You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 28 Mar 2024, 17:51

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 51 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #38281 Wysłany: 10 Sie 2007, 23:58; 
 Temat postu: Porady dotyczące Punto 1.9JTD (85KM) 2001r.
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 10 Sie 2007,
Posty: 49
Byłybym wdzięczny za kilka porad dotyczących mojego kropka. Na co mam zwracać uwagę w czasie eksplatacji i takie tam. To jest mój pierwszy samochód, jeździ mi się nim wspaniale ale nie mam pojęcia na co powinienem uważać i o co szczególnie dbać :) Pozdrawiam

_________________
Rufus


Góra
 Profil  
 

 
 Post #38289 Wysłany: 11 Sie 2007, 00:37; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Robert
Samochód: Alfa Romeo Giulietta
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Pszczyna-Strumień
Rejestracja: 29 Mar 2007,
Posty: 499
Dbaj o regularna wymiane filtrow i plynow a zwlaszcza oleju no i nie żyłuj go jak jest zimny

_________________
Było>>>1.9 JTD<<<
Było>>>GP 1.4 <<<
Była>>>CROMA 1.9 mJTD 150 KM 2008<<<
Jest Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #39384 Wysłany: 16 Sie 2007, 23:39; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Puławy
Rejestracja: 15 Sie 2007,
Posty: 19
na wstepie radzil bym ci zrobic konserwacje drzwi progi podloga w punto sa one suche wiadomo cena niska to i wykonanie tez badziewne ;) chodzi mi o konserwacje ja w drzwi i progi wposcilem Fluidol nad podloga sie zastanawiam co zastowowac jak zdejmiesz boczki fajnie by bylo przykleic mate tlumiaca cos jak sie stosuje do wygluszenia auta przy montarzy glosnikow w moim sklepie koszt 0.5m kw takiej maty to 13zl na drzwi spokojnie starczy
sprawadzaj czesto czy nie ubywa olej lub plyn chlodzacy oraz staraj sie w miare mozliwosci naprawiac wszytkko poki zaczyna sie psuc a nie jak juz sie popsuje;)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #39391 Wysłany: 17 Sie 2007, 00:04; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 10 Lip 2007,
Posty: 11
No dobrze, wymiana filtra paliwa, powietrza (jeszcze jakis), ale czy cos jeszcze przejrzec? Moze dolac preparatu ktory czysci silnik i uklad paliwowy - wtryskowy, a moze sprawdzic ustawienie wtryskiwaczy? Ktos z Was praktykowal? Moj siliczek ma dopiero 66 tys., ale zamierzam jeszcze go jakis czas miec.
A co z turbosprezarka, tez jakis serwis?
moj "niebieski" jest 2003 ale to chyba o ten sam silnik chodzi, wiec dlatego ciagne watek:)

i na koniec, czy filtr H2O nalezy jakos serwisowac?

_________________
Pierwsza milosc - Punto I 1.2
obecna milosc - Punto II 1.9 JTD


Góra
 Profil  
 
 
 Post #39397 Wysłany: 17 Sie 2007, 00:27; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Rejestracja: 16 Sie 2007,
Posty: 128
Filtry oleje ,jeżeli nie wiesz czy i kiedy był zmieniany możesz także profilaktycznie zmienić rozrząd, przy tym przebiegu daruj sobie wszelkie uszlachetniacze , rozbieranie silnika czy serwisy turbiny bo mało jest w kraju serwisów które potrafią to zrobić naprawde dobrze a dobrymi chęciami piekło wybrukowane.. Jak raz coś papracze rozbiorą to nigdy nie złożą tergo tak jak w fabryce.
Pozdrawiam:)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #47699 Wysłany: 25 Wrz 2007, 21:09; 
 Temat postu: Zakup Punto w dieslu. Pytania przed zakupem.
Offline
Forumowicz

Rejestracja: 25 Wrz 2007,
Posty: 2
Witam!!

Przeszukałem forum, żeby nie było, ale za bardzo nic o dieslach nie znalazłem.

Więc przymierzamy sie do zakupu dla mojej dziewczyny punciaka II w dieslu. W jakim stopniu są one awaryjne? Na co zrwacać uwagę? jak z rdzą? Nigdy nie miałem fiata, więc chciałbym wiedzieć jak najwięcej. Przy jakich przebiegach trzeba liczyć sie z remontem zawieszenia? i jakie koszty? Prosiłbym o wszystko co związane z eksploatacją takiego auta.

Autko idzie dla blondyneczki, która raczej bedzie chciała nim jeździć zamiast naprawiac ;) Zastanawiam sie jeszcze nad peugotem 206.... no i ewentualnie polo


Góra
 Profil  
 
 
 Post #47826 Wysłany: 26 Wrz 2007, 07:51; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Miejscowość: Dębica
Rejestracja: 10 Maj 2007,
Posty: 1516
szczerze, to nie wiem czy diesel w punciaku to jest dobre rozwiązanie, skoro to ma byc to samochód dla "blondyneczki" to raczej bym sie zastanowił nad jakimś małym silniczkiem w benzynce np. 1,2 oszczędny, dośc tani w eksploatacji, mało awaryjny, a jak ma ciężka noge to 1.2 16V 80KM

co do diesli to nic madrego nie napisze bo sam mam benzyniaka :lol: :lol: :lol:

pozdro

_________________
Image Punto II FL 1.2 8V 2004r. - info i foty
Image Honda VTX 1800F 2005r. - info i foty


Góra
 Profil  
 
 
 Post #47839 Wysłany: 26 Wrz 2007, 08:45; 
 Temat postu:
Offline
Forumowicz

Rejestracja: 25 Wrz 2007,
Posty: 2
Raczej musi być diesel, bo wtedy jej ojciec bedzie tankował na firmę, a benzyniaka bedzie musiała sama zalewać. A tak z ciekawości, ile taki 1.2 16V pali w mieście??


Góra
 Profil  
 
 
 Post #47867 Wysłany: 26 Wrz 2007, 09:48; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Prudnik
Rejestracja: 05 Wrz 2007,
Posty: 200
Ja mam Diesla 1.9D 60Km... ale szukaj JTD silnika niby to samo a 25Km wiecej ... a na co patrzec przede wszystkim na prace silnika czy nie przerywa,jak pali,czym go zalewal nie sprawdzisz :( jakie dzwieki wydaje podczas pracy,czy nie ma wycieków,czym byl zalewany (olej), czy jak podlozysz reke pod rure przy wlaczonym silniku czy chlapie olejem jak tak to podaruj sobie go,pytaj sie o rozrzad i ks serwisowa.Przejedz sie nim kawalek i bedziesz wszysko wiedzial...... Jak w karzdym aucie zwracaj uwage na spawy bo polak wszystko naprostuje ,....., to jest moj 3 Dieselek a 1 z rodziny Fiata i powiem ci zalewam i jade nic nie trzeba dokladac (odpukac)....

_________________
----------------------------------------------------
Image
http://fiatpunto.com.pl/topic3518.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #48003 Wysłany: 26 Wrz 2007, 16:34; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13043
Pomógł: 54
miketof napisał(a):
A tak z ciekawości, ile taki 1.2 16V pali w mieście??

0,5l więcej niż 8V. 8V pali mi 6-7l w zależności od stylu jazdy, bo w sumie da sie wyciągnąć 5,5 w mieście :>

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #48022 Wysłany: 26 Wrz 2007, 18:04; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Zabrze
Rejestracja: 12 Wrz 2007,
Posty: 990
zakup Punciaka w dieslu niczym się nie różni od zakupu innego samochodu :wink:
najlepiej po przeprowadzeniu oględzin przejechać się do warsztatu :)
koszt takie przeglądu to max.100zł.Mało w porównaniu do tego ile musiałbyś wydać jeśli podjąłbyś złą decyzje.

_________________
Wyżej wymieniony post wyraża moje zdanie w dniu dzisiejszym, być może takie samo będzie w dniu jutrzejszym, jednakże zastrzegam sobie prawo zmiany zdania w każdym momencie bez podania przyczyny


Góra
 Profil  
 
 
 Post #48124 Wysłany: 26 Wrz 2007, 22:31; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Rejestracja: 21 Lip 2007,
Posty: 917
Jeśli chodzi o Twoje zastanawianie się na dieslami to tez myślałem o Polo 1.4TDI, ale relacja ceny do rocznika była bardzo niekorzystna jak to w VW, myślałem tez o 206 HDI, lub zwykłym "D" były tez droższe od Punto- w sumie troszeczkę ale chciałem młode auto, podobno są bardziej awaryjne i przede wszystkim mniejsze i mniej wygodne od Punto...
Ostatecznie kupiłem Punto II FL z silnikiem 1.3 MultiJet i jestem zadowolony jak bąk!!! O rdzy zapomnij!!! Fiaty są ocynkowane i mają dobry lakier. Moje auto ma 25tysiecy przebiegu, i zawieszenia nie słychać, ale z tego co wiem ceny są bardzo przystępne, czego nie można powiedzieć o 206...
Eksploatacja diesla jest bardzo przyjemna mój, gdy wlokę się po mieście pali około 5 litrów ON w trasie spokojnie 4...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #48730 Wysłany: 28 Wrz 2007, 23:08; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 9
jak diesel, to tylko JTD. Ten silnik jest zaje... bardzo fajny, właściwie to najlepsz rzecz w tym samochodzie. Mało pali i potrafi zadziwić przyspieszeniem. 80KM to niby nie dużo, ale spokojnie wytarcza, a jak ci mało, to można go zchipowac na ok 105KM.
Co do żywotności silnika, to mój ma 196 tys. przebiegu, a stan jest taki, jakby wczoraj wyjechał z fabryki. Zero dymienia, przedmuchów, wycieków. Chodzi równo i cicho. Po zmianie oleju kolor oleju był jasno brązowy przez ok 2 tys. km, co w dieslu zdarza się bardzo rzadko przez tak długi czas.
Dodatkowo JTD mają przeważnie niezłe wyposażenie(ja mam elektrykę i klimę).

Ja niestety muszę się rozstać ze swoim, ale uważam, że to udany samochód i szczerze polecam.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #69358 Wysłany: 03 Gru 2007, 22:01; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Bielsko-Biala
Rejestracja: 29 Wrz 2007,
Posty: 144
Mam 1,9 JTD. Wyposażenie - oprócz skóry. Zresztą nie lubię tego dodatku a miałem aut 14 (od 1972 r.) Tylko chwalić. Psuje się czasem. Ot, drobiazgi. Mam to szczęście, że mieszkam w Bielsku-Białej. Związanej z Fiatem. Koszty robocizny w serwisie autoryzowanym (fabrycznym), są o połowę niższe niż w okolicznych warsztatach. Nie jestem w żaden inny sposób związany z tą firmą i nie chcę być posądzony o reklamiarstwo. Przestrzegam tylko zasad eksploatacji: Olej silnikowy: Castrol magnatec GTD 5W40, tankuję BP Ultimate lub Castrol v-power. To niewiele drożej. Pewność warta tej ceny.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #76272 Wysłany: 31 Gru 2007, 09:04; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Poland
Rejestracja: 19 Mar 2007,
Posty: 1125
Pomógł: 7
Ja mam 1.9D, O dziwo lepiej jeździ na paliwie z Auchan Białystok za 3.89 niż jak zaleje na orlenie w swoim mieście. Z eksploatacji to bardzo ważne są częste zmiany oleju (10tys) z filtrem oraz na zimę filtru paliwa lub spuszczanie syfu. Po zakupie najważniejsze wymienić płyny, rozrząd z rolkami oraz pompą wody koniecznie. Też odpowietrzyć często sprzęgło dla wygodnej jazdy. Oczywiście z zawieszenia to wahacze i końcówki sprawdzić i ewentualnie wymienić. Jak się wymieni to trochę można pojeździć. Polecam też wymienić tańsze zewnętrzne żarówki P21W i R10W W5W wszystkie w samochodzie bo koszt niewielki a nie trzeba 10x rozbierać reflektorów i świateł. A pewnie zgodzą się ze mną wszyscy z forum że punto II nie ma najciekawiej rozwiązanej sprawy wymiany żarówek.

_________________
Dzień bez chmury jest ponury.
Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY

___


Góra
 Profil  
 
 
 Post #76861 Wysłany: 02 Sty 2008, 18:50; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 10 Paź 2007,
Posty: 20
Witam!
Od trzech miesięcy mam 1.9JTD i jestem niesamowicie zadowolony, poza tym że uszkodził mi się czujnik położenia wału (ale to napewno był jakiś wadliwy). Autko śmiga pięknie. Polecam ten silniczek...

_________________
Punto II 1.9 JTD 2001r. - 150000 km


Góra
 Profil  
 
 
 Post #107649 Wysłany: 25 Mar 2008, 18:44; 
 Temat postu: Zmiana Punto na Punto
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: Gliwice
Rejestracja: 13 Mar 2008,
Posty: 5
Tak się składa że mam w planach wymianę mojego Punto 2 1.2 8v goła wersja z 2000 roku, na dobrze wyposażoną wersje 1.9 JTD tak 2002 rok. Mam 15 tyś i nie wiem co innego by kupić. Lubie włoskie auta, napaliłem sie na Alfe 156 jednak po kalkulacji koszów stwierdziłem, że nie stać mnie na jej utrzymanie. W grę wchodzi też 1.2 16V.
Jaką wersje wy byście polecili? Plusy i minusy obydwu wersji.

_________________
Włoski geniusz, włoska technologia, włoska pasja, włoskie Ferrari.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #143292 Wysłany: 09 Lip 2008, 15:22; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Górny śląsk
Rejestracja: 25 Cze 2008,
Posty: 28
Witam
Zastanawiam sie nad zakupem punciaka z silnikiem 1,9 jtd, moze mi ktos powiedziec jak jest z awaryjnoscia takiego silnika, do jakiego przebiegu da sie nim jakos w miare bez remontow jezdzic (wiem, ze to zalezy od eksploatacji, ale tak ksiazkowo) ile kosztuje filtr paliwa.

pozdrawiam
i z gory dzieki za pomoc


Góra
 Profil  
 
 
 Post #211333 Wysłany: 23 Sty 2009, 17:01; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Krzyś
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Cult
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: łódź i okolice
Rejestracja: 20 Sty 2009,
Posty: 282
Mam od kilu dni punto 1.9 JTD o trwałość silnika bym się nie martwił, po prostu po zakupie powieniaj olej i wszystkie filtry i pamiętaj, że masz turbinę więc nie wyłączaj silnika odrazu po zatrzymaniu. Turbina nie jest wtedy smarowana i się zaciera z czasem. Warto trochę odczekać, aż jej obroty zmniejszą się. Jeśli chodzi o przebieg to zadbany egzemplarz z 400tyś powinien lekko przejechać. Bo nie wydaje mi się aby silnik fiata pod tym względem ustępował np VW. Wszystko zależy od osoby która jeździ autem.

_________________
Instalacje gazowe LPG - profesjonalnie, strojenie AFR
GSM: 600-827-446


Góra
 Profil  
 
 
 Post #211351 Wysłany: 23 Sty 2009, 18:18; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: gdynia
Rejestracja: 10 Sty 2009,
Posty: 107
hej , ja akurat mam 1,9 D i nie narzekam, jedymi rzeczami do wymiany jakie miałem to były świece zarowe tak co 4 lata:P i przepływomierz powietrza czy jakis tam:P przebieg na dzis to ok 153 tys i jedzie dalej

_________________
Włoska strzała - 1.9 DS 2000r błękit 5D
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #222029 Wysłany: 23 Lut 2009, 15:01; 
 Temat postu: JTD-polecam
Offline
Forumowicz

Rejestracja: 23 Lut 2009,
Posty: 3
Mam punto 1,9jtd z 2001r. od 3 lat. Eksploatacja silnika ok. Wymiana rozrządu może nie najtańsza, ale tam nie ma co oszczędzać. Należy wymienić wszystkie rolki pasek i pompę wody. Uwaga do czujnika położenia wałka rozrządu. Raz padł sam i auto na ciepłym silniku nie paliło. 2 raz uszkodzili mi go przy wymianie rozrządu (zagięli pierścień na kole, z którego czujnik czyta). Usterka mechaniczna. Auto ma 270tyś km. Nic silnikowi nie jest. (suchy, nie dymi). Patrząc na osiągi auta na tle tego co czytam to chyba miał chipa zmienianego (nie jestem 1 właścicielem). Ja przejechałem nim 140tyś km. Pali ok 5.2 w mieście, na trasie ok 4. Tankuje ropę klasy premium (Lotos Dynamic, BP Ultimate, V-power diesel). Olej Mobil 1 0w50. Polecam.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #321425 Wysłany: 29 Gru 2009, 00:23; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 29 Gru 2009,
Posty: 8
mam około 11 tys. zł na samo auto bo wiadomo, że będzie trzeba na początku jeszcze trochę w nie włożyć i opłacić oc itp. i teraz moje pytanie, dłuuuuuuuuuuugo siedziałem i szukałem aut w tej cenie i chyba padło na punto oczywiście jtd z początków produkcji. pytanie czy może lepiej do tej kwoty kupić bravo starszej generacji ? albo np. renault meganke z silnikiem dTi... zależy mi na niskim spalaniu ale bez przesady chcę też, żeby było w miarę dynamiczne i na pewno będę go wirusował :P i pytanie CZY PUNTO TRZYMA SIĘ DOBRZE DROGI na zakrętach ? ;> kiedyś jeździłem seicento to był dramat..... teraz mam sportowe autko i to jest poezja a jak to wygląda w punto... da się bezpiecznie wchodzić w lekkie zakręty z prędkością około 60km / h ? pozdrawiam !


Góra
 Profil  
 
 
 Post #321438 Wysłany: 29 Gru 2009, 00:51; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13043
Pomógł: 54
ibisz więc tak skoro temat dotyczy przed zakupowości :E
po 1. czy był bezwypadkowy.... przede wszystkim patrzysz na miejsca technologiczne łączeń - wszędzie powinny być zgrzewy oporowe a nie coś zamalowane glutem i pomalowane ;) Pod uszczelki itp czy wygląda jak fabrycznie - warto byłoby się pojawić na jakimś spocie i oblukać bo reszta o niczym nie swiadczy imho :).

po2. stan silnika -> to pytanie do klekociarzy nie do mnie ;)

po 3. czy trzyma się dobrze drogi.... no srednio z tym jest.
seryjny zawias:
na 13" koła i 155/80 to masakra, 14" i 165/70 czy 185/60 jest przyzwoicie

...ale na 15" i 195 laciu oraz glebie (koszt ~400zł) to strach dojść do prędkości w której traci przyczepność... 80km/h i rondo prosto z delikatnym szumem opon chyba daje do myślenia ;)

Czy za 11tys kupisz klekota w db stanie - wątpię niestety. 12-13kzł trzeba dać imho. Za 11 to co najwyżej 1.2 8V benzyna.

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #321713 Wysłany: 29 Gru 2009, 22:38; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Krzyś
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Cult
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: łódź i okolice
Rejestracja: 20 Sty 2009,
Posty: 282
Jak coś mój na wiosnę będzie (chyba do sprzedania) jak ktoś mnie zna to wiem o co chodzi.

_________________
Instalacje gazowe LPG - profesjonalnie, strojenie AFR
GSM: 600-827-446


Góra
 Profil  
 
 
 Post #321748 Wysłany: 29 Gru 2009, 23:32; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: rajtek
Samochód: Bravo
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 23 Mar 2009,
Posty: 246
ja mam 1.3 jtd,a dlaczego nie 1,9? otóz 1,3 jest ....mniej serwisowy,ma koło 1 masowe,łańcuch,kasowanie luzów hydrauliczne,a z tego co wiem to 1,9 jtd ma odwrotnie-czyli drożej serwisowo,ale...osiagi 1,9 to inna jazda niz 1.3,no ale 1,3 mozna troche tez podkrecić...myslałem o następnym aucie i....będzie to raczej benzyna,bo mało jezdze,a wiekszoścpo miasteczku i nie ma gdzie wykorzystac atutów diesla


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 51 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO