|
Obecny czas: 28 Kwi 2024, 05:10
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 6 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
jez0408 |
#48054 Wysłany:
26 Wrz 2007, 20:02; Temat postu: Wymiana uszczelki pod głowicą |
|
|
Forumowicz |
Rejestracja: 22 Wrz 2007, Posty: 3
|
Witam obecnych na forum
Jak poinformował mnie mechanik,czeka mnie wymiana uszczelki pod głowicą (punto I silnik 1,1). Bardzo prosze o szczegółową (krok po kroku) instrukcję jak dokonać samemu tej naprawy. Jak sądzicie, czy warto i należy się samodzielnie zabierać do tej czynności? Z góry dziękuję za pomoc.
|
|
Góra |
|
|
|
|
wloczykijziom |
#48056 Wysłany:
26 Wrz 2007, 20:11; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Pawel
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Wielkopolska Rejestracja: 10 Wrz 2007, Posty: 158
|
Ja np. nie polecam jeśli ktoś się za bardzo nie zna i nie dysponuje w domu kompletnym warsztatem narzędziowym, ponieważ należy się dostać do silnika zdejmując pasek rozrządu, rozrząd i inne, a jest z tym trochę roboty. Później należy oddać głowice do planowania bo sama wymiana uszczelki nic nie da. No i na koniec trzeba wszystko poskładać do kupy Ja w tej chwili właśnie jestem w trakcie wymiany UPG tyle że auto oddałem do mechanika koszt całej operacji ma zamknąć się w 200zł. Pewnie ktoś napisze jak zrobić to samemu krok po kroku jednak ja nie polecam
_________________ Punto 1.1 55 SX 1996r
|
|
Góra |
|
|
waran |
#48059 Wysłany:
26 Wrz 2007, 20:17; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 29 Lip 2007, Posty: 11
|
witam
ja robilem samemu i wszystko w porzadku a wyszlo mnie to 50 zl za wszystko. nie jest to takie bardzo skomplikowane chociaz z podciagniem srub na glowicy jest troche problemow bo trzeba miec klucz z manometrem
|
|
Góra |
|
|
Lotos |
#48077 Wysłany:
26 Wrz 2007, 21:09; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 04 Sty 2007, Posty: 817
|
nie chciałoby mi sie z tym bawic. Za duzo grzebania i nei mam czasu sie w to bawic. Wole zaplacic te pare zlotych ( koszty takiej naprawy i tak sa śmieszne ) niż sie grzebać w smarach.
|
|
Góra |
|
|
waran |
#48084 Wysłany:
26 Wrz 2007, 21:19; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 29 Lip 2007, Posty: 11
|
powiem Ci ze robilem to od 16 do 20 czyli jakies 4 h . To jest fakt ze sie ubrudzisz ale zawsze to 150 zl mam w kieszeni:D
|
|
Góra |
|
|
jez0408 |
#48117 Wysłany:
26 Wrz 2007, 22:14; Temat postu: |
|
|
Forumowicz |
Rejestracja: 22 Wrz 2007, Posty: 3
|
Dysponuję kluczem dynamometrycznym i właściwymi narzędziami, barki tylko informacji jak przeprowadzić ową wymiane uszczelki. zakladanie rozrządu to także dla mnie nie problem. Prosze o konkretne wskazówki
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 6 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|