|
Obecny czas: 20 Kwi 2024, 06:02
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 7 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Patrikoss |
#567024 Wysłany:
03 Kwi 2012, 21:11; Temat postu: Problem z silnikiem wycieraczek |
|
|
Sympatyk kropek |
Imię: Patryk
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: wielkopolskie [P]
Rejestracja: 18 Gru 2011, Posty: 6 Pomógł: 1
|
Witam serdecznie mam taki problem z silnikiem wycieraczek, mianowicie pierwszy objaw był taki że zniknęły wycieraczki czasowe (działają cały czas bez przerwy ) oraz po wyłączeniu wycieraczki nie wracają do pozycji leżącej zatrzymują sie tam gdzie wyłączymy manetkę, moje pytanie czy objawem tego jest uszkodzona elektronika przy silniku czy coś innego bo kupiłem drugi używany silnik i jest to samo identyczny objaw, a drugim objawem jest to że silnik który kupiłem jak i ten moj stary bardzo głośno pracują ten moj działał normalnie dopiero po kilku dniach i padły te czasówki zaczął sie objaw bardzo głośnej pracy, proszę o waszą pomoc o bo nie wiem czy kupiłem drugi uszkodzony silnik czy po prostu w samochodzie jest cos innego uszkodzone z góry dziękuję za pomoc
pozdrawiam
Patryk
|
|
Góra |
|
|
|
|
graczyk |
#567048 Wysłany:
03 Kwi 2012, 21:57; Temat postu: Re: Problem z silnikiem wycieraczek |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: artur
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: HLX
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Rejestracja: 05 Mar 2012, Posty: 2280 Pomógł: 5
|
|
Góra |
|
|
pmx007pl |
#568389 Wysłany:
07 Kwi 2012, 17:22; Temat postu: Problem z silnikiem wycieraczek przednich... |
|
|
Przedniej wycieraczki nie rozbierałem, ale tył jest sterowany czysto mechanicznie (plastikowa zębatka w przekładni jest z polami stykowymi, jak "programatory" w starych pralkach, które "sterują" wykonaniem jednego cyklu pracy i zatrzymania się wycieraczki na swoim miejscu). Można podejrzewać, że wycieraczki przednie mają to samo i wymiana samego silnika nic nie da jak reszta (przekładnia) jest stara. Jeżeli to nie przekładnia ze "sterownikiem" mechanicznym, to pozostanie już chyba tylko manetka przy kierownicy.
|
|
Góra |
|
|
Patrikoss |
#568678 Wysłany:
08 Kwi 2012, 12:56; Temat postu: Re: Problem z silnikiem wycieraczek |
|
|
Sympatyk kropek |
Imię: Patryk
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: wielkopolskie [P]
Rejestracja: 18 Gru 2011, Posty: 6 Pomógł: 1
|
Ten silniczek co kupiłem ostatnio już oddałem kupiłem inny od punto przyprowadzonego z Niemiec na cześć dali mi cały silnik z mechanizmem po świętach będę montował mam nadzieje że będzie działać, ja właśnie zastanawiam się czy jak by była manetka uszkodzona jakie wtedy są objawy
|
|
Góra |
|
|
graczyk |
#568687 Wysłany:
08 Kwi 2012, 13:18; Temat postu: Re: Problem z silnikiem wycieraczek |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: artur
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: HLX
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Rejestracja: 05 Mar 2012, Posty: 2280 Pomógł: 5
|
|
Góra |
|
|
Patrikoss |
#568690 Wysłany:
08 Kwi 2012, 13:27; Temat postu: Re: Problem z silnikiem wycieraczek |
|
|
Sympatyk kropek |
Imię: Patryk
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: wielkopolskie [P]
Rejestracja: 18 Gru 2011, Posty: 6 Pomógł: 1
|
też mi się tak wydaje ale teraz mnie umocniłeś w tej wiedzy dzięki mam nadzieje że ten silnik będzie już działał
|
|
Góra |
|
|
Zepco |
#580116 Wysłany:
13 Maj 2012, 19:04; Temat postu: Re: Problem z silnikiem wycieraczek |
|
|
Forumowicz |
Imię: Łukasz
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: S
Województwo: świętokrzyskie [T]
Miejscowość: Kielce Rejestracja: 13 Maj 2012, Posty: 3
|
Wybaczcie, że odświeżam temat, ale mam podobny problem jak koledzy u góry. Generalnie mechanizm wycieraczek pracuje poprawnie, czyli wszystkie prędkośći pracują, zatrzymuje się tam gdzie trzeba, ale problemem jest hałas. Poprzedni właściciel nie oczyścił kanalików odprowadzających wodę z liści i niestety następowały małe podtopienia. Odkręciłem cały mechanizm i na ile było to możliwe zajrzałem do środka samego silnika i nie jest tam za ciekawie, widać duże ilości korozji. W związku z tym mam kilka pytań. Czy jest możliwe rozebranie go na części i ponowne złożenie? Rozumiem, że poza łożyskiem tym od strony sterowania jest jeszcze drugie (i ono prawdopodobnie szumi). Mam Fiata CC 900 i z tego co widziałem na zdjęciach (nie próbowałem się do niego dostać) to mechanizmy są podobne. Z tego co zdążyłęm się zorientować, to różnica jest w "biegach". Czy za nie odpowiadają tylko te blaszki wewnątrz plastiku, czy też silnik musi być odpowiedni?
_________________
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 7 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|