Fiat Punto 2012 Easy Plus 1,4 77 km benzyna Samochód jest eksploatowany w 90% w ruchu miejskim w Berlinie obecny przebieg to 1520 km średnie spalanie 6,5 litra.
Muszę się zgodzić z innymi użytkownikami forum,że samochód nie jest zbyt "zrywny" jak na pojemność 1,4 żona
określa,że jest wręcz "mułowaty",szczególnie jest to widoczne podczas ruszania ze świateł i wjeżdżania na
ronda na trzecim biegu przy prędkościach rzędu 45-50 km trzeba nieźle dodać gazu bo wyraźnie słychać,że się męczy.
Kolejną kwestią są kierunkowskazy podczas wyprzedzania kiedy szybko włączam lewy i chce go ręcznie wyłączyć
i włączam prawy nie mogę odnaleźć tej neutralnej wyłączonej pozycji.Za namową znajomych nie używamy
systemu star & stop nie mamy do niego przekonania.Jak dotąd najpoważniejsze zdarzenie z autem miałem podczas
wjazdu na parking podziemny samochód sam zgasł po ponownym odpaleniu silnika ciągły światłem zapaliła
się na desce rozdzielczej lampka ostrzegawcza EOBD awaria kontroli systemu silnika zaparkowałem poszedłem na
godzinę na zakupy po powrocie i ponownym uruchomieniu silnika niestety kontrolka nadal się świecił ale ruszyłem
w drogę powrotną do domu n wyświetlaczu pojawił się jeszcze komunikat skontaktuj się z ASO i zaczął pulsować
niebieski trójkąt z wykrzyknikiem w środku, trochę się zmartwiłem postawiłem samochód na podjeździe zabrałem
gwarancje i instrukcję chciałem jechać do serwisu fiata w Berlinie ale jakimś dziwnym trafem kontrolka zapaliła
się prawidłowa na kilka sekund i zgasła poprawnie i jak do tej pory takie zdarzenie się już nie powtórzyło i wszystko jest O.K.
Jeśli ktoś z szanownych użytkowników forum miał podobny problem z EOBD to proszę o kontakt
.
Pozdrawiam