You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 19 Mar 2024, 10:24

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 164 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #768522 Wysłany: 27 Mar 2015, 02:20; 
 Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety
Offline
Puntoświr

Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze
Rejestracja: 21 Maj 2011,
Posty: 631
Pomógł: 9
Trochę się za wczesnie "pochwaliłem", że fuckup, a tu miała niespodzianka - składam do kupy i jednak wszystko pasi... :mrgreen:

Image

Image

... widać, jak wsio spasowała - fotki jeszcze przed spawaniem z użyciem mojej zabawki ;)

Image

serdecznie polecam każdemu, kto robi w nierdzewce :)

[ Dodano: 25 Mar 2015 20:52 ]

Jego wysokość, poliuretan... :mrgreen: :

Image
Dzisiaj odebrałem z tokarni... :mrgreen: na szybko złożyłem poduszki, tak "na sztuke" i wyszło na prawdę zajebiście... :mrgreen: teraz obudowy schną w podkładzie, niestety brak foto... jak dobrze pójdzie, jutro baza i jeszcze w tym tygodniu można składać.

Mała rzecz, ale cieszy jak cholera... :mrgreen: to pierwszy taki mój "projekcik", od A do Z pomyślany przeze mnie, do którego nie było żadnego "know-how", doprowadzony do końca - jest radość :mrgreen:

[ Dodano: 27 Mar 2015 02:20 ]

Udało mi się trochę z robotą podgonić z robotą :) wysztukowałem ostatni kawałek dolotu - weszło na zapałki z wymiennikiem - strasznie tego ustrojstwa nie lubie... :mrgreen:

Image

Image

Spływ oleju - t-jet ma do głupio pomyślane trzeba takie dziwne patenty robić... jakby ktoś wymieniał turbo, to się może przydać - na goodridgeach wyszlo by z pincet, a tu dyszke kosztuje :mrgreen:

Image

i obudowy poduszek w podkładzie :)

Image

a no i skończyłem v-band do dp - ładny spaw mi wyszedł, to wklejam... :mrgreen:

Image


Góra
 Profil  
 

 
 Post #769269 Wysłany: 27 Mar 2015, 19:34; 
 Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Silesia
Rejestracja: 15 Paź 2010,
Posty: 767
Pomógł: 3
Ładna łuska :) Od dawna spawasz?

_________________
GT2256S


Góra
 Profil  
 
 
 Post #769619 Wysłany: 29 Mar 2015, 22:27; 
 Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety
Offline
Puntoświr

Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze
Rejestracja: 21 Maj 2011,
Posty: 631
Pomógł: 9
srbenda napisał(a):
Ładna łuska :) Od dawna spawasz?


Teoretycznie, to rok z hakiem - ale to w dużym uproszczeniu, bo czasem i miesiąc palnika nie tykam... :mrgreen:

Tak się poduchy po złożeniu prezentują: :)
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #769644 Wysłany: 30 Mar 2015, 09:46; 
 Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: mateusz
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Wawa/Płońsk
Rejestracja: 12 Gru 2007,
Posty: 621
elegancko wyszły! :)

_________________
Volvo V70 2.3 20vT
Mk1 1.9 16vT Q2 N2O

https://www.facebook.com/punto16vT


Góra
 Profil  
 
 
 Post #770388 Wysłany: 05 Kwi 2015, 04:54; 
 Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety
Offline
Puntoświr

Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze
Rejestracja: 21 Maj 2011,
Posty: 631
Pomógł: 9
kornat napisał(a):
elegancko wyszły! :)


Danke z dobre słowo - jak u Ciebie postępy? :)

Tutaj to, co zajączek dla kropka przyniósł:

Image

Mocny akcent w postaci spala + reszta fantów, żeby chłodzenie skończyć :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #770445 Wysłany: 05 Kwi 2015, 18:06; 
 Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 185KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn
Rejestracja: 01 Mar 2011,
Posty: 3413
Pomógł: 17
O, i jednak kupiłeś filtr Szymona :D I co...nie kłuje, nie gryzie, filtr jak filtr :D

_________________
"Kiedyś wyrwe się z tego 1.2 padołu, i was wszystkich objade..." Paul Coelho
No i na chwile sie wyrwałem :
1.2 8vT 2000r 5d S+ [*]
a brat jego: Punto Evo Mylife 2011 1.2 69km
A teraz ewolucja pod tyłkiem:
Bravo 1.4 T-jet Sport TDP 230+KM 295+Nm


Góra
 Profil  
 
 
 Post #770472 Wysłany: 13 Kwi 2015, 01:57; 
 Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety
Offline
Puntoświr

Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze
Rejestracja: 21 Maj 2011,
Posty: 631
Pomógł: 9
Piechuxt napisał(a):
O, i jednak kupiłeś filtr Szymona :D I co...nie kłuje, nie gryzie, filtr jak filtr :D


Dobra, dobra... :mrgreen: może faktycznie to szukanie dziury w całym, ale w końcu jakaś różnica musi być - jeżeli nie pomiędzy producentami, to chociaż pomiędzy medium filtrującym (np. bawełna/gąbka). To chyba Ty Simote podrzuciłeś... :mrgreen: Tak rozminiałem K&N/Simota, a Pipercross. Pytałem tu na forum, przekopałem też dość skutecznie neta i w zasadzie nie znalazłem żadnych "za" i "przeciw" poszczególnym filtrom... Tak więc niejako cena wygrała - gąbka jest 5-6x droższa, niż bawełna, więc szkoda mi było tyle zapłacić, jeśli nie miałem choć jednego argumentu "za".

Spór raczej akademicki i chyba nigdy nie zostanie rozstrzygnięty... bo opinie "Kupiłem, jest OK, można zakładać..." raczej mają niewielką wartość merytoryczną :mrgreen: , a przeszukując neta, w zasadzie tylko na takie miałem okazję się natknąć.... ;) Raczej nikt nie bada długotrwałego wpływu filtra na silnik, np. po 100, 200, 300kkm... można zbadać przepływy, ale akurat przy turbo nie będzie to miało kluczowego znaczenia.

[ Dodano: 13 Kwi 2015 01:57 ]

Mały update - postępy są :mrgreen: tylko fot niewiele i tak wyrywkowo, bo jakoś nie było kiedy robić

Jedna poducha poli w trakcie montażu i już na gotowo...
Image

Image

Image

Już na tej jednej jest beton... :mrgreen:



i przygotowania do montażu środkowej, teraz zapodkładowane, pomalowane i schnie :)
Image

dorobiona ostatnia część dolotu
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #771569 Wysłany: 13 Kwi 2015, 11:27; 
 Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Kurde, ciasno, ciasno... ;)

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #771787 Wysłany: 15 Kwi 2015, 03:29; 
 Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety
Offline
Puntoświr

Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze
Rejestracja: 21 Maj 2011,
Posty: 631
Pomógł: 9
STax napisał(a):
Kurde, ciasno, ciasno... ;)


eee... to tylko tak groźnie na foto wygląda... ten obfity filtr potęguję wrażenie :mrgreen: . W gruncie rzeczy, komora kropka jest obszerna, silnik mały, także można się komfortowo z osprzętem rozkładać :mrgreen:


Góra
 Profil  
 
 
 Post #771792 Wysłany: 15 Kwi 2015, 07:07; 
 Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Krzysztof
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: [CIN] Inowrocław
Rejestracja: 26 Lip 2011,
Posty: 5925
Pomógł: 35
W SC się mieszczą, to i w PI da radę :)

_________________
Rany boskie, jeżdżę kioskiem


Góra
 Profil  
 
 
 Post #772658 Wysłany: 21 Kwi 2015, 23:56; 
 Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety
Offline
Puntoświr

Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze
Rejestracja: 21 Maj 2011,
Posty: 631
Pomógł: 9
Skromna aktualizacja :)

Dzisiaj wymieniłem wszystkie poduszki na poliuretan - praca odbywała się w jednoosobowym zespole, więc mało komfortowo... :mrgreen:

Image

I boczna

Image

... motor siedzi jak zabetonowany :mrgreen: aż jestem ciekaw, jak się to przełoży na wrażenia z jazdy


Góra
 Profil  
 
 
 Post #772671 Wysłany: 22 Kwi 2015, 09:19; 
 Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Pawelec90 napisał(a):
aż jestem ciekaw, jak się to przełoży na wrażenia z jazdy

Będzie tłukło :P
https://www.youtube.com/watch?v=un1VhJIwnxQ

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #773679 Wysłany: 28 Kwi 2015, 23:19; 
 Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Jakub
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 28 Gru 2013,
Posty: 1014
Pomógł: 8
Aż słów brak :D Piękna robota.

_________________
MÓJ KROPEK


Góra
 Profil  
 
 
 Post #774045 Wysłany: 17 Cze 2015, 22:49; 
 Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety
Offline
Puntoświr

Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze
Rejestracja: 21 Maj 2011,
Posty: 631
Pomógł: 9
STax napisał(a):


Nie śpię, bo trzymam kredens... :mrgreen:

Qbek
napisał(a):
Aż słów brak :D Piękna robota.


Miło posłuchać takich komentów, mimo wszystko .... :) Niedługo kolejne, mam nadzieje, że ostatnie update :). Czekam na dopping ... ;)

[ Dodano: 02 Maj 2015 05:29 ]

PS. Jest projekt mega kółka na alt. ale to za kilka upt. :mrgreen:

[ Dodano: 12 Maj 2015 03:00 ]

Tym razem, trochę obszerniejszy up! ;)

Zawór wolnych początkowo miał być do silnika n/a, więc trzeba było dosztukować "co nieco" ;), żeby zechciał w zamkniętym układzie pracować

Image

i sam zawór

Image

Ze względu na fakt, że t-jeta w tej budzie nie było, żadne rury wodne się nie zgadzały, więc wszystko trzeba było od nowa zrobić... tutaj już pół-produkty na tiga

Image

Image

I efekt finalny

Image

Image

Image

Jak już wcześniej pokazano - turbo spore, więc zebrałem tajle, do zrobienia podpory :mrgreen:

Image

... będzie podparte, a w zasadzie "podwieszone" za muszle

Image

[ Dodano: 10 Cze 2015 22:58 ]

Jest tak:

Image

Image

Image

...a będzie jeszcze lepiej... :mrgreen: drobne prace estetyczne, ostatnia korekcja budżetu ;) i można stroić :)

[ Dodano: 17 Cze 2015 22:49 ]

Smarowanie + tajle, do wodnego IC :)

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #778658 Wysłany: 18 Cze 2015, 20:47; 
 Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 185KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn
Rejestracja: 01 Mar 2011,
Posty: 3413
Pomógł: 17
Świrus, mogłeś chłodzenie kiełbasą i piwem zrobić, w koncu sezon na to jest :D
Nie no, przyznaje że ostro poleciałeś i pytanie czy...nie przekombinowałeś więcej niż to warte :V
Ale kombinuj, okaże się na kreskach z hamowni :D

_________________
"Kiedyś wyrwe się z tego 1.2 padołu, i was wszystkich objade..." Paul Coelho
No i na chwile sie wyrwałem :
1.2 8vT 2000r 5d S+ [*]
a brat jego: Punto Evo Mylife 2011 1.2 69km
A teraz ewolucja pod tyłkiem:
Bravo 1.4 T-jet Sport TDP 230+KM 295+Nm


Góra
 Profil  
 
 
 Post #778686 Wysłany: 18 Cze 2015, 23:19; 
 Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety
Offline
Puntoświr

Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze
Rejestracja: 21 Maj 2011,
Posty: 631
Pomógł: 9
Piechuxt napisał(a):
Świrus, mogłeś chłodzenie kiełbasą i piwem zrobić, w koncu sezon na to jest :D
Nie no, przyznaje że ostro poleciałeś i pytanie czy...nie przekombinowałeś więcej niż to warte :V
Ale kombinuj, okaże się na kreskach z hamowni :D


Nie lubię kiełbasy piwem zapijać... :mrgreen: ogólnie zapijać jedzenia browarem nie szczególnie lubię, może stąd ten metanol... :mrgreen:

Z tym przekombinowaniem... bardzo możliwe :mrgreen: . Wiesz, w tej furze niby nie ma za bardzo nic takiego, co by w "tuningu" nie funkcjonowało - ot, turbo-motor i tyle... z drugiej strony, to większość projektów idzie bardziej "stopniowo", od serii powiedzmy, a tu jest więcej "grubych" tajli od razu wrzuconych - także wynik całości jest trudny do przewidzenia, szczególnie w rękach amatora, takiego jak ja ;). A ten wodny IC, to już wybitnie tylko z ciekawości robię, nie licząc "na nic"... o tym jest zaskakująco niewiele w internecie, a dziwne, bo przy odrobinie chęci, to jest to do złożenia za grosze - mój jak na razie kosztował mnie 39,80 zł :mrgreen: .

A poza tym, to sam przyznaj - nie na tym polega fun, żeby właśnie kombinować...? :mrgreen:


Góra
 Profil  
 
 
 Post #778755 Wysłany: 19 Cze 2015, 19:02; 
 Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Silesia
Rejestracja: 15 Paź 2010,
Posty: 767
Pomógł: 3
To będzie "psikacz" na IC czy jak?
Projekt mega - nie wróżyłem mu powstania :)

_________________
GT2256S


Góra
 Profil  
 
 
 Post #778759 Wysłany: 19 Cze 2015, 19:42; 
 Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marek
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Przemyśl
Rejestracja: 20 Lip 2010,
Posty: 1775
Pomógł: 40
czym będą sterowane silniki na spryskiwacz na IC :> , jakiś czujnik temp który będzie załączał :> , czy jakimś guzikiem :>.
Ogólnie fajny bajerek dla szpanu sam bym zamontował :mrgreen:.

_________________
PUNTO ELX 1.6 16vT = 320HP & 360NM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #779073 Wysłany: 23 Cze 2015, 00:11; 
 Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety
Offline
Puntoświr

Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze
Rejestracja: 21 Maj 2011,
Posty: 631
Pomógł: 9
srbenda napisał(a):
To będzie "psikacz" na IC czy jak?
Projekt mega - nie wróżyłem mu powstania :)


Dokładnie, będzie szczać na IC :mrgreen: . A powstania, to czemu nie wróżyłeś - nie wierzysz we mnie...? :mrgreen: Żart oczywiście... ;)

punto 1.6 napisał(a):
czym będą sterowane silniki na spryskiwacz na IC :> , jakiś czujnik temp który będzie załączał :> , czy jakimś guzikiem :>.
Ogólnie fajny bajerek dla szpanu sam bym zamontował :mrgreen:.


Najpewniej sterowanie z kompa, rzecz jasna jak piszesz, po warunku z czujnika temp. powietrza. Pewnie można to rozwiązać tylko "elektrycznie", na jakimś przekaźniku czy cuś, ale nie ma co komplikować, jeśli w emu jakieś wolne wyjścia zostaną ;). Może jakiś dodatkowy knefel "na sztywno", do jakiś sprintów czy cuś, ale to się zobaczy wszystko.

Montuj :mrgreen: - jak sam widzisz po fotach, można to za parę groszy poskładać. Wbrew pozorom, to najbardziej problematyczny jest zbiornik - ceny takich "pro" zbiorników na metanol zabijają ;) - ja sobie to zrobiłem ze zwykłego kanistra 10l, do tego mały "mod", żeby pewnie i mocno osadzić z dołu nyple do podobru i czujniki.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #779107 Wysłany: 23 Cze 2015, 14:21; 
 Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Silesia
Rejestracja: 15 Paź 2010,
Posty: 767
Pomógł: 3
Zbiornik do spryskiwaczy nie starczy? Jest szczelny i ma miejsce na silniczek. Odpalać silniczki w sekwencji aby pompka podawała płyn a potem ta druga podbijała ciśnienie i robiła mgiełkę.

_________________
GT2256S


Góra
 Profil  
 
 
 Post #779162 Wysłany: 23 Cze 2015, 23:12; 
 Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety
Offline
Puntoświr

Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze
Rejestracja: 21 Maj 2011,
Posty: 631
Pomógł: 9
srbenda napisał(a):
Zbiornik do spryskiwaczy nie starczy?


Mało... ;) rozpytywałem tu na forum i z zeznań Kolegów wychodziło, że jakieś stare zbiorniki, to chyba max. te 5-6l, do tego każdy inny kształt niż klocek, mocno komplikowałby montaź... obecność czujnika też nieprzewidywalna - ogólnie po przemyśleniu, to więcej to kłopotów generowało, niż ew. zysku. Może gdybym był stałym bywalcem szrotu i z "pamięci" wiedział w czym szukać, ale tak, to tylko komplikacja...

srbenda napisał(a):
Jest szczelny i ma miejsce na silniczek. Odpalać silniczki w sekwencji aby pompka podawała płyn a potem ta druga podbijała ciśnienie i robiła mgiełkę.


Jeśli silniczki byłyby te same, to ciśnienia nie podniesie ;), musiałby jeden mieć wyższe... ;). Tak jak pisałem wcześniej - za dużo komplikacji... postawiłem sobie warunek, że zrobię tylko po taniości i prosto :mrgreen: . W gruncie rzeczy, to nawet nie wiadomo, czy to będzie jakieś miarodajne efekty dawać - taki bajer ma rację bytu w sytuacji, kiedy dolot zaczyna "puchnąć" np. od jakiegoś tam doładowania - równie dobrze może się okazać, że dolot będzie wystarczająco wydajny i wtedy efekt będzie prawie pomijalny, stąd nie chciałem nadmiernie komplikować...

A tak mam na prawdę tanio dwa zbiorniki 10l, które mają jeszcze jeden, ukryty "plus"... ;) - są tak pomyślane, żeby bez dodatkowych przeróbek pasowały do rozwinięcia tematu, czyli wtrysku wódy... :mrgreen:


Góra
 Profil  
 
 
 Post #779182 Wysłany: 24 Cze 2015, 09:25; 
 Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa
Rejestracja: 04 Mar 2007,
Posty: 4202
Pomógł: 11
Przecież ten IC starcza na większe moce niż turbo pozwala to w czym problem? Jak nadal potrzebujesz natrysk na IC to bierzesz pompkę od spryskiwaczy reflektorów i masz to co potrzebujesz. Zbiornik nawet litrowy starczy bo natrysk używa się tylko przy pełnym pałowaniu.

_________________
Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...

Sprzedam części do Punto GT --> link


Góra
 Profil  
 
 
 Post #779256 Wysłany: 25 Cze 2015, 03:00; 
 Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety
Offline
Puntoświr

Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze
Rejestracja: 21 Maj 2011,
Posty: 631
Pomógł: 9
dzikidaniel napisał(a):
Przecież ten IC starcza na większe moce niż turbo pozwala to w czym problem?

To raczej nie działa tak 0-1, tzn. że wystarczy przeszacować IC i wiadomo, że nie będzie problemów z temperaturą ;). Zresztą sam wiesz, że większy IC, ogólnie dolot, to też np. większa pojemność cieplna, czyli dłuższe wytracanie temperatury, którą złapie choćby na postoju. Do tego dochodzą sytuacje, gdzie naturalnie będzie mocniej grzało, choćby podtrzymanie albo procedura, albo choćby zwykły upał na dworze i jest pole do popisu takiego układu ;).

Ale nie zapieram się, że to będzie robiło robotę - sam napisałem, że robię to bardziej z ciekawości i bez żadnych dowodów, że musi być potrzebne... ;)

dzikidaniel napisał(a):
Jak nadal potrzebujesz natrysk na IC to bierzesz pompkę od spryskiwaczy reflektorów i masz to co potrzebujesz. Zbiornik nawet litrowy starczy bo natrysk używa się tylko przy pełnym pałowaniu.

No i tak jest właśnie - to zwykłe pompki, pierwsze z brzegu... ;), chociaż takie od lamp, może by faktycznie lepszą robotę robiły, choćby ze względu na ciśnienie. 1l pojemnik? No nie sądze... ;) zakładając wydajność pompki, choćby na te 2/minute, to 1l zbiornik, to w moment by schodził. Do tego napełnianie dość upierdliwe, więc jeśli to faktycznie będzie działać, to wolę mieć za plecami zapas na chociaż te 5 min. ciągłej pracy.

[ Dodano: 25 Cze 2015 03:00 ]

Czy znalazłby się ktoś, kto potrafiłby w miarę szczegółowo pisać montaż pasów szelkowych - co, jak, gdzie itd... szelki, które na prawdę uratują przy ostrym dzwonie. Wiem np. że "górne" pasy trzymają na którejś z poprzeczek klatki - możnaby wspawa taką "rozpórke" ;).

Jest kilka osoób, które z radjami mają coś wspólnego, więc może coś podpowiedzą?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #779283 Wysłany: 25 Cze 2015, 10:50; 
 Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
http://www.pzm.pl/pliki/zg/samochody/20 ... 3_2014.pdf
Najlepiej montować w fabrycznych otworach i taki też montaż polecam. Jak chcesz do klatki, to w tym załączniku masz wszystko dość jasno opisane.

Autor postu otrzymał pochwałę

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #779286 Wysłany: 25 Cze 2015, 11:37; 
 Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: MyLive
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków NH
Rejestracja: 16 Cze 2012,
Posty: 2299
Pomógł: 13
Taaa załącznik J podstawa każdego auta do rajdów

_________________
ImageImageImage
topic36577.html


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 164 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO