jak napisałem nie ma prądu na 35 pinie złącza urządzenia sterującego (kompie). tam idzie prąd z przekaźnika. kabel w wiązce jest ok. więc wszystko wskazuje na przekaźnik. zobaczymy jak przyślą nowy. już dwóch "fachowców" chciało wymieniać kompa nawet nie rzucając okiem. ale wg. mnie to ostateczność.
przy okazji w książce sam naprawiam jest kupa błędów i niedomówień związanych ze sprawdzaniem miernikiem.
jeszcze pytanko - czy ktoś ma autoelektro nr 104 i 60 ? lub książkę autoelektro INSTALACJE ELEKTRYCZNE SAMOCHODÓW FIAT ?
[ Dodano: 26 Kwi 2012 18:13 ]nareszcie dostałem przekaźnik - zmieniłem - nic nie miga - teoretycznie wszystko by grało - ale nie ma zasilania na wtyczce kompa pin 35 + masa powinno być wg. książki napięcie aku. wg mnie z odłączonym kompem tego się zmierzyć nie da. w każdym razie wiązka między przekaźnikiem a kompem 1 -35 ma przejście. napięcie - jest zero. rozbroiłem stary przekaźnik na pinie 1 nie ma napięcia. cholera jakiś immobilizer, komp, alarm (odłączony kluczykiem) czy co? jakieś porady? czy ktoś może wypiąć wtyczkę od kompa i zmierzyć czy ma napięcie na 35 pinie wtyczki?
[ Dodano: 27 Kwi 2012 15:16 ]wracam do wiązki - brak przejścia między czujnikiem temp. cieczy chłodzącej a kompem co ciekawe pokazuje "właściwy" opór
? tylko że taki sam gdy czujnik jest podłączony jak i odłączony. wg. knigi jest to jeden z czynników uniemożliwiających uruchomienie silnika.
[ Dodano: 02 Maj 2012 16:28 ]załatwiłem kompa bez immo - G... z tego. to wykluczyło drogą awarię i szukanie wróciło do wiązki. i jednak wiązka - zwalona jedna masa. punto ożyło.