You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 19 Kwi 2024, 04:13

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 49 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #591552 Wysłany: 19 Cze 2012, 21:40; 
 Temat postu: Modyfikacja silnika 1.2 8V do 1000zł
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Imię: Mateusz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 14 Kwi 2012,
Posty: 87
Witam:) Jakie zmiany proponujecie do tej ceny:) Da rade dojść do 80-90 KM?


Góra
 Profil  
 

 
 Post #591560 Wysłany: 19 Cze 2012, 21:50; 
 Temat postu: Re: Modyfikacja silnika 1.2 8V do 1000zł
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Black Pearl napisał(a):
Da rade dojść do 80-90 KM?

Da ;)

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #591571 Wysłany: 19 Cze 2012, 21:58; 
 Temat postu: Re: Modyfikacja silnika 1.2 8V do 1000zł
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Imię: Mateusz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 14 Kwi 2012,
Posty: 87
To jakie modyfikacje trzeba zrobić :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #591576 Wysłany: 19 Cze 2012, 22:12; 
 Temat postu: Re: Modyfikacja silnika 1.2 8V do 1000zł
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Nie wiem ile miało moje 1.1 w serii. Teoretycznie wg fabryki 54KM@5500rpm i 86Nm@3500rpm
Po zrobieniu dolotu (dziura w obudowie + doprowadzenie zimnego) minimalnym splanowaniu głowicy i założeniu wydechu 4-2-1 od punto 75 było 67KM@5900rpm i 99Nm@4100rpm.
Do tego doszedł wałek 866, chip przesuwający odcięcie na 7400rpm (+ nieco inna mapa wtrysku) no i na koniec przepustnica z punto 75.
Efekt - 82KM@6300rpm i 110Nm@4200rpm
Przy obrobieniu głowicy i większym podłubaniu wydechu 90KM realne, tym bardziej z 1.2

[ Dodano: 19 Cze 2012 22:05 ]

2011:
Image


2012:
Image

Koszt całości w granicach 500zł.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #591582 Wysłany: 19 Cze 2012, 22:16; 
 Temat postu: Re: Modyfikacja silnika 1.2 8V do 1000zł
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Krzysztof
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: [CIN] Inowrocław
Rejestracja: 26 Lip 2011,
Posty: 5925
Pomógł: 35
A co powiesz o 73?
Jedyne, co mi zostaje to planowanie, mapa, kolektor wydechowy, podłubanie głowicy?
Ciekaw jestem czy tymi środkami da się dociągnąć do 100KM.

_________________
Rany boskie, jeżdżę kioskiem


Góra
 Profil  
 
 
 Post #591583 Wysłany: 19 Cze 2012, 22:21; 
 Temat postu: Re: Modyfikacja silnika 1.2 8V do 1000zł
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Angry_Us3r napisał(a):
Jedyne, co mi zostaje to planowanie, mapa, kolektor wydechowy, podłubanie głowicy?
Ciekaw jestem czy tymi środkami da się dociągnąć do 100KM.

Da się ;)
Po raz 140568560999539 powtórzę, że wrzucałem kiedyś artykuł, z punciakiem 75 pomodzonym na 103KM i 130Nm.
Planowanie i porting głowicy, odpowiednio policzony wydech, dolot (chociaż tam seryjny okazał się najlepszy ponoć :E chociaż pewnie opcji z dziurą nie próbowali ;)) no i do tego korekta mapy, jakiś lepszy wałek (tam były z catcams jeśli dobrze pamiętam) i już ;)

[ Dodano: 19 Cze 2012 22:21 ]

Tylko to nie będą takie koszty jak przy 1.1 :E
Tam koleś w 2002r wybulił na to 5000zł i podejrzewam, że teraz wiele mniej by to nie kosztowało (chociaż on tam w znanych firmach robił, jakby to robić samemu to sporo z kosztów można zejść).

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #591584 Wysłany: 19 Cze 2012, 22:21; 
 Temat postu: Re: Modyfikacja silnika 1.2 8V do 1000zł
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Krzysztof
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: [CIN] Inowrocław
Rejestracja: 26 Lip 2011,
Posty: 5925
Pomógł: 35
Aż miło to słyszeć. :E
Oczywiście myślę o tym pod kątem wybebeszonego auta (rozrywkowo-KJSowego).

_________________
Rany boskie, jeżdżę kioskiem


Góra
 Profil  
 
 
 Post #591585 Wysłany: 19 Cze 2012, 22:23; 
 Temat postu: Re: Modyfikacja silnika 1.2 8V do 1000zł
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Angry_Us3r napisał(a):
Oczywiście myślę o tym pod kątem wybebeszonego auta (rozrywkowo-KJSowego).

No niestety, bez odelżenia punciak swoje waży.
Ten 103KM, 130Nm robił ledwie 9,8s do 100km/h a wydawało by się, że przy takiej mocy powinno być sporo lepiej (tam było trochę CA, duże koła no i pewnie moment tylko na wysokich obrotach).

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #591587 Wysłany: 19 Cze 2012, 22:25; 
 Temat postu: Re: Modyfikacja silnika 1.2 8V do 1000zł
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Krzysztof
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: [CIN] Inowrocław
Rejestracja: 26 Lip 2011,
Posty: 5925
Pomógł: 35
Zrobić 800kg masy własnej, koła 13 stal, opony o niskim profilu i powinno być fajnie.

_________________
Rany boskie, jeżdżę kioskiem


Góra
 Profil  
 
 
 Post #591588 Wysłany: 19 Cze 2012, 22:27; 
 Temat postu: Re: Modyfikacja silnika 1.2 8V do 1000zł
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Angry_Us3r napisał(a):
Zrobić 800kg masy własnej, koła 13 stal, opony o niskim profilu i powinno być fajnie.

800 może być wykonalne ale ciężko. Małe 13", niekoniecznie stal ;) i pewnie się będzie dobrze odpychać.
Tylko 13" nie wchodzą na tarcze 257mm tak na marginesie ;)

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #591596 Wysłany: 19 Cze 2012, 22:51; 
 Temat postu: Re: Modyfikacja silnika 1.2 8V do 1000zł
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Imię: Mateusz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 14 Kwi 2012,
Posty: 87
Ma ktoś pomysł na tą drugą sondę lambda w PII przy kolektorze 4-2-1 ?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #591597 Wysłany: 19 Cze 2012, 22:52; 
 Temat postu: Re: Modyfikacja silnika 1.2 8V do 1000zł
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Krzysztof
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: [CIN] Inowrocław
Rejestracja: 26 Lip 2011,
Posty: 5925
Pomógł: 35
Wspawać tulejkę i zamontować lambdę.

_________________
Rany boskie, jeżdżę kioskiem


Góra
 Profil  
 
 
 Post #591598 Wysłany: 19 Cze 2012, 22:54; 
 Temat postu: Re: Modyfikacja silnika 1.2 8V do 1000zł
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Imię: Mateusz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 14 Kwi 2012,
Posty: 87
Komp nie będzie wywalał błędu P420?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #591605 Wysłany: 19 Cze 2012, 23:35; 
 Temat postu: Re: Modyfikacja silnika 1.2 8V do 1000zł
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Angry_Us3r napisał(a):
Wspawać tulejkę i zamontować lambdę.

Oszukać kompa tak jak przy gazie i tyle.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #591612 Wysłany: 19 Cze 2012, 23:49; 
 Temat postu: Re: Modyfikacja silnika 1.2 8V do 1000zł
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Krzysztof
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: [CIN] Inowrocław
Rejestracja: 26 Lip 2011,
Posty: 5925
Pomógł: 35
Albo i tak, emu wtrysków STAG i będzie hulać.

_________________
Rany boskie, jeżdżę kioskiem


Góra
 Profil  
 
 
 Post #591629 Wysłany: 20 Cze 2012, 07:16; 
 Temat postu: Re: Modyfikacja silnika 1.2 8V do 1000zł
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Imię: Mateusz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 14 Kwi 2012,
Posty: 87
A jaki dolot zastosować ? opłaca się bawić w zmianę kolektora ssącego ? U mnie był by raczej trochę z tym problem ponieważ w kanały kolektora mam wkręcone dysze gazowe i przekładka tego mogła by coś zepsuć :D


Góra
 Profil  
 
 
 Post #591637 Wysłany: 20 Cze 2012, 08:12; 
 Temat postu: Re: Modyfikacja silnika 1.2 8V do 1000zł
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Black Pearl, masz LPG, to daj sobie lepiej spokój z tuningiem dolotu, bo potem będziesz tylko po gazownikach jeździł, żeby ci to poustawiali.

Ewentualnie kup całą górę silnika - głowicę, kolektory itd od 1.2 75, wtedy jeszcze jakoś to się da ogarnąć.
Generalnie kolektora na początek ruszać nie trzeba.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #591640 Wysłany: 20 Cze 2012, 08:16; 
 Temat postu: Re: Modyfikacja silnika 1.2 8V do 1000zł
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Krzysztof
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: [CIN] Inowrocław
Rejestracja: 26 Lip 2011,
Posty: 5925
Pomógł: 35
Zamontować całą puszkę 73+rurę 80mm z dopływem zimnego+wkładka Pipercross np.+przepustnica 73 i wszystko będzie ładnie pasować.

STax - na sekwencji zmiany dolotu nie robią "kuku" :) Dawki masz przecież dobierane dynamicznie, jak we wtryskiwaczach benzynowych. Można powiedzieć, że śmigając na sekwencji śmigasz, jak na PB.
Ja też o tym myślę, żeby zmienić generację gazu na IV, gdy siądzie mi reduktor.

_________________
Rany boskie, jeżdżę kioskiem


Góra
 Profil  
 
 
 Post #591723 Wysłany: 20 Cze 2012, 13:08; 
 Temat postu: Re: Modyfikacja silnika 1.2 8V do 1000zł
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Imię: Mateusz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 14 Kwi 2012,
Posty: 87
Ja mam sekwencje. A dla mnie gazownicy to ... . Regulacja gazu 100zł, kabelek do regulacji 60zł z przesyłką + odpowiednia wiedza:)

Angry_Us3r- zmieniaj na sekwencję o wiele lepsza. Moja kropka spala w trasie 0.8 l lpg więcej niż PB. Jakie masz spalanie w mieście na tej swojej instalacji co masz teraz?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #591732 Wysłany: 20 Cze 2012, 13:34; 
 Temat postu: Re: Modyfikacja silnika 1.2 8V do 1000zł
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Krzysztof
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: [CIN] Inowrocław
Rejestracja: 26 Lip 2011,
Posty: 5925
Pomógł: 35
Gdzieś takie, jak w podpisie, tyle, że ja robię odcinki max. po 8km w jedną stronę, a mam dość paliwożerny styl jazdy "gniotę pedała". W trasie ok. 8,5L wychodzi. Ale to wina już 3letniego parownika, dawki na prawie bogato, a spalanie z podpisu mam liczone zimą, w -15C, na zimówkach nalewkach i profil 70 :E to i tak mało spalił.

Chcę zakładać sekwencję, mam 3 letnią butlę i wlew, instalka cała nówka pociągnięta, miałem przekładkę używki w grudniu. Ale czuję, że pod koniec roku reduktor mi się brzydko mówiąc wysra, więc rozważam montaż sekwencji (na pewno STAG 300 + jakieś dobre wtryski). Kto wie, czy sam sobie tego nie zrobię.

_________________
Rany boskie, jeżdżę kioskiem


Góra
 Profil  
 
 
 Post #591745 Wysłany: 20 Cze 2012, 14:25; 
 Temat postu: Re: Modyfikacja silnika 1.2 8V do 1000zł
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Imię: Mateusz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 14 Kwi 2012,
Posty: 87
Wtryski które dają do zestawów staga w zupełności starczą. Bez problemu byś to samemu zrobił, tylko zakup interfejsu to podstawa do takiej roboty:) jeśli chodzi o podpięcie wiązki to banalna sprawa, wystarczy umieć czytać schematy i nie być daltonistą:D potrzebne jeszcze parę wężyków, dysze, wiertła do rozwiercania dysz, Zależy też czy chcesz włożyć wszystko nowe czy jakąś używkę


Góra
 Profil  
 
 
 Post #591790 Wysłany: 20 Cze 2012, 16:51; 
 Temat postu: Re: Modyfikacja silnika 1.2 8V do 1000zł
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn
Rejestracja: 01 Maj 2012,
Posty: 71
Witam,
widzę, że ciekawy temat, poruszyliście. Dodanie paru kucy mojemu kropkowi też mi chodzi po głowie, ale na razie notuję notoryczny deficyt w budżecie :E więc ten temat musi poczekać...

Interesuje mnie, natomiast, bardzo sprawa pewnej usterki instalacji LPG, która w ostatnich dniach zaczęła się pojawiać. Mianowicie, w trakcie jazdy na LPG sterownik zaczyna alarmować o zerowym stanie gazu i automatycznie przechodzi na zasilanie non-PB. Problem polega na tym, że zbiornik gazu jest w połowie pełny - a mimo to muszę jeździć na benzynie. Jak kropas postoi sobie przez noc w garażu to na 1-2 dni problem znika, ale po tym czasie znów powraca. Co może być przyczyną? Czujnik poziomu gazu w butli czy może sterownik?

_________________
GP 1.2 8V 65KM
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #591836 Wysłany: 20 Cze 2012, 19:56; 
 Temat postu: Re: Modyfikacja silnika 1.2 8V do 1000zł
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Imię: Mateusz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 14 Kwi 2012,
Posty: 87
Czujnik poziomu gazu służy tylko do sterowania diodami pokazującego stan gazu w butli. Powodem chyba będzie słabe ciśnienie w układzie. Ciśnienie spada i sterownik przełącza się od razu na PB. Najlepiej podłączyć się przez interfejs do centralki i sprawdzić czy coś tam skopane nie jest. Nie masz przez przypadek zapchanych filtrów? albo już reduktor nie domaga.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #592257 Wysłany: 22 Cze 2012, 08:41; 
 Temat postu: Re: Modyfikacja silnika 1.2 8V do 1000zł
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn
Rejestracja: 01 Maj 2012,
Posty: 71
No właśnie jestem jakiś miesiąc - półtora po wymianie reduktora i regulacji układu, więc chyba nie w reduktorze jest pies pogrzebany... Czujnik poziomu gazu w butli jest walnięty już od czasu zakupu - ASO go oglądało i stwierdzili, że można z niego zupę ugotować, więc jeżdżę metodą tzw. "na kilometry"... Ale skoro czujnik poziomu gazu nie ma tutaj wiele do zaszkodzenia, to zastanawiam się co ma...

Faktycznie, chyba warto sprawdzić w pierwszej kolejności filtry...

_________________
GP 1.2 8V 65KM
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #592308 Wysłany: 22 Cze 2012, 10:51; 
 Temat postu: Re: Modyfikacja silnika 1.2 8V do 1000zł
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Imię: Mateusz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 14 Kwi 2012,
Posty: 87
Stawiam na filtry, albo czujnik ciśnienia gazu i podciśnienia kolektora jest walnięty. Sekwencje masz założoną ?


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 49 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO