You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 19 Kwi 2024, 23:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #734736 Wysłany: 23 Cze 2014, 21:55; 
 Temat postu: Drżenie podczas hamowania po wymianie bębnów i szczęk
Offline
Sympatyk kropek

Imię: Artur
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 15 Mar 2014,
Posty: 9
Witam.
Mam problem.
Wymieniałem dziś linkę od hamulca ręcznego + bębny komplet +szczęki komplet.
Problem polega na tym, że po założeniu nowego kompletu podczas hamowania czuć w samochodzie delikatne drżenia(zwłaszcza podczas większej prędkości). Komplet jest założony prawidłowo, linka popuszczona od ręcznego tak, że łapie gdzieś na 4,5 ząbku, koła po założeniu i podniesieniu na lewarku toczą się bez większego oporu. Dodam, że bębny są ciepłe po jeździe.
Dlatego się zastanawiam co może być jeszcze nie tak.
Może szczęki się muszą dotrzeć do bębnów? jak tak to po ilu gdzieś mniej więcej kilometrach?


Góra
 Profil  
 

 
 Post #734872 Wysłany: 24 Cze 2014, 21:53; 
 Temat postu: Re: Drżenie podczas hamowania po wymianie bębnów i szczęk
Offline
Puntomaniak

Imię: jacek
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 15 Wrz 2013,
Posty: 55
Pomógł: 1
Sam sobie odpowiedziales.Szczeki musza sie ulozyc,usadowic odpowiednio.Pojezdzij kilka dni,unikaj gwaltownego hamowania.Jesli po paru dniach drzenie pozostanie wtedy szukaj przyczyny.Dzis jeszcze za wczesnie na wszczynanie alarmu :)

_________________
Stado baranow prowadzone przez lwa jest silniejsze niz stado lwow prowadzonych przez barana


Góra
 Profil  
 
 
 Post #735314 Wysłany: 29 Cze 2014, 12:03; 
 Temat postu: Re: Drżenie podczas hamowania po wymianie bębnów i szczęk
Offline
Sympatyk kropek

Imię: Artur
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 15 Mar 2014,
Posty: 9
Temat został rozwiązany. Okazało się,że tył był dobrze złożony i wszystko było ok, problem był z przodem, a konkretnie z mechanizmem co porusza klockami. Zaciął się i nie pracował na boki, co powodowało zablokowanie klocka, trzeba było wymienić gumy na tych sworzniach i wszystko wróciło do normy. Jeszcze troszkę wibracje zostały ale to pewnie tarcza teraz musi się dostosować do dobrze pracującego mechanizmu klocków


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO