Witam "sympatyk kropek"
Mam ten sam problem z Punto II 2000r 1,2benzyna 16v.
Nie chce zapalić. Przy przekręceniu kluczyka w stacyjce na 1-szą poz. słychać jakieś brzęczenie/pisk (jakby zwarcie) w okolicy sterownika (przy tych 2-ch wtyczkach).
Check engine zapala się i gaśnie -jakby było ok.
Co to było ten pisk w twoim aucie -pamiętasz?
Jak sprawdziłeś czy to na 100% walnięta centralka wtrysku (sterownik)?
Jak zdiagnozować czy cewki i przepływomierz są ok i jak znaleźć przyczynę że coś się usmażyło w sterowniku?
Nie wiem czy wiązki są ok itp. -boję się że jak wymienię sterownik to znów się spali.
Czy da się naprawić mój sterownik, czy on już jest do niczego?
Ile to kosztuje -orientacyjnie?
Napisz proszę bo mam ten sam pisk i auto nie zapala (cięzko kręci) -aku sprawny.
Dzień wcześniej auto śmigało i chodziło równo.
Mój sterownik -numery:
Bosch'owski: 0 261 206 752
fiatowski: 00467800000
oraz ten z trzema dużymi cyframi (u mnie): 000 tzn. na jednej sondzie z tego co wiem.
Z góry dziękuję za pomoc, odpowiedź i cenne wskazówki.
Pozdrawiam
Michał z Poznania
515-177-377
[ Dodano: 13 Kwi 2014, 20:09 ]Dominik
Przepustnica też może wydawać taki dźwięk więc będę musiał to zweryfikować u elektryka.
Pompa paliwa odpada bo jest z tyłu przy zbiorniku z tego co wiem, a ten dźwięk jest taki sam u kolegi który rozpoczął post
http://www.youtube.com/watch?v=JzE0T3nMdu8Nie wiem czy to centralka czy przepustnica czy może cewki padły???????????