|
Obecny czas: 28 Kwi 2024, 11:45
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 10 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
bikerserwis |
#74502 Wysłany:
25 Gru 2007, 15:17; Temat postu: Zbyt niskie wolne obroty |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Limanowa Rejestracja: 25 Gru 2007, Posty: 8
|
Witam wszystkich serdecznie. Przeszukałem forum ale nie znalazłem porady dlatego prosze o pomoc. Otóż w moim unto 1.2 8v na zimnym silniku zarówno na gazie jak i na benzynie są zbyt niskie obroty -około 600obr/min. Gdy silnik się nagrzeje jest ok. Auto ma przejechane 90 tys. od początku na gazie. Co to może być?
|
|
Góra |
|
|
|
|
Boba |
#74618 Wysłany:
26 Gru 2007, 11:44; Temat postu: |
|
|
Forumowicz |
|
Rejestracja: 07 Gru 2007, Posty: 4
|
gaśnie Ci auto?
Regulację możesz dokonać przy przepustnicy, od buta też możesz wyczyścić silnik krokowy.
_________________ Go!
|
|
Góra |
|
|
bikerserwis |
#74687 Wysłany:
26 Gru 2007, 15:24; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Limanowa Rejestracja: 25 Gru 2007, Posty: 8
|
Czasem gaśnie czasem nie - ale zwykle to pracuje nie gasnąc na 600 obr do chwili kiedy się rozgrzeje - potem jest ok. Niezależnie czy togaz czy benzyna. Mówili mi że na gazie można to wyregulować, a na benzynie nie bo komputer i tak sam dobiera obroty. Straszyli też że może być problem z nierównym ciśnieniem w garkach (możliwe przy 90 tys?) sam już nie wiem.
[ Dodano: 26 Gru 2007 14:24 ] Czy żeby wymienić silnik krokowy trzeba kupić przepustnice?
Ma ktoś może instrukcję jak czyścić silnik krokowy?
|
|
Góra |
|
|
Gennosuke |
#74727 Wysłany:
26 Gru 2007, 17:28; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 19 Maj 2007, Posty: 141
|
|
Góra |
|
|
bikerserwis |
#74841 Wysłany:
26 Gru 2007, 22:44; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Limanowa Rejestracja: 25 Gru 2007, Posty: 8
|
Widziałem temat jak czyścić przepustnicę, ale nie wiedziałem że to to samo co silnik krokowy:) a odn. ciśnienia w garach jak myślicie ? może byc przy tym przebiegu nierówne/ za niskie? Prawda jest taka że to punto nalezy do członka rodziny i chciałbym je odkupić, ale niewiem czy się brać za zakup jeśli jest taka awaria?
|
|
Góra |
|
|
Gennosuke |
#74848 Wysłany:
26 Gru 2007, 22:58; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 19 Maj 2007, Posty: 141
|
przepustnica to nie to samo co silnik krokowy silnik krokowy jest stałym elementem przepustnicy dlatego czyszcząc ją przeczyszczamy od razu silnik krokowy jeżeli chodzi o obroty to jak są niskie przy zimnym silniku to może być problem z ssaniem automatycznym bo praca silnika ciepłego prawidłowa to właśnie jest te 600-700 obr/min a co do ciśnienia w garach to przy przebiegu 90kkm to powinno być takie jak trzeba oczywiście nie dam reki uciąć że tak jest trzeba to sprawdzić u mechanika ale jeżeli było by coś nie tak to raczej by silnik był słabszy gorzej wkręcał się w wysokie obroty i mógłby nierówno pracować niż mieć niskie obroty na zimnym silniku. pozdrawiam
|
|
Góra |
|
|
Driver_ |
#74942 Wysłany:
27 Gru 2007, 01:52; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Tarnowskie Góry Rejestracja: 02 Gru 2007, Posty: 299
|
zdziwiłbyś się ale znam paru takich którzy wydłubali krokowy z przepystnicy P2 1.2 8V wymienili i wszystko działało jak należy pozdr
_________________ PII BLACK 3D SOUND SUPERFIRE EDITION NISKO,SZEROKO,GŁOŚNO CLUB
|
|
Góra |
|
|
bikerserwis |
#74958 Wysłany:
27 Gru 2007, 09:21; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Limanowa Rejestracja: 25 Gru 2007, Posty: 8
|
Czli reasumując silnik krokowy jest tak zamontowany w przepustnicy że nie można go wmienić? Widziałem na allegro silnczki krokowe bez przepustnicy.. Odn. problemów ze ssaniem to może to przez np uszkodzony czujnik temperatury płynu chłodzącego?
|
|
Góra |
|
|
Driver_ |
#75032 Wysłany:
27 Gru 2007, 12:01; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Tarnowskie Góry Rejestracja: 02 Gru 2007, Posty: 299
|
czytasz wszystkie posty czy tylko jeden?pisze Ci przecież ŻE JAK SIE POSTARASZ TO WYTARGASZ TEN SILNIK Z PRZEPUSTNICY.a kłopoty ze ssaniem mogą być oczywiście spowodowane przez złe wskazania czujnika temp..ponieważ ssaniem steruje komp na podstawie danych przesłanych miedzy innymi z tego czujnika pozdr..
_________________ PII BLACK 3D SOUND SUPERFIRE EDITION NISKO,SZEROKO,GŁOŚNO CLUB
|
|
Góra |
|
|
bikerserwis |
#76216 Wysłany:
30 Gru 2007, 23:41; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Limanowa Rejestracja: 25 Gru 2007, Posty: 8
|
zaważyłem jeszcze niebieski dymek z rury wydechowej przy pracy na gazie....martwi mnie to - co o tym myslicie??
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 10 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|