|
Obecny czas: 19 Kwi 2024, 22:23
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 3 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Kremius |
#739528 Wysłany:
08 Sie 2014, 00:29; Temat postu: Spadek mocy silnika |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Adam
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 16 Maj 2013, Posty: 207
|
Witam. Mam takie pytanie. Otóż mojemu Kropkowi brakuje trochę mocy. Tzn przy jeździe np. powyżej 110-120km/h zaczyna mieć problemy z zwiększaniem prędkości. Dodam, że jeszcze rok temu w maju, po zakupie, jechał 140km/h z niemałym obciążeniem i jeszcze miał zapas mocy, aby jechać więcej, a teraz nawet jak jadę sam (waga, gdzieś około 68-75 km) ma takie problemy. Moje pytanie jest następujące. Czym może być to spowodowane Czy może mieć to jakiś związek z usterką cewki zapłonowej (taki błąd pokazuje się pod CHECK ENGINE przy dłuższej jeździe na benzynie). Dodam, że świece i przewody były wymieniane. Silnik krokowy, oraz przepustnica były czyszczone. Z góry dzięki za pomoc.
|
|
Góra |
|
|
|
|
kamilpl82 |
#739724 Wysłany:
10 Sie 2014, 08:35; Temat postu: Re: Spadek mocy silnika |
|
|
Puntoświr |
Imię: Kamil
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Grodzisko Rejestracja: 10 Gru 2013, Posty: 315 Pomógł: 11
|
Kropek kolego to nie rajdówka, nie polecisz nim 200kl/h 60 kucyków jak pisze książka to on nawet w fabryce nie miał, a na moc ma nawet wpływ pogoda. jak jest gorąco to silnik jest słabszy niż na przykład w deszczowy dzień.
|
|
Góra |
|
|
lemigo |
#739730 Wysłany:
11 Sie 2014, 20:34; Temat postu: Re: Spadek mocy silnika |
|
|
Puntomaniak |
|
Imię: Leszek
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Active
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 23 Maj 2013, Posty: 69 Pomógł: 2
|
Cewkom możesz zmierzyć rezystancje - miernik uniwersalny w łapkę i jedziesz z koksem przy temperaturze 20*C na uzwojeniu pierwotnym powinno być pomiędzy 0,5 a 0,8 Ohma; na uzwojeniu wtórnym 6,66-8,14 ohma, przynajmniej tak książka przykazuje;) jeżeli któraś cewka jest walnięta od razu będziesz widział, bo będzie odbiegać wskazaniami. Jeśli już wymieniałeś świece i przewody, wymień też cewki, najlepiej w komplecie; koszt nowych Magneti Marelli przez internet to ok. 120zł za 2 szt. Wtedy będziesz miał 100% pewności... Moje punto mimo dobrych cewek, kabli i świec też czasami ma nastroje, czasem jest słabsze, czasem mocniejsze... Dużo zależy od pogody, jakości paliwa, szczególnie LPG czasem strasznie odbiega jakością jedno od drugiego, co wyraźnie przedkłada się na osiągi... [ Dodano: 11 Sie 2014 20: ]sorry, mała literówka, powinno być na uzwojeniu wtórnym 6,66-8,14 k ohm
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 3 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|