Pierwsze zdjęcie niewiele widać, ruda wyszła na lakier, pytanie czy pod nim jeszcze coś masz,
Sytuacja na drugim... musisz zjechać tą rdze papierem do żywego metalu, potem to zamalować czymś co reaguje z rdzą, zapodkładować
wyszpachlować do równego i zalakierować
https://www.youtube.com/watch?v=Wb_q2Wzdi50 tutaj co prawda naprawiają zarysowanie, ale kiedy zjedziesz rdze do zera to reszta idzie w miare tak samo
PS. pooglądaj podłogę, progi i nadkola wewnętrzne... u mnie to wyglądało podobnie, nadkoli wewnętrznych już nie miałem, a pod "rdzą" była dziura jak palec
, jak wszystko inne zdrowe i czujesz się na siłach zrobić to ładnie to działaj sam, a jak nie to do lakiernika prowadź póki błotniki jeszcze całe, ale jak w środku masz sito, to zrób samemu, bo koszta naprawy u blacharza mogą być mało opłacalne... i to niestety wiem po sobie, multum kasy włożone za wymianę blachy na surowo, bez przygotowania pod lakier itp, wyszpachlowałem samemu, progi zapodkładowałem i dałem baranka, a po zimie i tak wyszła rdza na podłodze i końcówkach progów