danek-94 napisał(a):
Jeżeli chodzi o żółty pasek na masce olejowej to jest to spray. Nie wiem z skąd ale spray. Jak wspomniałem wyżej jestem totalnym leszczem mechanicznym. Proszę o jakąś instrukcję krok po kroku jak naprawić ów cudo. Teoretycznie pytam o koszt naprawy w serwisie?
Pozdrawiam.
Koszt to zalezy u kogo i gdzie. Nie orientuje sie.
Krok po kroku jak wyglada naprawa, to zalezy dokladnie co poszlo.
Opis wymiany miski mozesz znalezc mojego autorswa ale to najprosztsza sprawa tutaj i byc moze tylko bylo by to zalecane przy okazji.
Odnosnie zdjecia skrzyni to juz we w miare profesjonalnym zakladzie musi byc z uwagi na trudnosci z jej wyjeciemi ponownym montazem. Musi byc w garazu kanal. Musi byc podnosnik aby wyjechac ze skrzynia spod auta. Sporo roboty ale nie jest trudna. Jak juz bedzie skrzynia zdjeta to wtedy bedzie widac dokladnie jakie uszczelnienie poszlo. Byc moze tez warto sprawdzic stan sprzegla i wymienic.
Sa lepsi fachowcy na forum to niech sie wypowiedza co do szczegolow.
Spray na misce to dlatego ze ktos wczesniej probowal ja konserwowac ale widac juz nic prawie z tego nie zostalo. Miska do wymiany byla by raczej na samym koncu bo przy zdejmowaniu skrzyni mozna ja przypadkiem uszkodzic, jesli sie podepsze na niej silnik, nie powinno sie tak robic ale niektorzy tak wlasnie robia.