You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 01 Maj 2024, 04:49

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #731707 Wysłany: 28 Maj 2014, 00:03; 
 Temat postu: Dziwne zachowanie Grande Punto 1.4 t-jet
Offline
Sympatyk kropek

Imię: Robert
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: wielkopolskie [P]
Rejestracja: 27 Maj 2014,
Posty: 34
Witam panowie,

Mam taki problem z moim samochodem a mianowicie przy odpalaniu na zimnym silniku czuć wibracje nadwozia, na kierownicy i na fotelach. Po rozgrzaniu przejechaniu się np. 2-3 km wibracje te jakby ustają do zera, ale są a w jakim sensie opisane niżej.

Problem nasila się gdy włącza się klimatyzacja( posiadam klimatronic) przy załączaniu klimy czuć takie szarpnięcie autem i auta wpada w rezonans( wibracje) jak klima przestanie pompować wibracje ustają.


Nawiązanie do tych wibracji co jakby ustają do zera.
Ten problem bym opisał w ten sposób że autko jak pracuje na wolnych obrotach to jest takie coś- opisze to w trochę dziwny sposób ale inaczej nie wiem jak to wytłumaczyć :-)- autko stoi na postoju włączone i 1 sekunda pracy, 2 druga, 3 trzecia i przy 4 czwartej sekundzie pracy silnika nastają wibracje( odczuwalne na kierownicy, fotelu itp ). Później od nowa 1, 2, 3( spokój) i za 4 wibracje i tak w kółko. Co to może być??? Panowie Proszę o Pomoc!

Silnik 1.4 t-jet 120


Góra
 Profil  
 

 
 Post #731726 Wysłany: 28 Maj 2014, 08:00; 
 Temat postu: Re: Dziwne zachowanie Grande Punto 1.4 t-jet
Offline
Puntoświr

Imię: Marcin
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Krosno
Rejestracja: 26 Paź 2011,
Posty: 227
Pierwsze co mi się skojarzyło to wypadanie zapłonów. Jest LPG? Drugą rzeczą która mi się nasuwa na myśl to słaby akumulator który wraz z nie do końca sprawnym alternatorem daje takie objawy przy uruchomieniu klimy czyli pod obciążeniem. Moja rada jest taka. Najpierw sprawdź sobie napięcie na akumulatorze podczas pracy co pokaże Ci czarno na białym w jakim stanie masz aku i alternator. Możesz to zrobić u mechanika czy każdego znajomego elektryka trwa to dosłownie 5 minut nic nie trzeba rozbierać. Jeśli wyjdzie że jest wszystko ok, to pozostaje podpięcie pod kompa i sprawdzenie co on "wypluje".


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO