|
Obecny czas: 26 Kwi 2024, 16:33
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 7 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Maciey |
#47755 Wysłany:
25 Wrz 2007, 22:33; Temat postu: Rozrząd i olej w MultiJet 1.3 |
|
|
Puntoświr |
Rejestracja: 21 Lip 2007, Posty: 917
|
Witam! Mam pytanie do użytkowników Kropek z silnikiem diesla o pojemności 1.3 lub obeznanych w temacie
Chodzi mi o żywotność rozrządu - czyli kiedy muszę się nim zainteresować i o przebieg jaki zobowiązuje do wymiany oleju, bo w instrukcji, którą mam a jest to jedyna książka do Kropki, która mam po polsku (auto z Francji) nic nie mogę znaleźć próbowałem przez google ale jakoś nie mogę znaleźć odpowiedniej stronki. Proszę o w miarę szybką odpowiedź.
|
|
Góra |
|
|
|
|
ka-8 |
#48147 Wysłany:
26 Wrz 2007, 23:03; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 02 Lut 2007, Posty: 978 Pomógł: 3
|
Zadzwon do najblizszego serwisu, na podstawie numeru nadwozia/silnika powinni byc w stanie cos powiedziec.
U mnie w PIIFL jest zdajesie 30000km na oleju i 250000 miedzy wymianami rozrzadu, ale to nie musi oznaczac ze u Ciebie bedzie tak samo...
_________________ Dlugodystansowy test Fiat Punto IIFL 1.3 Multijet '06 wersja specjalna "Miś". Stan zaawansowania: 126.80% (317000km)
Czasonieokreslony test Fiat Punto II 1.2/60KM '01 "Grzechotnik" Stan zaawansowania: 228000km
Fiat Punto I 75SX: tournee po Polsce 1997-2001: 112000km
|
|
Góra |
|
|
Maciey |
#48157 Wysłany:
26 Wrz 2007, 23:25; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Rejestracja: 21 Lip 2007, Posty: 917
|
Dzięki bardzo! A dlaczego miałoby być inaczej? Liczby, które znalazłem w sieci były dokładnie takie jak podałeś i jeśli chodzi o rozrząd nie dziwi mnie to aż tak bardzo przynajmniej mam duży spokój bo dziś zacząłm 27 tysiąc kręcić to te zmiany oleju co 30tysięcy wydają mi się trochę dziwne i chyba będę zmieniał po swojemu..
|
|
Góra |
|
|
kox |
#48209 Wysłany:
27 Wrz 2007, 09:13; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Croma
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SZ //\\ STA Rejestracja: 15 Sie 2007, Posty: 4874 Pomógł: 39
|
w serwisiee Boscha w którym pracowałem na rozrząd dawali 60tyś gwarancji i wydaje mi sie to rozsądna granica bo jak widziałem w jakiejś książce 120 k to mnie smiech ogarniał bo widziałem jak pasek po 70 wygladał
_________________ Jest sadza - jest zabawa
|
|
Góra |
|
|
Maciey |
#48283 Wysłany:
27 Wrz 2007, 12:43; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Rejestracja: 21 Lip 2007, Posty: 917
|
kox napisał(a): w serwisiee Boscha w którym pracowałem na rozrząd dawali 60tyś gwarancji i wydaje mi sie to rozsądna granica bo jak widziałem w jakiejś książce 120 k to mnie smiech ogarniał bo widziałem jak pasek po 70 wygladał
Ale w 1.3 JTD jest łańcuch
|
|
Góra |
|
|
kox |
#48312 Wysłany:
27 Wrz 2007, 13:57; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Croma
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SZ //\\ STA Rejestracja: 15 Sie 2007, Posty: 4874 Pomógł: 39
|
a to przepraszam chociaz w silnikach VW/Skoda 1,2 rozrządy sie sypią po mniejszym przebiegu a tez jest łańcuch ale to jakaś wada fabryczna
_________________ Jest sadza - jest zabawa
|
|
Góra |
|
|
Maciey |
#48318 Wysłany:
27 Wrz 2007, 14:07; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Rejestracja: 21 Lip 2007, Posty: 917
|
Spoko! co do tego rozrządu to akurat nic mnie nie dziwiło tylko te wymiany oleju co 30 k
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 7 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|