Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 25 Maj 2008, Posty: 14379 Pomógł: 128
Wesol napisał(a):
Zwykłą pastą polerską jak przelecisz to będzie dobrze odżyją
Ufff, a gdybym miał stawiać, to bym powiedział, że napiszesz, że tempo jest be i w ogóle Dodajmy jeszcze, że ręcznie elegancko te światła się wypoleruje i jest spora różnica. Moje od czasu kupna były lekko matowe co mnie drażniło. Ale już jest ok
_________________ PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 119 000 kmGRIGIO STEEL GorącaSzesnastkaClub
Imię: Patryk
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Mysłowice Rejestracja: 12 Paź 2008, Posty: 3002 Pomógł: 1
Bo tempo do lakieru bym się bał użyć używałem i wiedziałem że jest bee po paru użyciach na Felicji Na klosze moim zdaniem to ona da rade tylko Bo lakierowi szkodzi
_________________ Fiat Grande Punto 1.4 8v - Fake Sport
Imię: Krzysztof
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: [CIN] Inowrocław Rejestracja: 26 Lip 2011, Posty: 5925 Pomógł: 35
A jak z głębszymi ryskami? Od jakiego papieru zacząć?
Mam chyba od 800 do 2500 papiery na wodę w zanadrzu + pad do szlifierki + mleczko do frontów meblowych (tych lakierowanych na lustro). Najpierw szlifować na sucho, czy od razu z wodą?
Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 25 Maj 2008, Posty: 14379 Pomógł: 128
Angry_Us3r napisał(a):
Mam chyba od 800 do 2500 papiery na wodę w zanadrzu + pad do szlifierki + mleczko do frontów meblowych (tych lakierowanych na lustro). Najpierw szlifować na sucho, czy od razu z wodą?
Zależy czy kupiłeś papier wodny czy nie. Jak wodny to śmiało od razu wodą. Co do granulacji, to przy światłach bałbym się zejść poniżej 2000 (przynajmniej w przypadku chęci usunięcia jakiejś głębszej rysy - nie mówię tu o zmatowiałych reflektorach jak w PII).
_________________ PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 119 000 kmGRIGIO STEEL GorącaSzesnastkaClub
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
Wracając do tematu, mam dojście do polerki z futrem polerskim, jak tego użyć i z czym by usunąć świrle i zmatowienie lakieru i nadac mu blasku. Wszystko po to by nie zmęczyć ręki.
Imię: Hi-Men
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.9 130KM mJTD
Paliwo: Inne
Wersja: Go!
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Sosnowiec Rejestracja: 16 Mar 2012, Posty: 29
Siema ....
Właśnie skończyłem polerkę klosza black ring .
Rysy były dosyc solidne po przytarciu o inny zderzak .
Zaczołem od papieru 600
potem 1200 i na koniec 2000
Wykończenie pasta polerską do tworzyw sztucznych
Powodzenia nie stosujcie żadnych maszynowych polerek do plastiku to podstawa tak jak i cierpliwość
Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk Rejestracja: 11 Mar 2007, Posty: 9760 Pomógł: 34
pamiętajcie,że każdy klosz z poliwęglanu czyli wszystkie te "plastikowe" mają ochronną powłokę UV i chronioną specjalnym lakierem ... użycie papierów czy nawet mocniejsza polerka usuwa to ...
Imię: Hi-Men
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.9 130KM mJTD
Paliwo: Inne
Wersja: Go!
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Sosnowiec Rejestracja: 16 Mar 2012, Posty: 29
Thomas napisał(a):
pamiętajcie,że każdy klosz z poliwęglanu czyli wszystkie te "plastikowe" mają ochronną powłokę UV i chronioną specjalnym lakierem ... użycie papierów czy nawet mocniejsza polerka usuwa to ...
A dajesz sobie rękę uciąć że wszystkie bo ja wiem że nie ?
Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk Rejestracja: 11 Mar 2007, Posty: 9760 Pomógł: 34
ptero80 napisał(a):
A dajesz sobie rękę uciąć że wszystkie bo ja wiem że nie ?
może te tuningowe światła no name jak masz w aucie nie mają tego , ale fabryczne ,oryginalne reflektory tak ... jest to warstwa ,która chroni przed żółknięciem reflektor, dwa uodparnia na uszkodzenia...
Imię: Hi-Men
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.9 130KM mJTD
Paliwo: Inne
Wersja: Go!
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Sosnowiec Rejestracja: 16 Mar 2012, Posty: 29
Dlatego mówię ze nie wszystkie , tego typu reflektory jak moje sa wykonane z lexanu i same w sobie są odporne na światło słoneczne czy temperaturę żarówki.
Wiem co mówię pracuje w zakładzie produkcyjnym na wydziale wtryskarek tworzyw sztucznych ....
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Możesz zakładać nowe tematy na tym forum Możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum