You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 25 Kwi 2024, 18:19

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #775624 Wysłany: 17 Maj 2015, 15:26; 
 Temat postu: Nieszczelny układ paliwowy objawy
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: MyLive
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków NH
Rejestracja: 16 Cze 2012,
Posty: 2299
Pomógł: 13
jakie są objawy nieszczelnego układu paliwowego
a mianowicie zauważyłem u siebie że złączka od filtra paliwa śmierdzi i lekko się poci
moje objawy to rano zapala za 2 razem jest nieustające drżenie powrotnego węża do baku co za tym idzie dźwięk po budzie

_________________
ImageImageImage
topic36577.html


Góra
 Profil  
 

 
 Post #775626 Wysłany: 17 Maj 2015, 15:40; 
 Temat postu: Re: Nieszczelny układ paliwowy objawy
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 185KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn
Rejestracja: 01 Mar 2011,
Posty: 3413
Pomógł: 17
NiebieskiSX napisał(a):
rano zapala za 2

uchodzi mu ciśnienie z listwy, temu chwile to potrwa zanim nabije w cały układ. Tak w skrócie, to zajął bym sie tym ;)

_________________
"Kiedyś wyrwe się z tego 1.2 padołu, i was wszystkich objade..." Paul Coelho
No i na chwile sie wyrwałem :
1.2 8vT 2000r 5d S+ [*]
a brat jego: Punto Evo Mylife 2011 1.2 69km
A teraz ewolucja pod tyłkiem:
Bravo 1.4 T-jet Sport TDP 230+KM 295+Nm


Góra
 Profil  
 
 
 Post #775627 Wysłany: 17 Maj 2015, 15:56; 
 Temat postu: Re: Nieszczelny układ paliwowy objawy
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: MyLive
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków NH
Rejestracja: 16 Cze 2012,
Posty: 2299
Pomógł: 13
Piechuxt napisał(a):
NiebieskiSX napisał(a):
rano zapala za 2

uchodzi mu ciśnienie z listwy, temu chwile to potrwa zanim nabije w cały układ. Tak w skrócie, to zajął bym sie tym ;)

no tak właśnie się zajmuję i próbuje znaleźć przyczynę :) czy na filtrze paliwa jest nieszczelność czy na listwie obstawiam też regulator ciśnienia paliwa

_________________
ImageImageImage
topic36577.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #775653 Wysłany: 17 Maj 2015, 19:18; 
 Temat postu: Re: Nieszczelny układ paliwowy objawy
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Robert
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Ostroróg
Rejestracja: 29 Wrz 2012,
Posty: 1004
Pomógł: 4
Jak miałem drobną nieszczelność przy złączce na pompie paliwa to na przykład jadąc ze stałą prędkością lub podczas przyspieszania potrafił na sekundę się przydławić, czyli były odczuwalne lekkie szarpnięcia. No i zdarzało mu się zgasnąć przy dohamowaniu do skrzyżowania.
Dziurka w złączce była grubości ostrza igły i psikało bardzo drobnym ciurkiem.

_________________
Image
"Idę swoją własną drogą, możliwe jednak, że wasza droga przez jakiś czas będzie równoległa do mojej."
Było wiśniowe Punto I 1.1 8v 55KM w wersji S [Rozbite 17.11.2014]


Góra
 Profil  
 
 
 Post #775661 Wysłany: 18 Maj 2015, 09:01; 
 Temat postu: Re: Nieszczelny układ paliwowy objawy
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: MyLive
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków NH
Rejestracja: 16 Cze 2012,
Posty: 2299
Pomógł: 13
a to ja takich objawów nie mam mi nie gaśnie tylko nie odpala za pierwszym zawsze za drugim
mi nic nie cieknie tylko złączka się poci lekko i czuć paliwo jak siądę koło koła kierowcy tylnego



a jest np możliwe ze mechanik założył mi odwrotnie filtr paliwa ja nie sprawdzałem na strzałkę w jakim kierunku jest bo na filtrze jest osłonka i nie chce mi się na razie tego ruszać
wiem że jak miałem cc 900 to tam się nie dało na odwrót założyć filtra paliwa bo by nie odpalił


bo objaw stukania pojawił się po wymianie filtra paliwa

a odpalanie za drugim było już wcześnie

[ Dodano: 18 Maj 2015 09:01 ]

odłączyłem dziś regulator ciśnienia paliwa tzn ten wężyk co idzie z kolektora dolotowego zaślepiłem wężyk stukanie zniknęło auto jedzie normalnie nie dławi go ni gaśnie dziś zamawiam regulator i zobaczymy czy objaw zniknie ale obawiam się ze listwa też będzie do wymiany chodź auto ostatnio po obwodnicy szło 160 w 2 osoby bez problemu

_________________
ImageImageImage
topic36577.html


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO