You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 03 Maj 2024, 05:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #690269 Wysłany: 12 Wrz 2013, 16:02; 
 Temat postu: Kilka pytań przed zakupem GP 1.4 T-Jet
Offline
Sympatyk kropek

Imię: Gracjan
Samochód: Cinquecento
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 12 Kwi 2012,
Posty: 8
Cześć,

Przymierzam się do 5 drzwiowej wersji GP 1.4 T-jet i mam kilka pytań..

1. Jak jest z dostępnością części czy do tej wersji pasuje większość części ze "zwykłej wersji np 1.4" czy też jest problem i ceny są wysokie..
2. Czy stereotyp psujących się fiatów mamy już za sobą czy nadal awaryjność jest na wysokim poziomie ?
3. Jak ta wersja chodzi w LPG (wiem już że nie ma problemu z założeniem gazu znam już ceny i zakłady jakie mogły by to zrobić profesjonalnie więc proszę nie pisać postów w stylu "gaz jest do zapalniczek" tylko rzeczowo odpowiedzieć na moje pytanie (skierowane głównie do użytkowników t-jeta czy to punto czy to bravo w lpg.
4. czym się różnią wersje T-jeta bo widziałem wersje z 2007 roku z innymi zegarami i z 2009 roku z innymi czy to jedyna zmiana ?
5. Czy jest duża różnica pomiędzy wersją 95 konną a 120 konną. Chodzi mi o ekonomikę i czy faktycznie z turbo czuć tego kopa.. a bez nie czy to jest minimalna różnica i nie warto pakować się w t-jeta..

Z góry dzięki za odpowiedź :)

[ Dodano: 12 Wrz 2013 16:02 ]

Sorry że post pod postem.. ale naprawdę nikt mi nic nie powie :( ?


Góra
 Profil  
 

 
 Post #690454 Wysłany: 12 Wrz 2013, 18:18; 
 Temat postu: Re: Kilka pytań przed zakupem GP 1.4 T-Jet
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Igor
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Sport
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KCH
Rejestracja: 22 Lip 2011,
Posty: 301
Pomógł: 1
Witaj ;)
1.Co do czesci to wiekszosc jest latwo dostepna i ceny nie sa wygorowane, wszystko da sie sprowadzic z hurtowni, nie wiem jak w innych gp ale do t-jeta drogie sa np swiece ;) jakis wiekszych serwisow niz biezace nie mialem do tej pory wiec szczerze nie wiem. Problem mialem tylko ze znalezieniem polosi, bo znalazlem tylko 2 uzywane, ceny nowej wolalem nie znac :) Ale zle nie ma.
2. Jak to wloszki, pomarudzic lubia ale nie ma zle. Zreszta jak kazde GP ;)
3. Ja kupilem juz z instalacja Lovato, chodzi bdb zadnych problemow, przeglady co roku i filtry praktycznie jak nowe. Takze polecam.
4. Tego nie wiem, wiem natomiast ze co do audio, zegarow, kompow itd jest tak wszystko pomieszane ze nie wiadomo nic :D
5. Ogolnie silniczek fajny, kopa czuc jezeli jezdziles slabszym autem, kolo 9sec do setki. Turbo robi swoje, wiec spalanie uzaleznione czy turbinka krecisz czy nie ;) ale jezeli planujesz lpg to nie ma zle, w trasie mozesz zejsc do 8-9l lpg bez problemu, srednio 10-11l mi palil, teraz nie wiem bo jezdze emerycko ;)

jakbys mial wiecej pytan to pisz :) pozdrawiam!


Góra
 Profil  
 
 
 Post #690728 Wysłany: 14 Wrz 2013, 08:49; 
 Temat postu: Re: Kilka pytań przed zakupem GP 1.4 T-Jet
Offline
Sympatyk kropek

Imię: Gracjan
Samochód: Cinquecento
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 12 Kwi 2012,
Posty: 8
No to Cię teraz trochę pomęczę :)

Powiedz mi proszę od ilu tys. obrotów wkręca się turbo? Chodzi mi o to czy da się jeździć bez jego używania (Mam w rodzinie auto z turbo i zostało właśnie tak zmapowane że do 2 tys się nie załącza i można normalnie jeździć).Czy nie zależnie od obrotów jak się wciska gaz to automatycznie załącza się turbo czy to np jest uzależnione od tego jak mocno wciskamy pedał.. Co do tego LPG to czy czuć jaką kolwiek różnicę w jeździe lpg/pb. Obecne mam Fiata cc 899cm więc kopa będe czuł :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #690963 Wysłany: 15 Wrz 2013, 17:28; 
 Temat postu: Re: Kilka pytań przed zakupem GP 1.4 T-Jet
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Igor
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Sport
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KCH
Rejestracja: 22 Lip 2011,
Posty: 301
Pomógł: 1
turbo sie wkreca od 1700-1800obr. okolo, moment najwyzszy przy 2000obr. bez wiekszego jej uzywania dasz rade jezdzic w dolnym zakresie obrotow o ile nie masz ciezkiej nogi. Co do lpg to nie ma zadnej roznicy o ile jest dobra instalacja, kraza sluchy ze nawet lepiej sobie poczyna na lpg ;)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #691120 Wysłany: 16 Wrz 2013, 18:27; 
 Temat postu: Re: Kilka pytań przed zakupem GP 1.4 T-Jet
Offline
Sympatyk kropek

Imię: Gracjan
Samochód: Cinquecento
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 12 Kwi 2012,
Posty: 8
Ok dzięki a co z zabezpieczeniem turbo.. co myślisz o turbo timerze.. czy w takim silniku to zbędny bajer.. ?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #691131 Wysłany: 16 Wrz 2013, 19:55; 
 Temat postu: Re: Kilka pytań przed zakupem GP 1.4 T-Jet
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Igor
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Sport
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KCH
Rejestracja: 22 Lip 2011,
Posty: 301
Pomógł: 1
zabezpieczenie turbo mam w glowie ;) mam zalozony czujnik temp oleju zeby dodatkowo monitowac. prawda jest taka ze trzeba zawsze wyhamowac turbine, przy spokojnej jezdzie zostawiam na jakies 30sec, w zaleznosci od jazdy, przy ostrzejszej na 2-3min czasem..


Góra
 Profil  
 
 
 Post #691213 Wysłany: 17 Wrz 2013, 11:58; 
 Temat postu: Re: Kilka pytań przed zakupem GP 1.4 T-Jet
Offline
Ekstremista
Awatar użytkownika

Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 10 Maj 2007,
Posty: 1583
Pomógł: 2
Gracjan87 napisał(a):
Sorry że post pod postem.. ale naprawdę nikt mi nic nie powie :( ?


Zagadnienia z Twoich pytań były już wielokrotnie omawiane na forum (czyli można znaleźć) przez lata i nie oczekuj że natychmiast wszystko zostanie tu napisane jeszcze raz.
W 2008 r. w GP weszły małe zmiany (tzw. model year 2008), główna to chyba nowe zegary.
Na pewno T-Jet jest wyraźnie mocniejszy od Starjeta, ale ten drugi będzie za to nieco ekonomiczniejszy, m.in. dlatego, że ma 6 biegów.
Przy zakupie używanego, zwłaszcza gdy nie wiesz czego naprawdę chcesz, ważniejszy jest stan auta niż silnik.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #691228 Wysłany: 17 Wrz 2013, 16:12; 
 Temat postu: Re: Kilka pytań przed zakupem GP 1.4 T-Jet
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Silesia
Rejestracja: 15 Paź 2010,
Posty: 767
Pomógł: 3
igor1906 napisał(a):
mam zalozony czujnik temp oleju zeby dodatkowo monitowac.


OT
Jaką masz temperaturę oleju przy normalnej jeździe a jaką przy upalaniu?
EOT

_________________
GT2256S


Góra
 Profil  
 
 
 Post #692045 Wysłany: 22 Wrz 2013, 10:16; 
 Temat postu: Re: Kilka pytań przed zakupem GP 1.4 T-Jet
Offline
Sympatyk kropek

Imię: Gracjan
Samochód: Cinquecento
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 12 Kwi 2012,
Posty: 8
Igor ja też jestem ciekaw ? :) Jaka jest optymalna temperatura jaka zbyt niska i jaka za wysoka dzieki


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO