You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 19 Kwi 2024, 19:14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #633654 Wysłany: 28 Gru 2012, 00:43; 
 Temat postu: swap z 1.2 8v na.... 1.4T-jet =TEORETYCZNIE=
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Imię: K.O
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 14 Sie 2012,
Posty: 63
Właśnie tak mnie naszło na poszukanie jakiś info apropo swapa jak w temacie... niestety nigdzie nie znalazłem nic...
Ktoś wogóle swapuje PII? Ja wiem, ze to nie szarańcza (znaczy Cento), że swapuje się na wszystko co jest silnikiem, alee...

Oczywiście od razu piszę, że nic nie planuje (no jak bidny student może robić takie kosztowne rzeczy), ale jestem ciekaw jakby to wyglądało (mooooże kiedyś coś zeswpauje :E z wyjątkiem roweru :lol: ) Wątek bardziej czysto teoretyczny :D

Mamy sobie PII z silnikiem 1.2 8v 60km (jest ich pełno) a chcemy mieć super szybkie PII, pod którego maską drzemie 140KM (no i owsa jeszcze można dosypać na 160/180KM, nie?)

Co trzeba by zmienić, co można zmienić no i czy dużo przeróbek?

Jakie przybliżone koszta części mogą być?



Aha, od razu napiszę - nie inetersują mnie odpowiedzi, ze za tę kasę (lub po dołożenie XXXZŁ) można kupić GP z 1.4T-jet.... to nie o to chodzi...


Może ktoś kiedyś podejmie się takiego wyzwania 8) :mrgreen:

_________________
FIAT TO NIE AUTO - FIAT TO STYL ŻYCIA!


Góra
 Profil  
 

 
 Post #633658 Wysłany: 28 Gru 2012, 00:48; 
 Temat postu: Re: swap z 1.2 8v na.... 1.4T-jet =TEORETYCZNIE=
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa
Rejestracja: 04 Mar 2007,
Posty: 4202
Pomógł: 11
Szukasz dawcę, przekładasz wszystko z dawcy, kombinujesz wiązki i jeździsz. Po co taki temat?

_________________
Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...

Sprzedam części do Punto GT --> link


Góra
 Profil  
 
 
 Post #663974 Wysłany: 01 Maj 2013, 11:45; 
 Temat postu: Re: swap z 1.2 8v na.... 1.4T-jet =TEORETYCZNIE=
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Krzysiek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 06 Wrz 2008,
Posty: 578
Pomógł: 3
Z dużą dozą wątpliwości traktował bym wsadzenie 1.4 T - Jet'a do PII, w Linei jest mu już w sumie ciasno a buda PII jest znacznie mniejsza. :) Co do kosztów, po za częściami elementarnymi takimi jak silnik :) (cena około 4 tys.) trzeba by zawieszenie nieco usztywnić (koszt ok. 3 do 4 tys.) wymiany sprężyn, amortyzatorów, szpera, do tego dochodzi również zmiana układu hamulcowego czyli większe tarcze, klocki (tym samym zaciski) na przód + na tył również układ z tarczami i klockami cena ok. 2 tys. no i najważniejsze koszty robocizny mechanika jeżeli sami nie mamy możliwości i umiejętności, trudna do określenia. Także bez 10 tys. w kieszeni nie ma co nawet o takim zabiegu myśleć. Aczkolwiek plan ambitny i mi się osobiście podoba, takie PII wyrywało by z siedzeń... :D

Co do pytania 'po co taki temat?' Wydaje mi się, że pytanie trochę nie na miejscu, w końcu to forum. :D

_________________
Image
Image Piszę poprawnie po polsku
.

Góra
 Profil  
 
 
 Post #664046 Wysłany: 01 Maj 2013, 18:38; 
 Temat postu: Re: swap z 1.2 8v na.... 1.4T-jet =TEORETYCZNIE=
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Kufell napisał(a):
zmiana układu hamulcowego czyli większe tarcze, klocki (tym samym zaciski) na przód + na tył również układ z tarczami i klockami cena ok. 2 tys.

IMHO cena z kosmosu ;) Chyba, że jakieś ogromne tarcze chcesz wstawiać ;)

Kufell napisał(a):
szpera

Nie przesadzasz? Seryjnie w t-jetach szpery nie ma to i przy pytaniu o swap nie ma sensu jej doliczać.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #677807 Wysłany: 29 Cze 2013, 10:24; 
 Temat postu: Re: swap z 1.2 8v na.... 1.4T-jet =TEORETYCZNIE=
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: warszawa
Rejestracja: 22 Gru 2008,
Posty: 18
Malo miejsca pod maska :hahaha: T-jeta bez problemu mozna wlozyc do seicento.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO