|
Obecny czas: 18 Kwi 2024, 13:15
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 2 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
spawn-m |
#731605 Wysłany:
27 Maj 2014, 17:26; Temat postu: wymiana pasa(belki) pod chlodnica czy ktos wymieniał ? |
|
|
Forumowicz |
Miejscowość: katowice Rejestracja: 26 Maj 2008, Posty: 4
|
Witam mam przegnity pas pod chlodnica i chcialbym go wymienic we wlasnym zakresie i zstad moja prosba do tych ktorzy cos w tej kwesti robili. Niestety niewiem czy jest koniecznosc zdemontowania zderzaka przedniego ta nieszczesna belka przylega do zderzaka i chlodnicy sa 4 duze sruby 2 torx i dwie normalne czy ktos moze wie czy te zwykle sruby mocujace zderzak ,pas przymocowane sa do glownego pasa na zasadzie sruby i nakretki czy wkrecaja sie w gwint w pasie glownym iczy ewentualne ich obciecie zrodzi nowy problem .Jezeli ktos ma wiedze jak to zrobic i zaoszczedzic troche bo u blacharza to 200 moze wiecej zlociszkow za robote to prosze o jakis odzew.Albo w innej kwesti polecenia jakiegos fachowca z terenu Katowic ktory skroi mnie mniej ,ewentualnie oferuje swoja pomoc przy robocie.
|
|
Góra |
|
|
|
|
Piechuxt |
#731712 Wysłany:
28 Maj 2014, 00:31; Temat postu: Re: wymiana pasa(belki) pod chlodnica czy ktos wymieniał ? |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 185KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn Rejestracja: 01 Mar 2011, Posty: 3413 Pomógł: 17
|
Zdejmujesz zderzak-4 torxy na dole, dwa na górze między lampami, i po dwie śruby wzdłuż linii łączenia nadkola ze zderzakiem(żeby do nich sie dostać musisz zdjąć plastikowe nadkola....zresztą, jest na forum manual z demontażu zderzaka. Sama belka pod chłodnicą trzyma się na dwóch śrubach. Pamiętaj tylko żeby czymś podwiązać chłodnice, bo jak odkręcisz tą belke, do opadnie.
_________________ "Kiedyś wyrwe się z tego 1.2 padołu, i was wszystkich objade..." Paul Coelho No i na chwile sie wyrwałem : 1.2 8vT 2000r 5d S+ [*] a brat jego: Punto Evo Mylife 2011 1.2 69km A teraz ewolucja pod tyłkiem: Bravo 1.4 T-jet Sport TDP 230+KM 295+Nm
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 2 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|