You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 25 Kwi 2024, 22:50

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 71 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #767543 Wysłany: 15 Mar 2015, 13:36; 
 Temat postu: Re: Problem z rozrzadem...nagroda za pomoc?
Offline
Puntoświr

Imię: Kamil
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Grodzisko
Rejestracja: 10 Gru 2013,
Posty: 315
Pomógł: 11
No właśnie bez podłączenia do kompa można gdybać , czy to czujnik położenia wału czy może ECU wariuje, a może wtryski nawalają, lub coś zupełnie innego.


Góra
 Profil  
 

 
 Post #767544 Wysłany: 15 Mar 2015, 13:49; 
 Temat postu: Re: Problem z rozrzadem...nagroda za pomoc?
Offline
Sympatyk kropek

Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 14 Mar 2015,
Posty: 31
Do 3500 pracowal jak bajka. Odpalenie ulamek sekundy. Równiutko i bez najmniejszego stukniecia. Odlaczalismy aku na jakies 30s.

@Ile kosztuje kabel, aby podlaczyc punto pod PC? Jaki to musi byc model?

http://allegro.pl/komplet-fiat-alfa-lan ... 00270.html

Takie cos wystarczy?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #767547 Wysłany: 15 Mar 2015, 14:20; 
 Temat postu: Re: Problem z rozrzadem...nagroda za pomoc?
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Adam
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Rejestracja: 16 Wrz 2012,
Posty: 148
Pomógł: 7
Tutaj kolego masz jak sprawdzić czujnik wału, https://www.youtube.com/watch?v=yYqhg9spjfU u mnie rozsypala sie izolacja wenatrz na przewodach zewnetrzny był ok, ale w srodku było przebicie, praktycznie czujnik jest nie do zepsucia tylko te przewody w srodku parcieja, jak ktos chce sie pobawic to moze sobie go naprawic ja tak wąłsnie zrobilem, kiedys znalazlem taka inormacje na włoskim forum fiata punto.

Autor postu otrzymał pochwałę


Góra
 Profil  
 
 
 Post #767557 Wysłany: 15 Mar 2015, 15:56; 
 Temat postu: Re: Problem z rozrzadem...nagroda za pomoc?
Offline
Sympatyk kropek

Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 14 Mar 2015,
Posty: 31
Pokazuje na mierniku 1230 i przy kreceniu kolem (recznie) skacze 1210-1270. Czy to dobre wartosci?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #767561 Wysłany: 15 Mar 2015, 16:17; 
 Temat postu: Re: Problem z rozrzadem...nagroda za pomoc?
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Adam
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Rejestracja: 16 Wrz 2012,
Posty: 148
Pomógł: 7
Tutaj kolego masz odpowiedź kiedyś temat poruszany był na forum post759944.html wartości sprawdzamy na odlaczonym czujniku sprawdź jeszcze raz ok.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #767567 Wysłany: 15 Mar 2015, 17:32; 
 Temat postu: Re: Problem z rozrzadem...nagroda za pomoc?
Offline
Sympatyk kropek

Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 14 Mar 2015,
Posty: 31
Robilem tak wlasnie jak na video. Odlaczona wtyczka i kable od multimetra na 1 i 2 pin. Drugi multimetr i tez 12xx wychodzi....


Góra
 Profil  
 
 
 Post #767574 Wysłany: 15 Mar 2015, 18:03; 
 Temat postu: Re: Problem z rozrzadem...nagroda za pomoc?
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Adam
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Rejestracja: 16 Wrz 2012,
Posty: 148
Pomógł: 7
No to te wartosci sa za duze według podawanych , prawidłowe wartości to 650 do 720 Ohm


Góra
 Profil  
 
 
 Post #767575 Wysłany: 15 Mar 2015, 18:08; 
 Temat postu: Re: Problem z rozrzadem...nagroda za pomoc?
Offline
Sympatyk kropek

Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 14 Mar 2015,
Posty: 31
Czy we wszystkich punto bedzie taki sam czujnik? Obok mam szrot i moge taki wymontowac...moge tez nowy zamowic, ale to trwa 2-3 dni, wiec nie wiem czy jest sens jezeli sposob sprawdzenia jest taki prosty.

Jezeli mam kabel ODBII i kupie teraz przejsciowke to bedzie to normalnie dzialac?


Ostatnio edytowany przez Oskar, 15 Mar 2015, 20:46, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil  
 
 
 Post #767590 Wysłany: 15 Mar 2015, 20:19; 
 Temat postu: Re: Problem z rozrzadem...nagroda za pomoc?
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: S
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Rejestracja: 20 Lis 2014,
Posty: 157
Pomógł: 1
Zarejestrowałeś się wczoraj i wszyscy powinni spytać:
-czy kupiłeś Punto niedawno i ,,tak już miało"?
-jeżeli masz je długo to czy do tej pory chodziło ok?
-jaka przyczyna wymiany rozrządu i UPG?

_________________
10/100 :(...tyle spala w mieście zimą na krótkich odcinkach, ale mam zamiar go ujarzmić i przechytrzyć :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #767703 Wysłany: 16 Mar 2015, 17:21; 
 Temat postu: Re: Problem z rozrzadem...nagroda za pomoc?
Offline
Sympatyk kropek

Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 14 Mar 2015,
Posty: 31
tom2125 napisał(a):
Zarejestrowałeś się wczoraj i wszyscy powinni spytać:
-czy kupiłeś Punto niedawno i ,,tak już miało"?
-jeżeli masz je długo to czy do tej pory chodziło ok?
-jaka przyczyna wymiany rozrządu i UPG?


-To punto mam od dluzszego czasu i jezdzilo normalnie
-Bylo bloto w oleju wiec wymienilismy uszczelke, a jak wszystko bylo na wierzchu to od razu rozrzad zrobilismy (nie bylo stanu licznika wymiany)

@ Wymieniony czujnik polozenia walu (ten ma opor 1170) i dalej to samo.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #767749 Wysłany: 16 Mar 2015, 20:01; 
 Temat postu: Re: Problem z rozrzadem...nagroda za pomoc?
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: S
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Rejestracja: 20 Lis 2014,
Posty: 157
Pomógł: 1
Jeżeli przed ruszeniem rozrządu wszystko było ok to masz odpowiedź. Koła kołami, ale sprawdź znaki na kole i obudowie ze znakiem ,,0" na kole zamachowym w okienku na łączeniu skrzyni z silnikiem.

_________________
10/100 :(...tyle spala w mieście zimą na krótkich odcinkach, ale mam zamiar go ujarzmić i przechytrzyć :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #767768 Wysłany: 16 Mar 2015, 20:57; 
 Temat postu: Re: Problem z rozrzadem...nagroda za pomoc?
Offline
Sympatyk kropek

Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 14 Mar 2015,
Posty: 31
Problem jest taki ze znaku na kole nie ma...co do znakow to zrobilismy swoje na obu kolach od rozrzadu i teraz pytanie...Zalozmy ze dowolnie obracalismy tymi kolami, ale na koncu ustawilismy je w pierwotnym stanie. Czy jest mozliwosc, ze mimo wszystko rozrzad jest zle ustawiony?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #767836 Wysłany: 17 Mar 2015, 06:34; 
 Temat postu: Re: Problem z rozrzadem...nagroda za pomoc?
Offline
Puntoświr

Imię: Błażej
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.4 8V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Ustroń
Rejestracja: 15 Lis 2008,
Posty: 188
Pomógł: 1
Sorry, ale nie wytrzymalem.
Ludzie dlaczego opowiadacie glupoty i wprowadzacie czlowieka w blad ?

Masz po prostu zle ustawiony rozrzad !!!

PawelG przecierz napisal jak nalezy ustawic ten rozrzad.

W 16v nie ma znaku na kole walka rozrzadu i nie ustawisz dobrze tego rozrzadu bez dedykowanych blokad.
Tam rozrzad musi byc ustawiony bardzo dokladnie, nie zrobisz tego bez przyrzadow. Minimalny blad w ustawieniu skutkuje bledem synchronizacji walka rozrzadu i taki przypadek na 99% tutaj mamy.

Oczywiscie jest mozliwosc, ze zostal przy okazji uszkodzony/przestawiony czujnik polozenia walu i/lub walka rozrzadu (jest podlaczony ?) ale znacznie bardziej prawdopodobne jest niedokladne ustawienie rozrzadu.

Pozdrawiam

_________________
Fiat Punto GT
Fiat Punto II 1.2
Fiat Grande Punto Sport T-jet.
Audi A4 Quattro 1.8 T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #767878 Wysłany: 17 Mar 2015, 19:50; 
 Temat postu: Re: Problem z rozrzadem...nagroda za pomoc?
Offline
Sympatyk kropek

Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 14 Mar 2015,
Posty: 31
Ustawilem rozrzad "na oko" wg tegpo

Cytuj:
jezeli nie masz znaku na kole to zrob tak ustaw tłok pierwszego cylindra na górze tj ten tłok od strony rorządu, sprawdż znak odkrywając gumową zaślepkę na skrzyni biegów tam w okienku powienien być znak przyswiec sobie zobaczysz, i teraz góre ustawiasz na czwartym tloku to jest ten końcu zawór wydechowy bedzie zamykać krzywka od rozrządu a ssacy otwierać druga krzywka na tym samym cylindrze w momencie mijania na pierwszym jest praca i tak trzeba założyć pasek auto powinno zagadać nie ma bata

Wlasciwie to wyszlo na te nasze zaznaczone punkty...auto mimo wszystko nie "gada". Kabel zamowiony, dzisiaj zmierzymy cisnienie.

[ Dodano: 17 Mar 2015, 18:50 ]

Hmm sprawdzilem cewki i jedna ma rezystacje zwoju wtornego = 0. Czy to mozliwe? Probowalem na rozne sposoby + czyscic, ale nadal nie ma rezystancji. Pytanie czy pomiar zly czy cewka uszkodzona? Druga jest jak w ksiazce.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #767952 Wysłany: 17 Mar 2015, 22:33; 
 Temat postu: Re: Problem z rozrzadem...nagroda za pomoc?
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Andy
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Rzeszów
Rejestracja: 15 Gru 2009,
Posty: 1463
Pomógł: 120
Książkowe wartości dla uzwojenia wtórnego cewki WN wynoszą od 6,66 - 8,14 k Ohma.
Jeśli prawidłowo przyłożyłeś sondy pomiarowe do wyjść WN i na wyświetlaczu pojawiło się 0, to oznacza, że Masz w tym miejscu zwarcie na uzwojeniu. Przypomina to sytuację, gdy zewrzesz ze sobą sondy pomiarowe miernika na zakresie k Ohma i wtedy też pojawi się na wyświetlaczu np. 0,0 k Ohma – czyli zwarcie. Jeśli podczas pomiaru wybrałeś zakres np. 20k Ohm (czy wyższy) i pojawiła się 1, to oznacza to przekroczenie zakresu pomiarowego – przerwę w obwodzie ( dawniej na przyrządach pomiarowych tzw. nieskończoność). :wink:

_________________
Punto 1,1 SX z 1998 roku.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #767963 Wysłany: 17 Mar 2015, 23:13; 
 Temat postu: Re: Problem z rozrzadem...nagroda za pomoc?
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Adam
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Rejestracja: 16 Wrz 2012,
Posty: 148
Pomógł: 7
Kolego "80quattro" ustawiam taki rozrząd bez blokad w punto 16v nie ma tragedii, jak ma ktoś troche doswiadczenia poradzi sobie, ustawienie wtrysku mechanicznego w audi 100 c3 2.3 R5 też jest niemożliwe niektórzy mechanicy rozkladaja ręce bo brak im przyżądów. Powiem Ci sam siedziałem nad tym wtryskiem aż go rozgryzłem, wtrysk był uszkodzony po strzale gazu, klapa spietrzająca dostala strzała i wszystko szlak trafił. Nie piszę tutaj tego zeby kogoś obrazić tylko chce powiedzieć że jest taka opcja, pozdrawiam.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #767986 Wysłany: 18 Mar 2015, 06:41; 
 Temat postu: Re: Problem z rozrzadem...nagroda za pomoc?
Offline
Puntoświr

Imię: Błażej
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.4 8V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Ustroń
Rejestracja: 15 Lis 2008,
Posty: 188
Pomógł: 1
Wiem, ze mozna to zrobic i dla mnie to nie problem ale panowie tutaj ida w zupelnie zlym kierunku i raczej nie wiedza o co chodzi w tym rozrzadzie. W tym silniku nie ustawia sie wedlug GMP tylko w momencie kiedy tloki sa na jednakowej wysokosci. Dlatego uwazam ze najlepiej dla autora tematu bedzie uzyc przyzadu i wtedy nie badzie problemu. Zeby nie bylo bledu polozenia walka rozrzadu musi to byc ustawione bardzo dokladnie.

A co do K-jetronica to znam go dokladnie mialem taki samochod kilkanascie lat ale co to ma do tego tematu ?

_________________
Fiat Punto GT
Fiat Punto II 1.2
Fiat Grande Punto Sport T-jet.
Audi A4 Quattro 1.8 T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #767989 Wysłany: 18 Mar 2015, 08:14; 
 Temat postu: Re: Problem z rozrzadem...nagroda za pomoc?
Offline
Puntoświr

Imię: Czesław
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Lubliniec
Rejestracja: 13 Kwi 2008,
Posty: 3103
Pomógł: 50
80quattro, bład w ustawieniu rozrządu w 16 V może dużo kosztować. Jednak sam wymieniałem i ustawiałem bez przyrządów. Poszło bezproblemowo i nawet zrobiłem manual. Jednak w tym silniku bardzo łatwo pomylić się o ząbek i dlatego naniosłem na pasku cechy.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #768024 Wysłany: 18 Mar 2015, 13:51; 
 Temat postu: Re: Problem z rozrzadem...nagroda za pomoc?
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: S
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Rejestracja: 20 Lis 2014,
Posty: 157
Pomógł: 1
Oskar napisał(a):
wyszlo na te nasze zaznaczone punkty

Czyli rozrząd moze jest ok ale...
Oskar napisał(a):
sprawdzilem cewki i jedna ma rezystacje zwoju wtornego = 0

..cewka ma ,,0" lub bardzo dużą rezystancję dążącą do megaomów(zależy od ustawienia miernika), z pewnościa nie ma zwarcia ani przerwy..daje jakąś słaba iskrę i do 3-3,5 tys. daje radę...powyżej ta słaba iskra zostaje zdmuchnięta po prostu...stąd odcinka, marchewka itp.

[ Dodano: 18 Mar 2015, 12:49 ]

Oskar napisał(a):
po zlozeniu auto chodzi w miare dobrze do 3500rpm


[ Dodano: 18 Mar 2015, 12:51 ]

Oskar napisał(a):
Do 3500 pracowal jak bajka

To ,,w miare dobrze" czy jak bajka? Bo to jest róznica.

_________________
10/100 :(...tyle spala w mieście zimą na krótkich odcinkach, ale mam zamiar go ujarzmić i przechytrzyć :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #768040 Wysłany: 18 Mar 2015, 16:29; 
 Temat postu: Re: Problem z rozrzadem...nagroda za pomoc?
Offline
Sympatyk kropek

Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 14 Mar 2015,
Posty: 31
No chodzil bardziej jak bajka... rezystancja jest 42 po przestawieniu na skale 200k....


Góra
 Profil  
 
 
 Post #768051 Wysłany: 18 Mar 2015, 17:32; 
 Temat postu: Re: Problem z rozrzadem...nagroda za pomoc?
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: S
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Rejestracja: 20 Lis 2014,
Posty: 157
Pomógł: 1
Oskar napisał(a):
rezystancja jest 42 po przestawieniu na skale 200k

No widzisz,czyli nie ma zwarcia ani przerwy ale rezystancja odbiega dużo od 7 kOhm...jakąś anemiczną iskrę jednak daje...zacznij od cewki ale porównaj też wygląd świec parami.

_________________
10/100 :(...tyle spala w mieście zimą na krótkich odcinkach, ale mam zamiar go ujarzmić i przechytrzyć :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #768055 Wysłany: 18 Mar 2015, 18:19; 
 Temat postu: Re: Problem z rozrzadem...nagroda za pomoc?
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: MyLive
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków NH
Rejestracja: 16 Cze 2012,
Posty: 2299
Pomógł: 13
obawiam się ze podpięcie pod PC nic ci nie pomoże bo wiadomo że punto ma ograniczony monitoring usterek np błąd czujnika położenia wału może skutkować różnymi usterkami
więc ja bym ci kolego radził jeszcze raz przepatrzyć rozrząd zrobić tak jak koledzy radzą ustawić go porządnie ustawić szczeliny popychaczy ustawić kompresje itp
mi jak rozrząd przeskoczył auto normalnie jechało co prawda paliło za drugim razem ale odpalało na drugi dzień nie odpaliło pokazał się uszkodzony czujnik położenia wału marchewa wymieniłem nie pomogło ,dopiero porządne ustawienie wyleczyło auto

_________________
ImageImageImage
topic36577.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #768071 Wysłany: 18 Mar 2015, 21:14; 
 Temat postu: Re: Problem z rozrzadem...nagroda za pomoc?
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Adam
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Rejestracja: 16 Wrz 2012,
Posty: 148
Pomógł: 7
Panowie trzeba rozwiazac tą sprawę z rorządem tutaj koledzy podpowiadają mijanie się tłoków inne bajery, jezeli drążymy temat ustawiania rozrzadu 16 zaworowego, to jak ustawimy dół wtedy góre też musi mieć ustawioną żeby założyć pasek zgadza się ?, teraz chodzi o czystą teorię jeżeli sie te dwa pierwsze tłoki mijają 1 i 2 to co sie dzieje z zaworami jak są ustawione bo to jest najważniejsze, nikt tego nie napisał ! zaznaczam kolega nie ma przyżadów, tutaj jest manual kolegi "czech22" post741987.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #768077 Wysłany: 18 Mar 2015, 22:55; 
 Temat postu: Re: Problem z rozrzadem...nagroda za pomoc?
Offline
Sympatyk kropek

Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 14 Mar 2015,
Posty: 31
Widze, ze wiecej osob sie zainteresowalo... wiec z tym rozrzadem bylo tak:

Przed zdjeciem czegokolwiek zaznaczylismy punkty (dolne i gorne kolo)
Po zlozeniu auto krecilo do 3500rpm wiec kombinowalismy przy rozrzadzie (za kazdym razem palilo)
W pewnym momencie przestalo palic
Teraz rozrzad ustawilisym znowu na punkty - dalej nie pali

Ustawilem wg tego opisu:

"jezeli nie masz znaku na kole to zrob tak ustaw tłok pierwszego cylindra na górze tj ten tłok od strony rorządu, sprawdż znak odkrywając gumową zaślepkę na skrzyni biegów tam w okienku powienien być znak przyswiec sobie zobaczysz, i teraz góre ustawiasz na czwartym tloku to jest ten końcu zawór wydechowy bedzie zamykać krzywka od rozrządu a ssacy otwierać druga krzywka na tym samym cylindrze w momencie mijania na pierwszym jest praca i tak trzeba założyć pasek auto powinno zagadać nie ma bata"

Wyszedl na te same punkty i dalej nie pali.

Teraz pytanie. Jezeli po tym co napisalem nadal stawiacie na rozrzad to czy moze byc cos uszkodzone (w silniku przez nasze proby)? (nic nie stuka, nic nie puka i nie bylo zadnego pukniecia,stukniecia). Jezeli nie to czy tym go ustawie?

http://www.marktplaats.nl/a/auto-divers ... ichSnippet

[ Dodano: 18 Mar 2015, 21:52 ]

Nie edytuje poprzedniego postu aby nie namieszac...
Podlaczylem pod kompa przez IAW SCAN2 (przez multiscan nie szlo ;() Mam kompa IAW 18FD.5Z
i mam taki log z IAW SCAN2:

ERRORS:
Throttle Position Sensor Short to +Vcc [S]
Water Temperature Sensor Short to +Vcc [S]
Air Temperature Sensor Short to +Vcc [S]
Ignition Coil 1 Short to GND/Open [S]
Idle Stepper Motor Short to GND/Open [S]
MAP Sensor Short to GND/Open [S]
TDC/RPM Sensor [S]

TESTING: Consumption Meter...

I tutaj tez error.


Nie umiem kasowac bledow niestety :(

[ Dodano: 18 Mar 2015, 21:55 ]

Dodatkowa zabawa przynosi problem z zrobieniem tych 2 ustawien:

ADJUSTING: Toggle fuel trim autocalibration...

ADJUSTING: Toggle idle stepper autocalibration...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #768101 Wysłany: 18 Mar 2015, 23:29; 
 Temat postu: Re: Problem z rozrzadem...nagroda za pomoc?
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: MyLive
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków NH
Rejestracja: 16 Cze 2012,
Posty: 2299
Pomógł: 13
nie kasuj błędów bo to ci nic nie da

[ Dodano: 18 Mar 2015 23:28 ]

BŁĘDY :
Czujnik położenia przepustnicy do + Vcc krótki [S ]
Czujnik temperatury wody do + Vcc krótki [S ]
Czujnik temperatury powietrza do + Vcc krótki [S ]
Cewka zapłonowa 1 Zwarcie do GND / Open [ S ]
Silnik krokowy biegu jałowego zwarty do GND / Otwórz [ S ]
Zwarcie do czujnika MAP GND / Open [ S ]
TDC / RPM Sensor [ S ]

[ Dodano: 18 Mar 2015 23:29 ]

z tego co wynika na kompie coś ci się popiepszyło w elektryce

_________________
ImageImageImage
topic36577.html


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 71 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO