You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 18 Kwi 2024, 19:06

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 164 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #751068 Wysłany: 21 Lis 2014, 00:17; 
 Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety
Offline
Puntoświr

Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze
Rejestracja: 21 Maj 2011,
Posty: 631
Pomógł: 9
dzikidaniel napisał(a):
W kwestii pochylenia turbo to wystarczy popuścić śruby mocowania flanszy do żeliwa i można obracać się jak chce względem chry. Najwyżej trzeba przerobić mocowanie actuatora ale to akurat nie robi wielkiego problemu. No ale sam zobaczysz co i jak.
Na jakim ecu stawiasz? EMU?


O, tego to nie wiedziałem - wielkie dzięki, bo to cenna informacja :). Szkoda, że wcześniej nie wiedziałem, bo faktycznie kolektor można by zupełnie inaczej zaplanować zachowując przy okazji wszystkie parametry ustawienia sprężarki. Przy zewnętrznym wg, to już pewnie w ogóle bezproblemowa sprawa - nie mam teraz turbo pod ręką, ale muszę popatrzeć jak to wygląda, bo się na przyszłość przyda.

No na 99% będzie emu - temat niby jeszcze otwarty, ale w takich pieniądzach, to chyba nikt nie zaoferuje tyle, co emu.

[ Dodano: 21 Lis 2014 00:17 ]

Padło pytanie o wielkość turbo... tu takie poglądowe foto :mrgreen:

Image

Image

Tu już na aucie i zaczątek dp :)
Image

Image

Image


Góra
 Profil  
 

 
 Post #751558 Wysłany: 21 Lis 2014, 18:02; 
 Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 185KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn
Rejestracja: 01 Mar 2011,
Posty: 3413
Pomógł: 17
Masz jakiś wspornik pod tą krowe, czy zrobiłeś coś na wzór dźwigni do otwierania piwa? xD

A turbo locha w porównaniu do mojego :3
Tyle że ja szybciej wyjade z garażu :E

_________________
"Kiedyś wyrwe się z tego 1.2 padołu, i was wszystkich objade..." Paul Coelho
No i na chwile sie wyrwałem :
1.2 8vT 2000r 5d S+ [*]
a brat jego: Punto Evo Mylife 2011 1.2 69km
A teraz ewolucja pod tyłkiem:
Bravo 1.4 T-jet Sport TDP 230+KM 295+Nm


Góra
 Profil  
 
 
 Post #751657 Wysłany: 21 Lis 2014, 23:15; 
 Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety
Offline
Puntoświr

Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze
Rejestracja: 21 Maj 2011,
Posty: 631
Pomógł: 9
Piechuxt napisał(a):
Masz jakiś wspornik pod tą krowe, czy zrobiłeś coś na wzór dźwigni do otwierania piwa? xD

A turbo locha w porównaniu do mojego :3
Tyle że ja szybciej wyjade z garażu :E

Wspornik będzie, obowiązkowo - za duże turbo i za długi kolektor, żeby ryzykować ;), tylko nie rozkminiłem jeszcze, jak to rozwiąże, bo wolałbym się podeprzeć gdzieś o blok, a nie łączyć ze sobą "czymś" flansz kolektora.

Dzisiaj udało się downpipe wyrzeźbić :)

Image

Image

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #751666 Wysłany: 22 Lis 2014, 00:14; 
 Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 185KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn
Rejestracja: 01 Mar 2011,
Posty: 3413
Pomógł: 17
Hmmm, jeżeli T-jet ma rurke wody jak 1.2 8V to przykręć wspornik turbo pod wspornik od tej rurki :3

_________________
"Kiedyś wyrwe się z tego 1.2 padołu, i was wszystkich objade..." Paul Coelho
No i na chwile sie wyrwałem :
1.2 8vT 2000r 5d S+ [*]
a brat jego: Punto Evo Mylife 2011 1.2 69km
A teraz ewolucja pod tyłkiem:
Bravo 1.4 T-jet Sport TDP 230+KM 295+Nm


Góra
 Profil  
 
 
 Post #752101 Wysłany: 25 Lis 2014, 00:17; 
 Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety
Offline
Puntoświr

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Inne
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 11 Sie 2011,
Posty: 1308
Pomógł: 32
Podoba mi się to. Kiedyś muszę wpaść i zobaczyć jak to wygląda. Też planuję włożyć t-jeta, ale prawie w całości w serii. Miło wiedzieć, że ktoś taki mieszka obok mnie.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #752147 Wysłany: 25 Lis 2014, 15:35; 
 Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Silesia
Rejestracja: 15 Paź 2010,
Posty: 767
Pomógł: 3
Jakie docelowe przeznaczenie auta? Bo sprężarka jest jebitna 8) Moc, owszem, będzie ale co do zakresu użytecznych obrotów nie jestem pewien.
Czekam na postępy :)

_________________
GT2256S


Góra
 Profil  
 
 
 Post #752221 Wysłany: 25 Lis 2014, 22:45; 
 Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety
Offline
Puntoświr

Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze
Rejestracja: 21 Maj 2011,
Posty: 631
Pomógł: 9
Piechuxt napisał(a):
Hmmm, jeżeli T-jet ma rurke wody jak 1.2 8V to przykręć wspornik turbo pod wspornik od tej rurki :3


Rura jest inaczej puszczona i z tego co pamiętam, żadnych śrub tam nie ma. Jedyna śruba jest na "malej" rurze wodnej, ale to skromna szpilka M6 wkręcona w blok, więc na tym nie chciałbym raczej turbo podwieszać :mrgreen: .
Edimixer napisał(a):
Podoba mi się to. Kiedyś muszę wpaść i zobaczyć jak to wygląda. Też planuję włożyć t-jeta, ale prawie w całości w serii. Miło wiedzieć, że ktoś taki mieszka obok mnie.

Zapraszam :). W razie czego służę radą, jeśli będę potrafił ;).

srbenda napisał(a):
Jakie docelowe przeznaczenie auta? Bo sprężarka jest jebitna 8) Moc, owszem, będzie ale co do zakresu użytecznych obrotów nie jestem pewien.
Czekam na postępy :)

Odpowiem tak politycznie - auto ma sprawiać przyjemność :mrgreen: , zarówno podczas budowy, jak i w czasie jazdy - taki jest cel, jak wyjdzie, to zobaczymy ;). Lag będzie na pewno gigantyczny i biorę to na klate ;) - aktualnie mam auto do jazdy na codzień, więc plan jest na jak największą rozwojowość i pod tym kątem były dobierane części. Turbo to akurat taki element, którego zmiana wymusza kupe dodatkowej pracy, więc chciałem coś, co będzie dawało możliwości na dalszy rozwój :).


Góra
 Profil  
 
 
 Post #752222 Wysłany: 25 Lis 2014, 22:50; 
 Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety
Offline
Paparazzi

Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork
Rejestracja: 12 Sty 2009,
Posty: 3082
Pomógł: 17
Pawelec90 napisał(a):
Lag będzie na pewno gigantyczny i biorę to na klate

a myślałeś nad jakimś dodatkowym mniejszym turbo, albo kompresorem, który by ten LAG w jakiś sposób ograniczył :?:

_________________
Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi
Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi
Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni
Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.

----

Odpowiedni ludzie
mówią o tym cudzie
kiedy Punta się zjeżdżają
VW się kłaniają


Góra
 Profil  
 
 
 Post #752223 Wysłany: 25 Lis 2014, 22:52; 
 Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety
Offline
Puntoświr

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Inne
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 11 Sie 2011,
Posty: 1308
Pomógł: 32
Z jakiego silnika jest ta turbina? Cała reszta to t-jet 120 czy 150km?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #752229 Wysłany: 11 Gru 2014, 16:20; 
 Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety
Offline
Puntoświr

Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze
Rejestracja: 21 Maj 2011,
Posty: 631
Pomógł: 9
xONx napisał(a):
a myślałeś nad jakimś dodatkowym mniejszym turbo, albo kompresorem, który by ten LAG w jakiś sposób ograniczył :?:


Wiesz, pomysłów było i jest wiele :mrgreen: , ale twinturbo albo kompresora raczej nie przewiduję. Stopień skomplikowania takiego projektu rośnie dość drastycznie i tak obiektywnie patrząc, nie wiem, czy na razie nie przoerosło by mnie wykonanie tego, przynajmniej na takim poziomie, jaki sobie założyłem.

Poza tym, jakoś szczególnie nie zależy mi w tym projekcie, na robieniu charakterystyki z turbo diesla :mrgreen: . Samochód jest przewidziany "do rozrywki", więc lag jest kwestią całkowicie drugorzędną. Jest kilka bardziej "egzotycznych" pomysłów na podnoszenie mocy, ale to wszystko jeśli wypali, to w przyszłości - na razie chce poskładać taki setup i zobaczyć, jak to zagra :).

Edimixer napisał(a):
Z jakiego silnika jest ta turbina? Cała reszta to t-jet 120 czy 150km?


Jeszcze inaczej, bo to motor z abartha 500 :mrgreen: . 140 albo 160KM, teraz nie dam głowy.

[ Dodano: 08 Gru 2014 22:04 ]

Dzisiaj wreszcie ogarnąłem heble z przodu :)

Image

Image

Image

Image

Jak widać, hebel wchodzi na styk :mrgreen:

Image

Ogólnie całkiem fajnie to wygląda - furka zaczyna nabierać kształtów :). Za moment dojdą jeszcze zaciski z tyłu, ale tam już będzie trochę więcej roboty... :mrgreen:

[ Dodano: 11 Gru 2014 16:20 ]

Dzisiaj doszły wycinanki z lasera - customowa łapa alternatora i elementy do wykonania poduszek poli mojego pomysłu :).

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #754322 Wysłany: 11 Gru 2014, 23:32; 
 Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 185KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn
Rejestracja: 01 Mar 2011,
Posty: 3413
Pomógł: 17
Rozumiem że nie wkładałeś t-jetowego altka na jakimś dobieranym pasku, żeby nie zwiększać oporów dla silnika? xd

_________________
"Kiedyś wyrwe się z tego 1.2 padołu, i was wszystkich objade..." Paul Coelho
No i na chwile sie wyrwałem :
1.2 8vT 2000r 5d S+ [*]
a brat jego: Punto Evo Mylife 2011 1.2 69km
A teraz ewolucja pod tyłkiem:
Bravo 1.4 T-jet Sport TDP 230+KM 295+Nm


Góra
 Profil  
 
 
 Post #754323 Wysłany: 11 Gru 2014, 23:35; 
 Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa
Rejestracja: 04 Mar 2007,
Posty: 4202
Pomógł: 11
Z ciekawości jaki to hebel i jakie alu?

_________________
Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...

Sprzedam części do Punto GT --> link


Góra
 Profil  
 
 
 Post #754382 Wysłany: 12 Gru 2014, 14:45; 
 Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marek
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Przemyśl
Rejestracja: 20 Lip 2010,
Posty: 1775
Pomógł: 40
zaciski masz odwrotnie zamontowane , wyjście na wężyk ma być u góry ;]

_________________
PUNTO ELX 1.6 16vT = 320HP & 360NM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #754384 Wysłany: 12 Gru 2014, 14:47; 
 Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Felgi, jesli to te co pamiętam z naszego spotkania, to chyba 15".
punto 1.6 napisał(a):
zaciski masz odwrotnie zamontowane , wyjście na wężyk ma być u góry

A to ma jakieś znaczenie w praktyce? Pytam serio, bo to ciekawa kwestia.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #754387 Wysłany: 12 Gru 2014, 15:11; 
 Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 185KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn
Rejestracja: 01 Mar 2011,
Posty: 3413
Pomógł: 17
punto 1.6 napisał(a):
zaciski masz odwrotnie zamontowane , wyjście na wężyk ma być u góry


Nie jest ważniejszym to, żeby odpowietrznik wychodził na górze? Nie umiem ogarnąć co może zmieniać umiejscowienie wężyka, poza ,,niżej-łatwiej uszkodzić"

_________________
"Kiedyś wyrwe się z tego 1.2 padołu, i was wszystkich objade..." Paul Coelho
No i na chwile sie wyrwałem :
1.2 8vT 2000r 5d S+ [*]
a brat jego: Punto Evo Mylife 2011 1.2 69km
A teraz ewolucja pod tyłkiem:
Bravo 1.4 T-jet Sport TDP 230+KM 295+Nm


Góra
 Profil  
 
 
 Post #754393 Wysłany: 12 Gru 2014, 16:30; 
 Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marek
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Przemyśl
Rejestracja: 20 Lip 2010,
Posty: 1775
Pomógł: 40
nie jestem pewny czy w takiej sytuacji odpowietrzy się tłoczek w 100% oczywiście będzie hamować , ale jest duże prawdopodobieństwo ze jakiś bąbel tam się ukryje :E .

już pomijam fakt wężyka zasilającego, który będzie się poniewierał o długości 60cm :mrgreen:

_________________
PUNTO ELX 1.6 16vT = 320HP & 360NM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #754394 Wysłany: 12 Gru 2014, 16:33; 
 Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 185KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn
Rejestracja: 01 Mar 2011,
Posty: 3413
Pomógł: 17
punto 1.6, no to właśnie co do odpowietrzania, to ważniejszy jest pkt odpowietrzajacy na górze, wężyk zacisku to nawet przez koło mógłby wchodzić :P

_________________
"Kiedyś wyrwe się z tego 1.2 padołu, i was wszystkich objade..." Paul Coelho
No i na chwile sie wyrwałem :
1.2 8vT 2000r 5d S+ [*]
a brat jego: Punto Evo Mylife 2011 1.2 69km
A teraz ewolucja pod tyłkiem:
Bravo 1.4 T-jet Sport TDP 230+KM 295+Nm


Góra
 Profil  
 
 
 Post #754395 Wysłany: 12 Gru 2014, 16:37; 
 Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marek
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Przemyśl
Rejestracja: 20 Lip 2010,
Posty: 1775
Pomógł: 40
tak masz 100% racji :D , zle się wyraziłem :eye:

_________________
PUNTO ELX 1.6 16vT = 320HP & 360NM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #754432 Wysłany: 12 Gru 2014, 22:50; 
 Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety
Offline
Puntoświr

Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze
Rejestracja: 21 Maj 2011,
Posty: 631
Pomógł: 9
O kurde, faktycznie - dzięki punto 1.6, Ale lipa, że sam nie zauważyłem od razu :mrgreen: . Wężyk to nie ma znaczenia, bo to układ ciśnieniowy przecież, ale odpowietrzać by się faktycznie, co najmniej niewygodnie mogło :mrgreen: .

Hebel to 257x20 z Palio czy Sieny - przyznam się, że już nie pamiętam, bo dawno kupowałem, ale to ten zestaw omawiany na forum, w temacie "powiększania" hebli. Szału pewnie robić nie będzie, ale z tarczą z tyłu już powinien dużo lepiej hamować, niż ori tarcze/bębny.

Byłeś blisko STax :mrgreen: - stety-niestety to jednak 14', jakiś model borbet, także straszna lipa z oponami, nie polecam... nawet jakieś sensowne nówki w ludzkiej cenie ciężko znaleźć. Teraz marzą mi się 16' + duża tarcza z alfy, ale razem z oponami, regeneracją itp. to już ładny pieniądz i na razie budżet by tego nie wytrzymał ;).

Alternator jest tak bardziej z przypadku, nie z zamierzenia ;). Gdybym wyrwał taki z t-jeta z łapą w jakiejś normalnej cenie, to pewnie bym założył, ale z tym ciężko. Zresztą nie było planu na żadne rzeźbienie z montażem - ten z 1.1 normalnie wchodzi p&p na blok, tyle, że przy tej customowej łapie silnika brakuje mi kilku mm i musiałem go odsadzić.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #754437 Wysłany: 12 Gru 2014, 23:02; 
 Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Pawelec90 napisał(a):
Byłeś blisko STax - stety-niestety to jednak 14'

No patrz, a byłem święcie przekonany że miałeś większe niż moje ówczesne 14 ;)

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #755511 Wysłany: 26 Gru 2014, 02:49; 
 Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety
Offline
Puntoświr

Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze
Rejestracja: 21 Maj 2011,
Posty: 631
Pomógł: 9
Tak wyglądają postępy... :mrgreen:

Image

doleciała reszta nierdzewki na wydech, dolot itp. a tutaj dorobiona reszta "zelastfa" na poduszki - srodkową i boczną:

Image

... teraz pospawac i można dorabiać "gumy" (jakkolwiek to bzmi) :mrgreen:

[ Dodano: 26 Gru 2014 02:49 ]

Z dzisiejszej roboty - udało się dokończyć łape alternatora i obudowę do jednej poduszki :)

Image

Image

+ gwiazdkowe prezenty dla kropka :mrgreen:

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #756013 Wysłany: 26 Gru 2014, 13:18; 
 Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Rafał
Samochód: Bravo
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 14 Maj 2013,
Posty: 870
Pomógł: 4
Robi się coraz ciekawiej. Śledzę temat z zainteresowaniem, pozdrawiam :)

_________________
17" to minimum ;)

Zapraszam do mnie
- było - http://fiatpunto.com.pl/topic43535.html
- jest - http://fiatpunto.com.pl/topic55575.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #756130 Wysłany: 27 Gru 2014, 14:40; 
 Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety
Offline
Puntomaniak

Imię: Tomasz
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Rybnik
Rejestracja: 01 Lip 2014,
Posty: 51
Moze nie doczytałem co to za tarcze ? ogólnie idziesz zajebiście :D mam nadzieje ze wszystko się uda :) powodzenia :P


Góra
 Profil  
 
 
 Post #756133 Wysłany: 27 Gru 2014, 15:03; 
 Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 185KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn
Rejestracja: 01 Mar 2011,
Posty: 3413
Pomógł: 17
Ładne Fmici :D i solidne. Mam porównanie między tańszymi silikonami a fmicami-tamte to galareta :3

I widze redukcje...gdzie zwężasz dolot?

_________________
"Kiedyś wyrwe się z tego 1.2 padołu, i was wszystkich objade..." Paul Coelho
No i na chwile sie wyrwałem :
1.2 8vT 2000r 5d S+ [*]
a brat jego: Punto Evo Mylife 2011 1.2 69km
A teraz ewolucja pod tyłkiem:
Bravo 1.4 T-jet Sport TDP 230+KM 295+Nm


Góra
 Profil  
 
 
 Post #756402 Wysłany: 29 Gru 2014, 19:49; 
 Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety
Offline
Puntoświr

Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze
Rejestracja: 21 Maj 2011,
Posty: 631
Pomógł: 9
Tarcze to 257x20, z Marei czy tam Sieny, dodatkowo nacięte/wiercone.

Z fmica zamawiam już któryś raz silikony i faktycznie, są doskonałe! Nie są tanie, to trzeba uczciwie przyznać... ;), ale w porównaniu do Samco czy Viper Performance i tak cena jest OK, a jakoś w porównaniu do tańszych... no nie ma co porównywać ;), na prawdę solidne. No i fmic.pl ma jedna, gigantyczną zaletę - ma wszystko do wszystkiego :mrgreen: . Kolanka 15, 45, 60, 95*, jakieś redukcje, humpy no i rozmiary od sasa do lasa - tak szeroką oferte tak "na już", widziałem w Polsce tylko chyba od Samco.

Dzięki za dobre słowo - miło się czyta, że ktoś się jeszcze w ogóle tym tematem interesuję i zagląda :).

P.S. Zwężka jest np. na przepustnicy, bo w niej na wejściu jest chyba 3', a na fmic 57mm, także te 3' to by lekko za szeroki dolot był ;)


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 164 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO