You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 28 Mar 2024, 18:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 12 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #699840 Wysłany: 08 Lis 2013, 20:14; 
 Temat postu: Zakup używanego Punto [Pozycja obowiązkowa]
Offline
Sympatyk kropek

Imię: Łukasz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 08 Lis 2013,
Posty: 15
Witam!
Zanim zacznę, chciałbym wszystkich przywitać - jest to mój 1 post na tym forum.
Jeżeli temat założyłem nie w tym miejscu co trzeba, wybaczcie. :wink:

Przymierzam się do kupna Punta II (coś z silnikiem 1.2) z okolic Katowic. Łącznie mam 10 tys. (na samochód + OC + przeglądy i ewentualny wkład).
Z racji, że jestem totalnym laikiem i nie znam się na samochodach, mam parę pytań. Szukałem już od dłuższego czasu odpowiedzi, ale ile ludzi - tyle opinii.
Marka Fiata obrosła u mnie w mieście tyloma mitami, że nie jestem w stanie odróżnić prawdy od fałszu.
Może wypunktuje, żeby było czytelniej:

1. Na co zwrócić szczególnie uwagę podczas oględzin samochodu? (Mam tutaj na myśli słabości lub bolączki typowe dla kropka, które wypadałoby skontrolować)
2. Czy dla silnika 1.2 montowanego w Puncie przebieg ok. 180 000 to dużo i czy opłaca się taki kupić, czy też koniecznie szukać czegoś <150 tys. ?
3. Czy przy w/w przebiegu opłacało by się montować instalację LPG? (Pomijając kwestie tego czy instalacja mi się zwróci, chodzi mi o to, czy silnik z takim przebiegiem zaakceptuje zagazowanie)
4. Czy da się znaleźć zadbany egzemplarz za ok. 5 tys. PLN ? (Ilość drzwi nie ma znaczenia)
5. Macie może jakieś rady dla początkującego, na co być wyczulonym przy wyborze Punta II?

Dodam, że będzie to mój pierwszy samochód, w sumie ledwo co zrobiłem prawo jazdy.
Pozdrawiam,
Z góry dziękuję za odpowiedzi :wink:


Góra
 Profil  
 

 
 Post #699881 Wysłany: 09 Lis 2013, 02:00;