|
Obecny czas: 28 Mar 2024, 12:16
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
No Name |
#25118 Wysłany:
21 Maj 2007, 22:30; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Robert
Samochód: Alfa Romeo Giulietta
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Pszczyna-Strumień Rejestracja: 29 Mar 2007, Posty: 499
|
Wojtas BB jestes z Bielska?
Pozostałym proponuje Mobil1 leje pełnego syntetyka 0W40 TURBO DIESEL i od wymiany do wymiany nie dolewam
_________________ Było>>>1.9 JTD<<< Było>>>GP 1.4 <<< Była>>>CROMA 1.9 mJTD 150 KM 2008<<< Jest Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
|
|
Góra |
|
|
|
|
Maciey |
#65222 Wysłany:
18 Lis 2007, 22:01; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Rejestracja: 21 Lip 2007, Posty: 917
|
Odświeżę temat.
Pytanie kieruję do posiadaczy aut z małym JTD a pytanie wiąże się z wątpliwościami jakie miał ka-8 w 1 poście, czyli dotyczące 30 000 km robionych między wymianami oleju.
Chodzi mi o to co ile wymieniacie olej w Kropkach z silnikiem 1.3 MultiJet.
|
|
Góra |
|
|
ka-8 |
#65229 Wysłany:
18 Lis 2007, 22:21; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 02 Lut 2007, Posty: 978 Pomógł: 3
|
No to moze ja sie odezwe jako inicjator watku. Wymiana nastapila po ksiazkowych 30000km, i z braku Selenia WR, ASO wlalo Shell Helix Ultra Diesel 5W/40. Na razie sprawuje sie bez zarzutu.
_________________ Dlugodystansowy test Fiat Punto IIFL 1.3 Multijet '06 wersja specjalna "Miś". Stan zaawansowania: 126.80% (317000km)
Czasonieokreslony test Fiat Punto II 1.2/60KM '01 "Grzechotnik" Stan zaawansowania: 228000km
Fiat Punto I 75SX: tournee po Polsce 1997-2001: 112000km
|
|
Góra |
|
|
Adas18_04 |
#227144 Wysłany:
10 Mar 2009, 19:58; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Jemielnica Rejestracja: 22 Lis 2008, Posty: 104
|
To ja może odświeżę trochę temat
Autko mam od ponad roku i już 2 wymiany oleju miało Oczywiście zaraz po zakupie i po 15 tys. km. Leję olej Lotos 10W/40, ponieważ na silniku wisiała karteczka z oleju ELF również 10W/40. Kieruję pytanie, czy czasem poprzedni właściciel nie popełnił błędu wlewając taki olej? Śmiało mógł zalać dieselka 5W/40. Teraz już nie mogę zmienić oleju na 5W.
Co Wy sądzicie na ten temat? Czy jakoś może to negatywnie wpłynąć na smarowanie poszczególnych podzespołów typu turbina?
_________________ Fiat Punto II FL 1,3 Multijet Cult :]
moje Punto: http://fiatpunto.com.pl/post232636.html#232636 :]
Mobil: President Valery + Hustler IC 100 :]
|
|
Góra |
|
|
rajtek |
#231984 Wysłany:
24 Mar 2009, 00:01; Temat postu: olej 1.3 jtd |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: rajtek
Samochód: Bravo
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 23 Mar 2009, Posty: 246
|
u mnie był fiatowski ,ale mój mechanik zapodaje mobil i dałem mobil 1 5w-40 ,klasy CF ,zapytałem o dolewki-proszę bardzo,każdy markowy o tej klasie-zobaczymy jak na tym oleju pojedzie,z praktyki wiem,żecośjest na rzeczy z olejami,bo miałem opla corse na mobilu i samoregulatory zaworów nawet nie jęknęły na zimnym silniku,kupiłem oplowski olej ,nawet wyższej klasy niz ten mobila i...samoregulatory potrafiły lekko poklepywaćna zimnym,dodałem motodoktora -troszkę i mu przeszło,ale ....na mobilu tego nie robiło ,wiec będę go używał,wymiana niby co 30 000 tys ale jazda miejska-skrócenie o połowęlub co rok i tego będę sie trzymał
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|