, jeżeli odstęp miedzy zębami jest taki sam w każdym rozruszniku to nie może być żadnych problemów. Zresztą oceniając "na słuch", w dużej liczbie samochodów jak nowsze pandy, 500ki, seicento również te rozruszniki się pojawiały i nie sądzę że w każdym wypadku było więcej zmian poza rozrusznikiem.

_________________
Było: Fiat Punto II 1,2 16V HLX
Było: Fiat Stilo 1,6 Trofeo
Było: Fiat Grande Punto Sport 1,4 t-jet
Jest: Fiat Tipo Easy 1,4 t-jet


Góra
 Profil  
 
 
 Post #578922 Wysłany: 09 Maj 2012, 13:51; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13055
Pomógł: 54
http://www.youtube.com/watch?v=JGEhsrcYp1s Za takie odpalanie przy -20 na 1 piętrze :> warto było :D Trzeba było w sumie wcześniej to zrobić bo od 2008 po głowie chodziła mi wymiana rozrusznika na ten z GP z powodu... dźwięku :E

A za ciężki rozruch obwiniałem aku :>

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #578925 Wysłany: 09 Maj 2012, 14:08; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Imię: raiden_13
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Rejestracja: 27 Lip 2011,
Posty: 97
_marcin00_ napisał(a):
jeżeli odstęp miedzy zębami jest taki sam w każdym rozruszniku to nie może być żadnych problemów. Zresztą oceniając "na słuch"


Zakladajac, ze wielkosci zebow rozrusznika sa w kazdym przypadku takie same to kola zebate musza miec rozne srednice.
Mocowanie rozrusznika jest tez w kazdym przypadku takie same, wiec jedynym sposobem na dopasowanie i bezkolizyjne zazebianie sie jest przesuniecie (oddalenie, przyblizenie) osi obrotu kola zebatego rozrusznika (tj. wewnatrz obudowy samego rozrusznika). Tak mi sie przynajmniej wydaje :)
Ale widze, ze duzo osob juz zmienilo i nikt nie narzeka, wiec wyglada na to, ze jest ok :)

_________________
Fiat Punto II 1.2 16V ELX CVT '00


Góra
 Profil  
 
 
 Post #578926 Wysłany: 09 Maj 2012, 14:17; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 29 Sty 2010,
Posty: 3624
Pomógł: 31
raiden_13 napisał(a):
Ale widze, ze duzo osob juz zmienilo i nikt nie narzeka, wiec wyglada na to, ze jest ok :)

No właśnie jest ok, gdyby było inaczej to przez te 4 miesiące zauważyłbym ze coś zgrzyta przy odpalaniu, jednak nie ma żadnych niepokojących odgłosów a rozrusznik teraz jak jest ciepło kręci jak głupi więc nie widzę podstaw żeby narzekać.
raiden_13 napisał(a):
Mocowanie rozrusznika jest tez w kazdym przypadku takie same, wiec jedynym sposobem na dopasowanie i bezkolizyjne zazebianie sie jest przesuniecie (oddalenie, przyblizenie) osi obrotu kola zebatego rozrusznika (tj. wewnatrz obudowy samego rozrusznika). Tak mi sie przynajmniej wydaje :)

Też tak mi się wydaje, ale skoro działa nie wnikam :E

_________________
Było: Fiat Punto II 1,2 16V HLX
Było: Fiat Stilo 1,6 Trofeo
Było: Fiat Grande Punto Sport 1,4 t-jet
Jest: Fiat Tipo Easy 1,4 t-jet


Góra
 Profil  
 
 
 Post #598587 Wysłany: 16 Lip 2012, 22:24; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Forumowicz

Imię: Paweł
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 16 Lip 2012,
Posty: 3
czy wszyskie rozruszniki od Grande Punto pasuja do Punta II 1.2 8v ?? tzn mocowanie czy jest takie samo ??np. http://allegro.pl/rozrusznik-fiat-grand ... 43671.html ??


Góra
 Profil  
 
 
 Post #598610 Wysłany: 17 Lip 2012, 06:36; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 29 Sty 2010,
Posty: 3624
Pomógł: 31
Od silnika 1,2 8V i 1,4 8V powinny pasować wszystkie.

_________________
Było: Fiat Punto II 1,2 16V HLX
Było: Fiat Stilo 1,6 Trofeo
Było: Fiat Grande Punto Sport 1,4 t-jet
Jest: Fiat Tipo Easy 1,4 t-jet


Góra
 Profil  
 
 
 Post #599013 Wysłany: 18 Lip 2012, 21:21; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Forumowicz

Imię: Paweł
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 16 Lip 2012,
Posty: 3
http://allegro.pl/rozrusznik-hitachi-gr ... 87755.html >>???


http://allegro.pl/show_item.php?item=24 ... d00be2ff62

ktory z tych pasuje do punto II wersja przed FL 1.2 8V
ta uzywka z 1 linka pasuje tzn rozstaw otworow


Góra
 Profil  
 
 
 Post #599072 Wysłany: 19 Lip 2012, 00:27; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 185KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn
Rejestracja: 01 Mar 2011,
Posty: 3413
Pomógł: 17
Obydwa, rozstaw otworów będzie ok, tylko jeżeli chcesz żeby wisiał na 3 śrubach to będzie musiał rozwiercić tulejke....ja mam na 2 śrubach i nic się nie dzieje :D

_________________
"Kiedyś wyrwe się z tego 1.2 padołu, i was wszystkich objade..." Paul Coelho
No i na chwile sie wyrwałem :
1.2 8vT 2000r 5d S+ [*]
a brat jego: Punto Evo Mylife 2011 1.2 69km
A teraz ewolucja pod tyłkiem:
Bravo 1.4 T-jet Sport TDP 230+KM 295+Nm


Góra
 Profil  
 
 
 Post #599077 Wysłany: 19 Lip 2012, 05:55; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13055
Pomógł: 54
Ja fabrycznie miałem na 2 śrubach :>

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #599393 Wysłany: 20 Lip 2012, 21:27; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Forumowicz

Imię: Paweł
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 16 Lip 2012,
Posty: 3
Pasuje idealne rozstaw otworów . Dużo lżej odpala na dyk i mały pobór prądu :) Polecam :)


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 198 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO