|
Obecny czas: 13 Maj 2024, 10:18
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
zoon |
#32302 Wysłany:
09 Lip 2007, 20:21; Temat postu: |
|
|
Ekstremista |
|
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 10 Maj 2007, Posty: 1583 Pomógł: 2
|
Fabia jest autem mniejszym i z tego wnioskuję też, że i lżejszym, co też ma wpływ na osiągi. [ Dodano: 09 Lip 2007 20:21 ]golab napisał(a): Powiedzenie "czuć moc" jest trochę potoczne, gdyż za "wciskanie w fotel" odpowiedzialny jest moment obrotowy silnika.
Jesteś pewien? A Hondy które z dwóch litrów osiągają 200 KM i więcej mają stosunkowo mały moment obrotowy a do przodu idą jak ogień.
|
|
Góra |
|
|
|
|
STax |
#32312 Wysłany:
09 Lip 2007, 20:54; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
zoon napisał(a): Jesteś pewien? A Hondy które z dwóch litrów osiągają 200 KM i więcej mają stosunkowo mały moment obrotowy a do przodu idą jak ogień.
Fakt, honda s2000 ma 240km i tylko 208nm ale przy masie 1200kg to wystarcza. Poza tym to nie jest tak, że moc jest bez znaczenia. Po prostu przyspieszenie bardziej wynika z momentu niż z mocy, poza tym moc max jest uzyskiwana później niż max moment.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
Ostatnio edytowany przez STax, 09 Lip 2007, 21:34, edytowano w sumie 1 raz
|
|
Góra |
|
|
zoon |
#32316 Wysłany:
09 Lip 2007, 21:27; Temat postu: |
|
|
Ekstremista |
|
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 10 Maj 2007, Posty: 1583 Pomógł: 2
|
Wiec jak wyjaśnić coś takiego: BMW z silnikami 3.0 benzyna i 3.0 diesel o podobnej mocy mają podobne przyśpieszenie, natomiast diesel, który ma większy o 200 Nm moment obrotowy wygrywa wyraźnie w elastyczności.
|
|
Góra |
|
|
STax |
#32318 Wysłany:
09 Lip 2007, 21:32; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
No przecież elastyczność to właśnie przyspieszenie, tyle, że na konkretnym biegu, a więc tu właśnie pracuje moment. Oczywiście to duże uproszczenie ale myślę, że zgodne z prawdą.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
Raven |
#57691 Wysłany:
25 Paź 2007, 08:59; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
|
Rejestracja: 08 Sty 2007, Posty: 44
|
qrka, szukam w necie wykresu mocy dla 1.4 t-jet 120 km i nie mogę znaleźć, a baaaardzo mnie ten silnik interesuje.
|
|
Góra |
|
|
Prosec |
#202344 Wysłany:
27 Gru 2008, 10:30; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
|
Imię: Misiek
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Energy
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: k/P-nia Rejestracja: 08 Mar 2007, Posty: 23
|
Raven napisał(a): qrka, szukam w necie wykresu mocy dla 1.4 t-jet 120 km i nie mogę znaleźć, a baaaardzo mnie ten silnik interesuje.
Wiem, że odpowiadam na post sprzed ponad roku, ale jak dotąd nikt tego nie zrobił
Danych silnika T-jet nigdzie nie znalazłem, ale ostatnio na czeskiej stronie Skody przy nowej oktavii pojawiły się informacje dot. podobnego silnika stajni VW - 1.4 tsi (90 KW/120 HP/5000 i 200 Nm/1500-4000) - zob. po prawej stronie na http://new.skoda-auto.com/cze/model/new ... facts.aspx
Można więc przypuszczać, że wykres silnika 1.4 tsi i 1.4 T-jet będzie podobny, z uwzględnieniem tego, że max. moment obrotowy T-jeta zaczyna się trochę później (206 Nm/1750).
