|
Obecny czas: 28 Kwi 2024, 01:40
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
ipIV |
#6561 Wysłany:
05 Lut 2007, 18:11; Temat postu: Wasz styl jazdy... :) |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13053 Pomógł: 54
|
Jeśli chodzi o mnie, to z reguły nie katuję swojego kropka.
Na zimnym silniku zmieniam biegi max przy 2500rpm, natomiast jak się rozgrzeje, to wtedy w granicach 3000-3500-4000.
Ruszam na 1 gaz gdzieś do połowy, do ~3500rpm, po zmianie na dwójkę gaz do dechy, wtedy silnik wydaje fajny pomruk później 3. Po osiągnięciu prędkości z jaką chcę jechać 4 i ewentualnie 5 jak się jedzie szybciej.
Czasami mam napad ułańskiej fantazji 1, kręcę aż do 6000, dwójka to samo..
Jeśli chodzi o takie rzeczy jak palenie gumy - nigdy nie próbowałem i nie zamierzam, no ale z piskiem zdarzyło się ruszyć, ale to nie jest palenie gumy
Jeśli chodzi o hamowanie, to hamuję silnikiem redukując biegi. No a jak trzeba wcisnął środkowy pedał to trzeba
Często jak jest z górki wrzucam luz. Jak dojeżdżam do świateł to hamuję silnikiem i pedałem
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
|
|
garys |
#6566 Wysłany:
05 Lut 2007, 18:31; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Częstochowa Rejestracja: 22 Cze 2006, Posty: 520
|
Przeważnie spokojnie, jeżeli już mi jakieś "wyższe" obroty wchodzą to z reguły kiedy jade sam co by silnika nie obciążać i nie straszyć pasażerów.
W sumie to u mnie jest tak, że nie ma za dobrych dróg na fajniejszą jazdę i szkoda tłuc auta.
Tak że jak się trafi kawałek fajnej równej prostej to lubie go troche odmulić, wtedy jedynka spokojnie, dwójka mocno(tak chyba z 5500 rpm), trójka też i koniec zabawy... wystarczy, teren z ograniczeniem vmax lub dziurawe drogi
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#6570 Wysłany:
05 Lut 2007, 18:37; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13053 Pomógł: 54
|
garys napisał(a): i nie straszyć pasażerów.
Wtedy to jestem inny kierowca
--------
Ułańska fantazja zdarza się tylko przy wjeździe na autostradę
klik
Podobny jest wjazd z górki jak nic nie jedzie przed maską to jakiś raz na 5 razy się zdarzy...
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
Synek |
#6574 Wysłany:
05 Lut 2007, 20:16; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Miejscowość: Logrono, Mollet del Valles Rejestracja: 19 Paź 2006, Posty: 1312
|
No ja po miescie raczej 50 staram sie nie przekraczac, zresta i tak jest trudno bo dyzy ruch, natomiast zdarza mi sie dynamicznie przyspieszac. A poza miastem... hmmm... Tak 140-160km/h, zreszta podobnie na autostradach ALe auta nie katuje, nie krece raczej wysoko i nie wypredzam na sile.
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#6575 Wysłany:
05 Lut 2007, 20:19; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13053 Pomógł: 54
|
Co do prędkości to też przestrzegam, ale dynamicznie jeździć lubię
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
WojtasBB |
#6601 Wysłany:
06 Lut 2007, 00:42; Temat postu: |
|
|
Staram sie zmieniać biegi przy 2,5 - 3,5 tys obr, bo wtedy silnik ma najwyższy moment (ofc mowa o 8V), bardzo żadko mi sie zdarza pociągniecie go wyżej, tym bardziej, że poza wyciem, większym spalaniem nic z tego najczęściej nie ma
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#6602 Wysłany:
06 Lut 2007, 00:45; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13053 Pomógł: 54
|
Wojtas_BB napisał(a): Staram sie zmieniać biegi przy 2,5 - 3,5 tys obr, bo wtedy silnik ma najwyższy moment (ofc mowa o 8V), bardzo żadko mi sie zdarza pociągniecie go wyżej, tym bardziej, że poza wyciem, większym spalaniem nic z tego najczęściej nie ma Piszesz bardzo rozsądnie, ale dźwięk silnika na wysokich obrotach bardzo mi się podoba
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
WojtasBB |
#6605 Wysłany:
06 Lut 2007, 00:56; Temat postu: |
|
|
ipIV napisał(a): Piszesz bardzo rozsądnie, ale dźwięk silnika na wysokich obrotach bardzo mi się podoba
jakbym chciał słuchać ładnego dźwięku to bym tłumik wymieniał na ultera lub inne cudo, ale ja wole ekonomie w sensie, jeździć na tyle dynamicznie aby wykorzystać max możliwości samochodu, przy minimalnych kosztach eksploatacyjnych.
|
|
Góra |
|
|
Kubi |
#7303 Wysłany:
13 Lut 2007, 13:54; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Sosnowiec Rejestracja: 20 Gru 2006, Posty: 170
|
ja na zimnym do 2,5, przy rozgrzanym do 3,8. pisków przy ruszaniu nie ma, dojazd do świateł często na luzie. na autobanie to tak do 120kmh czasem nieco więcej, w mieście do 60kmh, ale jeśli jest możliwość to jadę szybciej, generalnie staram się jeździć ekonomicznie bo dziennie wykręcam przebieg około 100 km, a bena coraz droższa więc wiecie jakie są koszty/miesiąc
_________________ GP szary chemik 1.4 77KM Estiva Blue&Me 12.2008 - przebieg 1440 km
|
|
Góra |
|
|
WojtasBB |
#7307 Wysłany:
13 Lut 2007, 14:28; Temat postu: |
|
|
Kubi napisał(a): dojazd do świateł często na luzie
to jest bład, slinikami o zasilaniu wtryskowym nie jeździ sie na luzie, tylko hamuje silnikiem, wtedy praktycznie nie zużywają paliwa
|
|
Góra |
|
|
Liper |
#7311 Wysłany:
13 Lut 2007, 15:02; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Miejscowość: Bytów Rejestracja: 18 Gru 2006, Posty: 930
|
|
Góra |
|
|
golab |
#7314 Wysłany:
13 Lut 2007, 15:19; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Miejscowość: Morąg Rejestracja: 11 Lip 2006, Posty: 1997
|
Wojtas_BB napisał(a): to jest bład, slinikami o zasilaniu wtryskowym nie jeździ sie na luzie, tylko hamuje silnikiem, wtedy praktycznie nie zużywają paliwa
To akurat prawda... Nie wiedziałbym o tym, gdyby nie obserwacja wskazań komputera pokładowego. Kiedyś zresetowałem kompa i specjalnie jechałem najoszczędniej jak tylko się da, a następnie wrzuciłem luz i powoli się zatrzymałem. Wskazanie komputera podskoczyło po chwili o 0,1 L, bez jakiegokolwiek dotykania gazu! Ruszyłem, podskoczyło o 0,2 i kiedy następnie zacząłem jechać bez przyspieszania i hamować silnikiem to spadło spalanie poniżej wcześniejszego poziomu! Ale to wystarczy popatrzeć, że średnie spalanie szybciej spada podczas hamowania silnikiem, niż podczas jazdy na luzie...
Pierwszy raz mam przyjemność z autem na wtrysku i z komputerem hehe...
PS. Szkoda, że komp nie pokazuje chwilowego spalania na postoju!
_________________ Grande Punto 1.4 77KM Energy
5-drzwiowy .:. dziki wąż piaskowy .:. szybki i wściekły!
|
|
Góra |
|
|
WojtasBB |
#7328 Wysłany:
13 Lut 2007, 16:31; Temat postu: |
|
|
akurat wskazaniami chwilowymi kompa to bym sie nie sugerował, bo zdarzało mi sie, że przy bucie w podłodze i jeździe pod górkę, spalanie było 6,5 l/100 km i ... malało Miałem też na odwrót, przy jeździe z górki i hamowani silnikiem rosło jak diabli do ponad 7 l/100 km
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#7331 Wysłany:
13 Lut 2007, 16:33; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13053 Pomógł: 54
|
Ale jadąc z górki ekonomiczniej jest jechać na luzie jak nie chce się zwalniać Zależy też jaka stroma jest
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
WojtasBB |
#7333 Wysłany:
13 Lut 2007, 16:40; Temat postu: |
|
|
ipIV napisał(a): Ale jadąc z górki ekonomiczniej jest jechać na luzie jak nie chce się zwalniać
mylisz sie, 4 suwowe silniki nie mają czegoś takiego jak wolne koło - to było w 2-suwach (przy wolnym kole skrzynia była bodajże odłączona i auto sie z każdej górki rozpędzało mając do pokonania tylko opory toczenia), w związku z czym i tak masz napęd cały czas przekazywany na skrzynię biegów. a poza tym, silnik sie kręci i do kręcenia potrzebuje paliwa. A przy jeździe na biegu z górki, silnik nie dostaje paliwa, tylko kręci sie własnym rozpędem, wiec tak czy inaczej jazda na luzie jest ekonomiczniejsza. W silnikach gaźnikowych było tak, że luz był bardziej ekonomiczny
|
|
Góra |
|
|
Grzyws |
#7334 Wysłany:
13 Lut 2007, 16:42; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Imię: Grzegorz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Będzin Rejestracja: 23 Cze 2006, Posty: 1324
|
Wojtas_BB napisał(a): mylisz sie, 4 suwowe silniki nie mają czegoś takiego jak wolne koło - to było w 2-suwach (przy wolnym kole skrzynia była bodajże odłączona i auto sie z każdej górki rozpędzało mając do pokonania tylko opory toczenia), w związku z czym i tak masz napęd cały czas przekazywany na skrzynię biegów
A gdy wciśniemy sprzęgło ??
_________________ Anonima Lombarda Fabricca Automobili
Fan włoszczyzny
|
|
Góra |
|
|
WojtasBB |
#7337 Wysłany:
13 Lut 2007, 16:45; Temat postu: |
|
|
Grzyws napisał(a): A gdy wciśniemy sprzęgło ??
zauważ co napisałem, nie napisałem, że skrzynia napędza silnik, tylko że skrzynia j choć poniekąd też tak jest, ale jest tzw luz, ale skrzynia sie kręci, od kół tak czy inaczej
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#7339 Wysłany:
13 Lut 2007, 16:48; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13053 Pomógł: 54
|
Wojtas_BB napisał(a): ipIV napisał(a): Ale jadąc z górki ekonomiczniej jest jechać na luzie jak nie chce się zwalniać mylisz sie, 4 suwowe silniki nie mają czegoś takiego jak wolne koło - to było w 2-suwach (przy wolnym kole skrzynia była bodajże odłączona i auto sie z każdej górki rozpędzało mając do pokonania tylko opory toczenia), w związku z czym i tak masz napęd cały czas przekazywany na skrzynię biegów. a poza tym, silnik sie kręci i do kręcenia potrzebuje paliwa. A przy jeździe na biegu z górki, silnik nie dostaje paliwa, tylko kręci sie własnym rozpędem, wiec tak czy inaczej jazda na luzie jest ekonomiczniejsza. W silnikach gaźnikowych było tak, że luz był bardziej ekonomiczny
Hmmm mam wnioskować, że silnik podczas hamowania silnikiem nie dostaje wcale paliwa? Mi się wydawało, że dostaje, mniej ale dostaje. Jak jest na biegu z górki to auto zwalnia, chyba, że jest za stromo, ale jak wciśniesz sprzęgło, lub wrzucisz na luz to przyspiesza
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
Ostatnio edytowany przez ipIV, 13 Lut 2007, 16:57, edytowano w sumie 1 raz
|
|
Góra |
|
|
Grzyws |
#7340 Wysłany:
13 Lut 2007, 16:48; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Imię: Grzegorz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Będzin Rejestracja: 23 Cze 2006, Posty: 1324
|
Wojtas_BBja się dopiero zagłębiam w zasady działania silnika i napędu więc wiesz....
_________________ Anonima Lombarda Fabricca Automobili
Fan włoszczyzny
|
|
Góra |
|
|
WojtasBB |
#7345 Wysłany:
13 Lut 2007, 16:57; Temat postu: |
|
|
ipIV napisał(a): Hmmm mam wnioskować, że silnik podczas hamowania silnikiem nie dostaje wcale paliwa? Mi się wydawało, że dostaje tyle co na luzie. Jak jest na biegu z górki to auto zwalnia, chyba, że jest za stromo, ale jak wciśniesz sprzęgło, lub wrzucisz na luz to przyspiesza weź sobie instrukcje i poczytaj, nawet tam jest napisane, że podczas hamowania silnikiem, przy pewnej prędkości obrotowej odcinany jest dopływ paliwa Jakby dostawał paliwa tyle co na luzie, to taki zapis byłby bez sensu. w dodatku hamowanie silnikiem, wspomaga hamowanie lub nawet wyklucza w niektórych wypadkach konieczność użycia hamulca, co się przekłąda na oszczędność klocków hamulcowych a zatem i na ekonomię Grzyws napisał(a): Wojtas_BBja się dopiero zagłębiam w zasady działania silnika i napędu więc wiesz....Wink
ja piszę cały czas o silnikach zasilanych wtryskiem paliwa, przy gaźnikach jest dokładnie na odwrót
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#7350 Wysłany:
13 Lut 2007, 17:06; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13053 Pomógł: 54
|
Wojtas_BB napisał(a): przy pewnej prędkości obrotowej odcinany jest dopływ paliwa Przy wysokich obrotach... ale przy niskich raczej jest podawane paliwo... Cytuj: w dodatku hamowanie silnikiem, wspomaga hamowanie
To wiem, ale chodzi mi o jeden przypadek. Jadę z górki mam ograniczenie do 80, na szczycie jadę 60, wrzucam luz zamiast 5 i w połowie górki mam już 75, a jak bym jechał na biegu, to by było na pewno wolniej
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
Pitersen |
#7359 Wysłany:
13 Lut 2007, 17:22; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Kępno Rejestracja: 22 Cze 2006, Posty: 483
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#7361 Wysłany:
13 Lut 2007, 17:24; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13053 Pomógł: 54
|
Pitersen napisał(a): Ja jezdze w miare spokojnie, ale gdy trzeba i jak jest pusta droga to zawsze sypie ile sie da no i staram sie byc kulturalny za kierownica ale czasami sie to nie udaje Kilka razy zdarzyło mi sie wymusić, ale zawsze przepraszam Jak nigdzie mi się nie spieszy to przepuszczam pieszych. Jeśli chodzi o puszczanie innych kierowców, to tylko w takich sytuacjach kiedy jest duży ruch i nie może wyjechać
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
Pitersen |
#7367 Wysłany:
13 Lut 2007, 17:28; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Kępno Rejestracja: 22 Cze 2006, Posty: 483
|
|
Góra |
|
|
WojtasBB |
#7370 Wysłany:
13 Lut 2007, 17:33; Temat postu: |
|
|
Cytuj: Przy wysokich obrotach... ale przy niskich raczej jest podawane paliwo... no jeżeli jakieś 1,5 tys obr można nazwać wysokimi to tak [/b] ipIV napisał(a): Jadę z górki mam ograniczenie do 80, na szczycie jadę 60, wrzucam luz zamiast 5 i w połowie górki mam już 75, a jak bym jechał na biegu, to by było na pewno wolniej
to jest oczywiście logiczne, sęk w tym, że żeby rozpędzić sie na luzie o te 15 kph to już spora kiepa musi być
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|