|
Obecny czas: 27 Kwi 2024, 17:27
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
lakikwap |
#618425 Wysłany:
15 Kwi 2013, 20:24; Temat postu: Re: Białe AGP |
|
|
Puntoświr |
|
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5186 Pomógł: 1
|
buladag napisał(a): Jesli porownojecie 10w50 vs. 5w40 (nie czytalem calego watku) to logiczne ze ten z mniejsza lepkoscia spowoduje szybsze zlapanie temp. plynu, producent nie ma tu znaczenia. wcześniej też miałem selenie 5w40. Ten abartowski ma 10w50, czemuż to nie wiem, może do katowania na torze lepszy? [ Dodano: 15 Kwi 2013 20:24 ]Niedawno miną rok jak jeżdżę abarthem, teraz na liczniku ok. 63tyś. Niedawno wymienione poduszki amortyzatorów i zbieżności. Bardzo fajnie ogarnęli panowie w ASO i dali bardzo duży rabat, dzięki czemu wyszło jak w każdym innym warsztacie. Wczoraj na aucie wylądowały pomalowane felgi.
|
|
Góra |
|
|
|
|
srbenda |
#660372 Wysłany:
16 Kwi 2013, 10:20; Temat postu: Re: Białe AGP |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Silesia Rejestracja: 15 Paź 2010, Posty: 767 Pomógł: 3
|
Dobrze widzę że obwódka znaczka poszła w czerń? Czym malowałeś?
_________________ GT2256S
|
|
Góra |
|
|
liferelax88 |
#660382 Wysłany:
16 Kwi 2013, 11:16; Temat postu: Re: Białe AGP |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Bartek
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: 3miasto/ Elbląg Rejestracja: 25 Sie 2010, Posty: 947 Pomógł: 2
|
|
Góra |
|
|
lakikwap |
#660546 Wysłany:
16 Kwi 2013, 21:39; Temat postu: Re: Białe AGP |
|
|
Puntoświr |
|
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5186 Pomógł: 1
|
Dokładnie plastidip polecam, fajnie to wygląda.
|
|
Góra |
|
|
kazaa |
#662774 Wysłany:
26 Kwi 2013, 09:47; Temat postu: Re: Białe AGP |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2200 Pomógł: 10
|
lakikwap napisał(a): Dokładnie plastidip polecam, fajnie to wygląda. to ja mam jakiś lewy, strasznie mało rozpryskuje się i zostawia grudki btw aluski extra
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
|
lakikwap |
#662869 Wysłany:
26 Kwi 2013, 20:43; Temat postu: Re: Białe AGP |
|
|
Puntoświr |
|
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5186 Pomógł: 1
|
hymmm a może masz Plasti-Lak ? To chyba Polski odpowiednik, słyszałem ze pierwsze wersje tak miały. btw. wymyłem wczoraj filtr bmc po 12 tyś, nie wydał się prawie wcale brudny, a wydaje mi się że auto owile gładziej pracuje, ciekawe czy tylko wrażenie.
|
|
Góra |
|
|
kazaa |
#665879 Wysłany:
08 Maj 2013, 10:00; Temat postu: Re: Białe AGP |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2200 Pomógł: 10
|
lakikwap napisał(a): hymmm a może masz Plasti-Lak ? To chyba Polski odpowiednik, słyszałem ze pierwsze wersje tak miały. btw. wymyłem wczoraj filtr bmc po 12 tyś, nie wydał się prawie wcale brudny, a wydaje mi się że auto owile gładziej pracuje, ciekawe czy tylko wrażenie. efekt placebo plasti dip mam na pewno
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
|
lakikwap |
#668017 Wysłany:
18 Maj 2013, 15:54; Temat postu: Re: Białe AGP |
|
|
Puntoświr |
|
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5186 Pomógł: 1
|
kazaa, pewnie tak, bo czasem nawet jak zaleje nową benzyne na pusty bak czuje jakby lepiej jechał Niestety złudzeniem nie jest zamuła przy takim skwarze jak dziś trzeba robić IC niema innej opcji.
|
|
Góra |
|
|
kazaa |
#668492 Wysłany:
20 Maj 2013, 10:27; Temat postu: Re: Białe AGP |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2200 Pomógł: 10
|
lakikwap napisał(a): kazaa, pewnie tak, bo czasem nawet jak zaleje nową benzyne na pusty bak czuje jakby lepiej jechał Niestety złudzeniem nie jest zamuła przy takim skwarze jak dziś trzeba robić IC niema innej opcji. takie uroki doładowanych aut, a szczególnie z małym ic, cieszmy się , że mamy fic, a nie jak vw shit gdzieś przed nadkolem
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
|
lakikwap |
#679399 Wysłany:
11 Lip 2013, 21:42; Temat postu: Re: Białe AGP |
|
|
Puntoświr |
|
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5186 Pomógł: 1
|
Już wiem czemu uszczelka turbo/dp jest taka droga bo jest ich z 8 w opakowaniu chyba że jest taka "warstwowa" Przy okazji mocno rozbawiały mnie ceny sprężarek, agp ok.5tyś, ss ok.9tyś (i nieweim czy to brutto):D przy oddaniu starej troche taniej. Btw. Ciekawe czy można ubiegać się o jakiś duży rabat przy wymianie jeśli auto zaraz po gwarancji I jeszcze takie puntowe foto. [ Dodano: 11 Lip 2013 21:42 ]Seria zdrowa jak dzwon więc można bawić się dalej
|
|
Góra |
|
|
kazaa |
#681364 Wysłany:
18 Lip 2013, 11:19; Temat postu: Re: Białe AGP |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2200 Pomógł: 10
|
nice, tryb sport trochę mocy Ci ujmuje
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
|
lakikwap |
#681426 Wysłany:
18 Lip 2013, 20:44; Temat postu: Re: Białe AGP |
|
|
Puntoświr |
|
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5186 Pomógł: 1
|
kazaa, nono tak jakoś kunia troche mniej, ale to itak już niedługo.. To hamowanie tak tylko zeby sprawdzić motorownie czy wszystko jest okej.
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#681613 Wysłany:
20 Lip 2013, 00:01; Temat postu: Re: Białe AGP |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13053 Pomógł: 54
|
kazaa napisał(a): nice, tryb sport trochę mocy Ci ujmuje Maksymalnej. Widać zdecydowany wzrost mocy pomiedzy 2-4krpm
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
lakikwap |
#681623 Wysłany:
20 Lip 2013, 08:18; Temat postu: Re: Białe AGP |
|
|
Puntoświr |
|
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5186 Pomógł: 1
|
Dokladnie, czesto mowi sie o wynikach maksymalnych ktore to niewiele mowia..
|
|
Góra |
|
|
kazaa |
#682457 Wysłany:
25 Lip 2013, 10:02; Temat postu: Re: Białe AGP |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2200 Pomógł: 10
|
lakikwap napisał(a): kazaa, nono tak jakoś kunia troche mniej, ale to itak już niedługo.. To hamowanie tak tylko zeby sprawdzić motorownie czy wszystko jest okej. w błedzie pomiaru takze spoko, moj zarcik
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
|
lakikwap |
#682838 Wysłany:
27 Lip 2013, 15:45; Temat postu: Re: Białe AGP |
|
|
Puntoświr |
|
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5186 Pomógł: 1
|
W tym tygodniu sporo pozmieniało się w aucie, tym razem mechanicznie Mianowicie odwiedziłem MG motorsport oraz Rperformace, po tych zabiegach auto zmieniło się nie do poznania. Co do MG. Jestem bardzo zadowolony że do nich pojechałem. Bardzo profesjonalne pojęcie, widać że chłopaki znają się na układach wydechowych, fajne podejście do klienta. Kilka osób od razu zabiera się do pracy nad autem. Ja zdecydowałem się na zastąpienie katalizatora fabrycznego katem 200cpsi, następnie wydech 2,5cala (63mm, fabrycznie 55mm) w środku malutki tłumik, na końcu puszka racing z 2 końcówkami po 80mm zakrzywionymi do środka. Co do dźwięku bałem się że źle robie biorąc wersje racing, jednak okazało się że choć jest głośniejszy to dźwięk jest na maksa basowy i wcale nie uciążliwy. W trasie na odpowiednich obrotach jest idealnie cicho. Tłumiki ich są wszędzie chwalone i to prawda. Cena także bardzo konkurencyjna w porównaniu do innych firma, także.. POLECAM! Co do końcówek, podobają mi się mega! są idealnie spasowane, rozmiarowo świetnie pasują to zderzaka i są fajnie zawinięte do środka. Tutaj kilka foto. Więcej fotek jak dostane z MG razem z filmikiem. Okej, wydech jest, teraz trzeba to wystroić! Auto oddałem spokojnie do Rperformance, dobrze znana firma, mnóstwo znajomych robiło tam auta i są bardzo zadowoleni. Ciekaw byłem co wyjdzie z abartha bo pierwszy raz robili takie auto. Witek, czyli tuner Rperformance, bardzo profesjonalnie podszedł do tematu i mnóstwo czytał i dowiadywał się o silniku. Wszystko przygotował i zaprosił mnie na strojenie. Priorytetem było bezpieczeństwo, szybko osiągalna moc i 2 rożne programy. Mocny i jak najlżejszy do codziennej jazdy. Wszystko udało się lepiej niż myślałem Na sporcie osiągnęliśmy wynik 183 konie przy 5700 obrótów i moment 286nm już przy 3200 obrotów, odcinka przy 6600. Wynik dla mnie świetny! Moc mocą ale teraz auto ciągnie do samej odcinki, nie jak wcześniej do 4500.... Aż dziwnie się jeździ Kreski wyszyły super. Można było spokojnie zrobić 190 ale kreski nie były już takie fajne i moment był bardzo wysoko.. Także jak mówiłem ma być przyjemnie i bezpiecznie. Drugi program to light, tutaj ponownie pokłony dla Witka. Jest naprawdę świetny na co dzień, w odróżnieniu do poprzedniego programu teraz jest zwiększona czułość gazu przez co od razu rośnie doładowanie oraz co najważniejsze moment maks jest nie jak poprzednio gdzieś przy 4600 tylko zaraz na 3400 Jest podobny do poprzedniego sporta, tyko gładziej i płynniej rozwija moc, no i jest oczywiście słabszy mocno aby oszczędzić sprzęt i paliwo Nie zapominajmy także, że ten wykres jest z mega upalnego dnia, prawie 30 stopni! Tutaj wykresik. Podsumowując.. nie mam pojęcia czemu tak auto nie wychodzi z fabryki.. no nie zrozumiem tego, o wiele lepiej pracuje i płynniej rozwija większą moc. Aaa i jeszcze ciekawostka, na tym turbo i wtryskach spokojnie można zrobić ok. 210 koni , zmiany mechaniczne muszą być ale wcale nie duże, standrad, czyli IC i dolot (u nas jest np śmiesznie małe doprowadzenie powietrza z przodu, samo to bardzo dużo by dało..). Polecam!
|
|
Góra |
|
|
DeviLL |
#682857 Wysłany:
27 Lip 2013, 18:19; Temat postu: Re: Białe AGP |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 13 Sie 2008, Posty: 1336 Pomógł: 7
|
Fajnie to wygląda , mówisz ,że 210km na ori turbo ? Nie wysra się szybko bo to chyba już koło 1,5-1,6 bara by musiał pompować w overbooście. PS: co do cen turbin garrett gt1446 kosztuje parę razy mniej niż wcześniej było pisane , no chyba ,że mówimy o cenach ASO
_________________ K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5" 310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic
209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl
|
|
Góra |
|
|
lakikwap |
#682858 Wysłany:
27 Lip 2013, 18:27; Temat postu: Re: Białe AGP |
|
|
Puntoświr |
|
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5186 Pomógł: 1
|
DeviLL napisał(a): Fajnie to wygląda , mówisz ,że 210km na ori turbo ? Nie wysra się szybko bo to chyba już koło 1,5-1,6 bara by musiał pompować w overbooście. Teraz dmucha prawie jak wcześniej, jakieś 0,8 bara, w piku oczywiście spor więcej ok 1,1. Niewiem jak przy tak dużej mocy, ale jeśli będzie niebezpiecznie to tyle się nie zrobi, generalnie 200+ to wszystko dalej przypuszczenia ale już jakoś potwierdzone. Już na dzień dzisiejszy 190 możliwe, a jeszcze ile rzeczy mechanicznych do zrobienia... DeviLL napisał(a): PS: co do cen turbin garrett gt1446 kosztuje parę razy mniej niż wcześniej było pisane , no chyba ,że mówimy o cenach ASO No tak tak, aso aso wiem że owiele taniej można.
Ostatnio edytowany przez lakikwap 28 Lip 2013, 01:43, edytowano w sumie 2 razy
|
|
Góra |
|
|
DeviLL |
#682861 Wysłany:
27 Lip 2013, 19:23; Temat postu: Re: Białe AGP |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 13 Sie 2008, Posty: 1336 Pomógł: 7
|
Jak będzie potrzeba to dam namiar do kolegi , który ma dostęp do garrett turbinek , a jak z mego polecenia to cena może być bardzo fajna (oczywiście ori garrett) Szkoda ,że nie ma w necie żadnych map kompresora tak jak do garrettów bo można by wybadać max sprawność... PS: czekamy na filmik jak to chodzi na wolniaku i jak na przejeździe koło mikrofonu Atm i got instaled an IHI rhf3 VL36 from a GP Abarth + K&N Air intake and custom made Exhaust 63.5mm. With ECU tunning i got 195 HP tested on Dyno <-- z zagranicy , kiedyś ktoś coś modził 120km t-jeta i niby 195km hmmm... na 1,45b overboost , wydech , dolot z ic
_________________ K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5" 310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic
209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl
|
|
Góra |
|
|
srbenda |
#682942 Wysłany:
28 Lip 2013, 12:37; Temat postu: Re: Białe AGP |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Silesia Rejestracja: 15 Paź 2010, Posty: 767 Pomógł: 3
|
Kiedy upalamy na Torze?
_________________ GT2256S
|
|
Góra |
|
|
lakikwap |
#682954 Wysłany:
28 Lip 2013, 13:28; Temat postu: Re: Białe AGP |
|
|
Puntoświr |
|
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5186 Pomógł: 1
|
srbenda, ojj nie kuś był plan jechać na Poznań ale chwile trzeba dać na odbudowanie budżetu Zresztą na torze to moc chyba ma niewiele do znaczenia.. a umiejętności..
|
|
Góra |
|
|
srbenda |
#682970 Wysłany:
28 Lip 2013, 15:33; Temat postu: Re: Białe AGP |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Silesia Rejestracja: 15 Paź 2010, Posty: 767 Pomógł: 3
|
Na Poznaniu ważne są porządne opony Moc się też przyda
_________________ GT2256S
|
|
Góra |
|
|
kazaa |
#683081 Wysłany:
29 Lip 2013, 13:29; Temat postu: Re: Białe AGP |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2200 Pomógł: 10
|
fajny wynik, nie będę szperał od początku powiedz co zmieniłeś, wydeszek przelot prawie, IC też ruszałeś ? Seria wychodziła też z fabryki, ale za grube $$ skrzynia esseesse
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
|
lakikwap |
#683162 Wysłany:
29 Lip 2013, 20:06; Temat postu: Re: Białe AGP |
|
|
Puntoświr |
|
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5186 Pomógł: 1
|
kazaa napisał(a): powiedz co zmieniłeś, wydeszek przelot prawie, IC też ruszałeś seryjny kat zastąpiony sportowym 200cpsi, dalej wydech na 2,5cala. No i program. IC póki co seria. kazaa napisał(a): Seria wychodziła też z fabryki, ale za grube $$ skrzynia esseesse Tego nie rozumiem
|
|
Góra |
|
|
DeviLL |
#683183 Wysłany:
29 Lip 2013, 21:52; Temat postu: Re: Białe AGP |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 13 Sie 2008, Posty: 1336 Pomógł: 7
|
lakikwap napisał(a): kazaa napisał(a): powiedz co zmieniłeś, wydeszek przelot prawie, IC też ruszałeś seryjny kat zastąpiony sportowym 200cpsi, dalej wydech na 2,5cala. No i program. IC póki co seria. kazaa napisał(a): Seria wychodziła też z fabryki, ale za grube $$ skrzynia esseesse Tego nie rozumiem Chodzi pewnie o to ,że zestaw esseesse był pakowany do drewnianej skrzyni i kosztował ~20tyś
_________________ K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5" 310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic
209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|