_________________ GP 1.4, 77 KM, Energy
|
|
Góra |
|
|
krzysiek_pere |
#239842 Wysłany:
13 Kwi 2009, 12:03; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Rejestracja: 08 Lut 2009, Posty: 273
|
Ostatnio znalazłem wykresy silników 1,2 8V 69 KM z pięćsetki i 1,4 8V 77 KM dobrze nam znanego. Prowizorycznie nałożyłem wykresy:
i co zobaczyłem ? nic - prawie żadnej różnicy w użytecznym zakresie obrotów. Wykres momentu wskazuje różnice ale przy tej skali
Dodam tylko że silnik w Fiacie 500 to zmodyfikowane 1,2 65KM z GP (dołożono zmnienne fazy rozrządu takie jak w 1,4 77KM) konstrukcyjnie bliźniaczy z 1,4. Nasuwają się wnioski że silnik 1,4 8V mimo 15 % różnicy w pojemności nie wykorzystuje tego, może by 1,4 16V się sprzedawały
|
|
Góra |
|
|
arturo_freestyler |
#244193 Wysłany:
21 Kwi 2009, 22:21; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: z cento Rejestracja: 19 Kwi 2009, Posty: 42
|
to ja dodam moje 1.416v
oczywiście wolnossak
mam troszke swoich wykresów 1.2 8v oraz 1.416v jakby ktos był ciekawy co ile daje pytac
|
|
Góra |
|
|
looksar |
#374148 Wysłany:
15 Cze 2010, 10:25; Temat postu: 1,4 16V |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Wawa Rejestracja: 15 Cze 2010, Posty: 11
|
jakiś nierówny jest ten wykres (dla momentu), z czego to wynika? Bo faktycznie, w realu też mam takie odczucia. [ Dodano: 15 Cze 2010 10:25 ]looksar napisał(a): jakiś nierówny jest ten wykres (dla momentu), z czego to wynika? Bo faktycznie, w realu też mam takie odczucia.
chodzi o wykres dla silnika 1,4 16V
_________________ Ł
|
|
Góra |
|
|
xsadol |
#374237 Wysłany:
15 Cze 2010, 16:13; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: ze Śląska ;) Rejestracja: 06 Lut 2009, Posty: 354
|
STax napisał(a): Po prostu przyspieszenie bardziej wynika z momentu niż z mocy, poza tym moc max jest uzyskiwana później niż max moment.
To wytłumacz mi to:
Fiat Bravo,
- 1.4 T-Jet 120KM i 206 Nm przy 1750 rpm
- 1.6 MultiJet 120KM i 300 Nm przy 1500 rpm
Benzyna ma 9,6s od 0 do 100km/h a diesel 10,5s. Powiecie, że to tylko dane fabryczne które rzadko odnoszą się do rzeczywistości, ale na pewno w jakimś stopniu będzie to zawsze proporcjonalne. 1s w tym przypadku to dużo.
Można jeszcze porównać silniki 1.4 T-Jet 150KM z 1.9 MultiJet 150KM, ale tam jest w danych różnica ~0,5s (na plus dla benzyny z mniejszym oczywiście momentem...).
Niby Twojej wypowiedzi zaprzeczyłem, ale parę dni temu miałem okazję 'karnąć' się Vectrą C (taka jak w Policji lubią...) z silnikiem 1.6 100KM ale 150 Nm. Wydawać by się mogło, że przy masie 1360 kg autko będzie 'mułkiem' - miłe zaskoczenie - duuuużo żwawsze autko od Grande 1.4 16v 95KM ! Czyżby 25 Nm tak działało? Bo porównując masy samochodów pomimo różnicy 5KM GP powinno być żwawsze (1s szybsze od 0 do 100 wg danych technicznych od Vectry), lecz było całkiem na odwrót...
Dodam jeszcze nawiasem jedno pytanie: wie ktoś dlaczego jeśli np. porównujemy dwa samochody o tej samej mocy lecz jeden jest z 1994r a drugi z 2009r to w tym nowszym zawsze 'lepiej' czuć kopa? Jeździłem Bravo 1.4 90KM i starszym mondeo 1.8TD 90KM i nie było porównania... powiecie, że Mondeo jest stare, połowę kucy zdechło. Figa z makiem, na SCP rok temu wyhamowane 92KM
_________________ "Benzyna jest do osobówek, ropa do ciężarówek a gaz do kuchenek"
|
|
Góra |
|
|
kruger |
#374335 Wysłany:
15 Cze 2010, 21:17; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Hubert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: 100lyca Rejestracja: 08 Sty 2009, Posty: 351
|
Xylometazolin! napisał(a): Fiat Bravo, - 1.4 T-Jet 120KM i 206 Nm przy 1750 rpm - 1.6 MultiJet 120KM i 300 Nm przy 1500 rpm
Benzyna ma 9,6s od 0 do 100km/h a diesel 10,5s. Powiecie, że to tylko dane fabryczne które rzadko odnoszą się do rzeczywistości, ale na pewno w jakimś stopniu będzie to zawsze proporcjonalne. 1s w tym przypadku to dużo. Ja tam expertem nie jestem, ale wydaje mi się że takie porównanie miałoby sens przy 2 dieslach lub 2 benzyniakach. Weź pod uwagę że benz i diesel mają inne skrzynie, inaczej zestrojone, no i (o ile się nie mylę) parametry podane przez Ciebie odnoszą się do silnika, nie do kół. Podam przykład, jakiś czas temu z kumplem spróbowaliśmy sił, ja - wiadomo, on peżotem 307, uturbinione 1.6hdi (100KM/240Nm). Test przeprowadziliśmy na Trasie Siekierkowskiej (po godzinach, ruchu brak, żeby nie było:wink:) i powiem Ci że nie był w stanie mnie wyprzedzić o więcej niż maskę, by przy V~140kph wyraźnie odpadać. Xylometazolin! napisał(a): Niby Twojej wypowiedzi zaprzeczyłem, ale parę dni temu miałem okazję 'karnąć' się Vectrą C (taka jak w Policji lubią...) z silnikiem 1.6 100KM ale 150 Nm. Wydawać by się mogło, że przy masie 1360 kg autko będzie 'mułkiem' - miłe zaskoczenie - duuuużo żwawsze autko od Grande 1.4 16v 95KM ! Czyżby 25 Nm tak działało? Bo porównując masy samochodów pomimo różnicy 5KM GP powinno być żwawsze (1s szybsze od 0 do 100 wg danych technicznych od Vectry), lecz było całkiem na odwrót...
Jeżeli ta vectra to benzyniak to by potwierdzało moje słowa
_________________ GP 1,4 16V 95KM Dynamic (grudzień 2008)
|
|
Góra |
|
|
alba |
#379983 Wysłany:
11 Lip 2010, 22:26; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
Rejestracja: 26 Kwi 2009, Posty: 96
|
A mnie taka rzecz ciekawi:
Ostatnio jechałem z podpiętym komputerem i przeglądałem różne parametry. I podpadła mi temperatura powietrza zasysanego. Na dworze było 25 stopni a ECU podawało prawie 45. Filtr powietrza jest nad kolektorem wydechowym i się chyba od niego nieźle grzeje co w odniesieniu do osiągów (na rozgrzanym silniku)nie jest najfajniejsze. Może cały dolot jakoś odizolować ?
_________________ Alfa Romeo Mito 1,4 MPI
|
|
Góra |
|
|
emil |
#394744 Wysłany:
10 Wrz 2010, 14:03; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sound
Województwo: lubelskie [L]
Miejscowość: Chełm Rejestracja: 17 Lip 2006, Posty: 365
|
1,4 8v Natural Power (przy funkcjonowaniu benzyną):
1,4 8v Natural Power (przy funkcjonowaniu metanem):
1.4 16v T-Jet 120KM
1,6 multijet
_________________ Punto II, Sound, 2002, 1.2 16v
|
|
Góra |
|
|
Thomeck |
#474520 Wysłany:
17 Maj 2011, 15:57; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Tomek
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 25 Paź 2008, Posty: 229
|
Namacalne wyniki dla 1.4 8v 77KM, przebieg 18900km
W związku, że zajęcia z mechatroniki mieliśmy dziś na hamowni wziąłem Dużego co by sprawdzić co wspólnego ma z rzeczywistością wykres Fiata:
A oto efekty:
56.4[kW]( 76.7[KM]) / 4870[obr/min] - fabrycznie niby przy 6000 :O
120.6[Nm] / 2730[obr/min] - czyli też niżej (przy 3000)
Dowody zbrodni
Generalnie wyniki te moge potwierdzić, bo silnik ciągnie od samego dołu (charakterystyka krzywej momentu prawie jak w dieslu), a powyżej 5tyś wiele się nie dzieje. Sprawdzone w boju w korkach, na autostradzie i na autodromie w Chorzowie (cały tor na 2ce od 1500 do odcinki ).
_________________ Pozdro Tomek ---- JEST Fiat Punto 2FL 1.2 8V Active Grigio Steel '03 JEST Ford Mustang GT 4.6 V8 manual Premium Redfire '05 BYŁ Fiat Grande Punto 1.4 8v Estiva Blue&Me Szary Chemical '09 BYŁ Fiat Punto Classic 1.2 8V Blue Nicole '08
|
|
Góra |
|
|
robsoniqe |
#474546 Wysłany:
17 Maj 2011, 17:31; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 13 Mar 2011, Posty: 138
|
Fakt...Gp 1.4 8V to taki mini dieselek..pasi mnie to
|
|
Góra |
|
|
kmarcin76 |
#475572 Wysłany:
22 Maj 2011, 09:27; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: opolskie [O]
Rejestracja: 03 Sie 2009, Posty: 306
|
Mam takie same odczucia tj. niezle jak na taka moc i pojemnnosc ciagnie z dolu. Jak jade bez obciazenia i nie ma pod gore w okolicach 50-60 km/h wrzucam 5 i przyspiesza bez oporu.
_________________ Był/jest: GP 1.4 8v, Panda 1.1, tipo HB T-jet
|
|
Góra |
|
|
Thomeck |
#475584 Wysłany:
22 Maj 2011, 10:29; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Tomek
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 25 Paź 2008, Posty: 229
|
kmarcin76 napisał(a): Mam takie same odczucia tj. niezle jak na taka moc i pojemnnosc ciagnie z dolu. Jak jade bez obciazenia i nie ma pod gore w okolicach 50-60 km/h wrzucam 5 i przyspiesza bez oporu.
Dokładnie, od 55km/h spokojnie można lecieć na 5b i przyspieszać (jak na ten bieg i obroty) bez dławienia silnika.
_________________ Pozdro Tomek ---- JEST Fiat Punto 2FL 1.2 8V Active Grigio Steel '03 JEST Ford Mustang GT 4.6 V8 manual Premium Redfire '05 BYŁ Fiat Grande Punto 1.4 8v Estiva Blue&Me Szary Chemical '09 BYŁ Fiat Punto Classic 1.2 8V Blue Nicole '08
|
|
Góra |
|
|
robsoniqe |
#475699 Wysłany:
22 Maj 2011, 20:01; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 13 Mar 2011, Posty: 138
|
tak na prawdę gsi(wskaznik zmiany biegów) pokazuje ze 5 biegiem mozna od 40 jechac... i ma wtedy 1100-1200 obrotów..
|
|
Góra |
|
|
Thomeck |
#475702 Wysłany:
22 Maj 2011, 20:21; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Tomek
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 25 Paź 2008, Posty: 229
|
robsoniqe napisał(a): tak na prawdę gsi(wskaznik zmiany biegów) pokazuje ze 5 biegiem mozna od 40 jechac... i ma wtedy 1100-1200 obrotów..
Można ale co najwyżej utrzymywać prędkość po płaskiej drodze z jednym pasażerem. Każde dodanie gazu wiąże się z dławieniem silnika czyli charakterystyczne drżenie/buczenie. A to jest fatalne w skutkach na dłuższą metę, nie dość, że rozrząd obrywa to najbardziej cierpią panewki i czop wału korbowego. Dla tego silnika (1.4 8V), optymalnie jest od 1600-1700 obr/min.
Tzn. jak ktoś chce to może na niższych obrotach jeździć ale wcześniejsza wymiana rozrządu (+prawdopodobnie wałek) nie powinna dziwić. Panewki na wale też się skończą dużo szybciej i remont murowany.
_________________ Pozdro Tomek ---- JEST Fiat Punto 2FL 1.2 8V Active Grigio Steel '03 JEST Ford Mustang GT 4.6 V8 manual Premium Redfire '05 BYŁ Fiat Grande Punto 1.4 8v Estiva Blue&Me Szary Chemical '09 BYŁ Fiat Punto Classic 1.2 8V Blue Nicole '08
|
|
Góra |
|
|
robsoniqe |
#475723 Wysłany:
22 Maj 2011, 21:39; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 13 Mar 2011, Posty: 138
|
Thomeck napisał(a): robsoniqe napisał(a): tak na prawdę gsi(wskaznik zmiany biegów) pokazuje ze 5 biegiem mozna od 40 jechac... i ma wtedy 1100-1200 obrotów.. Można ale co najwyżej utrzymywać prędkość po płaskiej drodze z jednym pasażerem. Każde dodanie gazu wiąże się z dławieniem silnika czyli charakterystyczne drżenie/buczenie. A to jest fatalne w skutkach na dłuższą metę, nie dość, że rozrząd obrywa to najbardziej cierpią panewki i czop wału korbowego. Dla tego silnika (1.4 8V), optymalnie jest od 1600-1700 obr/min. Tzn. jak ktoś chce to może na niższych obrotach jeździć ale wcześniejsza wymiana rozrządu (+prawdopodobnie wałek) nie powinna dziwić. Panewki na wale też się skończą dużo szybciej i remont murowany.
hm..no u mnie nic nie trzęsie.. zresztą staram się mieć koło tych 1,5 tys obr.
|
|
Góra |
|
|
K3 |
#475733 Wysłany:
22 Maj 2011, 22:16; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Imię: Michał
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 11 Mar 2010, Posty: 748 Pomógł: 1
|
robsoniqe napisał(a): tak na prawdę gsi(wskaznik zmiany biegów) pokazuje ze 5 biegiem mozna od 40 jechac... i ma wtedy 1100-1200 obrotów..
Tyle, że każda próba przyspieszenia z góry jest skazana na porażkę...
I wtedy wskaźnik pokaże konieczność redukcji...
_________________
|
|
Góra |
|
|
Thomeck |
#475741 Wysłany:
22 Maj 2011, 22:30; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Tomek
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 25 Paź 2008, Posty: 229
|
robsoniqe napisał(a): hm..no u mnie nic nie trzęsie.. zresztą staram się mieć koło tych 1,5 tys obr.
Nie napisałem, że trzęsie. Trzęsłoby ale przy 1100-1200 obr/min i jakiekolwiek przyśpieszanie na biegach wyższych niż 3 z tej prędkości obrotowej to już ekstremalne dławienie.
Przy 1400 jak jedziesz na 5tym biegu i wciśniesz pedał to gwarantuje, że silnik zaczyna buczeć - to oznaka dławienia - przeciążania elementów ruchomych silnika (układ korbowo-tłokowy, rozrząd).
_________________ Pozdro Tomek ---- JEST Fiat Punto 2FL 1.2 8V Active Grigio Steel '03 JEST Ford Mustang GT 4.6 V8 manual Premium Redfire '05 BYŁ Fiat Grande Punto 1.4 8v Estiva Blue&Me Szary Chemical '09 BYŁ Fiat Punto Classic 1.2 8V Blue Nicole '08
|
|
Góra |
|
|
doodack |
#481614 Wysłany:
13 Cze 2011, 20:25; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto Evo 3d
Silnik: 1.4 16V 135KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Energy
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 13 Cze 2011, Posty: 135
|
Macie może dostęp do takich wykresów dla Punto Evo? Konkretnie interesowałby mnie 1.4 multiair turbo.
_________________ evo energy
|
|
Góra |
|
|
Thomeck |
#481621 Wysłany:
13 Cze 2011, 20:49; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Tomek
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 25 Paź 2008, Posty: 229
|
|
Góra |
|
|
doodack |
#481630 Wysłany:
13 Cze 2011, 21:06; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto Evo 3d
Silnik: 1.4 16V 135KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Energy
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 13 Cze 2011, Posty: 135
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|