|
Obecny czas: 15 Maj 2024, 11:37
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 3 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
raxor19 |
#664648 Wysłany:
03 Maj 2013, 23:44; Temat postu: Brak wycieraczek i spryskiwaczy |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Tomek
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Łańcut Rejestracja: 11 Wrz 2011, Posty: 271 Pomógł: 2
|
Witam, wybrałem się dziś na wycieczkę nad Solinę i Bieszczady, wjechałem na parking zapory, wszystko działa w samochodzie elegancko, przychodzę po godzinie chce włączyć wycieraczki a tu lipa ani przód ani tył nie działa, także spryskiwacze nie kminią- przód jak i tył. Podczas mojej nieobecności przy aucie była dosyć spora nawałnica z gradem i deszczem. Bezpiecznik ok 20A i reszta okej. Tak jak by prawa strona pająka kierownicy w ogole nie reagowała...
_________________ Krótka historia mojej małej motoryzacji Było: Fiat Cinqecento 704 cm³ , 23 kW/31 KM Było: Ford Fiesta MKIII 1.1cm³ 50KM Było: Honda Civic V D15B3, SOHC, 16V, 1493 cm, 94 KM Było: Fiat Punto 1108 cm³ Fire, SPI, 8v - 54 KM, 86 Nm ----------------------------------------------------------- Obecnie jest! : Fiat Punto 1108 cm³ Fire, SPI, 8v - 54 KM, 86 Nm + PODTLENEK LPG ------------------------------> topic40652.html <-------------------------------
|
|
Góra |
|
|
|
|
NiebieskiSX |
#664746 Wysłany:
04 Maj 2013, 11:58; Temat postu: Re: Brak wycieraczek i spryskiwaczy |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Łukasz
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: MyLive
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków NH Rejestracja: 16 Cze 2012, Posty: 2299 Pomógł: 13
|
|
Góra |
|
|
AndyPol |
#664794 Wysłany:
04 Maj 2013, 15:57; Temat postu: Re: Brak wycieraczek i spryskiwaczy |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Andy
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Rzeszów Rejestracja: 15 Gru 2009, Posty: 1463 Pomógł: 120
|
Obwód elektryczny z którego zasilane są wycieraczki szyby tylnej i przedniej, oraz spryskiwacze jest zabezpieczony w skrzynce obok kolumny kierowniczej bezpiecznikiem ( F 14) o wartości właśnie 20A. Proponuję dokładnie go sprawdzić ( najlepiej omomierzem). Obecnie produkowane bezpieczniki są kiepskiej jakości i często nie trzymają nawet standardu wymiarów, co powoduje problemy z ich „kontaktowaniem” w gniazdkach bezpiecznikowych. Kolejną sprawą jest sprawdzenie, czy napięcie akumulatora jest obecne w gnieździe bezpiecznikowym. Można również odłączyć wtyczkę od wycieraczki szyby tylnej i sprawdzić sobie, czy pojawia się tam pełne napięcie akumulatora po zasterowaniu z poziomu „manetek”. Można również zdemontować osłonę kolumny kierowniczej i sprawdzić połączenia na kostkach ( czasem pomaga ich kilkakrotne rozłączenie i ponowne połączenie, oczywiście przy wyłączonym akumulatorze podczas takiego przeglądu).
_________________ Punto 1,1 SX z 1998 roku.
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 3 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|