You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 24 Kwi 2024, 11:38

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 21 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #779186 Wysłany: 24 Cze 2015, 10:21; 
 Temat postu: Wycieki w silniku Punto II 1.9 JTD 85KM
Offline
Sympatyk kropek

Imię: Mateusz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: łódzkie [E]
Rejestracja: 10 Cze 2015,
Posty: 33
Witam wszystkich.
Mam na imię Mateusz i od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem Kropka. Wszystko było fajnie i autko jeździło super aż do soboty kiedy to straciło moc. Jako że jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o mechanike i silniki a w portfelu szłu nie ma to postanowiłem sie zarejestrować na forum i ogarnąć nieco ten temat.

Po przekopaniu wielu postów udało mi się dojść do źródła mojego problemu i okazało się że przyczyną jest przepływomierz. Po jego odnalezieniu i odpięciu auto odzyskało moc. To jednak nie wszystko. Zacząłem z uporem maniaka ogladać sobie silnik i zauważyłem również wycieki - zdjęcia poniżej.

Załącznik:


Załącznik:


Załącznik:


Załącznik:


Załącznik:



Ma do was ogromną prośbę:
1. Czy coś się da zrobic z zepsutym przepływomierzem czy trzeba go wymienić ?
2. Skąd są przedstawione na zdjęciach wycieki i jak je naprawić ewentualnie co trzeba wymienić ?
3. Naczytałem sie o czyszczeniu przepustnicy (jako że przepływomierz jest z nią połączony) i o majonezie w odmie bądź też innych przewodach. Niestety niepotrafię zlokalizować owych przewodów i tak się zastanawiam czy moglibyście mi drodzy koledzy pomóc w tej kwestii - gdzie one są, jak je wyczyścić itd.

Z góry dziękuję za wszelką udzieloną pomoc ponieważ mechanicy w dzisijszych czasach cenia się i to znacznie.
Pozdro
Mateusz


Góra
 Profil  
 

 
 Post #779199 Wysłany: 24 Cze 2015, 12:36; 
 Temat postu: Re: Wycieki w silniku Punto II 1.9 JTD 85KM
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Jarek