|
Obecny czas: 16 Maj 2024, 19:48
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
kazaa |
#683403 Wysłany:
31 Lip 2013, 15:28; Temat postu: Re: Białe AGP |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2200 Pomógł: 10
|
lakikwap napisał(a): Tego nie rozumiem Pisałeś "Podsumowując.. nie mam pojęcia czemu tak auto nie wychodzi z fabryki.. no nie zrozumiem tego, o wiele lepiej pracuje i płynniej rozwija większą moc." a ja odp, że wychodziło tylko za większą kasę
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
|
|
|
lakikwap |
#683408 Wysłany:
04 Sie 2013, 22:27; Temat postu: Re: Białe AGP |
|
|
Puntoświr |
|
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5186 Pomógł: 1
|
|
Góra |
|
|
DeviLL |
#684004 Wysłany:
05 Sie 2013, 14:58; Temat postu: Re: Białe AGP |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 13 Sie 2008, Posty: 1336 Pomógł: 7
|
Dźwięk jak jakiś motur , ciekawe jakby było słychać z postawionej kamerki przy zbliżaniu , przejeździe , oddalaniu się , czy też jak w środku. Mg robią też cichsze wydechy ?
_________________ K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5" 310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic
209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl
|
|
Góra |
|
|
srbenda |
#684075 Wysłany:
05 Sie 2013, 20:44; Temat postu: Re: Białe AGP |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Silesia Rejestracja: 15 Paź 2010, Posty: 767 Pomógł: 3
|
Robią, ale kolega chyba chciał głośno Jakość nagrania faktycznie średnia przez szum powietrza.
_________________ GT2256S
|
|
Góra |
|
|
lakikwap |
#684079 Wysłany:
05 Sie 2013, 20:51; Temat postu: Re: Białe AGP |
|
|
Puntoświr |
|
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5186 Pomógł: 1
|
Dla mnie wcale nie jest głośno, spodziewałem się że będzie gorzej. Jest bardzo basowy przez co nie uciążliwy, w trasie przy stałych obrotach do 3tys jest cichutko. Potwierdza to że w serii wcale nie mamy cichego wydechu, przez co nie ma dużego przeskoku. Ja mam racing, jest jeszcze street, ale wydaje mi się że był bym taki sam albo cichszy niż seria.. srbenda, a jak u Ciebie z głośnością? Co do filmiku chyba nieda sie lepiej nagrać bo itak gopro miało specjalnym mikrofon.
|
|
Góra |
|
|
srbenda |
#684085 Wysłany:
05 Sie 2013, 21:03; Temat postu: Re: Białe AGP |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Silesia Rejestracja: 15 Paź 2010, Posty: 767 Pomógł: 3
|
Zrobiłem ~1000km w weekend, i się "przepalił" trochę. Generalnie, na VI przy 3500-4000rpm (140-160) jest całkowicie cicho. Głośniej się robi przy przyspieszaniu od 2000-2500rpm. Na wolnych jest cicho. Wolałbym gdyby było jeszcze ciszej W najbliższym czasie planuję włożyć duży IC - z Iveco, albo coś w ten desen
_________________ GT2256S
|
|
Góra |
|
|
lakikwap |
#684099 Wysłany:
05 Sie 2013, 21:28; Temat postu: Re: Białe AGP |
|
|
Puntoświr |
|
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5186 Pomógł: 1
|
U ciebie brak kata, a on chyba sporo daje do głośności. IC.. hymm Ty wiesz co powinieneś zrobić
|
|
Góra |
|
|
DeviLL |
#684117 Wysłany:
05 Sie 2013, 21:50; Temat postu: Re: Białe AGP |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 13 Sie 2008, Posty: 1336 Pomógł: 7
|
Dla mnie seryjny wydech jest fajnie słyszalny , i tak się zastanawiam czy jest możliwość zrobienia wydechu polepszającego osiągi ,ale niewiele głośniejszego od serii Pewnie na żywca wydech lakiego robi wrażenie bo filmiki nigdy tego nie przekażą
_________________ K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5" 310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic
209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl
|
|
Góra |
|
|
srbenda |
#684129 Wysłany:
05 Sie 2013, 22:01; Temat postu: Re: Białe AGP |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Silesia Rejestracja: 15 Paź 2010, Posty: 767 Pomógł: 3
|
Da się > kat 100-200cpsi + środkowy przelotowy + duuuuża puszka końcowa z wylotem o nie za dużej średnicy. Całość 2,5". Będzie cicho lakikwap napisał(a): IC.. hymm Ty wiesz co powinieneś zrobić Wsadzić duże turbo?
_________________ GT2256S
|
|
Góra |
|
|
lakikwap |
#684154 Wysłany:
05 Sie 2013, 22:48; Temat postu: Re: Białe AGP |
|
|
Puntoświr |
|
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5186 Pomógł: 1
|
DeviLL napisał(a): Dla mnie seryjny wydech jest fajnie słyszalny , i tak się zastanawiam czy jest możliwość zrobienia wydechu polepszającego osiągi ,ale niewiele głośniejszego od serii Pewnie na żywca wydech lakiego robi wrażenie bo filmiki nigdy tego nie przekażą Pewnie że sie da, porpostu wybierasz opcję street w mg srbenda napisał(a): Wsadzić duże turbo? Hehehe jeśli Cię to przybliży do zrobienia programu to TAK
|
|
Góra |
|
|
srbenda |
#684275 Wysłany:
06 Sie 2013, 14:30; Temat postu: Re: Białe AGP |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Silesia Rejestracja: 15 Paź 2010, Posty: 767 Pomógł: 3
|
Nie mam na razie "luźnych" finansów Fabryczny IC jest całkiem- całkiem ale ostatnio na >30C troche muli...
_________________ GT2256S
|
|
Góra |
|
|
DeviLL |
#684287 Wysłany:
06 Sie 2013, 15:20; Temat postu: Re: Białe AGP |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 13 Sie 2008, Posty: 1336 Pomógł: 7
|
srbenda napisał(a): Nie mam na razie "luźnych" finansów Fabryczny IC jest całkiem- całkiem ale ostatnio na >30C troche muli... W sobotę badałem jak wygląda IC, i jest w miarę szeroki , może tak z 3-4cm mógłby być wyższy i pewnie grubszy bo taka chudzina (z mastera 2,8 powinien wejść p&p - jak cosik piszcie do mrowczana z fmic.pl , ma rurki,kolanka,silikony,itd.) Tydzień temu jak było 15-20stC to było czuć ,że wozik żwawszy więc pewnie te 30-35st upały miażdżą wydajność ori IC-ka.
_________________ K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5" 310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic
209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl
|
|
Góra |
|
|
srbenda |
#684300 Wysłany:
06 Sie 2013, 16:04; Temat postu: Re: Białe AGP |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Silesia Rejestracja: 15 Paź 2010, Posty: 767 Pomógł: 3
|
Fabrycznie jest ~580x140x50. Iveco ma ~630x200x65
_________________ GT2256S
|
|
Góra |
|
|
danny |
#684303 Wysłany:
06 Sie 2013, 16:08; Temat postu: Re: Białe AGP |
|
|
Puntomaniak |
|
Imię: Daniel
Samochód: Abarth Punto Evo
Silnik: 1.4 16V 165KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa/Ząbki Rejestracja: 02 Paź 2012, Posty: 72
|
podoba mi się bardzo to co robicie panowie... i zaczynam odkładać by za rok po skończeniu gwarancji serwisowej zabrać się za zabawe jak któryś by mógł na PW wysłać koszt takiej imprezy. Fajnie chodzi ten tłumik chodź jak dla mnie za cicho, ja bym chętnie zrobił coś o wiele głośniejszego tak że by gwałciło uszy Jestem ciekawy w ogóle jak w APE wyglądają takie mody, IC, wydech w końcu inny silnik, chociaż z Cinkiem gadałem i powiedział że do modów , bez zmian w IC i wydechu to multiAir słaby jest
|
|
Góra |
|
|
lakikwap |
#684344 Wysłany:
06 Sie 2013, 19:34; Temat postu: Re: Białe AGP |
|
|
Puntoświr |
|
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5186 Pomógł: 1
|
Zeby wydech byl glosniejszy mozna wyrzucic srodkowy tlumik, ja tez niemam prawdziwego tlumika tylko taka puszke. Pozniej wrzuce zdjecia. Mozna ja wyrzucic. Po drugie bardzo duzo daje srednica rury ja mam 2,5 cala przy 2,75 albo 3 cala bedzie owiele glosniej, mocy nie da ale bedzie sie darl. Podobno bez kafalizatora jest tez duzo glosniej. Niewiem ale wg mnie powinno wyjsc ze 210-220 km na spokojnie. Masz owiele wieksze turbo niz u nas. Tyle ze 200+ to juz grubo dla innych podzespolow jak skrzynia/sprzeglo.
Ps we wszystkich miejscach i aso dowiadywalem sie i sprzeglo jest nie wymianiane przy pakiecue ss. Skrzynia teoretycznie do 320nm.
[ Dodano: 06 Sie 2013 19:34 ]
Wydaje mi sie zajrozsadniej jest zrobic jakies 200km/320nm. W evo na garettcie chyba nic trudnego. W agp juz trzeba zrobic raczej dolot i ic.
|
|
Góra |
|
|
DeviLL |
#684349 Wysłany:
06 Sie 2013, 19:56; Temat postu: Re: Białe AGP |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 13 Sie 2008, Posty: 1336 Pomógł: 7
|
Ja miałem kiedyś wydech 2,5" pełen przelot a na końcu tłumik jak w motorach. Koledzy mnie słyszeli w lidlu tak więc wsadziłem wtedy środkowy mtecha i sporo wytłumiło Wg mnie w 1.4tjet zwykły i multiair do jazdy na co dzień tak by nie padały podzespoły co chwilę to ~190km i ~285Nm jest najrozsądniej , niby robią ~300Nm ale czy te 15Nm więcej warte jest wymiany poduszek silnika , sprzęgła , wahaczy , łączników , opon itd. praktycznie o połowę szybciej ? Lepiej dopracować przebieg kresek by było fajnie płasko w jak największym zakresie niż robić max cyfry które robią wrażenie na ludziach ale rozpierdzielają woza Co prawda w/w elementy nie są drogie (przynajmniej dla mnie) ale ich dostępność jest typu 1-2szt na całą PL w zamienniku i w przypadku braku 2-3tyg czekania lub cena x2/3 w ASO
_________________ K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5" 310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic
209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl
|
|
Góra |
|
|
danny |
#684362 Wysłany:
06 Sie 2013, 20:52; Temat postu: Re: Białe AGP |
|
|
Puntomaniak |
|
Imię: Daniel
Samochód: Abarth Punto Evo
Silnik: 1.4 16V 165KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa/Ząbki Rejestracja: 02 Paź 2012, Posty: 72
|
DeviLL napisał(a): Ja miałem kiedyś wydech 2,5" pełen przelot a na końcu tłumik jak w motorach. Koledzy mnie słyszeli w lidlu tak więc wsadziłem wtedy środkowy mtecha i sporo wytłumiło Wg mnie w 1.4tjet zwykły i multiair do jazdy na co dzień tak by nie padały podzespoły co chwilę to ~190km i ~285Nm jest najrozsądniej , niby robią ~300Nm ale czy te 15Nm więcej warte jest wymiany poduszek silnika , sprzęgła , wahaczy , łączników , opon itd. praktycznie o połowę szybciej ? Lepiej dopracować przebieg kresek by było fajnie płasko w jak największym zakresie niż robić max cyfry które robią wrażenie na ludziach ale rozpierdzielają woza Co prawda w/w elementy nie są drogie (przynajmniej dla mnie) ale ich dostępność jest typu 1-2szt na całą PL w zamienniku i w przypadku braku 2-3tyg czekania lub cena x2/3 w ASO racja racja nie trudno przesadzić z mocą i momentem a potem co chwilę zmieniać podzespoły bo nie dadzą rady. Zrobi się wszystko w granicach rozsądku. lakikwap jak to nie tajemnica to wysłał byś PW z info jaki koszt wydechu i programu (robiłeś u Cinka?)
|
|
Góra |
|
|
DeviLL |
#684364 Wysłany:
06 Sie 2013, 21:01; Temat postu: Re: Białe AGP |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 13 Sie 2008, Posty: 1336 Pomógł: 7
|
http://www.supersprint.com/en/IT/prod-7 ... _07__.aspx <--- patrz na ceny supersprinta , w cenie samego kata w mg motorsport miałbyś wydech (z katem , 2 tłumiki) + IC i może jeszcze by coś zostało. Chip to średnio +/- 1500zł
_________________ K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5" 310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic
209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl
|
|
Góra |
|
|
srbenda |
#684365 Wysłany:
06 Sie 2013, 21:01; Temat postu: Re: Białe AGP |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Silesia Rejestracja: 15 Paź 2010, Posty: 767 Pomógł: 3
|
Najlepiej wsadzić turbo które utrzyma 300Nm do 7000rpm Generalnie, podzespoły są mocne. Skrzynia jest najsłabszym ogniwem. Na drugim miejscu elementy zawieszenia wspólne z słabszymi GP (np. tylne łożyska ledwo wytrzymują dzień upalania na torze).
_________________ GT2256S
|
|
Góra |
|
|
DeviLL |
#684366 Wysłany:
06 Sie 2013, 21:14; Temat postu: Re: Białe AGP |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 13 Sie 2008, Posty: 1336 Pomógł: 7
|
srbenda napisał(a): Najlepiej wsadzić turbo które utrzyma 300Nm do 7000rpm Generalnie, podzespoły są mocne. Skrzynia jest najsłabszym ogniwem. Na drugim miejscu elementy zawieszenia wspólne z słabszymi GP (np. tylne łożyska ledwo wytrzymują dzień upalania na torze). Najoptymalniej byłoby znaleźć takie turbo które siada na ori kolektor i pod ori DP ,ale jeśli ma trzymać przy 7tyś to już raczej coś typu gt20 (wydajność do 250km) ,ale wtedy inny kolektor (~1000zł) , inny DP , itd... I auto zaczyna być mało dayfriendly vel wzrasta awaryjność.
_________________ K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5" 310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic
209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl
|
|
Góra |
|
|
srbenda |
#684370 Wysłany:
06 Sie 2013, 21:21; Temat postu: Re: Białe AGP |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Silesia Rejestracja: 15 Paź 2010, Posty: 767 Pomógł: 3
|
Wiem. Taki żarcik ZTCW nic nie pasuje na oryginalny kolektor i DP
_________________ GT2256S
|
|
Góra |
|
|
lakikwap |
#684390 Wysłany:
06 Sie 2013, 23:41; Temat postu: Re: Białe AGP |
|
|
Puntoświr |
|
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5186 Pomógł: 1
|
srbenda napisał(a): Nie mam na razie "luźnych" finansów Fabryczny IC jest całkiem- całkiem ale ostatnio na >30C troche muli... kumam. Co do IC.. powiem Wam tak, też okrutnie czułem jak słabnie przy większych temp. Po programie natomiast tuner powiedział ze już nie powinno być dużych różnic.. niewiem oco chodzi. Zresztą zobaczcie ze mój wynik był przy prawie 30 stopniach. Nasz IC jest kiepski bo ma plastikowe ścianki i kiepski rdzeń. Rozmiar nie jest zły ale.. Natomiast dalej bym chciał go zrobić No i wychodzi że najtaniej to jednak nietani wcale Forge.. p&p jakoś niewierze ze wiejdzie jakiś z mastera czy iveko i suma sumarum będzie rzeźba i nie tanie koszty. DeviLL napisał(a): Lepiej dopracować przebieg kresek by było fajnie płasko w jak największym zakresie niż robić max cyfry które robią wrażenie na ludziach ale rozpierdzielają woza To oczywiste że jak dobry tuner to kreski na 1 miejscu, ale i te 15nm lepiej mieć niż nie . Pisałem ze u mnie można było 190 ale brzydko wyglądało. Wydaje mi sie ze do 200km wszystko powinno sie trzymać dobrze. Ale znowu na forach zagramanicą robią po 220 na garecie i wszystko gra na seryjnych podzespołach. Jednak idąc w 200+ to już trzeba mieć w portfelu na skrzynię/sprzęgło/itp itd. srbenda napisał(a): Najlepiej wsadzić turbo które utrzyma 300Nm do 7000rpm Dla mnie wymiana turbo jest chyba bezsensu, to znaczy jest sens ale już jak idziemy mega grubo na jakieś 220hp albo i lepiej. Przecież to robią sie niesamowite koszty, z 10-13tys pęka jak nic.. Przecież to nie tylko turbina (wcale nie tania) ale i mnóstwo innych przewodów, weżyków, kolektory itp itd. O robociźnie nie wspomnę. A to małe IHI wcale nie tak źle trzyma, zobacz mój wykres, wiadomo spada ale bez tragedii (tutaj by niesamowicie dolot pomógł). Dodatkowo niewiem jakie to trrubo musiało by być żeby tak trzymało taki ogromny nm.. i wstawało by chyba przy 5 tyś w tak małym silniku. Bezsensu.
|
|
Góra |
|
|
DeviLL |
#684406 Wysłany:
07 Sie 2013, 09:33; Temat postu: Re: Białe AGP |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 13 Sie 2008, Posty: 1336 Pomógł: 7
|
Utrzymanie Nm to nie tylko turbo , ale też trzebaby zmienić wałki na colombri coś tam (i kolejne 1500-2000zł) ,a wtedy wolne obroty mogą już nie być takie fajne. Co do IC to jeszcze trzeba pamiętać ,że jak się da za duży to będą spore opory przepływu (spadek boostu , vel więcej będzie musiało turbo ładować szczególnie tak małe = zajedzie się) itd. Dlatego jak robić dolot to dedykowany najlepiej.
_________________ K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5" 310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic
209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl
|
|
Góra |
|
|
srbenda |
#684407 Wysłany:
07 Sie 2013, 10:18; Temat postu: Re: Białe AGP |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Silesia Rejestracja: 15 Paź 2010, Posty: 767 Pomógł: 3
|
Jeżeli się kiedyś będę bawił w wymianę turbo (np. jak IHI powie "dość!") to uważam że Garrett z SS jest rozwiązaniem optymalnym. Na ~210KM starczy bez kombinatoryki, kolektor jest tani i wszystko pięknie pasuje. Jakbym szedł w coś "grubszego" to wtedy tylko sprężarka która będzie dmuchać do 7000rpm i da stabilne 250KM. Wiąże się to z szeregiem zmian, jak np. szpera (~4.000zł), i koszty się robią nieciekawe (~15.000 aby było w miarę porządnie wykonane). A auto się wtedy przekształci z dupowozu na torowego popierdalacza. A na razie nie mam na to środków...
_________________ GT2256S
|
|
Góra |
|
|
DeviLL |
#684412 Wysłany:
07 Sie 2013, 10:49; Temat postu: Re: Białe AGP |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 13 Sie 2008, Posty: 1336 Pomógł: 7
|
http://www.forgemotorsport.co.uk/conten ... FMINTPUNTO <-- ciekawe po ile w PL by było oraz jakiej wielkości 2 silikono złączki byłyby potrzebne Jakby się zebrało parę osób chętnych pewnie możnaby negocjować cenę zakupu jeśli ktoś zna kogoś kto ma dostęp do forge ICków ,ale z opisu wynika ,że dodatkowe ~5KM dałoby radę zyskać po chipsie i może mniejszy spadek Nm.
_________________ K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5" 310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic
209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|